Inb4 Leclerc crashquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:20 schreef 3rr0r het volgende:
Max Verstappen wordt in Japan kampioen als:
Schrijf dat maar op je buik.
Die ging nooit goed in de regenquote:
Ja, dat hadden ze hier ook kunnen doen.quote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik word heel boos als er niet gestart wordt.
En met Kelly spelen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:21 schreef PirE het volgende:
Max wil gewoon naar zijn vliegtuig toe. Hij moet zijn departslot halen.
Nee. Ze moeten voor de schemer start klaar zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze hier ook kunnen doen.
Goh.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:22 schreef trein2000 het volgende:
Nou hup SC weg of afvlaggen.
We worden beflikkerd.
Dat zal de wedstrijdleiding overtuigen!quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oeh, nu gaat de wedstrijdleiding vast een ander besluit nemen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja, maar de coureurs reden op intermediates.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb vooral een mening gebaseerd op wat de coureurs zeggen. En als vrijwel alle coureurs zeggen dat rijden niet verantwoord is, dan is het dat niet. Al dat gelul van users over 'ja maar vroeger'.
Als de coureurs nu zeggen dat het wel kan, dan kan het wel. Kennelijk zijn de omstandigheden toch wel beter nu.
Dit kan nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:22 schreef Maanvis het volgende:
HET IS KOERS!!!!
HET IS KOERS!!!!
HET IS KOERS!!!!
HET IS KOERS!!!!
HET IS KOERS!!!!
HET IS KOERS!!!!
Daar is het nu te laat voor dusquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze hier ook kunnen doen.
Behalve Verstappen danquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt drama, dat ziet iedereen aankomen. Behalve de coureurs, want die zien niks.
Weet ik niet, ik vroeg het me af.quote:
Niet zoveel koffie drinkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu moet ik net schijten van al die koffie eerder.
Latifi gaat zo wel crashenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vettel en Latifi naar intermediates
die kan ook geen tommetje doen dusquote:
blijkbaar begrijp je me primaquote:
latifi kwam gewoon te snelquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze konden perfect naast elkaar rijden
Wat unsafe release
Dit inderdaad. Vettel deed niets fout.quote:
Ja en dan achteraf beweren dat het taktiek wasquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:30 schreef trein2000 het volgende:
De zelfverklaarde GOAT: “definitely extremes”
Ronde later: iedereen en z’n moeder naar inters.
hij hoopt dat alle andere teams nog steeds reageren op wat hij en zn teampje via de mics besprekenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:30 schreef trein2000 het volgende:
Ja toen kwam er nog wel een grote bui aan maar idd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:30 schreef Maanvis het volgende:
Dit had toch ook gewoon vanochtend gekund
het kan nog!! we houden hoop!!quote:
schummie met zn wetjesquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:32 schreef Sked het volgende:
Misschien kan Magnussen even een SC veroorzaken
Leclerc eraf en dan retiren ze De Peer.quote:
Iedereen behalve Schumi lolquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:30 schreef trein2000 het volgende:
FIAquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:33 schreef Newone82 het volgende:
Waarom zijn we niet wat eerder gaan racen? Prima omstandigheden
Toen was er nog die grotere buiquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:33 schreef Newone82 het volgende:
Waarom zijn we niet wat eerder gaan racen? Prima omstandigheden
Ik ben gewoon blij dat we racen... het is gevaarlijk(er), maar een regenrace blijft fascinerend om te kijken.quote:
En de Peer dan extra pitstop geven?quote:
Ja, Mick dtaat nog op eets omdat het team gokt(e) op een SCquote:
Nou niet meer hoor. Leclerc gaat weer langzamer.quote:
Wat en watquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Mick dtaat nog op eets omdat het team gokt(e) op een SC![]()
Had ik in hun positie ook gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Mick dtaat nog op eets omdat het team gokt(e) op een SC![]()
iddquote:
2,5 uur geleden alquote:
Dat was ook de reden waarom iedereen voor intermediates ging bij de 1e start.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:35 schreef PirE het volgende:
Het is wel belachelijk dat de full wet zoveel langzamer is op zo'n natte baan. Dat moet gewoon niet kunnen.
Ik zou toch echt sneller alsnog naar inters gegaan zijnquote:
quote:
Niet zo lang, ik was eerder naar inters gegaanquote:
Masterclass Maxquote:
Als een vis in het water.quote:
Haha nog 25 minuten hequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Latifi toch nog het enige wk puntje in zijn carrière halen, wie had dat gedacht...
Ik dacht Laiin Lo.quote:
tja dat is een strategies dingetjequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo lang, ik was eerder naar inters gegaan
Hij heeft er van Hongarije die Ocon won (dacht ik)quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Latifi toch nog het enige wk puntje in zijn carrière halen, wie had dat gedacht...
3 punten zelfs.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Perez zat op meer dan 8 secondenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez komt niet dichterbij, dus Verstappen gaat gewoon hard.
Het is ook wel spannend al dat water hèquote:
Perez gaat iets harder dan LEC.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez komt niet dichterbij, dus Verstappen gaat gewoon hard.
Hij gaat maximaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat was dat ene rondje, maar Verstappen blijft uitlopen.
Perez loopt in.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat was dat ene rondje, maar Verstappen blijft uitlopen.
P2?quote:
Dus zowel Verstappen als Perez zijn sneller dan Leclerc op het moment.quote:
Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:40 schreef fietsie het volgende:
Gekke vraag: als Max het veld op een rondje zet en er komt weer meer regen, en dus een SC; moet iedereen hem dan inhalen en is ie die hele ronde voorsprong meteen weer kwijt? Want dan heeft het nu weinig zin heel heel er veel sneller te zijn dan nummer 2; hij heeft er meer aan als anderen dan Perez Leclerc inhalen toch?
Met 0,3 per rondje en 7 seconden afstand... Misschien volgend weekendquote:
Strijd?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:42 schreef heywoodu het volgende:
Als het zo eindigt móet Leclerc winnen op COTA om in de strijd te blijven.
5 seconden inmiddels.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met 0,3 per rondje en 7 seconden afstand... Misschien volgend weekend
Snelste in regen is wel 2 punten waardquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze daar dan wel gewoon een punt voor uitdelen ja.
Theoretischquote:
Figures.quote:
Kan, hij kan ook nog naar hardquote:
Crikey.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
George you’re on a roll BROTHER YEAH BOY
Blimey.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
George you’re on a roll BROTHER YEAH BOY
Op delen van de baan is wel een min of meer droge lijn, maar anderen zijn nog gruwelijk nat…quote:
ze hebben iets teveel gezopenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:45 schreef heywoodu het volgende:
"Verstappen gaat nu langzamer dan aan het begin van deze herstart."
De herstart was toch 20 minuten geleden en is al lang geweest?
.......quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand een overzicht van punten?
Waarom zou hij vol gas gaan als Leclerc afhaakt?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:45 schreef heywoodu het volgende:
"Verstappen gaat nu langzamer dan aan het begin van deze herstart."
De herstart was toch 20 minuten geleden en is al lang geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |