Haha nog 25 minuten hequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Latifi toch nog het enige wk puntje in zijn carrière halen, wie had dat gedacht...
Ik dacht Laiin Lo.quote:
tja dat is een strategies dingetjequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo lang, ik was eerder naar inters gegaan
Hij heeft er van Hongarije die Ocon won (dacht ik)quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Latifi toch nog het enige wk puntje in zijn carrière halen, wie had dat gedacht...
3 punten zelfs.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Perez zat op meer dan 8 secondenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez komt niet dichterbij, dus Verstappen gaat gewoon hard.
Het is ook wel spannend al dat water hèquote:
Perez gaat iets harder dan LEC.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez komt niet dichterbij, dus Verstappen gaat gewoon hard.
Hij gaat maximaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat was dat ene rondje, maar Verstappen blijft uitlopen.
Perez loopt in.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat was dat ene rondje, maar Verstappen blijft uitlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |