Spaar ff je centen voor een avondje Den Haagquote:Op donderdag 3 november 2022 17:45 schreef D. het volgende:
Ook alvast wat proberen voor een eventuele volgende keer
[ afbeelding ]
En?en?quote:Op donderdag 3 november 2022 17:34 schreef D. het volgende:
Ik heb voor het eerst ook een kaartje erbij [ afbeelding ]
quote:
Die derde van links is lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 17:45 schreef D. het volgende:
Ook alvast wat proberen voor een eventuele volgende keer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 02:58 schreef chufi het volgende:
Veel plezier allen ... heb andere zaken aan mn hoofd morgen ... geen plaatjes van mij ook
Ik heb hem net ook weer gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, dan hoef ik die niet meer te proeven
Die hadden ze toch gewoon bij Mr. Hop?quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goudkoppe heb ik niet kunnen vinden
[ afbeelding ]
ik had het bij drankgigant besteld. Maar die is opeens niet binnen.quote:
Die in het midden gaat tegenvallenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goudkoppe heb ik niet kunnen vinden
[ afbeelding ]
Dat is jammer. Maar veel plezier met je dochter, las ikquote:Op vrijdag 4 november 2022 02:58 schreef chufi het volgende:
Veel plezier allen ... heb andere zaken aan mn hoofd morgen ... geen plaatjes van mij ook
Heb je wat anders in de koelkast?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
Mijn bier komt dus morgen![]()
Blijkt dat er een fles was gebroken. Ze hebben een nieuw opgestuurd maar die komt dus morgen pas.
grrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |