Ik had die stream uitgezet en zat te luisteren naar mensen die over elkaars boodschappen kwijldenquote:
Perfect vast niet maar beter wel. Martin bijv had meer rust.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of iemand het wel perfect had gedaan. Behalve captain Fantastic natuurlijk.
Ja want dan wil ze complimenten hoor en dankbaaarheid tonenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:47 schreef mangalie het volgende:
Maar volgens Wanda en Isaac is het goed gegaan![]()
![]()
3.60 kratje bierquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
Maar iedereen die heeft tot 25¤ besteld en dan komt bij veel bestellingen nog statiegeld en 5¤ per jumbokratje en iets van 7¤ per bier kratje ....
Oh, die 100 euro was dus volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
3.60 kratje bier
als ik het goed heb
0.15ct per flesje en dan het krat
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, die 100 euro was dus volledig uit de lucht gegrepen.
Ik lees net dat ik mijn streams aan ga zettenquote:
Ik meende dat het ongeveer 25 euro was, en dat Maddy die vooraf niet had meegerekend, en daarom zelf niets zou bestellen zodat de rest van de bestelling wel door kon gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, die 100 euro was dus volledig uit de lucht gegrepen.
Ik weet het ook niet precies.. haal geen kratten bier , want dat is zo'n gesjouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
3.60 kratje bier
als ik het goed heb
0.15ct per flesje en dan het krat
Die is ff afgewimpeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha al wakker? Of nog migraine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |