Hamilton zegt wel meer.quote:
Misschien omdat Viaplay meer biedt dan alleen F1?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
Dat er mensen nog naar Viaplay kijken. Het enige vervelende is dag F1TV altijd consequent met Nederlands commentaar start en je het elke keer moet omzetten naar Engels.
Ik heb vooral een mening gebaseerd op wat de coureurs zeggen. En als vrijwel alle coureurs zeggen dat rijden niet verantwoord is, dan is het dat niet. Al dat gelul van users over 'ja maar vroeger'.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dus moet je afstand houden.
Het wordt saaier, maar je hebt wel een race.
Zoals het nu is...
Overigens: ik heb er zelf geen harde mening over. Ik houd me een beetje vast aan alle reacties op Sky. Je merkt wel dat de meesten daar gewoon zeggen: zorg in speciale omstandigheden dat je rijdt op de veiligste bandensoort. En dat lijken nu toch de FW's te zijn.
Ik kijk Sky, want, ondanks alles, heb ik in de meningen van die voormalige F1-coureurs meer vertrouwen (plus de reacties van teambazen) dan in bijv. het gezwets van ene Coronel.
Dat is tegen de regels, Masi.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat de FIA van totale gezichtsverlies kan redden is de finish een uur uitstellen.
Datv dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien omdat Viaplay meer biedt dan alleen F1?
Thank you my dearquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben verder Nederlandstalig, ik vind het altijd een heel hoog "kijk mij toch eens goed Engels kunnen" gehalte hebben als mensen in Nederland hun apparaten standaard op Engels zetten.
quote:
Deden de stewards in Spa ook.quote:
Jij ook altijd met je blind vertrouwen in de coureurs. die hebben ook allemaal oortjes in met daarin een perschef van de llluminatiquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb vooral een mening gebaseerd op wat de coureurs zeggen. En als vrijwel alle coureurs zeggen dat rijden niet verantwoord is, dan is het dat niet. Al dat gelul van users over 'ja maar vroeger'.
Als de coureurs nu zeggen dat het wel kan, dan kan het wel. Kennelijk zijn de omstandigheden toch wel beter nu.
Dat aanbod buiten sport is heel matig. Series en films zijn troep. Prijs/kwaliteit heel matig bij Viaplay.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien omdat Viaplay meer biedt dan alleen F1?
SC + regen start -> full wetsquote:
Het is heel handig omdat als je problemen hebt je het veel makkelijker kan vinden op google in het Engels.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben verder Nederlandstalig, ik vind het altijd een heel hoog "kijk mij toch eens goed Engels kunnen" gehalte hebben als mensen in Nederland hun apparaten standaard op Engels zetten.
Ok, ik dacht van niet... ik snap helemaal niks van de wedstrijdleiding hier.. er steken wat riviertjes over, maar dat is het hele weekend al zo.. kun je echt gewoon rekening mee houden..quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in de Amerikaanse raceklasses wordt wél gewoon geracet, op regenbanden, als het op dit soort circuits regent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |