quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Even het volgende
- Alle biertjes zijn verkrijgbaar Mr. Hop, behalve het IJwit, maar dat kun je vinden bij de meeste plaatselijke supermarkten.
- Enkele mensen hebben biertjes genomineerd die zowel bij Mr. Hop als bij de supermarkt NIET verkrijgbaar zijn, graag hier bij een eventueel vervolg rekening mee houden.
- Ik heb alle proeverijen nu op de zaterdagen gezet. Omdat niet iedereen (alle) zaterdagen kan is één of meerdere proeverijen verschuiven naar een vrijdag mogelijk. Zijn die wensen er, geeft dit aub aan!
Ik kan zaterdag 5 november niet. Misschien als er meer zijn die het vrijdag 4 november prima vinden, dat we dat kunnen aanhouden?quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:03 schreef oma-Nijn het volgende:
SF en ik hebben besloten om ook de hele mikmak aan te schaffen. Wij slaan die meuk op vrijdag achterover en schrijven op een kladje wat we er van vinden. Of we liggen lam op de bank
Misschien heb ik het mis maar volgens mij kunnen de meesten juist op vrijdag wel, waarom is het dan op zaterdag gepland?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Even het volgende
- Alle biertjes zijn verkrijgbaar Mr. Hop, behalve het IJwit, maar dat kun je vinden bij de meeste plaatselijke supermarkten.
- Enkele mensen hebben biertjes genomineerd die zowel bij Mr. Hop als bij de supermarkt NIET verkrijgbaar zijn, graag hier bij een eventueel vervolg rekening mee houden.
- Ik heb alle proeverijen nu op de zaterdagen gezet. Omdat niet iedereen (alle) zaterdagen kan is één of meerdere proeverijen verschuiven naar een vrijdag mogelijk. Zijn die wensen er, geeft dit aub aan!
quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis maar volgens mij kunnen de meesten juist op vrijdag wel, waarom is het dan op zaterdag gepland?
quote:
Die had ik niet gezien, maar druk nu net per ongeluk op zaterdag (mobiel).quote:
Dan zet ik alles wel weer op de vrijdagenquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar die poll klopt niet
Als ik het goed begrijp kunnen oma en Silverfox er op zaterdag ook niet bij zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien, maar druk nu net per ongeluk op zaterdag (mobiel).
Ik las juist in het topic dat bijvoorbeeld Domni en Shii vrijdag als voorkeur gaven,vandaar dat de uitslag mij verbaasd. Ik vind eigenlijk wel dat de voorkeur van 'oud gedienden' zwaarder mee tellen.
Sorry voor de onrust en mij maakt het in principe niet uit, maar het lijkt mij dat er op vrijdag meer mensen bij kunnen zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zet ik alles wel weer op de vrijdagen
De poll sprak dat tegen, en niet iedereen sprak zich uit in het topic, dus moet ergens vanuit gaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry voor de onrust en mij maakt het in principe niet uit, maar het lijkt mij dat er op vrijdag meer mensen bij kunnen zijn.
Nee klopt niet. Ik had in eerste instantie zaterdag ingevuld in de poll (maar ik was vergeten dat oma Nijn en Silverfox dan niet kunnen). Maar toevallig kan ik in november twee keer niet. Het maakt mij niet heel veel uit. Normaal gesproken heb ik op vrijdag minder gepland dan op zaterdag.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien, maar druk nu net per ongeluk op zaterdag (mobiel).
Ik las juist in het topic dat bijvoorbeeld Domni en Shii vrijdag als voorkeur gaven,vandaar dat de uitslag mij verbaasd. Ik vind eigenlijk wel dat de voorkeur van 'oud gedienden' zwaarder mee tellen.
Volgende keren doen we een enquêtequote:Op zondag 30 oktober 2022 11:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Ik had in eerste instantie zaterdag ingevuld in de poll (maar ik was vergeten dat oma Nijn en Silverfox dan niet kunnen). Maar toevallig kan ik in november twee keer niet. Het maakt mij niet heel veel uit. Normaal gesproken heb ik op vrijdag minder gepland dan op zaterdag.
Ik weet niet of de stemmers op de poll ook allemaal daadwerkelijk mee gaan doen.
Ach komt wel goed. Misschien dat we in de loop van de week kunnen polsen wie er ook daadwerkelijk mee gaan proeven.quote:
Precies, de poll kan ook ingevuld zijn door een paar lolbroeken die niet eens van bier houdenquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Ik had in eerste instantie zaterdag ingevuld in de poll (maar ik was vergeten dat oma Nijn en Silverfox dan niet kunnen). Maar toevallig kan ik in november twee keer niet. Het maakt mij niet heel veel uit. Normaal gesproken heb ik op vrijdag minder gepland dan op zaterdag.
Ik weet niet of de stemmers op de poll ook allemaal daadwerkelijk mee gaan doen.
SF werkt iedere zaterdag in de kroeg. We kunnen moeilijk daar met die biertjes gaan zittenquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kunnen oma en Silverfox er op zaterdag ook niet bij zijn.
Met je laptop erbijquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF werkt iedere zaterdag in de kroeg. We kunnen moeilijk daar met die biertjes gaan zitten
Dan heb ik zelf geen tijd meer om te proevenquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Kunnen we de bestelling aan D. doorgeven van mr. Hop?
En dat hij alles komt bezorgen?![]()
@:D. Is dat een optie?
Ik hoor net, dat 't IJ bij de Appie verkocht wordtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Even het volgende
edit: alle proeverijen staan (weer) op vrijdagen.
Geen Jopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Mooie biertjes, 2 Texelse![]()
@:pullup heeft geluk dat mijn Jopen niet door de nominatie is gekomen
Dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb ik zelf geen tijd meer om te proeven
We zijn bij de eerste editie bij Drankgigant begonnen, maar na een paar keer slechte service zijn we overgestapt naar Mr. Hopquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:36 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga vanmiddag even mijn bestelling plaatsen. Veel biertjes ook bij drankgigant overigens.
Moet ook wijn bestellen dus het kan mooi in 1 keer. de meeste heb ik al op. Dus ben benieuwd naar de rest
Ow echt? Ik bestel altijd daar. Maar ben vaste klant volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn bij de eerste editie bij Drankgigant begonnen, maar na een paar keer slechte service zijn we overgestapt naar Mr. Hop
Ow dat is jammer, ik heb namelijk wel vertrouwen in jouw biertjes, die Carolus was toch één van jouw biertjes?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen Jopen![]()
Mijn biertjes zijn ook niet op de eindlijst
Nee, helaas, was er wel erg nieuwsgierig naar, maar denk dat je niet op Mr. Hop gekeken hadquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen Jopen![]()
Mijn biertjes zijn ook niet op de eindlijst
Hier van de week ff naar de Appie. Gelijk wat bonus meuk uitzoeken. Onze kleinzoon werkt er. Dus iedere euro wat wij kopen krijgt hij 10% bij zijn salarisquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
De IJwit besteld, die komt dinsdag met de boodschappen mee. De rest heb ik alvast in mijn winkelmandje gegooid, maar bestel ik morgen pas
Ik zie dat de prijzen bij drankgigant een stuk goedkoper zijn dan bij mr hop namelijk. En drankgigant heeft alleen flesjesquote:
Ik heb ook al een plekje in de gootsteen gereserveerdquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:18 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ben bang voor de Brewdog Tiramisu Tyranny
Denk dat dat iets te donker is voor mij
Niemand vind mijn keuzes lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:18 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ben bang voor de Brewdog Tiramisu Tyranny
Denk dat dat iets te donker is voor mij
Misschien is die wel beter dan de Jopenquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook al een plekje in de gootsteen gereserveerdMaar beloof minstens 4 goede slokken
Daar ga ik eigenlijk al van uitquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien is die wel beter dan de Jopen
quote:
Ik ben meer van de blondjes en tripelsquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niemand vind mijn keuzes lekker![]()
Dus het verbaast me niets..
....ik zou zeggen, koop er eenquote:
Smaken verschillen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |