Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die koffie die eerste 50 euro? Om het moment te claimen?
Dus om één product zou jumbo afhaken? Lijkt me stugquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar op dat zit de Jumbo als sponsor niet te wachten.
Klopt. Je moet eerst voor ¤ 50 iets hebben voordat ze gratis leveren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die koffie die eerste 50 euro? Om het moment te claimen?
:gilllllllllllll*quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
rot,, donkerrot, roter kann niet
deze rot is zo rot dat heb je nog niet gesegen
Hij had niet direct iets nodig, dus wilde wel wachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft bewust gewacht met bestellen ? Begrijp ik dat nou goed?
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar op dat zit de Jumbo als sponsor niet te wachten.
Dan heb ik het goed gehoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had niet direct iets nodig, dus wilde wel wachten
dat zei ik toch verfaultquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
als je zegt luie apfel dann snap ik dat ze verfault zijn
Haha... @greysbones .. we hebben dit voorspeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Je moet eerst voor ¤ 50 iets hebben voordat ze gratis leveren.
Martin heeft toen gezegd: doe maar 10 pakker koffie. En dat heeft ze vergeten te deleten.
Zuchtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
ja hequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha... @:greysbones .. we hebben dit voorspeld
Mario, dit is een Nederlands forum, en je kunt niet verwachten dat we dan speciaal voor jou dingen in het Duits gaan posten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
genoeg mario .. de appel is van het beeld verdwenenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
of ze wil alleen een keer draaienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Aggie46 het volgende:
Rookt Esther ook?
Domme vraag, ik weet het...ze rookt.
Volgens mij niet meer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Aggie46 het volgende:
Rookt Esther ook?
Domme vraag, ik weet het...ze rookt.
Zolang het contract duurt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Over opschrijven gesproken .. hoe staat het ermee @:freaky40 ?
[ afbeelding ]
Op de streams kijken meer mensen dan op tv, denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |