hmmm...is dat leuk voor ons?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:15 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
50u dansen met een koptelefoon op
Marciano zit bij de groep van Jeffrey, die gaan 's nachts dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:12 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Denk dat het zo is.
Groep 1: Jeffrey, Eunice, Moraima, Jasper, Esther, Isaac, Rupert, Janet, Berend, Bern, Imadiddin
Groep 2: KimD, Leila, Gert Jan, Mirthe, Kenzy, Martin, Jerrold, Nadir, Wendy, Babette, Alicia
Groep 3: Ruben, KimW, Marciano, Sasha, Jan Willem, Erik, Wanda, Djedi, Zoë, Mexx, Madeleine
Ze dansen niet allemaal, dus er zal 1 stream op de danskoppels staanquote:
Een jaar geleden had hij dus een relatie met deze Rozemarijn... Sascha lijkt wel wat op haar, hij heeft een typequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)ar-de-ikea~affcaaf0/
Al genoemd hier over Bern?
Komt er niet een soort waarschuwing ? bij de 3e keer fout is het einde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:17 schreef juul. het volgende:
[..]
[..]
Als er 1 stil staat is het einde verhaal, ik zie dat wel gebeuren hoor
Dan moet degene wisselen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef mario390 het volgende:
wat is als jemand bij het dansen naar wc moet?
Als je moet dan moet jequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef mario390 het volgende:
wat is als jemand bij het dansen naar wc moet?
Nee de stem was daar in onverbiddelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er niet een soort waarschuwing ? bij de 3e keer fout is het einde?
Zet het gewoon neer.. geeft wel duidelijkheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar geleden had hij dus een relatie met deze Rozemarijn... Sascha lijkt wel wat op haar, hij heeft een type
Die vond ik wel goed. Ik heb toen niet de hele nacht gekeken, maar wel snel 's morgens de tv aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar geleden had hij dus een relatie met deze Rozemarijn... Sascha lijkt wel wat op haar, hij heeft een type
Ook al zo'n succesprogrammaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zet het gewoon neer.. geeft wel duidelijkheid
[ afbeelding ]
Omg een ANWB stelquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet de enigequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is dus ook gewoon een "TV-afschuimer" Ook wel Uit de Kaartenbak genoemd
Jahh.. De SL is al 15min aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten dansen???![]()
![]()
![]()
* Ireth zit in de bus terug naar huis, nog geen streams gezien
Bernd is al niet bepaald mijn type... maar op deze foto vind ik hem echt een libido-killerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de rest doet niet mee?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Groep 1: Jeffery, Eunice Moraima, Jasper, Esther, Isaac, Rupert
Groep 2: KimD, Leila, GJ, Mirthe, Kenzy, Martin, Jerrold, Nadir
Groep 3 : Ruben, KimK, Marciano, Sasha, JW, Erik, Wanda
Ooww... we missen dus niksquote:
Leedvermaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was lachen maar, zeker naarmate de tijd vorderde
Hoe laat is het afgelopen?quote:
Ik zag Kim K voorbij komen in een Utopia aflevering uit 2017quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is dus ook gewoon een "TV-afschuimer" Ook wel Uit de Kaartenbak genoemd
Hoe werkt toch dat kaartenbaksysteem?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zag Kim K voorbij komen in een Utopia aflevering uit 2017![]()
Ze kwam langs als kapster.
Zij zat dus ook nog in de oproeplijst van Talpa.
Sjee hoe vind je die toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Moeten er echt 3 oempa loempas bij het dansen staan om te controleren?
Er staan steeds 2 mannetjes bij elke spelopdrachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Moeten er echt 3 oempa loempas bij het dansen staan om te controleren?
Ik zag er zelfs 3 dit keer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er staan steeds 2 mannetjes bij elke spelopdracht
Als iemand niet meer kan dansen, moet die afgelost worden door iemand van het zelfde groepje..quote:
Ja met 6 paar ogen zie je meer dan met 4quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zag er zelfs 3 dit keer.![]()
Hebben de dansers allemaal dezelfde muziek of niet?
beeld? normal moest ik dat wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bestel nog even snel een nieuwequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
De snoer van de waterkoker is doorgebrand, iemand heeft een hete pan op het snoer gezet, Erik wordt van de dansvloer gehaald door Maddy
Is er iemand daar die dat kan fiksen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
jeezzz wat een drama
om de waterkoker
gewoon snoer inkorten
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er iemand daar die dat kan fiksen dan?
Nou maar wachten tot kortsluiting ontstaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar niet
want volgens Eric hoeft er zelfs geen tape-je om
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar niet
want volgens Eric hoeft er zelfs geen tape-je om
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:48 schreef mootie het volgende:
Het is vast not done om dit best lollig te vinden.
misschien handig om niet gelijk zo hyperactief te dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:47 schreef itsme46 het volgende:
Dit houden ze geen 2 uur vol
Bern zweet al als een otter
[ afbeelding ]
Geniet nog 49 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.
mja tis weer zo voorspelbaar. Overal dezelfde spellen, das zo jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.
Ik heb deze nog niet eerder gezien in een rls..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mja tis weer zo voorspelbaar. Overal dezelfde spellen, das zo jammer
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]ben niet van nederland is zeker blokkeerd vor buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb deze nog niet eerder gezien in een rls..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |