Den Haagquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
40+ / Meet in Den Haag - We doen er gewoon weer één.
Geen idee waar je vandaan moet komen.quote:
Omgeving Rotterdamquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan moet komen.![]()
Denk er ff rustig over na. De mensen zijn tof. Dit is mijn derde 'grote' meet die ik organiseer. Tussendoor zijn er ook wel eens mensen geweest. Prisha komt wel eens op de thee thuis.
Ik ben praktisch je buurvrouw, dus dat is al anderhalfquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam
Ik heb er maar 1 op het lijstje gemeet
Owja dat is waarquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben praktisch je buurvrouw, dus dat is al anderhalf
Koen heeft iedereen gemeetquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Owja dat is waar
En @:koen66 heb ik gemeet, maar ja wie niet
Oh, qua afstand wel te doen. Tenminste, als je gezondheid het toelaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam
Ik heb er maar 1 op het lijstje gemeet
Dat is echt een slenterslet..die meet alles en iedereenquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Owja dat is waar
En @:koen66 heb ik gemeet, maar ja wie niet
Gezondheid welquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, qua afstand wel te doen. Tenminste, als je gezondheid het toelaat natuurlijk.
De laatste bus vertrekt 23.40 uit Den Haag en dan ben je 01.05 bij je woonplaatsquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gezondheid welalleen ik drink graag
Maar goed. Ik zal er over na denken
Jezusquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
De
[..]
De laatste bus vertrekt 23.40 uit Den Haag en dan ben je 01.05 bij je woonplaats
Ik heb deze ook nog nooit geproefd, denk dat hij best ok zal zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef Mazikeen het volgende:
Texels Goudkoppe
Reddende engel mijn mama. Vanmorgen kunnen scoren bij DirkIII
Deze heb ik nog nooit op. Ik ben benieuwd
Blondies zijn altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb deze ook nog nooit geproefd, denk dat hij best ok zal zijn
Ik proefde vorige week de Texels Vuurkoppe, die was erg smakelijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef Mazikeen het volgende:
Texels Goudkoppe
Reddende engel mijn mama. Vanmorgen kunnen scoren bij DirkIII
Deze heb ik nog nooit op. Ik ben benieuwd
Die Skuumkoppe zit hier in verschillende kroegen ook op de tap.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik proefde vorige week de Texels Vuurkoppe, die was erg smakelijk
Is goed hoor. Voel je niet gepushed.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gezondheid welalleen ik drink graag
Maar goed. Ik zal er over na denken
Lolquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, ze staan klaar hier ..
Vandaag zonder foto's.
Wel de mr. Hop glazen opgegraven
Oh jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Doet me er aan denken dat die van mij al na de eerste keer gebruik meteen in de afwas kapot ging
Ook geen foto's maar volgende keer is Chuf er wel weer bij voor de plaatjes
quote:
Ok voorzichtig schenken dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh jaflesje hier al open. Zit hele schuimkop op
quote:
Oh ja.. de klok heeft kroeg tijd. loopt voorquote:
En ,nu al op?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja.. de klok heeft kroeg tijd. loopt voor
Neuh...quote:
Hahaquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neuh...SF vindt hem lekker, maar dat zal niemand verbazen
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem er maar een Baileys bij om het weg te spoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |