ik kon het helaas niet zienquote:
Eerlijk en transparant...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy zei ook tegen Wanda dat ze 'niet geleverd' als smoes mocht gebruiken als er iets niet klopte
Ik weet niet hoeveel pakjes shag er in zaten.quote:
behalve als Maddy het vreselijk vernaggeld heeftquote:
mag niet praten en rokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Gezelliiiiiiiiiiiii... toch?
Of niet echt... ze zijn wat stil
[ afbeelding ]
Alle rokers er al eerste uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
het ziet er zo stom uit
dat ze achterin staan te roken zonder te mogen praten![]()
Rookhoekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
het ziet er zo stom uit
een tevreden roker is geen onrust stokerquote:
Maar heeft ze het ook vreeeeselijk vernaggeld, of is dat de wens hier en wordt het enorm aangedikt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
behalve als Maddy het vreselijk vernaggeld heeft
ja ze heeft het vernaggeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar heeft ze het ook vreeeeselijk vernaggeld, of is dat de wens hier en wordt het enorm aangedikt.
Ja, maar mag niet, Martin had er mail over gekregen. Alleen daarna nooit meer wat mee gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeez,, dat was Utopia .. ze lullen hier echt wel
nee is geen grapquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen als er spullen niet geleverd wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze heeft het vernaggeld
koffie besteld die ze niet moest bestellen
mensen die nog niet hebben besteld
spullen niet geleverd
Precies, hebben we niets aan dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
een tevreden roker is geen onrust stoker
Vertel het ze.. ze ouwehoeren er al op losquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is geen grap
ze mogen niet lullen en roken
wel als je ze gewoon niet besteld hebtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen als er spullen niet geleverd worden
Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
het ziet er zo stom uit
Ja doen ze maar mag niet, is al een paar keer doorgegeven aan ze, niet praten tijdens het roken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen als er spullen niet geleverd worden
ze vermenigvuldigen zich zo snelquote:
Als het niet besteld wordt is het lastig leverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als je ze gewoon niet besteld hebt
(en het geld dus op is hiervoor)
Ik heb nog niet gehoord dat het geld er niet voor is. 146 euro, en de koffie gaat ze terugsturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als je ze gewoon niet besteld hebt
(en het geld dus op is hiervoor)
daar was ook weer wat meequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet besteld wordt is het lastig leveren
Een voordeel is dat ze de volgende keer veel statiegeld terug krijgen
Tenzij ze weer veel bestellen en veel kratten hebben, dan blijft het gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet besteld wordt is het lastig leveren
Een voordeel is dat ze de volgende keer veel statiegeld terug krijgen
Ja, want ze moest voor 32 bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.
Daarom ook beter als groep niet meteen iemand veroordelen , zoals ze bij Martin deden , Maddy deed daar ook aan mee. Want het is niet niets om voor zoveel mensen alles te bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.
Voor 2 personen gaat het ook weleens misquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de Jumbo-kant, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 2 personen gaat het ook weleens mis
Bij Jumbo geven ze soms ook een vervangend product, maar soms ook niet, maar dan sturen ze vooraf een mailtje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef spapaars het volgende:
Bij de Plus kan je aangeven dat een alternatief artikel mag worden meegegeven als gewenste niet voorradig is.
Krijg je wel hetzelfde, maar dan van een ander merk.
Maar dan hebben ze niet meer die statiegeldkosten als deze keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij ze weer veel bestellen en veel kratten hebben, dan blijft het gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
mirthe heeft weer rotte appels gekregen.
Nope maar ook niet hun geld terug van de eerste keer, pas bij de laatste keer kan je dan al die kratten meegeven en kan dat verrekend worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze niet meer die statiegeldkosten als deze keer
Wanda had zeker haar oude appels snel omgeruild toen niemand keekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Doet jumbo expres, geheime boodschap dat ze rotte appels zijn daarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die had al andere appels omdat de vorige ook niet goed waren toch?
fruit van jumbo is niet zo bestquote:
Die zou zoiets best wel kunnen flikken vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wanda had zeker haar oude appels snel omgeruild toen niemand keek
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ook netjes, mits je nog kan wijzigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo geven ze soms ook een vervangend product, maar soms ook niet, maar dan sturen ze vooraf een mailtje.
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze nou gestegen op jouw lijstje?![]()
[..]
Uiteraard
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga gewoon naar de winkelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.
Nee wijzigen kan je dan niet meer, wel weigeren aan de deur, want de bezorger moet het melden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook netjes, mits je nog kan wijzigen.
Die komen van de Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft nog steeds geen handschoentjes en hij heeft nu koude handen.
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook een beetje eric moequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Niet altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk je het nooit na dan, ik check check en dubbel check altijd.
Ah, niet echt een band, maar gewoon enig begrip dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n band voel ik nou ook weer niet
Ik ga ook naar de winkel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de winkel
werkt een stuk beter
Meestal gaat het wel goed en ligt er ook aan waar je besteld heb ik al ontdekt. En nee ik laat graag sjouwen voor me ik ga alleen naar de winkel als ze iets niet kunnen leveren of het prijsverschil te groot is met de winkel, dat is momenteel wel een dingetje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de winkel
werkt een stuk beter
Beetje fragiel is ie welquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
OK.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee wijzigen kan je dan niet meer, wel weigeren aan de deur, want de bezorger moet het melden.
op een ander adres blijkbaarquote:
sasha spreekt heel veel dingen anders uitquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn pakje lag vandaag bij de buren
Ja, die is ook niet helemaal helderquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
sasha spreekt heel veel dingen anders uit
met de klemtoon verkeerd
Sukkeltje is het.quote:
Je was niet thuis?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn pakje lag vandaag bij de buren
tv-show tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
ach ja ze zouden weerwolven om 8 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |