Dit topic is anders beregezellig (op een handjevol users na).quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:13 schreef nattermann het volgende:
Heerlijk uitgeslapen en niks gemist
Topshow
Nee mag niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Mogen ze er eigenlijk brandstof uitpompen of zijn ze onnodig zwaar?
goede instellingquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze klappen op we Will rock you en Nelson zegt “er wordt geapplaudisseerd “ lol
sterretje in je vizier?quote:
Indy enzo hebben geen full wets toch? Nascar sowieso niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Amerikaanse raceklassen wordt gewoon gereden in de regen. Tenzij de race op een oval is.
Witte rookquote:
Niet op ovals. Verder wel, en meer dan in de F1. Of ze verplaatsen de starttijd als het nodig is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:10 schreef Sounddragon het volgende:
Fucking belachelijk dit.. tieft die regenbanden er maar gewoon compleet uit, want die yanken zijn bang voor water...
In de amerikaanse raceklasses wordt eigenlijk nooit geregend omdat ze geen regenbanden hebben, en de F1 heeft ze wel, maar sinds die yanken de toko hebben overgenomen ligt de boel standaard op zijn reet als het een beetje doorspettert..
Alles voor de fans, de omzet, de show en het spektakel... uhhuh..
Prima, slaap jij je leven maar weg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De wetenschap is het niet met je eens.
Zoals die van jezelf?quote:
Yanken? De FIA bepaaltquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:10 schreef Sounddragon het volgende:
Fucking belachelijk dit.. tieft die regenbanden er maar gewoon compleet uit, want die yanken zijn bang voor water...
In de amerikaanse raceklasses wordt eigenlijk nooit geregend omdat ze geen regenbanden hebben, en de F1 heeft ze wel, maar sinds die yanken de toko hebben overgenomen ligt de boel standaard op zijn reet als het een beetje doorspettert..
Viaplay?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze klappen op we Will rock you en Nelson zegt “er wordt geapplaudisseerd “ lol
Televisie-uitzendingen wereldwijd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:15 schreef Newone82 het volgende:
Waarom kan er niet gewoon 1,5 uur geraced worden?
Waarom zo vast aan 3 uur?
Kut geld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:15 schreef Newone82 het volgende:
zal wel met TV uitzendings rechten ed te maken hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:15 schreef Newone82 het volgende:
Waarom zou het niet mogen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Mogen ze er eigenlijk brandstof uitpompen of zijn ze onnodig zwaar?
Zeker wel. Alleen niet voor de ovals.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indy enzo hebben geen full wets toch? Nascar sowieso niet.
Tsja. In Europa wordt niks uitgezonden nu rond dit tijdstipquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Televisie-uitzendingen wereldwijd.
Tv is verleden tijdquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Televisie-uitzendingen wereldwijd.
Jawel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indy enzo hebben geen full wets toch? Nascar sowieso niet.
Bij mij nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
Dat er mensen nog naar Viaplay kijken. Het enige vervelende is dag F1TV altijd consequent met Nederlands commentaar start en je het elke keer moet omzetten naar Engels.
Vanaf mijn iPhone systeemtaal iPhone op Engels zetten. Altijd Sky F1 commentaar standaardquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
Dat er mensen nog naar Viaplay kijken. Het enige vervelende is dag F1TV altijd consequent met Nederlands commentaar start en je het elke keer moet omzetten naar Engels.
Maar in de Amerikaanse raceklasses wordt wél gewoon geracet, op regenbanden, als het op dit soort circuits regent.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:10 schreef Sounddragon het volgende:
Dan moet je maar niet viaplee nemen.quote:
Fout toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef wdn het volgende:
Potentieel 13 punten als ze nu starten
Max kan dus kampioen worden als hij wint en Checo and Charles verkloten het.
Heb ik dat goed?
Liberty heeft heus wel een lijntje richting FIA..quote:
Neehoor dat hangt af van je account taal. Als je die op Engels zit beginnen de stream ook in het Engels.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
Niet alleen in de banden maar ook in dequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Temperatuur in de banden
Temperatuur in de banden
Temperatuur in de banden
Temperatuur in de banden
Temperatuur in de banden
Temperatuur in de banden
Temperatuur in de banden
Temperatuur in de banden
Temperatuur in de banden
Ik ben verder Nederlandstalig, ik vind het altijd een heel hoog "kijk mij toch eens goed Engels kunnen" gehalte hebben als mensen in Nederland hun apparaten standaard op Engels zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Vanaf mijn iPhone systeemtaal iPhone op Engels zetten. Altijd Sky F1 commentaar standaard
Die wil een podium halenquote:
Hamilton zegt wel meer.quote:
Misschien omdat Viaplay meer biedt dan alleen F1?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb vooral een mening gebaseerd op wat de coureurs zeggen. En als vrijwel alle coureurs zeggen dat rijden niet verantwoord is, dan is het dat niet. Al dat gelul van users over 'ja maar vroeger'.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dus moet je afstand houden.
Het wordt saaier, maar je hebt wel een race.
Zoals het nu is...
Overigens: ik heb er zelf geen harde mening over. Ik houd me een beetje vast aan alle reacties op Sky. Je merkt wel dat de meesten daar gewoon zeggen: zorg in speciale omstandigheden dat je rijdt op de veiligste bandensoort. En dat lijken nu toch de FW's te zijn.
Ik kijk Sky, want, ondanks alles, heb ik in de meningen van die voormalige F1-coureurs meer vertrouwen (plus de reacties van teambazen) dan in bijv. het gezwets van ene Coronel.
Dat is tegen de regels, Masi.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat de FIA van totale gezichtsverlies kan redden is de finish een uur uitstellen.
Datv dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien omdat Viaplay meer biedt dan alleen F1?
Thank you my dearquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben verder Nederlandstalig, ik vind het altijd een heel hoog "kijk mij toch eens goed Engels kunnen" gehalte hebben als mensen in Nederland hun apparaten standaard op Engels zetten.
quote:
Deden de stewards in Spa ook.quote:
Jij ook altijd met je blind vertrouwen in de coureurs. die hebben ook allemaal oortjes in met daarin een perschef van de llluminatiquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb vooral een mening gebaseerd op wat de coureurs zeggen. En als vrijwel alle coureurs zeggen dat rijden niet verantwoord is, dan is het dat niet. Al dat gelul van users over 'ja maar vroeger'.
Als de coureurs nu zeggen dat het wel kan, dan kan het wel. Kennelijk zijn de omstandigheden toch wel beter nu.
Dat aanbod buiten sport is heel matig. Series en films zijn troep. Prijs/kwaliteit heel matig bij Viaplay.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien omdat Viaplay meer biedt dan alleen F1?
SC + regen start -> full wetsquote:
Het is heel handig omdat als je problemen hebt je het veel makkelijker kan vinden op google in het Engels.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben verder Nederlandstalig, ik vind het altijd een heel hoog "kijk mij toch eens goed Engels kunnen" gehalte hebben als mensen in Nederland hun apparaten standaard op Engels zetten.
Ok, ik dacht van niet... ik snap helemaal niks van de wedstrijdleiding hier.. er steken wat riviertjes over, maar dat is het hele weekend al zo.. kun je echt gewoon rekening mee houden..quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in de Amerikaanse raceklasses wordt wél gewoon geracet, op regenbanden, als het op dit soort circuits regent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |