Dus gaat ze morgen weer verder en komen de boodschappen pas woensdag?quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat het niet redden heeft ze al gezegd.
Gevulde speculaas. Dat vult primaquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vermoed dat JW aandelen heeft in speculaasjes, hij blijft het promoten hoe lekker en hoe vol je er van wordt. Die man heeft echt een steekje los![]()
Voor een aantal mensen wel ja.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus gaat ze morgen weer verder en komen de boodschappen pas woensdag?
Ik kon het niet bij de Jumbo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus gaat ze morgen weer verder en komen de boodschappen pas woensdag?
Nee johquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
Bakboter kan je toch ook op je brood doen?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
Zei Mexx.quote:
nee, dat is echt goorquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
ja ik hoorde het haar zeggen, hebben die kinderen nooit hun vader of moeder in de keuken geholpen? Ik hoor de meest domme dingenquote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ik hoorde het haar zeggen, hebben die kinderen nooit hun vader of moeder in de keuken geholpen? Ik hoor de meest domme dingen
Dat is toch niet gezond !?quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzuus. als je vandaag niet weet wat je morgen te eten krijgt bestel je toch geen magere troep meer...
Die troep zou verboden moeten worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |