Hoe lang doe je met die make-up poety pilly?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe komt even de boel extra vertragen.
Lekker door de jogurtquote:
In het geval van Zoe altijd verstandigquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ze staan op het punt van geen eten meer hebben.. bestel je magere shit
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het geval van Zoe altijd verstandig
Bij de aldie zakken (sorry)quote:
Nee hoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet je snel zijn tussen bevroren en smakeloze rooie blubber..ervaringsdeskundige
De blobvis heeft dat ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
Door die opmerking van Jeff over de mondhoeken die alleen maar naar beneden hangen bij Zoe, kan ik niets anders meer zien bij haar
Iedereen doet datquote:
Het lijkt nog ook, haar blikquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De blobvis heeft dat ook
[ afbeelding ]
En bedankt,ik nu ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
Door die opmerking van Jeff over de mondhoeken die alleen maar naar beneden hangen bij Zoe, kan ik niets anders meer zien bij haar
Nou smeerkaas is een dingetje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:02 schreef mangalie het volgende:
Heel verhaal over smeerkaas...Schiet op scheurbek
quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen de bevroren mango kan er mee door
Het is prima voor in de vriezerquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er beter uit op het pak ja
Ik hoop dat kauwgum verboden is.quote:
En of Nadir er af kan blijven.quote:
In hun eigen kasje, behalve alle diepvries van Baas II die moet het vriesvak in.. gelabeld Baas IIquote:
Die eet zequote:Op maandag 10 oktober 2022 17:10 schreef Ebinas het volgende:
Wanda houdt van wortels, ze heeft al lang geen wortels meer gegeten.
Snackwortels.
Mss krijgen haar nagels dan de kans om aan te groeien.
Nou danquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met nagelriem en al volgens mij.
Wat kan zij kluiven
Niks mee, is wel lekker door de yoghurt of kwark enzquote:
Martin liegt continue Aldus Sjeffiequote:Op maandag 10 oktober 2022 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er aan de hand met Martin? Alicia gelooft iets niet wat Jeffrey zegt..
Zijn voeten spreekt boekdelen. Hij liegt leukquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Martin liegt continue Aldus Sjeffie
Als een leugenaar iemand een leugenaar noemt, wat is de waarheid danquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn voeten spreekt boekdelen. Hij liegt leuk
Same .quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:26 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die Alicia begint me ook te vervelen.. uit de hoogte kind wat het idee heeft dat ze een volwassen vrouw is..
Komt op mij meer volwassen over dan een Esther of Moirama.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:26 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die Alicia begint me ook te vervelen.. uit de hoogte kind wat het idee heeft dat ze een volwassen vrouw is..
Ik vond haar in eerste instantie zo leuk maar nu niet meer.. lijkt ook bar weinig te doen/ toe te voegenquote:
Jesus de redder in noodquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als een leugenaar iemand een leugenaar noemt, wat is de waarheid dan
Eens , dat heb ik ook , ze is nietszeggendquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond haar in eerste instantie zo leuk maar nu niet meer.. lijkt ook bar weinig te doen/ toe te voegen
hoezo? ze is enkel gedemotiveerd, sip of heeft weer iets wat haar dwarszit..quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt op mij meer volwassen over dan een Esther of Moirama.
We gaan richting de kerst,denk dat er wel een paar gaan .quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:29 schreef Seattle het volgende:
Ik geloof niet meer in een eliminatie. Ze zijn denk ik bang dat er nog teveel uit zichzelf vertrekken de komende maanden
quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
Niet te verstaan zet je audio op max. Ga je naar een andere site en word je van je stoel geblazen
quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan richting de kerst,denk dat er wel een paar gaan .
Wel boring. Ik denk dat ik ook mijn 24 uur binnenkort ga aanvragen. Ik trek het niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan richting de kerst,denk dat er wel een paar gaan .
Echt niet,jij blijft gewoon.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wel boring. Ik denk dat ik ook mijn 24 uur binnenkort ga aanvragen. Ik trek het niet meer
Ik zet de wekkerquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wel boring. Ik denk dat ik ook mijn 24 uur binnenkort ga aanvragen. Ik trek het niet meer
Het kritieke moment ligt op dit moment op as donderdag/vrijdag.. dan moet zowel de algemene middelen als wel een groot deel van hun eigen bestelde spullen op zijn...quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:29 schreef Seattle het volgende:
Ik geloof niet meer in een eliminatie. Ze zijn denk ik bang dat er nog teveel uit zichzelf vertrekken de komende maanden
Nou zeg het maar.JAA / [JAA SC #7] Rimpelenquote:
Donderdag kan ik je inplannen.quote:
Het liefst gisteren.quote:
Jumbo servicequote:
Net alsof nadir de enige dief is in die loodsquote:
Nee joh het irritatie level is hoog die moet blijvenquote:
Voor de bewoners leuk niet voor de streams..quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh het irritatie level is hoog die moet blijven
Juist welquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor de bewoners leuk niet voor de streams..
Ik doe vaak een streamwissel als ik haar hoor of ziequote:
Nog 20 ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoeveel bewoners moeten nog hun lijstje door geven?
18 geloof ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoeveel bewoners moeten nog hun lijstje door geven?
Ze gaat het niet redden heeft ze al gezegd.quote:
Joh lekker rustig aanquote:
Dus gaat ze morgen weer verder en komen de boodschappen pas woensdag?quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat het niet redden heeft ze al gezegd.
Gevulde speculaas. Dat vult primaquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vermoed dat JW aandelen heeft in speculaasjes, hij blijft het promoten hoe lekker en hoe vol je er van wordt. Die man heeft echt een steekje los![]()
Voor een aantal mensen wel ja.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus gaat ze morgen weer verder en komen de boodschappen pas woensdag?
Ik kon het niet bij de Jumbo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus gaat ze morgen weer verder en komen de boodschappen pas woensdag?
Nee johquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
Bakboter kan je toch ook op je brood doen?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
Zei Mexx.quote:
nee, dat is echt goorquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
ja ik hoorde het haar zeggen, hebben die kinderen nooit hun vader of moeder in de keuken geholpen? Ik hoor de meest domme dingenquote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ik hoorde het haar zeggen, hebben die kinderen nooit hun vader of moeder in de keuken geholpen? Ik hoor de meest domme dingen
Dat is toch niet gezond !?quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzuus. als je vandaag niet weet wat je morgen te eten krijgt bestel je toch geen magere troep meer...
Die troep zou verboden moeten worden.quote:
Wanda rekent het je wel even voorquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar gaat het niet meer om.. calorieën wel
Ja dat geloof ik graag maar het principe vet eten is niet slecht, teveel wel.. en ze hebben daar nix,comma,nul te verwachten dus koop je energie en geen MagereMedia troepquote:
Die was in een uur klaar...Ja waardeloos. Beter om uren te rekken en iets met veren steken..Top!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy: "Martin had een waardeloos systeem."
Nog steeds met de boodschappen bezig?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje en Jasper aan de beurt..
[ afbeelding ]
19 gedaan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds met de boodschappen bezig?
Ik ben de tel kwijt.. maar dan ik tel ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds met de boodschappen bezig?
Morgen gaat ze verder..Kan zij niets aan doen hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt.. maar dan ik tel ook niet![]()
Maar die laatste krijgen morgen niets lijkt me
Die disclaimer hoor ik al dagen jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgen gaat ze verder..Kan zij niets aan doen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadir zit er doorheen deel 2 - 10 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou lachen zijn als dr winkelmandje morgen weer leeg is ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgen gaat ze verder..Kan zij niets aan doen hoor.
Er zit wel een tijdslimiet op. Daar niet denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als dr winkelmandje morgen weer leeg is ...
Ze moet voor 10 uur bestellen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit wel een tijdslimiet op. Daar niet denk ik
Nou dat blijkt, die was er zo doorheen. Zij zit al sinds vanaf vanochtend 9.00 uur te ploeteren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy: "Martin had een waardeloos systeem."
Ohquote:
Komkommersalade.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Koopt ze normaal altijd halve komkommers?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprekje van vanmiddag, volgens mij is het gewoon één grote act van die aandachtshoer ...![]()
[ afbeelding ]
Nadir zit er doorheen deel 1 - 10 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadir zit er doorheen deel 2 - 10 oktober 2022.Het begint op te vallen dat Nadir continue zijn eigen "er doorheen zitten " regeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeps....quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als dr winkelmandje morgen weer leeg is ...
wel eens bij de appie gehad...dikke pech alles weg. alleen dat was maar voor 50 euro boodschappen en een uurtje klikken of zoquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Zal toch wat wezen.. als de Jumbo site een storing krijgt.. winkelmandje leeg![]()
Ohneebedoel ik
ieder/groepje voor zichquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Eten ze vanavond nu allemaal apart?
hoezo saai?quote:
Qua bestellen wint Martin het glansrijk. Ik denk alleen dat het qua uitdelen bij Maddy beter verloopt. Die heeft (als ze de wcrollen niet kwijt raakt tenminste) alles op papier.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die was in een uur klaar...Ja waardeloos. Beter om uren te rekken en iets met veren steken..Top!!
Nou ja.. morgen zal er wederom niet alles in de kratten zitten, met het excuus dat het na geleverd gaat worden.. altijd een feestquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
wel eens bij de appie gehad...dikke pech alles weg. alleen dat was maar voor 50 euro boodschappen en een uurtje klikken of zo
Als ze met meerder aan tafel zitten, hoor je meerder gesprekkenquote:
ETEN was meestal alarm voor dramaquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ze met meerder aan tafel zitten, hoor je meerder gesprekken
Garantie voor gejank.quote:
Meer drank !!!!!quote:
Jemig dat schiet ook niet opquote:
Nog één toch?quote:
dat is wat ik sinds haar aanstelling als enige hoor.. “ja werkt niet zo goed” en “hij is echt langzaam”quote:
Er zijn er toch 33? En 19 zijn klaar begreep ik. Of begrijp ik het verkeerd?quote:
Daar kan zij niks aan doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is wat ik sinds haar aanstelling als enige hoor.. “ja werkt niet zo goed” en “hij is echt langzaam”
Oh ik dacht dat ze met twee man kwamenquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er toch 33? En 19 zijn klaar begreep ik. Of begrijp ik het verkeerd?
Nee dat blijft altijdquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
het klagen kan zij wel degelijk iets aan doen..
Midden op het platteland... Adsl lijntje natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is wat ik sinds haar aanstelling als enige hoor.. “ja werkt niet zo goed” en “hij is echt langzaam”
Dan had ze er nu 36 moeten hebben gehad. Maar hat kan zo maar dat er wat met twee komen en wat alleen. Heb het niet gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze met twee man kwamen
Martin wilde er ook in, maar dat wilde de meiden niet dus gingen die eruitquote:
+ 60 cams op WiFi naar de control roomquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Midden op het platteland... Adsl lijntje natuurlijk
Met een select groepje.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Martin wilde er ook in, maar dat wilde de meiden niet dus gingen die eruit
Ik wil Martin in de hot tubquote:
Ohquote:
In elk geintje zit een seintje.quote:
Ah dan heb ik de grap gemistquote:
Rel delquote:
Ze weten dat er een camara is die retenquote:
nou dat zal wel gewoon bedraadt zijn aangelegd gok ik hahaquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
+ 60 cams op WiFi naar de control room
Van die Chinese die de overheid ook gebruikt ?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
+ 60 cams op WiFi naar de control room
Hebben GJ en Babet ruziequote:Op maandag 10 oktober 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ vertelt dat hij na dit avontuur nooit meer met Babette zal afspreken. Dat is klaar, hij weet nu hoe ze is.
Nadir vraagt hem wat Babette in Martin ziet.
GJ zegt dat hij dat ook niet snapt, ook niet van Alicia.
Morgen maar even naar de Jumbo.quote:
Als hij later terug ziet wat Babette allemaal over hem heeft gezegd vanochtend dan denk ik dat hij zeker weet dat ie de juiste beslissing heeft genomen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ vertelt dat hij na dit avontuur nooit meer met Babette zal afspreken. Dat is klaar, hij weet nu hoe ze is.
HAHAHAHAHAHHAHquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:44 schreef Ebinas het volgende:
Theaterles om 20 uur
Nadir "kan ik wel gebruiken"
Nu heb ik zin in pizzaquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen maar even naar de Jumbo.
Verrassend, geen hoe of wat van GJ?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zijn 2 pixelsquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Van die Chinese die de overheid ook gebruikt ?
Volgens mij ging dat niet afspreken over Ester.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:52 schreef Flory het volgende:
Gaat ze weer tellen![]()
Net waren het 19, nu 2 erbij, moeilijk
12quote:
dat verklaart wel waarom het allemaal zo langzaam gaat xD als zij elke keer ctrl z zit te gebruikenquote:
Sjekquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Alt-f4 is plakken speciaal, weet iedereen.
Ohquote:
Hahaquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Alt-f4 is plakken speciaal, weet iedereen.
Ze konden bijna voor 75 euro boodschappen pakken.quote:
Ze wordt erg gezellig van alcoholquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy gaat nu 2 flessen wijn halen.
Ze kunnen bij bol.com niet meer kiezen voor Achteraf betalen. De Febo is wanbetaler waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
Sjéézzuss.. Maddie kan ineens niet betalen?
Dat stinktquote:
Hier al de hele dag @ the office om die redenquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik word een beetje moe van de grote Nadir show vandaag.
Nadir is de kers op de taartquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik word een beetje moe van de grote Nadir show vandaag.
Is dat zo goedkope kut wijn?:quote:
quote:
Weet de groep al dat de bestelling niet af komt?quote:
Bahquote:
Ze heeft het wel geroepen maar of iedereen het weet?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Weet de groep al dat de bestelling niet af komt?
GADVERDAMME.quote:
Al die zooi hoef ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:12 schreef Sestra666 het volgende:
De lekkerste glühwein is:
Lidl (winnaar) Jury-oordeel: "De beste balans tussen enerzijds wijn en anderzijds lekker zoet en kruidig. ...
Albert Heijn. Jury-oordeel: "Erg goede glühwein, alleen smaakt deze meer naar gewone wijn dan glühwein en daarom is hij tweede geworden."
Hema. ...
Aldi. ...
Jumbo & C1000. ...
Plus (verliezer)
Dit is al vrij oud want de C1000 bestaat al jaren niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:12 schreef Sestra666 het volgende:
De lekkerste glühwein is:
Lidl (winnaar) Jury-oordeel: "De beste balans tussen enerzijds wijn en anderzijds lekker zoet en kruidig. ...
Albert Heijn. Jury-oordeel: "Erg goede glühwein, alleen smaakt deze meer naar gewone wijn dan glühwein en daarom is hij tweede geworden."
Hema. ...
Aldi. ...
Jumbo & C1000. ...
Plus (verliezer)
Jankt ze?quote:
zag t ook net 2012quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is al vrij oud want de C1000 bestaat al jaren niet meer.
Nou neequote:
Oh is die kale GJ?quote:
Gabber GJ.quote:
Wacht even scrol naar bovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |