Pink is wel een topper inderdaad. Misschien de Inter Milaan of Atletico Madrid onder de topartiesten, in vergelijking met de Metallica’s van deze wereld, maar nog wel iemand met ook actuele hits.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind P!nk geen slechte matchVoor een popartiest nog aardig rock. Het past er voor mij veel beter bij dan Justin Bieber, wat ze een paar jaar terug wilden doen
Dat is natuurlijk fair.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zeg ik het iets anders... Bij Pinkpop verwacht je rockartiesten, geen P!nk. Niets mis mee hoor en het is vast een prachtige showIk zou toch liever voor een Pearl Jam gaan.
Jij fietst en de rest van ons kan dan in de bak?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:31 schreef Momo het volgende:
Nou allemaal met de bakfiets naar Liverpool
Jij kan alvast de bak in ja, als je dat zo graag wil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij fietst en de rest van ons kan dan in de bak?
@Momo gaat ons naar Liverpool fietsen, verder alles rustig hier.quote:
Top, ik ga alvast kussentjes verzamelen voor op die houten bankjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij kan alvast de bak in ja, als je dat zo graag wil.
Wel te hopen dat er geen wolven zijn. Al is Liverpool nog niet zo ver als Omsk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:momo gaat ons naar Liverpool fietsen, verder alles rustig hier.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een wat lager niveau dan bijvoorbeeld Metallica, Muse, Bruce Springsteen.
Al is P!nk alsnog een hele goede artiest
Mwoah niet me eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat Redefine zegtBij Pinkpop verwacht je de top van de top. P!nk was leuk geweest voor aan het begin van de avond.
Och, wij zijn met meer dan dat kleine gezin uit dat lied.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel te hopen dat er geen wolven zijn. Al is Liverpool nog niet zo ver als Omsk.
Goedquote:
Als je met veel gaat, heb je wel genoeg keuze om eraf te gooien. Dan redden een paar het zeker wel ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, wij zijn met meer dan dat kleine gezin uit dat lied.
Wij komen er dus wel (de meesten dan toch)
* Meke neemt verdwaalde @molloot200 mee terug aan het handje naar de SCquote:
Het was ook vooral marketing hype. Plus wat nostalgie erbij en dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Top Gun Maverick gezien, vond het de hype totaal niet waard.
Hahaha, nee joh, dit kan echt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke neemt verdwaalde @:molloot200 mee terug aan het handje naar de SC
Extra leuk dat je een quote úít de SC had gepakt en in dat topic had gezet hahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha, nee joh, dit kan echt niet
Al een beetje gewend?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja, eerste werkweek hier ook overleefd dan
Ja, íets ging helemaal misquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Extra leuk dat je een quote úít de SC had gepakt en in dat topic had gezet hahaha![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |