jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
Loop ik achter op de stream? Ik zit bij de discussie
Op Live klikken. Ik had het ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:13 schreef HappyCharly het volgende:
ohh te suf.. hoe krijg ik de streams weer gelijk?
refreshen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:13 schreef HappyCharly het volgende:
ohh te suf.. hoe krijg ik de streams weer gelijk?
of je weet hoezo geen liveshow is ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
ze zitten op de slaapkamer
voor een spel
Omdat er gewoon geen liveshow is mario.. pas bij de finale over 11 maandenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of je weet hoezo geen liveshow is ?
misschien hebben ze bang dat niet genoeg
mensen komen
net als met Utopiaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of je weet hoezo geen liveshow is ?
misschien hebben ze bang dat niet genoeg
mensen komen
dat magquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben nog even plaatsvervangend pissig naar de mensen die vinden dat je als vrouw tampons zelf moet kopen.. in de categorie "Ik heb er geen last van dus ze zien maar hoe ze het fixen"
Ik heb als man daar ook wel een mening over.. dat alle vrouwen daar gemakshalve aannemen dat hun "maandelijkse ongemak" gewoon betaald wordt uit de algemene middelen... wat mag die arme man met nix ongemak per maand "krijgen" ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha i know.. ik ben duidelijk een vrouw
Snap het ook niet, het is niet alsof je er voor kiest om maandelijks geld uit te moeten geven aan iets wat natuurlijk is bepaald.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben nog even plaatsvervangend pissig naar de mensen die vinden dat je als vrouw tampons zelf moet kopen.. in de categorie "Ik heb er geen last van dus ze zien maar hoe ze het fixen"
wat die arme man mag krijgen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb als man daar ook wel een mening over.. dat alle vrouwen daar gemakshalve aannemen dat hun "maandelijkse ongemak" gewoon betaald wordt uit de algemene middelen... wat mag die arme man met nix ongemak per maand "krijgen" ?
Ik hoop echt dat je dit niet serieus meent toch? Als vrouw kun je hier niets aan doen, niet tegenhouden of veranderen. En dus heb je producten nodig om ermee mee om te gaan. Wil je dat we terug in de tijd gaan, oin ee hutje gaan zitten met bebloede doeken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb als man daar ook wel een mening over.. dat alle vrouwen daar gemakshalve aannemen dat hun "maandelijkse ongemak" gewoon betaald wordt uit de algemene middelen... wat mag die arme man met nix ongemak per maand "krijgen" ?
@chufi wil een accutol voor zijn ongemak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
z
[..]
Ik hoop echt dat je dit niet serieus meent toch? Als vrouw kun je hier niets aan doen, niet tegenhouden of veranderen. En dus heb je producten nodig om ermee mee om te gaan. Wil je dat we terug in de tijd gaan, oin ee hutje gaan zitten met bebloede doeken?
Als man heb jij geen ongemak en dus hoef je niks te krijgen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat die arme man mag krijgen?
het heen en weer
Je meent dit echt? Jezus, zorgwekkend..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Je ontloopt de discussie... alle vrouwen daar hebben hun keuze gemaakt een jaar te zitten ongeacht hun status.. na 1½ maand gaan mekkeren over ongelijkheid als dingen fout lopen is best wel uniek weer
Ja echt hé?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je meent dit echt? Jezus, zorgwekkend..
Dus eigenlijk wil zeggen dat vrouwen beter niet mee kunnen doen aan een rls programmaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Je ontloopt de discussie... alle vrouwen daar hebben hun keuze gemaakt een jaar te zitten ongeacht hun status.. na 1½ maand gaan mekkeren over ongelijkheid als dingen fout lopen is best wel uniek weer
dus de man die incontinent wordt daar heeft pechquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Het is hun eigen keuze, daar moeten ze mee dealen helaas jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil zeggen dat vrouwen beter niet mee kunnen doen aan een rls programma
ik ga maar niet meer reageren denk ik.. als je dit niet begrijpt dan is een gesprek niet mogelijk..quote:
man manquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is hun eigen keuze, daar moeten ze mee dealen helaas ja
Die kerels kijken alleen voor de tieten hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil zeggen dat vrouwen beter niet mee kunnen doen aan een rls programma
Blijkbaar en konten..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die kerels kijken alleen voor de tieten hoor
Eunice heeft al een oplossing gevonden in een blok hout.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is hun eigen keuze, daar moeten ze mee dealen helaas ja
Dat probleem heeft zich nog niet voorgedaan en welke rls dan ooit... Tampongate ook niet tot nu ineens .. heel grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus de man die incontinent wordt daar heeft pech
had hij maar tenalady mee moeten nemen
Echt, heb dat gekeken maar herken hem daar niet vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern in z'n nopjes .. heeft al meegedaan met Dansmarathon.
maar wie wil met Bern dansenquote:
https://www.destentor.nl/(...)ar-de-ikea~affcaaf0/quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt, heb dat gekeken maar herken hem daar niet van
Blijkbaar heeft hun relatie gekostquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)ar-de-ikea~affcaaf0/
Niet. Ik wil mee kunnen dansenquote:
zo en kut en we horen niks , maar dequote:
is ook leuk als je ongesteld bent en geen maandverband of tampons mag kopenquote:
Zit je dwars he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook leuk als je ongesteld bent en geen maandverband of tampons mag kopen
dan laat je zo'n leuk spoor na op de vloer
ze zal wel moetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wie wil met Bern dansen
wwant Sasha kan dat niet zo lang
Ja maar dat is blijkbaar gewoon je eigen probleem, koop je elke keer met je zakgeld alleen tampons en chocolaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook leuk als je ongesteld bent en geen maandverband of tampons mag kopen
dan laat je zo'n leuk spoor na op de vloer
Mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
Isaac lijkt zich te irriteren aan Bern
nee Bern moet weer shinenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Jeff en Isaac hebben er niet veel zin in volgens mij
Nja hij heeft mee gedaan aan zo'n programma kan ie wel wat tips geven tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Bern moet weer shinen
die weet alles
Ik denk dat je streams achter lopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Sascha in discussie met Bern over tampons en zakgeld... volgens mij vindt ze hem nu minder leuk..
Klopt, maar elke keer ging er iemand uit zich zelf weg..quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt, ik hang zelf ook nog volledig in tampongate
En er zelf een muziekje onder zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef Lrod01 het volgende:
Hier zit toch niemand op te wachten man. 50 uur naar dansende mensen kijken..
De zoveelste streamkillerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En er zelf een muziekje onder zetten
Hoeven we ons ook niet te ergeren als ze uit de maat dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef Lrod01 het volgende:
Hier zit toch niemand op te wachten man. 50 uur naar dansende mensen kijken.. Heel origineel ook weer trouwens.
Ja, maar daar kunnen wij niets aan doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, maar elke keer ging er iemand uit zich zelf weg..
1500quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Belangrijker... wat levert dat gezeik op ?
¤1500quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Belangrijker... wat levert dat gezeik op ?
Ze zijn niet heel slimquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:44 schreef D. het volgende:
Stomme verdeling van groepen zo, nu gaan allen die graag dansen in hetzelfde groepje
het zijn somige zo selfs gegangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
Wanneer is dan eindelijk de eliminatie?
ik krijg daarbij een heeeel fout liedje in mijn hoofdquote:
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:51 schreef mario390 het volgende:
kann dat zijn dat de zendungverantortlichen komplette idioten zijn?
nergens gevt het en dansmaraton waar de kijkers geen muziek horen
wie werd dat 50 uren kijken?
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:51 schreef mario390 het volgende:
jij ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:51 schreef mario390 het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:51 schreef mario390 het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:51 schreef mario390 het volgende:
Had inderdaad ook wel korter kunnen duren 24 uur ofzquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:54 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind 50 uur naar dansen zonder muziek kijken niet te doen
Je hoeft niet te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:54 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind 50 uur naar dansen zonder muziek kijken niet te doen
Er moeten 3 paar op de vloer dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
33 mensen 50 uur dansen.. ehh dat is maar 1½ pp
Voor ¤1500
x6quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
Voor ¤1500
3 koppels tegelijk op de dansvloer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
Voor ¤1500
Drie koppels op de dans vloer, dus van elke groep 1 koppel.. de rest gaat gewoon andere dingen doen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze zullen best wel afwisselen dus niet enkel 2 streams op dansende mensen waarbij je niets kan horen.
das beter om te kijken idd ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
helemal niet morgen voetbal,volleyball
3 groepjes van 11quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:58 schreef itsme46 het volgende:
Ik vraag me af (of ik heb iets gemist) waarom er nu 2 groepjes zijn?
3 groepen waarvan elke groep 2 dansers levert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:58 schreef itsme46 het volgende:
Ik vraag me af (of ik heb iets gemist) waarom er nu 2 groepjes zijn?
Genomineerd voor de niet bestaande eliminatie opdracht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:58 schreef chufi het volgende:
Als je ons naait zegt GJ, ben je volgende week genomineerd
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Groep 1: Jeffery, Eunice, Moraima, Jasper, Esther, Isaac, Rupert, Janet
Groep 2: KimD, Leila, GJ, Mirthe, Kenzy, Martin, Jerrold, Nadir
Groep 3 : Ruben, KimK, Marciano, Sasha, JW, Erik, Wanda , Djedi, Madeleine
quote:
Dankquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:59 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
3 groepen waarvan elke groep 2 dansers levert.
Maar dat is toch niet verplicht ? mag 1 groep niet meer koppels leverenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:59 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
3 groepen waarvan elke groep 2 dansers levert.
Ze kunnen helemaal niet Eliminerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Genomineerd voor de niet bestaande eliminatie opdracht.
Zolang er maar 3 koppels zijn. Maar dit was het idee van Bernquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet verplicht ? mag 1 groep niet meer koppels leveren
regiequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:03 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zolang er maar 3 koppels zijn. Maar dit was het idee van Bern
Klopt, heb nog sommige nog niet gezien in welke groep ze zittenquote:
Waar dat gebeurd.. staat er 50 uur lang een Febootje langs de kant om te kijken wanneer ze alle 6 stilstaan?quote:
Denk dat het zo is.quote:
i know maar ik wil graag de streams volgen... vooral als ze iets leuks doen of praten..quote:
hmmm...is dat leuk voor ons?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:15 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
50u dansen met een koptelefoon op
Marciano zit bij de groep van Jeffrey, die gaan 's nachts dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:12 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Denk dat het zo is.
Groep 1: Jeffrey, Eunice, Moraima, Jasper, Esther, Isaac, Rupert, Janet, Berend, Bern, Imadiddin
Groep 2: KimD, Leila, Gert Jan, Mirthe, Kenzy, Martin, Jerrold, Nadir, Wendy, Babette, Alicia
Groep 3: Ruben, KimW, Marciano, Sasha, Jan Willem, Erik, Wanda, Djedi, Zoë, Mexx, Madeleine
Ze dansen niet allemaal, dus er zal 1 stream op de danskoppels staanquote:
Een jaar geleden had hij dus een relatie met deze Rozemarijn... Sascha lijkt wel wat op haar, hij heeft een typequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)ar-de-ikea~affcaaf0/
Al genoemd hier over Bern?
Komt er niet een soort waarschuwing ? bij de 3e keer fout is het einde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:17 schreef juul. het volgende:
[..]
[..]
Als er 1 stil staat is het einde verhaal, ik zie dat wel gebeuren hoor
Dan moet degene wisselen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef mario390 het volgende:
wat is als jemand bij het dansen naar wc moet?
Als je moet dan moet jequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef mario390 het volgende:
wat is als jemand bij het dansen naar wc moet?
Nee de stem was daar in onverbiddelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er niet een soort waarschuwing ? bij de 3e keer fout is het einde?
Zet het gewoon neer.. geeft wel duidelijkheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar geleden had hij dus een relatie met deze Rozemarijn... Sascha lijkt wel wat op haar, hij heeft een type
Die vond ik wel goed. Ik heb toen niet de hele nacht gekeken, maar wel snel 's morgens de tv aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar geleden had hij dus een relatie met deze Rozemarijn... Sascha lijkt wel wat op haar, hij heeft een type
Ook al zo'n succesprogrammaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zet het gewoon neer.. geeft wel duidelijkheid
[ afbeelding ]
Omg een ANWB stelquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet de enigequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is dus ook gewoon een "TV-afschuimer" Ook wel Uit de Kaartenbak genoemd
Jahh.. De SL is al 15min aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten dansen???![]()
![]()
![]()
* Ireth zit in de bus terug naar huis, nog geen streams gezien
Bernd is al niet bepaald mijn type... maar op deze foto vind ik hem echt een libido-killerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de rest doet niet mee?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Groep 1: Jeffery, Eunice Moraima, Jasper, Esther, Isaac, Rupert
Groep 2: KimD, Leila, GJ, Mirthe, Kenzy, Martin, Jerrold, Nadir
Groep 3 : Ruben, KimK, Marciano, Sasha, JW, Erik, Wanda
Ooww... we missen dus niksquote:
Leedvermaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was lachen maar, zeker naarmate de tijd vorderde
Hoe laat is het afgelopen?quote:
Ik zag Kim K voorbij komen in een Utopia aflevering uit 2017quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is dus ook gewoon een "TV-afschuimer" Ook wel Uit de Kaartenbak genoemd
Hoe werkt toch dat kaartenbaksysteem?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zag Kim K voorbij komen in een Utopia aflevering uit 2017![]()
Ze kwam langs als kapster.
Zij zat dus ook nog in de oproeplijst van Talpa.
Sjee hoe vind je die toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Moeten er echt 3 oempa loempas bij het dansen staan om te controleren?
Er staan steeds 2 mannetjes bij elke spelopdrachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Moeten er echt 3 oempa loempas bij het dansen staan om te controleren?
Ik zag er zelfs 3 dit keer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er staan steeds 2 mannetjes bij elke spelopdracht
Als iemand niet meer kan dansen, moet die afgelost worden door iemand van het zelfde groepje..quote:
Ja met 6 paar ogen zie je meer dan met 4quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zag er zelfs 3 dit keer.![]()
Hebben de dansers allemaal dezelfde muziek of niet?
beeld? normal moest ik dat wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bestel nog even snel een nieuwequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
De snoer van de waterkoker is doorgebrand, iemand heeft een hete pan op het snoer gezet, Erik wordt van de dansvloer gehaald door Maddy
Is er iemand daar die dat kan fiksen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
jeezzz wat een drama
om de waterkoker
gewoon snoer inkorten
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er iemand daar die dat kan fiksen dan?
Nou maar wachten tot kortsluiting ontstaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar niet
want volgens Eric hoeft er zelfs geen tape-je om
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar niet
want volgens Eric hoeft er zelfs geen tape-je om
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:48 schreef mootie het volgende:
Het is vast not done om dit best lollig te vinden.
misschien handig om niet gelijk zo hyperactief te dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:47 schreef itsme46 het volgende:
Dit houden ze geen 2 uur vol
Bern zweet al als een otter
[ afbeelding ]
Geniet nog 49 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.
mja tis weer zo voorspelbaar. Overal dezelfde spellen, das zo jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.
Ik heb deze nog niet eerder gezien in een rls..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mja tis weer zo voorspelbaar. Overal dezelfde spellen, das zo jammer
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]ben niet van nederland is zeker blokkeerd vor buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb deze nog niet eerder gezien in een rls..
Ik ga even kijken of screenshot kan makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben niet van nederland is zeker blokkeerd vor buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |