Oh dus hij heeft wel respect, dat wil hij benadrukken, maar door zijn geloofsovertuiging mag hij dat respect niet uitdrukken met een armband.quote:''Ik vind het wel belangrijk om te benadrukken dat ik respect heb voor iedereen ongeacht religie, achtergrond of voorkeur. Ik vind dat iedereen vrij is om te doen wat diegene wil of voelt. Ik snap heel goed wat het belang is van deze actie, alleen voel ik mij door mijn geloofsovertuiging niet de aangewezen persoon om dit te supporten.''
Die mag weer eens zijn ene goede potje in de vijf wedstrijden hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Dankzij deze interessante discussie zou je bijna vergeten dat de opstelling al binnen is.
[ twitter ]
Dilrosun
Szymanski op de vleugelsquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Dankzij deze interessante discussie zou je bijna vergeten dat de opstelling al binnen is.
[ twitter ]
Dilrosun
Gernot draagt de vand ipv van Orrie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:32 schreef RipCity het volgende:
Typisch Feyenoord weer. Zeker al gezien het eerdere gedoe richting de supportersvereniging.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gernot draagt de vand ipv van Orrie.
Typisch Feyenoord.
Toont alleen maar aan dat die Roze Kameraden toch wel nodig waren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:49 schreef KingRoland het volgende:
Met uitzondering van Roze Kameraden staat elke Feyenoorder hier achter hoor
Kokcugod
Wel blij dat Gimenez gewoon weer speelt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dilrosun
Not sure if serious....quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:49 schreef KingRoland het volgende:
Kokcugod
Ik vind Szymanski op de vleugels sowieso geen probleem eigenlijk. Denk dat dit voor nu de beste opstelling is al zou het erg fijn zijn als Paixao na het WK voor linksbuiten klaargestoomd wordt (en dat er een 6 wordt gehaald zodat Geert terug op zijn plekje kan).quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima opstelling overigens. Szymanski hoort natuurlijk niet op de vleugels, maar tegelijkertijd hoort Timber, Orrie en Szymanski natuurlijk niet op het bankie. Hancko op links is voor nu ook de beste keuze.
En ja, wie je verder op de vleugels zet is lood om oud ijzer. Helaas
Wat een gelul, het is geen 1600 meer.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:49 schreef KingRoland het volgende:
Kokcugod
Met uitzondering van Dilrosun lijken me dat op dit moment wel de beste keuzes. Zeker tegen AZ ga je niet experimenteren met Wieffer of Dermane. Ik mag hopen dat je niet vindt dat Paixao zou moeten spelen in plaats van Szymanski, Kökcü of Timber?quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Szymanski op de vleugels![]()
Dilrosun boven Walemark![]()
Geertruida op het middenveld![]()
Hancko op linksback![]()
Pedersen
Ik word zo ongelofelijk moe van Slot.
Tja, je moet wat als de aanvoerder de club zo’n in verlegenheid brengt..quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lees trouwens dat Trauner de band draagt, dat is dan wel gewoon een nette oplossing.
Misschien is Trauner sowieso wel de betere keuze. Kökcü moet gewoon lekker op z'n eigen spel focussenquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als de aanvoerder de club zo’n in verlegenheid brengt..
Lul niet zo uit je nek Roland.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:49 schreef KingRoland het volgende:
Kokcugod
Tegen goede tegenstanders werk het middenveld Timber-Kokcu-Szymanski niet, dus moet je een van die eerste 2 vervangen door Wieffer of Dermane. Dan kan Geertruida gewoon lekker op rechtsback en Pedersen naar de bank. Dat zou het al een heel stuk beter maken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met uitzondering van Dilrosun lijken me dat op dit moment wel de beste keuzes. Zeker tegen AZ ga je niet experimenteren met Wieffer of Dermane. Ik mag hopen dat je niet vindt dat Paixao zou moeten spelen in plaats van Szymanski, Kökcü of Timber?
En zo is het.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
#TeamKokcu
Te bizar voor woorden trouwens dat je je tegenwoordig publiekelijk moet verantwoorden als je niet mee wenst te werken aan het propaganderen van homoseksualiteit en overige uitwassen.
Lijkt mij ook het beste.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is Trauner sowieso wel de betere keuze. Kökcü moet gewoon lekker op z'n eigen spel focussen
Op zich is het maar een armbandje, maar het gaat om het uitdragen van normalisering van de positie van homo's in de samenleving. Ik denk dat het veelvuldig actief uitdragen daarvan wel kan helpen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:01 schreef Wicky15 het volgende:
Wat zo'n achterlijk armbandje allemaal teweeg kan brengen
Waarom zou je daar aan bij moeten dragen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op zich is het maar een armbandje, maar het gaat om het uitdragen van normalisering van de positie van homo's in de samenleving. Ik denk dat het veelvuldig actief uitdragen daarvan wel kan helpen.
Gezien alle reacties is dat schijnbaar (en schrikbarend genoeg) nog altijd hard nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |