Ik zit te zeiken dat ze dit niet een uur geleden deden. De race is al verneukt, daar is geen redden meer aan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil je nou dat er gereden wordt of niet?
Eerst zeiken dat ze moeten rijden en vervolgens zeiken dat ze het gaan doen..
quote:
Het probleem is vooral dat die banden niet zo goed zijn, waardoor de FIA het niet aandurft.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:05 schreef PzKpfw het volgende:
Die regenbanden hadden ze net zo goed niet kunnen ontwikkelen hé
5 a 6u slaap is zat voor een normaal fit mens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, kijk de ochtendmensen die dagelijks om half 9 al liggen te slapen weer stoer zijn.
Ja, dit slaat nergens op.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man
De omstandigheden zijn IDENTIEK aan een uur geleden, flikker toch op
Fysio doet in het team heel veel PA werk ook. Bij Max is de fysio ook degene die de helmen klaarlegt en het juiste vizier er op doet etcquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:10 schreef SiGNe het volgende:
Waarom staat Angela Hamilton's schoenen te vegen? Ze is fysiotherapeute, toch?
Sowieso raar dat ze er altijd ook tijdens de races bij is, dan kan ze weinig doen verder lijkt me.
Ja als er nooit geregend wordt heb je die banden ook niet nodig hequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:10 schreef Sounddragon het volgende:
Fucking belachelijk dit.. tieft die regenbanden er maar gewoon compleet uit, want die yanken zijn bang voor water...
In de amerikaanse raceklasses wordt eigenlijk nooit geregend omdat ze geen regenbanden hebben, en de F1 heeft ze wel, maar sinds die yanken de toko hebben overgenomen ligt de boel standaard op zijn reet als het een beetje doorspettert..
Alles voor de fans, de omzet, de show en het spektakel... uhhuh..
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar ik kijk geen F1 gelukkig, beetje doelloos 2,5 uur rondjes rijden spreekt mij TOTAAL niet aan
Voor 5 minuten ofzo.quote:
Wat verwacht je van mensen die een tractor de racelijn op sturen. Enig verstand?quote:
Dat snap ik maar de meeste mensen kijken naar het internationale kanaal op F1tv, dat is toch gewoon het zelfde als viaplee?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:09 schreef Dauthi het volgende:
[..]
F1tv zendt interviews uit die ze eerder dit weekend gemaakt hebben.
Touchequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die een tractor de racelijn op sturen. Enig verstand?
Ze is performance coach. Die doen meer dan alleen fysiotherapie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:10 schreef SiGNe het volgende:
Waarom staat Angela Hamilton's schoenen te vegen? Ze is fysiotherapeute, toch?
Sowieso raar dat ze er altijd ook tijdens de races bij is, dan kan ze weinig doen verder lijkt me.
Geen warm bad.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:11 schreef R-woud93 het volgende:
En vriend van de show @:zipportal ligt nog steeds op een oor.
SAD
Ik mis zijn OPs.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:11 schreef R-woud93 het volgende:
En vriend van de show @:zipportal ligt nog steeds op een oor.
SAD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |