El Ahmadi deed het ook en vastte ook. Orrie heeft geen ruggegraat.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verbaas me dat mensen dachten dat hij het bandje zou willen dragen nadat je weet dat hij nuchter op het veld stond.
En verder respect voor zijn keuze, al was het leuk geweest als hij het wel had willen doen.
Zo jij bent stoer zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb al een paar TR’s gezet, en ook deze neem ik mee
Houden zo.quote:
Afgevinkt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb al een paar TR’s gezet, en ook deze neem ik mee
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
Zingt Kutje wel hand in hand kameraden mee of is dat ook te homofiel?
Ach wappie Nober hadden we nog niet gehad.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef Nober het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde mening.
Fijn dat Kokcu geen schaapje is.
De antidepressiva ligt weer klaarquote:
De wedstrijd kan gelukkig nooit zo kut en triest zijn als de discussies van de afgelopen paar pagina's.quote:
Ik ken dan best wat jonge mensen die gelovig zijn en het wel accepteren en ook zien als doodnormaal maar met (oudere) familie thuis zitten die het niet accepteren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:36 schreef Mansjester het volgende:
Je bent gewoon een enorme idioot als je het op basis van 1 of ander boekje niet kunt accepteren dat 2 mensen van hetzelfde geslacht elkaar leuk vinden
Dat is nou net het punt, hij volgt braaf het narratief van zijn gemeenschap ook al is dat een discriminerende.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef Nober het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde mening.
Fijn dat Kokcu geen schaapje is.
Zo wat kut zeg, een discussie op een forum tegenkomen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De wedstrijd kan gelukkig nooit zo kut en triest zijn als de discussies van de afgelopen paar pagina's.
Dat hebben we toch maar mooi gehad.
Dus als je zelf een dergelijke lifestyle niet actief wilt promoten accepteer je niet dat er homoseksuelen bestaan op deze aardbol?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:36 schreef Mansjester het volgende:
Je bent gewoon een enorme idioot als je het op basis van 1 of ander boekje niet kunt accepteren dat 2 mensen van hetzelfde geslacht elkaar leuk vinden
Jouw hetero zijn is ook een `lifestyle' ja?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus als je zelf een dergelijke lifestyle niet actief wilt promoten accepteer je niet dat er homoseksuelen bestaan op deze aardbol?
Maar nooit ben je hier, wat triggered je zo erg?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw hetero zijn is ook een `lifestyle' ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |