Ik vind die kaartjes er zo leuk bij, ik verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:42 schreef -Shii- het volgende:
Mijn kaartje:
Hoi Shii,
Wow! Gewoon wow! Wat een prachtige bestelling.
Proost!
- Mr. Hop -
Fijn dat het goed gekomen isquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:52 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb de biertjes die ik daar besteld heb ook binnen. Na veel gedoe met PostNL
[ afbeelding ]
Mr. Hop weet je heus wel te vindenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef Prisha het volgende:
Besteld! Hopelijk komt het op tijd. Op mijn nieuwe adres ook nog.
Ja zekerquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gekomen is![]()
Gave doos hè
Heb je de Goudkoppe niet bij Mr. Hop besteld?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja zeker
Maar ik vind het wel prijzig hoor. Met drankgigant scheelde sommige biertjes wel 70 cent
Vrijdagochtend even naar brother bear om te kijken of ze Texels Goudkoppe hebben. Want drankgigant levert pas zaterdag of maandag om dat ze niet alles op voorraad hadden ( mijn don ramon wijn)
Nee bij drankgigantquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de Goudkoppe niet bij Mr. Hop besteld?
Natte f#ck wine-doosquote:Op donderdag 3 november 2022 12:42 schreef Prisha het volgende:
Ik zou mijn bierpakket vandaag krijgen.
Staat er nu op de app van PostNL ineens : Zending is beschadigd en gaat retour afzender
En aangeschoten postsorteerders.quote:
Ik haat bellenquote:
Even mailen (of bellen) of ze de vervangende doos vandaag alvast kunnen sturen? Of vragen of je grkd terugkrijgt en dan nu snel opnieuw bestellen?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:42 schreef Prisha het volgende:
Staat er nu op de app van PostNL ineens : Zending is beschadigd en gaat retour afzender
ja ga ik toch maar doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Even mailen (of bellen) of ze de vervangende doos vandaag alvast kunnen sturen? Of vragen of je grkd terugkrijgt en dan nu snel opnieuw bestellen?
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:14 schreef Deisyy het volgende:
Alle biertjes zijn binnen![]()
Hier is zo'n business center waar een Postnl ophaalpunt is, de man toen hij de tekst op de doos las "Zo dat is duidelijk"
Wij hebben 2 van alles. Moet je hier maar komen lurken.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:42 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |