Meer drank !!!!!quote:
Jemig dat schiet ook niet opquote:
Nog één toch?quote:
dat is wat ik sinds haar aanstelling als enige hoor.. “ja werkt niet zo goed” en “hij is echt langzaam”quote:
Er zijn er toch 33? En 19 zijn klaar begreep ik. Of begrijp ik het verkeerd?quote:
Daar kan zij niks aan doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is wat ik sinds haar aanstelling als enige hoor.. “ja werkt niet zo goed” en “hij is echt langzaam”
Oh ik dacht dat ze met twee man kwamenquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er toch 33? En 19 zijn klaar begreep ik. Of begrijp ik het verkeerd?
Nee dat blijft altijdquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
het klagen kan zij wel degelijk iets aan doen..
Midden op het platteland... Adsl lijntje natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is wat ik sinds haar aanstelling als enige hoor.. “ja werkt niet zo goed” en “hij is echt langzaam”
Dan had ze er nu 36 moeten hebben gehad. Maar hat kan zo maar dat er wat met twee komen en wat alleen. Heb het niet gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze met twee man kwamen
+ 60 cams op WiFi naar de control roomquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Midden op het platteland... Adsl lijntje natuurlijk
Met een select groepje.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Martin wilde er ook in, maar dat wilde de meiden niet dus gingen die eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |