Wanda rekent het je wel even voorquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar gaat het niet meer om.. calorieën wel
Ja dat geloof ik graag maar het principe vet eten is niet slecht, teveel wel.. en ze hebben daar nix,comma,nul te verwachten dus koop je energie en geen MagereMedia troepquote:
Die was in een uur klaar...Ja waardeloos. Beter om uren te rekken en iets met veren steken..Top!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy: "Martin had een waardeloos systeem."
Nog steeds met de boodschappen bezig?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje en Jasper aan de beurt..
[ afbeelding ]
19 gedaan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds met de boodschappen bezig?
Ik ben de tel kwijt.. maar dan ik tel ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds met de boodschappen bezig?
Morgen gaat ze verder..Kan zij niets aan doen hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt.. maar dan ik tel ook niet![]()
Maar die laatste krijgen morgen niets lijkt me
Die disclaimer hoor ik al dagen jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgen gaat ze verder..Kan zij niets aan doen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadir zit er doorheen deel 2 - 10 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou lachen zijn als dr winkelmandje morgen weer leeg is ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgen gaat ze verder..Kan zij niets aan doen hoor.
Er zit wel een tijdslimiet op. Daar niet denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als dr winkelmandje morgen weer leeg is ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |