Gelukkig niet allemaal, maar toch.quote:Brand verwoest beroemde Paaseilandbeelden
Door een bosbrand op Paaseiland is een aantal beroemde monumentale beelden verwoest. De brand, die maandag uitbrak, raasde in een gebied waar zich honderden eeuwenoude beelden bevinden.
"De schade die is aangericht door de vlammen kan niet meer ongedaan worden gemaakt", zei de burgemeester van het eiland Pedro Edmunds Paoa tegen lokale media.
[...]
https://nos.nl/artikel/24(...)de-paaseilandbeelden
Hoe durf je mijn vertrouwen te beschamen..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben je daar even mooi ingetrapt. Het is namelijk niet waar![]()
Hij was een van de mannen van Dschinghis khan. Later is hij maar Nederlands gaan zingen.
Waarom matig?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als headliner zelfs. Dat vind ik een beetje matig.
Wel een wat lager niveau dan bijvoorbeeld Metallica, Muse, Bruce Springsteen.quote:
Wat Redefine zegtquote:
Ja, mee eens, maar het komt ook omdat we ouder en kritischer worden. Als je voor het eerst naar een festival gaat, dan vind je artiesten waar je fan van bent, met een albums of 2, al heel groot. 10 jaar later vind je een nieuwe artiest met 2 albums een stuk minder interessant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou kan het aan mij liggen, maar ik vind sowieso wel dat de line-ups van de grote festivals langzaamaan steeds 'kariger' worden, lijkt steeds lastiger te worden om (genoeg) grote namen te boeken. Dat zal enerzijds vast aan budget liggen, maar ook wel aan artiesten die kieskeuriger lijken te worden in wanneer ze waar toeren (op zich goed voor de mentale gezondheid van de artiesten!)
Er omdat er zoveel festivals dat de keuze reuze is voor de artiesten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou kan het aan mij liggen, maar ik vind sowieso wel dat de line-ups van de grote festivals langzaamaan steeds 'kariger' worden, lijkt steeds lastiger te worden om (genoeg) grote namen te boeken. Dat zal enerzijds vast aan budget liggen, maar ook wel aan artiesten die kieskeuriger lijken te worden in wanneer ze waar toeren (op zich goed voor de mentale gezondheid van de artiesten!)
Er zijn ook veel meer festivals, en weinig echt grote bands. Bands die iedereen kent. Pinkpop 2022 kwam met Pearl Jam en Metallica als publiekstrekkers, dat zijn bijna bejaarden joh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Dacht dat die laatste kwam, maar is blijkbaar zijn eigen show op hetzelfde terrein.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een wat lager niveau dan bijvoorbeeld Metallica, Muse, Bruce Springsteen.
Al is P!nk alsnog een hele goede artiest
Een Ariana Grande, Ed Sheeran, Rihanna, Lady Gaga etc. staan ook niet echt snel op een festival. Mainstream is tegenwoordig meer pop, rap en hiphop en minder bands.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer festivals, en weinig echt grote bands. Bands die iedereen kent. Pinkpop 2022 kwam met Pearl Jam en Metallica als publiekstrekkers, dat zijn bijna bejaarden joh.
P!nk is nog steeds een grote naam en een van de beste zangeressen die we hebben. Met haar aan het begin van de avond zou je haar echt te kort doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat Redefine zegtBij Pinkpop verwacht je de top van de top. P!nk was leuk geweest voor aan het begin van de avond.
P!nk is een geweldig live artiest, dus waarom zou die niet tot de top behoren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat Redefine zegtBij Pinkpop verwacht je de top van de top. P!nk was leuk geweest voor aan het begin van de avond.
Ik weet ook weinig popaire jonge rockbands van nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Een Ariana Grande, Ed Sheeran, Rihanna, Lady Gaga etc. staan ook niet echt snel op een festival. Mainstream is tegenwoordig meer pop, rap en hiphop en minder bands.
De aanpak van de Zwarte Cross vind ik ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan zeg ik het iets anders... Bij Pinkpop verwacht je rockartiesten, geen P!nk. Niets mis mee hoor en het is vast een prachtige showquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
P!nk is een geweldig live artiest, dus waarom zou die niet tot de top behoren?
Dat is wel zo! Ze hebben de laatste jaren genoeg grote popartiesten laten headlinen, dus wat dat betreft is P!nk wel een logische keuze. Ik zie dat ze een paar jaar terug ook op Werchter geheadlined heeft, dus dan begrijp ik nu ook wel dat ze een dag afsluit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:41 schreef Em31 het volgende:
Wie gaat er ondertussen naar Pinkpop? Juist het publiek dat zulke artiesten wil zien of nog echt zoals ‘vroeger’ voor bepaalde bands kwam waarvan ‘de jeugd’ nu bijna geen nummer kent (even generaliseren, niet iedereen etc. etc.). Dat is ook wel een ding gok ik. En wie wil Pinkpop juist trekken. Je kunt ook niet steeds in hetzelfde blijven hangen.
Ik vind P!nk geen slechte matchquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zeg ik het iets anders... Bij Pinkpop verwacht je rockartiesten, geen P!nk. Niets mis mee hoor en het is vast een prachtige showIk zou toch liever voor een Pearl Jam gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |