Hoe lang doe je met die make-up poety pilly?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe komt even de boel extra vertragen.
Lekker door de jogurtquote:
In het geval van Zoe altijd verstandigquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ze staan op het punt van geen eten meer hebben.. bestel je magere shit
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het geval van Zoe altijd verstandig
Bij de aldie zakken (sorry)quote:
Nee hoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet je snel zijn tussen bevroren en smakeloze rooie blubber..ervaringsdeskundige
De blobvis heeft dat ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
Door die opmerking van Jeff over de mondhoeken die alleen maar naar beneden hangen bij Zoe, kan ik niets anders meer zien bij haar
Iedereen doet datquote:
Het lijkt nog ook, haar blikquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De blobvis heeft dat ook
[ afbeelding ]
En bedankt,ik nu ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
Door die opmerking van Jeff over de mondhoeken die alleen maar naar beneden hangen bij Zoe, kan ik niets anders meer zien bij haar
Nou smeerkaas is een dingetje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:02 schreef mangalie het volgende:
Heel verhaal over smeerkaas...Schiet op scheurbek
quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen de bevroren mango kan er mee door
Het is prima voor in de vriezerquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er beter uit op het pak ja
Ik hoop dat kauwgum verboden is.quote:
En of Nadir er af kan blijven.quote:
In hun eigen kasje, behalve alle diepvries van Baas II die moet het vriesvak in.. gelabeld Baas IIquote:
Die eet zequote:Op maandag 10 oktober 2022 17:10 schreef Ebinas het volgende:
Wanda houdt van wortels, ze heeft al lang geen wortels meer gegeten.
Snackwortels.
Mss krijgen haar nagels dan de kans om aan te groeien.
Nou danquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met nagelriem en al volgens mij.
Wat kan zij kluiven
Niks mee, is wel lekker door de yoghurt of kwark enzquote:
Martin liegt continue Aldus Sjeffiequote:Op maandag 10 oktober 2022 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er aan de hand met Martin? Alicia gelooft iets niet wat Jeffrey zegt..
Zijn voeten spreekt boekdelen. Hij liegt leukquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Martin liegt continue Aldus Sjeffie
Als een leugenaar iemand een leugenaar noemt, wat is de waarheid danquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn voeten spreekt boekdelen. Hij liegt leuk
Same .quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:26 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die Alicia begint me ook te vervelen.. uit de hoogte kind wat het idee heeft dat ze een volwassen vrouw is..
Komt op mij meer volwassen over dan een Esther of Moirama.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:26 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die Alicia begint me ook te vervelen.. uit de hoogte kind wat het idee heeft dat ze een volwassen vrouw is..
Ik vond haar in eerste instantie zo leuk maar nu niet meer.. lijkt ook bar weinig te doen/ toe te voegenquote:
Jesus de redder in noodquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als een leugenaar iemand een leugenaar noemt, wat is de waarheid dan
Eens , dat heb ik ook , ze is nietszeggendquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond haar in eerste instantie zo leuk maar nu niet meer.. lijkt ook bar weinig te doen/ toe te voegen
hoezo? ze is enkel gedemotiveerd, sip of heeft weer iets wat haar dwarszit..quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt op mij meer volwassen over dan een Esther of Moirama.
We gaan richting de kerst,denk dat er wel een paar gaan .quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:29 schreef Seattle het volgende:
Ik geloof niet meer in een eliminatie. Ze zijn denk ik bang dat er nog teveel uit zichzelf vertrekken de komende maanden
quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
Niet te verstaan zet je audio op max. Ga je naar een andere site en word je van je stoel geblazen
quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan richting de kerst,denk dat er wel een paar gaan .
Wel boring. Ik denk dat ik ook mijn 24 uur binnenkort ga aanvragen. Ik trek het niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan richting de kerst,denk dat er wel een paar gaan .
Echt niet,jij blijft gewoon.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wel boring. Ik denk dat ik ook mijn 24 uur binnenkort ga aanvragen. Ik trek het niet meer
Ik zet de wekkerquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wel boring. Ik denk dat ik ook mijn 24 uur binnenkort ga aanvragen. Ik trek het niet meer
Het kritieke moment ligt op dit moment op as donderdag/vrijdag.. dan moet zowel de algemene middelen als wel een groot deel van hun eigen bestelde spullen op zijn...quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:29 schreef Seattle het volgende:
Ik geloof niet meer in een eliminatie. Ze zijn denk ik bang dat er nog teveel uit zichzelf vertrekken de komende maanden
Nou zeg het maar.JAA / [JAA SC #7] Rimpelenquote:
Donderdag kan ik je inplannen.quote:
Het liefst gisteren.quote:
Jumbo servicequote:
Net alsof nadir de enige dief is in die loodsquote:
Nee joh het irritatie level is hoog die moet blijvenquote:
Voor de bewoners leuk niet voor de streams..quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh het irritatie level is hoog die moet blijven
Juist welquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor de bewoners leuk niet voor de streams..
Ik doe vaak een streamwissel als ik haar hoor of ziequote:
Nog 20 ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoeveel bewoners moeten nog hun lijstje door geven?
18 geloof ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoeveel bewoners moeten nog hun lijstje door geven?
Ze gaat het niet redden heeft ze al gezegd.quote:
Joh lekker rustig aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |