Totdat ze geroepen wordt. Ligt er dus aan hoelang het opbouwen duurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:47 schreef engine het volgende:
Hoelang duurt die opsluiting op de kamer?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Totdat ze geroepen wordt. Ligt er dus aan hoelang het opbouwen duurt.
Je gaat haast denken dat ze het echt een jaar willen rekken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wel "Het langstlopende Spelprogramma" Aldus de promo
Klopt, maar nu tijd voor eliminatie, beetje uitdunnen daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wel "Het langstlopende Spelprogramma" Aldus de promo
Voor mij hoeft het niet uitgedund te worden, hoe minder mensen hoe saaier het wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar nu tijd voor eliminatie, beetje uitdunnen daar
Maar drama om een vertrekkende bewoner is wel heel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet uitgedund te worden, hoe minder mensen hoe saaier het wordt.
gevt het ook geen liveshow in en week?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar nu tijd voor eliminatie, beetje uitdunnen daar
Das ook wel waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar drama om een vertrekkende bewoner is wel heel leuk
Probleem met dit irritante format is dat niemand weet wie het Spel moet spelen.. of diegene wint/verliest/zelf weg moet of wint en wie er dan wél weg moet..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar drama om een vertrekkende bewoner is wel heel leuk
Uitdunnen die hap!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet uitgedund te worden, hoe minder mensen hoe saaier het wordt.
ik bedoel de en keer per week loptquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het ook geen liveshow in en week?
Je bedoeld op tv? Nee dat is er nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel de en keer per week lopt
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel de en keer per week lopt
Willekeur, dat is toch juist leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Probleem met dit irritante format is dat niemand weet wie het Spel moet spelen.. of diegene wint/verliest/zelf weg moet of wint en wie er dan wél weg moet..
sjoelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even weer bedenken welk oudhollands spel er dit keer zal staan .....
Ik denk iets van boerengolf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |