Erik knikt ook als de hele groep zegt je bent genomineerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:12 schreef lojanda het volgende:
Eric knikt echt bij elke zin die hij zegt 😁
nee Bern zou weerwolvenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik knikt ook als de hele groep zegt je bent genomineerd![]()
En dan wint 'ie het Spel
En dan blijft 'ie gewoon leuk![]()
En dan trapt 'ie kutwijf Wanda eruit...
En toe werd ik weer wakker
Gelukkig maar want dat was een nachtmerrie toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik knikt ook als de hele groep zegt je bent genomineerd![]()
En dan wint 'ie het Spel
En dan blijft 'ie gewoon leuk![]()
En dan trapt 'ie kutwijf Wanda eruit...
En toe werd ik weer wakker
woont erik nog thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft wel hoofdpijnpilletjes meegenomen, zijn woord ervoor he.![]()
Mora zegt, oh paracetamolletjes
Erik verkleint veelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft wel hoofdpijnpilletjes meegenomen, zijn woord ervoor he.![]()
Mora zegt, oh paracetamolletjes
Zou me geen reet verbazen. Waarschijnlijk nog op zijn oude kinderkamer bij paps en mams thuis.quote:
Hij had het over dat ie zijn buikje niet vol hadquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Behalve zichzelf, hij is lang dun en lekker![]()
Omdat zijn vader dat altijd zei tegen hem.
Laten we eerlijk zijn.. Erik woont beschermd.. bij SBS of thuis, als zijn was maar gedaan wordt en zijn eten op tijd klaar is...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
Gaat Wanda Maddy nu achter haar rug om zwart maken tegen Djedi?
Er was redelijk wat shag besteld en filterhulzen en gewone filtertjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Wanda gaat even alles aan iedereen vertellen
dat Maddy fout heeft gedaan![]()
![]()
de shag is dus in favorieten gezet
maar niet besteld
geen idee hoeveel het was maar dat kan lekker aantikken
Wat flauw van haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Wanda gaat even alles aan iedereen vertellen
dat Maddy fout heeft gedaan![]()
![]()
de shag is dus in favorieten gezet
maar niet besteld
geen idee hoeveel het was maar dat kan lekker aantikken
Ja, bij de anderen maakte ze Djedi zwart, maar bij Djedi kan dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
Sjezusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had het over dat ie zijn buikje niet vol had
naar naar naar mens die Wandaquote:
Kutwijf gewoon, alleen haar hoofd al, straalt 1 en al kwaadaardigheid uit. Altijd lullen over anderen op een sneaky manier. Kutwijf.quote:
isaac lult weer lekker met iemand meequote:
Ja dat is geinig he, hebben trouwens heel veel mensen last van daar, constant hun verhaal veranderen en lullen over elkaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac lult weer lekker met iemand mee
ik wil hem over een half uur wel horen tegen een ander
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:27 schreef D. het volgende:
Maddy: ik heb nu een schrijfblok, dus volgende keer gaat het NOG beter
ik bedoel dat deutsche rot, rot rot rot rot roter gaat nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
rot is bedorven en dat is niet lekker
Want?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef spapaars het volgende:
Dit is dus wel de laatste keer dat de Jumbo dit sponsort.
verfaultquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel dat deutsche rot, rot rot rot rot roter gaat niet
Mario, dit is een Nederlandse RLS en daar gebruiken we dus Nederlandse woorden, zoals bijv. rot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:29 schreef D. het volgende:
Ze heeft 100% zeker de koffie geannuleerd
Raar dat Jumbo kennelijk toch een bestelling heeft ontvangen dan
OKquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Niet bewust volgens mij maar er was gisteren geen tijd meer. Hij zei eerder wel dat hij blij was dat bijzijn boodschappen nu nog door moet geven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft bewust gewacht met bestellen ? Begrijp ik dat nou goed?
Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Want.
Mad klaagde net nog dat de Jumbo rotte appels heeft geleverd
Ze heb er thuis zelf ook 1 ....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:31 schreef mangalie het volgende:
Madddy Maddy want ben je toch een sneu mens. Leer eerst even met een computer omgaan e n online bestellen. Als ze het nu toegeeft dat ze er niks van bakt zou ze veel meer sympathie krijgen. Maar is te vol van zichzelf ...
Maar daar heeft ze de gebruiksaanwijzing ook nog niet van gelezen blijkbaar.....quote:
Ja,maar doet ze er ook wat mee. Of alleen spelletjes?quote:
Hou op!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
rot,, donkerrot, roter kann niet
deze rot is zo rot dat heb je nog niet gesegen
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die koffie die eerste 50 euro? Om het moment te claimen?
Dus om één product zou jumbo afhaken? Lijkt me stugquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar op dat zit de Jumbo als sponsor niet te wachten.
Klopt. Je moet eerst voor ¤ 50 iets hebben voordat ze gratis leveren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die koffie die eerste 50 euro? Om het moment te claimen?
:gilllllllllllll*quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
rot,, donkerrot, roter kann niet
deze rot is zo rot dat heb je nog niet gesegen
Hij had niet direct iets nodig, dus wilde wel wachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft bewust gewacht met bestellen ? Begrijp ik dat nou goed?
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar op dat zit de Jumbo als sponsor niet te wachten.
Dan heb ik het goed gehoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had niet direct iets nodig, dus wilde wel wachten
dat zei ik toch verfaultquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
als je zegt luie apfel dann snap ik dat ze verfault zijn
Haha... @greysbones .. we hebben dit voorspeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Je moet eerst voor ¤ 50 iets hebben voordat ze gratis leveren.
Martin heeft toen gezegd: doe maar 10 pakker koffie. En dat heeft ze vergeten te deleten.
Zuchtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
ja hequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha... @:greysbones .. we hebben dit voorspeld
Mario, dit is een Nederlands forum, en je kunt niet verwachten dat we dan speciaal voor jou dingen in het Duits gaan posten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
genoeg mario .. de appel is van het beeld verdwenenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
of ze wil alleen een keer draaienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Aggie46 het volgende:
Rookt Esther ook?
Domme vraag, ik weet het...ze rookt.
Volgens mij niet meer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Aggie46 het volgende:
Rookt Esther ook?
Domme vraag, ik weet het...ze rookt.
Zolang het contract duurt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Over opschrijven gesproken .. hoe staat het ermee @:freaky40 ?
[ afbeelding ]
Op de streams kijken meer mensen dan op tv, denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alleen 1 doosje rotte appels, wat boeit jumbo dat nu, gaat toch ook niet in de tv uitzending komen zoiets, alleen wij streamkijkers zien het en ik zelf weet al heel lang dat fruit en groente niet altijd even best is bij de jumbo. Dus die blijven gewoon sponsor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |