Ze hebben net ¤1500 "gekregen" .. Febo heeft gedaan wat ze moesten..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
is het ook. Ze verwachten een verdien opdracht deze week.
Dat moet je nooit doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ga op jullie posts af
Ja maar het is toch op het geld? De bewoners denken dat alsnog een verdien opdracht komt,dat is hun theoriequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben net ¤1500 "gekregen" .. Febo heeft gedaan wat ze moesten..
Oh oke :-)! Ik dacht dat het op wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
er is nog 146,03 in de pot
vanmorgen
Na, toen miste er ook flink wat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
maddy heeft wel wat fouten gemaakt..
maar ja eerste keer he?
Bij martin ging het toch soepeler heb ik het idee
ik weet niet of degene die nog moesten bestellen al besteld hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:45 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch op het geld? De bewoners denken dat alsnog een verdien opdracht komt,dat is hun theorie
Wat een aasgieren zijn het ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
is het ook. Ze verwachten een verdien opdracht deze week.
Ik dacht dat het vandaag zou gebeuren maar heb ook niet steeds streams gezien, kan zijn dat niet is gebeurd kan het gemist hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of degene die nog moesten bestellen al besteld hebben
Martin had een ander structuur.. alle geld voor eten van de menigtequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
maddy heeft wel wat fouten gemaakt..
maar ja eerste keer he?
Bij martin ging het toch soepeler heb ik het idee
Ik had die stream uitgezet en zat te luisteren naar mensen die over elkaars boodschappen kwijldenquote:
Perfect vast niet maar beter wel. Martin bijv had meer rust.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of iemand het wel perfect had gedaan. Behalve captain Fantastic natuurlijk.
Ja want dan wil ze complimenten hoor en dankbaaarheid tonenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:47 schreef mangalie het volgende:
Maar volgens Wanda en Isaac is het goed gegaan![]()
![]()
3.60 kratje bierquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
Maar iedereen die heeft tot 25¤ besteld en dan komt bij veel bestellingen nog statiegeld en 5¤ per jumbokratje en iets van 7¤ per bier kratje ....
Oh, die 100 euro was dus volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
3.60 kratje bier
als ik het goed heb
0.15ct per flesje en dan het krat
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, die 100 euro was dus volledig uit de lucht gegrepen.
Ik lees net dat ik mijn streams aan ga zettenquote:
Ik meende dat het ongeveer 25 euro was, en dat Maddy die vooraf niet had meegerekend, en daarom zelf niets zou bestellen zodat de rest van de bestelling wel door kon gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies.. haal geen kratten bier , want dat is zo'n gesjouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
3.60 kratje bier
als ik het goed heb
0.15ct per flesje en dan het krat
Die is ff afgewimpeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha al wakker? Of nog migraine?
Madeleine had geen tijd voor haar ~10min geledenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Het is ook een volslagen idiote situatie waarin ze zich allemaal gestort hebben .. maar goedquote:
Wie wel. Wat een toestand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
Het is me alleen nog niet duidelijk hoeveel er nageleverd gaat worden.
erger wordt het nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is ook een volslagen idiote situatie waarin ze zich allemaal gestort hebben .. maar goed
Over 3 weken een ander
15 x 5 + 4 x 7.60 + de rest kom je dus redelijk in de buurt..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder Wanda had Maddy het helemaal niet gered gok ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:52 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Madeleine had geen tijd voor haar ~10min geleden
Volgens mij moeten ze alles opnieuw bestellen, maar geloof niet dat daar genoeg geld voor isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
Het is me alleen nog niet duidelijk hoeveel er nageleverd gaat worden.
die had toch samen met iemand?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Uit pakje van Imadin dat is wel geleverd.
Sasha had geen zin om te helpen met de boodschappenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Nah, een deel was niet leverbaar, dat komt nog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze alles opnieuw bestellen, maar geloof niet dat daar genoeg geld voor is
zet Kenzi er neer en het komt ook goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zonder Wanda had Maddy het helemaal niet gered gok ik
understatementquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy is zelf gewoon niet handig
Ze neemt het niet persoonlijk zei ze gisteren , dit is een leerproces.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:54 schreef BeriBeri het volgende:
Wat zal die Maddy spijt hebben dat ze manager wilde worden
Volgens Maddy stonden er boven aan de afgeleverde bon artikelen die niet afgeleverd zijn, deze worden volgens Martin morgen geleverd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze alles opnieuw bestellen, maar geloof niet dat daar genoeg geld voor is
Dar zei Martin tegen haar en zij zei dat ze dat wist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef mangalie het volgende:
Wat zegt ze nu, ja staat op nalevering...Ze heeft al gekeken dus?
ze verzint ook een hoopquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef mangalie het volgende:
Wat zegt ze nu, ja staat op nalevering...Ze heeft al gekeken dus?
Maddy zegt dat zijn shag er niet isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is het toch niet verbazingwekkend dat Martin kan roken?
Jawelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef mangalie het volgende:
Kan je bij de Jumbo niet meer kijken wat je besteld hebt?
Maddy zei ook tegen Wanda dat ze 'niet geleverd' als smoes mocht gebruiken als er iets niet kloptequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Maddy stonden er boven aan de afgeleverde bon artikelen die niet afgeleverd zijn, deze worden volgens Martin morgen geleverd.
Dat doet Jumbo bij mij nooit
Nee dat snap ik welquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha had geen zin om te helpen met de boodschappen
allemaal roken en lullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buiten wel een gezellige bende
Ze is 'full of shit'quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou, kakken en schijten is gewoon een hoop.
Wat zat er dan in de gesealde zak?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy zegt dat zijn shag er niet is
Echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy zei ook tegen Wanda dat ze 'niet geleverd' als smoes mocht gebruiken als er iets niet klopte
Zeker.. ze kunnen niet anders, ze zitten allemaal in hun eigen complotquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buiten wel een gezellige bende
Eerlijk en transparant...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy zei ook tegen Wanda dat ze 'niet geleverd' als smoes mocht gebruiken als er iets niet klopte
Ik weet niet hoeveel pakjes shag er in zaten.quote:
behalve als Maddy het vreselijk vernaggeld heeftquote:
mag niet praten en rokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Gezelliiiiiiiiiiiii... toch?
Of niet echt... ze zijn wat stil
[ afbeelding ]
Alle rokers er al eerste uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
het ziet er zo stom uit
dat ze achterin staan te roken zonder te mogen praten![]()
Rookhoekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
het ziet er zo stom uit
Maar heeft ze het ook vreeeeselijk vernaggeld, of is dat de wens hier en wordt het enorm aangedikt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
behalve als Maddy het vreselijk vernaggeld heeft
ja ze heeft het vernaggeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar heeft ze het ook vreeeeselijk vernaggeld, of is dat de wens hier en wordt het enorm aangedikt.
Ja, maar mag niet, Martin had er mail over gekregen. Alleen daarna nooit meer wat mee gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeez,, dat was Utopia .. ze lullen hier echt wel
nee is geen grapquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen als er spullen niet geleverd wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze heeft het vernaggeld
koffie besteld die ze niet moest bestellen
mensen die nog niet hebben besteld
spullen niet geleverd
Precies, hebben we niets aan dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
een tevreden roker is geen onrust stoker
Vertel het ze.. ze ouwehoeren er al op losquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is geen grap
ze mogen niet lullen en roken
wel als je ze gewoon niet besteld hebtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen als er spullen niet geleverd worden
Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
het ziet er zo stom uit
Ja doen ze maar mag niet, is al een paar keer doorgegeven aan ze, niet praten tijdens het roken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen als er spullen niet geleverd worden
Als het niet besteld wordt is het lastig leverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als je ze gewoon niet besteld hebt
(en het geld dus op is hiervoor)
Ik heb nog niet gehoord dat het geld er niet voor is. 146 euro, en de koffie gaat ze terugsturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als je ze gewoon niet besteld hebt
(en het geld dus op is hiervoor)
daar was ook weer wat meequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet besteld wordt is het lastig leveren
Een voordeel is dat ze de volgende keer veel statiegeld terug krijgen
Tenzij ze weer veel bestellen en veel kratten hebben, dan blijft het gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet besteld wordt is het lastig leveren
Een voordeel is dat ze de volgende keer veel statiegeld terug krijgen
Ja, want ze moest voor 32 bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.
Daarom ook beter als groep niet meteen iemand veroordelen , zoals ze bij Martin deden , Maddy deed daar ook aan mee. Want het is niet niets om voor zoveel mensen alles te bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.
Voor 2 personen gaat het ook weleens misquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de Jumbo-kant, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 2 personen gaat het ook weleens mis
Bij Jumbo geven ze soms ook een vervangend product, maar soms ook niet, maar dan sturen ze vooraf een mailtje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef spapaars het volgende:
Bij de Plus kan je aangeven dat een alternatief artikel mag worden meegegeven als gewenste niet voorradig is.
Krijg je wel hetzelfde, maar dan van een ander merk.
Maar dan hebben ze niet meer die statiegeldkosten als deze keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij ze weer veel bestellen en veel kratten hebben, dan blijft het gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
mirthe heeft weer rotte appels gekregen.
Nope maar ook niet hun geld terug van de eerste keer, pas bij de laatste keer kan je dan al die kratten meegeven en kan dat verrekend worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze niet meer die statiegeldkosten als deze keer
Wanda had zeker haar oude appels snel omgeruild toen niemand keekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Doet jumbo expres, geheime boodschap dat ze rotte appels zijn daarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die had al andere appels omdat de vorige ook niet goed waren toch?
Die zou zoiets best wel kunnen flikken vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wanda had zeker haar oude appels snel omgeruild toen niemand keek
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ook netjes, mits je nog kan wijzigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo geven ze soms ook een vervangend product, maar soms ook niet, maar dan sturen ze vooraf een mailtje.
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze nou gestegen op jouw lijstje?![]()
[..]
Uiteraard
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga gewoon naar de winkelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.
Nee wijzigen kan je dan niet meer, wel weigeren aan de deur, want de bezorger moet het melden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook netjes, mits je nog kan wijzigen.
Die komen van de Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft nog steeds geen handschoentjes en hij heeft nu koude handen.
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook een beetje eric moequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Niet altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.
Ah, niet echt een band, maar gewoon enig begrip dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n band voel ik nou ook weer niet
Ik ga ook naar de winkel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de winkel
werkt een stuk beter
Meestal gaat het wel goed en ligt er ook aan waar je besteld heb ik al ontdekt. En nee ik laat graag sjouwen voor me ik ga alleen naar de winkel als ze iets niet kunnen leveren of het prijsverschil te groot is met de winkel, dat is momenteel wel een dingetje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de winkel
werkt een stuk beter
Beetje fragiel is ie welquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
OK.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee wijzigen kan je dan niet meer, wel weigeren aan de deur, want de bezorger moet het melden.
sasha spreekt heel veel dingen anders uitquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn pakje lag vandaag bij de buren
Ja, die is ook niet helemaal helderquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
sasha spreekt heel veel dingen anders uit
met de klemtoon verkeerd
Sukkeltje is het.quote:
Je was niet thuis?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn pakje lag vandaag bij de buren
tv-show tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
ach ja ze zouden weerwolven om 8 uur
Erik knikt ook als de hele groep zegt je bent genomineerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:12 schreef lojanda het volgende:
Eric knikt echt bij elke zin die hij zegt 😁
nee Bern zou weerwolvenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik knikt ook als de hele groep zegt je bent genomineerd![]()
En dan wint 'ie het Spel
En dan blijft 'ie gewoon leuk![]()
En dan trapt 'ie kutwijf Wanda eruit...
En toe werd ik weer wakker
Gelukkig maar want dat was een nachtmerrie toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik knikt ook als de hele groep zegt je bent genomineerd![]()
En dan wint 'ie het Spel
En dan blijft 'ie gewoon leuk![]()
En dan trapt 'ie kutwijf Wanda eruit...
En toe werd ik weer wakker
woont erik nog thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft wel hoofdpijnpilletjes meegenomen, zijn woord ervoor he.![]()
Mora zegt, oh paracetamolletjes
Erik verkleint veelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft wel hoofdpijnpilletjes meegenomen, zijn woord ervoor he.![]()
Mora zegt, oh paracetamolletjes
Zou me geen reet verbazen. Waarschijnlijk nog op zijn oude kinderkamer bij paps en mams thuis.quote:
Hij had het over dat ie zijn buikje niet vol hadquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Behalve zichzelf, hij is lang dun en lekker![]()
Omdat zijn vader dat altijd zei tegen hem.
Laten we eerlijk zijn.. Erik woont beschermd.. bij SBS of thuis, als zijn was maar gedaan wordt en zijn eten op tijd klaar is...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
Gaat Wanda Maddy nu achter haar rug om zwart maken tegen Djedi?
Er was redelijk wat shag besteld en filterhulzen en gewone filtertjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Wanda gaat even alles aan iedereen vertellen
dat Maddy fout heeft gedaan![]()
![]()
de shag is dus in favorieten gezet
maar niet besteld
geen idee hoeveel het was maar dat kan lekker aantikken
Wat flauw van haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Wanda gaat even alles aan iedereen vertellen
dat Maddy fout heeft gedaan![]()
![]()
de shag is dus in favorieten gezet
maar niet besteld
geen idee hoeveel het was maar dat kan lekker aantikken
Ja, bij de anderen maakte ze Djedi zwart, maar bij Djedi kan dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
Sjezusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had het over dat ie zijn buikje niet vol had
Kutwijf gewoon, alleen haar hoofd al, straalt 1 en al kwaadaardigheid uit. Altijd lullen over anderen op een sneaky manier. Kutwijf.quote:
isaac lult weer lekker met iemand meequote:
Ja dat is geinig he, hebben trouwens heel veel mensen last van daar, constant hun verhaal veranderen en lullen over elkaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac lult weer lekker met iemand mee
ik wil hem over een half uur wel horen tegen een ander
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:27 schreef D. het volgende:
Maddy: ik heb nu een schrijfblok, dus volgende keer gaat het NOG beter
ik bedoel dat deutsche rot, rot rot rot rot roter gaat nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
rot is bedorven en dat is niet lekker
Want?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef spapaars het volgende:
Dit is dus wel de laatste keer dat de Jumbo dit sponsort.
verfaultquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel dat deutsche rot, rot rot rot rot roter gaat niet
Mario, dit is een Nederlandse RLS en daar gebruiken we dus Nederlandse woorden, zoals bijv. rot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:29 schreef D. het volgende:
Ze heeft 100% zeker de koffie geannuleerd
Raar dat Jumbo kennelijk toch een bestelling heeft ontvangen dan
OKquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Niet bewust volgens mij maar er was gisteren geen tijd meer. Hij zei eerder wel dat hij blij was dat bijzijn boodschappen nu nog door moet geven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft bewust gewacht met bestellen ? Begrijp ik dat nou goed?
Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Want.
Mad klaagde net nog dat de Jumbo rotte appels heeft geleverd
Ze heb er thuis zelf ook 1 ....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:31 schreef mangalie het volgende:
Madddy Maddy want ben je toch een sneu mens. Leer eerst even met een computer omgaan e n online bestellen. Als ze het nu toegeeft dat ze er niks van bakt zou ze veel meer sympathie krijgen. Maar is te vol van zichzelf ...
Maar daar heeft ze de gebruiksaanwijzing ook nog niet van gelezen blijkbaar.....quote:
Ja,maar doet ze er ook wat mee. Of alleen spelletjes?quote:
Hou op!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
rot,, donkerrot, roter kann niet
deze rot is zo rot dat heb je nog niet gesegen
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die koffie die eerste 50 euro? Om het moment te claimen?
Dus om één product zou jumbo afhaken? Lijkt me stugquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar op dat zit de Jumbo als sponsor niet te wachten.
Klopt. Je moet eerst voor ¤ 50 iets hebben voordat ze gratis leveren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die koffie die eerste 50 euro? Om het moment te claimen?
:gilllllllllllll*quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
rot,, donkerrot, roter kann niet
deze rot is zo rot dat heb je nog niet gesegen
Hij had niet direct iets nodig, dus wilde wel wachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft bewust gewacht met bestellen ? Begrijp ik dat nou goed?
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar op dat zit de Jumbo als sponsor niet te wachten.
Dan heb ik het goed gehoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had niet direct iets nodig, dus wilde wel wachten
dat zei ik toch verfaultquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
als je zegt luie apfel dann snap ik dat ze verfault zijn
Haha... @greysbones .. we hebben dit voorspeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Je moet eerst voor ¤ 50 iets hebben voordat ze gratis leveren.
Martin heeft toen gezegd: doe maar 10 pakker koffie. En dat heeft ze vergeten te deleten.
Zuchtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
ja hequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha... @:greysbones .. we hebben dit voorspeld
Mario, dit is een Nederlands forum, en je kunt niet verwachten dat we dan speciaal voor jou dingen in het Duits gaan posten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
genoeg mario .. de appel is van het beeld verdwenenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
of ze wil alleen een keer draaienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Aggie46 het volgende:
Rookt Esther ook?
Domme vraag, ik weet het...ze rookt.
Volgens mij niet meer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Aggie46 het volgende:
Rookt Esther ook?
Domme vraag, ik weet het...ze rookt.
Zolang het contract duurt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Over opschrijven gesproken .. hoe staat het ermee @:freaky40 ?
[ afbeelding ]
Op de streams kijken meer mensen dan op tv, denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |