Hij gaf aan dat toiletpapier en tampons van het huishoudgeld horen te gaan, maar shampoo en tandpasta niet (hij is veelgebruiker)quote:
Luiers en de kinderkamer dan wel van het huishoudgeld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
snap ik 9 maanden niet ongesteld, geen gezeik over tampons
Ow ja, krijgen we die ellendequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:31 schreef D. het volgende:
[..]
Luiers en de kinderkamer dan wel van het huishoudgeld?
teveel infoquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, sasha gebruikt geen tampons, maar een cup
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 voor en 1 achter en maandverband erbij
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie woont in de buurt van Lelystad en gooit even een plastic zak met tampons over het hek?
Hoezo is dat getver?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
gatverdarrie, Esther prakt een gekookt ei in een kom met mayo er door
Prima basis zoquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat meer doorheen
Uitwassen en te drogen hangen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:40 schreef mario390 het volgende:
ze kunnten de tampons zo omrollen dat ze buiten weer witt zijn
Eerst thee van zetten, en daarna wel goed uitspoelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:40 schreef mario390 het volgende:
ze kunnten de tampons zo omrollen dat ze buiten weer witt zijn
Dat is niet helemaal waar.. Hij zal niet direct een solozanger zijn, maar hij doet het beter dan een gemiddelde persoon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:36 schreef Seattle het volgende:
Aaaaaaaaaargh…. Gaat Alicia durven zeggen dat Martin totaal niet toonvast is en zo vals zingt als een kraaaai?!!!
quote:
Volgens mij missen ze nog steeds montagemateriaal voor het hout buiten , daar hadden de de vorige keer te weinig punten voorquote:
Nou ik vond het niet om aan te horen en ik ben in een milde bui vandaag. Samenzang was wel weer oké. Je zult gelijk hebben, ik heb er geen verstand van zeg ik heel eerlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.. Hij zal niet direct een solozanger zijn, maar hij doet het beter dan een gemiddelde persoon.
Dat zie ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie gewoon een blobvis in bed liggen en op de andere stream mopper Ima nog steeds, ook na op live klikken
Totdat ze geroepen wordt. Ligt er dus aan hoelang het opbouwen duurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:47 schreef engine het volgende:
Hoelang duurt die opsluiting op de kamer?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Totdat ze geroepen wordt. Ligt er dus aan hoelang het opbouwen duurt.
Je gaat haast denken dat ze het echt een jaar willen rekken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wel "Het langstlopende Spelprogramma" Aldus de promo
Klopt, maar nu tijd voor eliminatie, beetje uitdunnen daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wel "Het langstlopende Spelprogramma" Aldus de promo
Voor mij hoeft het niet uitgedund te worden, hoe minder mensen hoe saaier het wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar nu tijd voor eliminatie, beetje uitdunnen daar
Maar drama om een vertrekkende bewoner is wel heel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet uitgedund te worden, hoe minder mensen hoe saaier het wordt.
gevt het ook geen liveshow in en week?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar nu tijd voor eliminatie, beetje uitdunnen daar
Das ook wel waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar drama om een vertrekkende bewoner is wel heel leuk
Probleem met dit irritante format is dat niemand weet wie het Spel moet spelen.. of diegene wint/verliest/zelf weg moet of wint en wie er dan wél weg moet..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar drama om een vertrekkende bewoner is wel heel leuk
Uitdunnen die hap!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet uitgedund te worden, hoe minder mensen hoe saaier het wordt.
ik bedoel de en keer per week loptquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het ook geen liveshow in en week?
Je bedoeld op tv? Nee dat is er nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel de en keer per week lopt
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel de en keer per week lopt
Willekeur, dat is toch juist leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Probleem met dit irritante format is dat niemand weet wie het Spel moet spelen.. of diegene wint/verliest/zelf weg moet of wint en wie er dan wél weg moet..
sjoelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even weer bedenken welk oudhollands spel er dit keer zal staan .....
Ik denk iets van boerengolf.
Ik denk een helm met een ei ophoudenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even weer bedenken welk oudhollands spel er dit keer zal staan .....
Ik denk iets van boerengolf.
Dat is wel een teleurstellingquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Duurt te lang, zal wel weer een spel worden![]()
ze gaan vast niet op vrijdag een eliminatie spel doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Duurt te lang, zal wel weer een spel worden![]()
Dan een 24 uurs opdracht, ben die simpele spelletjes wel zatquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan vast niet op vrijdag een eliminatie spel doen
Ja zou idd leuk zijn als het een opdracht is wat langer gaat durenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan een 24 uurs opdracht, ben die simpele spelletjes wel zat
dit zou ook een Mario uitspraak kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:06 schreef Deisyy het volgende:
Nadir kent alle dingetjes van die kut(zwangerschaps)testen
Ze hadden het over overtijd zijn, dus Nadir zei dat zwangerschapstesten na twee weken betrouwbaar zijn, want hij weet al die kutdingetjes over die testen, zegt iequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zou ook een Mario uitspraak kunnen zijn
totaal onbegrijpelijk![]()
![]()
ik heb niet zoveel vertrouwen in Maddy's begrijpend lezen skillsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
Maddie heeft het "regelboek" gelezen, dat er soms een directe eliminatie is, soms dat je moet kiezen, en soms met voorbereidingstijd en soms dat er twee uit moeten...
Nou nou Maddie toch
kijk nu snap ik hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden het over overtijd zijn, dus Nadir zei dat zwangerschapstesten na twee weken betrouwbaar zijn, want hij weet al die kutdingetjes over die testen, zegt ie
ik ben niet onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zou ook een Mario uitspraak kunnen zijn
totaal onbegrijpelijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |