Wat een kleuter redenatie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij die woorden meent draagt hij die band. Simpel.
Dat zei Morgan Freeman ook al over racisme.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat betreft dat uitdragen, dan moet je wel de illusie hebben dat zo'n bandje verschil maakt. En die heb ik niet, dus kan ik mij maar lastig verplaatsen in wat je zegt.
Voor mij is het simpel; homo zijn is net zo normaal als hetero, en ik kijk er dan ook van op als zoals een tijdje terug het groots nieuws is dat er een voetballer uit de kast kwam, waarbij de meeste reacties komen van mensen die het aan lopen prijzen terwijl ik juist denk; zolang het groot nieuws is zijn we er nog altijd niet. De juiste reactie zou wat mij betreft moeten zijn 'who cares?' en dat het dus helemaal geen nieuws zou moeten zijn.
Maar goed. Voetbal.
Morgan Freemanquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zei Morgan Freeman ook al over racisme.
Als ze zich Staphorsterig gedragen absoluut.quote:
Hij brengt het net alsof hij pech heeft met zijn geloofsovertuiging. Waar hij zelf ook niks aan kan doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben tegen homofobie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eitingquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op zich toch niet onbegrijpelijk? Clasie doet het nu erg goed, en gezien onze barre financiële middelen vorige zomer begrijp ik wel dat Slot hem wilde halen. Dat vervolgens die Aursnes zo belachelijk goed bleek te zijn had niemand verwacht.
Nee `Ik sta achter ieder zijn seksuele voorkeur maar ik wil dit niet uitstralen' gaat er lekker inquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat een kleuter redenatie.
Als het niet x is, dan moet het y zijn.
Ben het met je eens dat hij er om heen draait. Hij moet gewoon zeggen dat hij er zelf niet achter staat, dan is hij tenminste eerlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat is zijn statement dan?
"Ik doe niet mee aan een statement aangaande de normalisering en gelijkwaardigheid van de homoseksuele gemeenschap".
Wat is daar moedig aan?
Het gekke is dat hij dus in een eigen statement zegt dat hij wel degelijk vindt dat iedereen vrij en zichzelf mag zijn, maar van zijn geloof mag hij dat niet uitdragen.
Dus: moedig? Nee. Een aanfluiting vind ik dit. Het wel vinden, maar niet mogen vinden.
Moet jij morgen werken?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zei Morgan Freeman ook al over racisme.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hij brengt het net alsof hij pech heeft met zijn geloofsovertuiging. Waar hij zelf ook niks aan kan doen.
'zal je net zien, ben ik aanvoerder van Feyenoord maar geboren als Moslim. Ik heb ook altijd pech'
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet jij morgen werken?
Nee, ik ben Morgan Freeman.
Ik heb al een paar TR’s gezet, en ook deze neem ik meequote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet jij morgen werken?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet jij morgen werken?
Deze grap is leuker dan die hele homodiscussie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet jij morgen werken?
Ben ik met je eens, maar ik wil het niet uitstralen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je zet maar gewoon een like. Het is fetX.
Pietje nog niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef Divje het volgende:
Nou, leuk. Hebben we allemaal even ons plasje en poepje gedaan over Orrie?
El Ahmadi deed het ook en vastte ook. Orrie heeft geen ruggegraat.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verbaas me dat mensen dachten dat hij het bandje zou willen dragen nadat je weet dat hij nuchter op het veld stond.
En verder respect voor zijn keuze, al was het leuk geweest als hij het wel had willen doen.
Zo jij bent stoer zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb al een paar TR’s gezet, en ook deze neem ik mee
Houden zo.quote:
Afgevinkt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb al een paar TR’s gezet, en ook deze neem ik mee
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
Zingt Kutje wel hand in hand kameraden mee of is dat ook te homofiel?
Ach wappie Nober hadden we nog niet gehad.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef Nober het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde mening.
Fijn dat Kokcu geen schaapje is.
De antidepressiva ligt weer klaarquote:
De wedstrijd kan gelukkig nooit zo kut en triest zijn als de discussies van de afgelopen paar pagina's.quote:
Ik ken dan best wat jonge mensen die gelovig zijn en het wel accepteren en ook zien als doodnormaal maar met (oudere) familie thuis zitten die het niet accepteren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:36 schreef Mansjester het volgende:
Je bent gewoon een enorme idioot als je het op basis van 1 of ander boekje niet kunt accepteren dat 2 mensen van hetzelfde geslacht elkaar leuk vinden
Dat is nou net het punt, hij volgt braaf het narratief van zijn gemeenschap ook al is dat een discriminerende.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef Nober het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde mening.
Fijn dat Kokcu geen schaapje is.
Zo wat kut zeg, een discussie op een forum tegenkomen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De wedstrijd kan gelukkig nooit zo kut en triest zijn als de discussies van de afgelopen paar pagina's.
Dat hebben we toch maar mooi gehad.
Dus als je zelf een dergelijke lifestyle niet actief wilt promoten accepteer je niet dat er homoseksuelen bestaan op deze aardbol?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:36 schreef Mansjester het volgende:
Je bent gewoon een enorme idioot als je het op basis van 1 of ander boekje niet kunt accepteren dat 2 mensen van hetzelfde geslacht elkaar leuk vinden
Jouw hetero zijn is ook een `lifestyle' ja?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus als je zelf een dergelijke lifestyle niet actief wilt promoten accepteer je niet dat er homoseksuelen bestaan op deze aardbol?
Maar nooit ben je hier, wat triggered je zo erg?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw hetero zijn is ook een `lifestyle' ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |