Dat zijn er aardig wat..quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:06 schreef Oriente het volgende:
Derbytje in Indonesië, 127 doden;
https://www.reddit.com/r/(...)und_60_after_liga_1/
Lekker, man. Heb nog een 'pas op'-bordje als souvenir naar huis meegenomen.quote:
Bedankt voor de tip, ik ga zo gelijk even kijken!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Lidl vogels zijn weer op voorraad zag ik toevallig, had die tab nog in m'n browser.
Hallo Nelis.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga zo gelijk even kijken!
Hey onlo. Zit je alweer klaar voor Feyenoord?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey onlo. Zit je alweer klaar voor Feyenoord?
Uit tegen NEC, dat wordt de 2e plek.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
PSV verloren, Ajax gelijk gespeeld. Dat kan maar één ding betekenen voor Feyenoord
Feyenoord heeft geen best trackrecord wanneer PSV en Ajax punten laten liggen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uit tegen NEC, dat wordt de 2e plek.
Er is ook geen hond die voorspeld zal hebben dat Ajax en PSV punten laten liggen tegen Cambuur en Go Ahead. Op zich vind ik het wel leuk voor de competitie.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen best trackrecord wanneer PSV en Ajax punten laten liggen.
Heeft iemand een idee wat "de digitale platformen" van Lidl zijn, behalve de online winkel?quote:Ken je de voordelen van het hebben van een Lidl-account al?
Om het je gemakkelijk te maken, hebben we een gemeenschappelijk account aangemaakt zodat je toegang hebt tot alle Lidl digitale platformen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord.
Sjek is wel het prototype van de zure oude man.quote:
Nog 2 dagen genieten maat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
Volledig naar de tering en zo weer werken, rip. @:fetx @:gurneyisbestoke
Maandag helaas studieverplichtingen overdag. Afgelopen week was ook al intens, dus ik vrees dat ik dinsdag nog net kan ademen. Ik snak naar vrijdag.quote:
Zo hoort het, brak zijn van het ene weekend en alweer uitkijken naar het volgende.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maandag helaas studieverplichtingen overdag. Afgelopen week was ook al intens, dus ik vrees dat ik dinsdag nog net kan ademen. Ik snak naar vrijdag.
Ik denk niet dat jullie band erg intiem was, Lenny heeft het strijdtoneel volgens mij al meer dan een maand geleden verlaten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
@:LENNY_LEONARD KOM TERUG STRIJDMAKKER
Ik heb weinig tijd om op FOK! te kijken tegenwoordig.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo hoort het, brak zijn van het ene weekend en alweer uitkijken naar het volgende.
[..]
Ik denk niet dat jullie band erg intiem was, Lenny heeft het strijdtoneel volgens mij al meer dan een maand geleden verlaten.
Hier ontbreekt een review.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
@:scrummie @:lenny_leonard @:treinhoer Nog één aflevering van Breaking Bad te gaan, waarna we naar Better Call Saul overschakelen.
Mogguhquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
@:LENNY_LEONARD KOM TERUG STRIJDMAKKER
Kenneth Perez heeft hier een term voor.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ebola cup goden @:afcniels @:Oriente
quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ebola cup goden @:afcniels @:Oriente
Hebben jullie daar ook melkpoeder gesnoven?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
@:littlerabbit @:johannes_vermeer kom net oude telefoon tegen waar fotos van de vi meet opstaan![]()
![]()
Vanavond hax?quote:
Wat egoïstischquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik wel maar @:Coco is er klaar mee.
Ach ja, ik heb er ook niet veel tijd meer voor tegenwoordig, such is lifequote:
Alleen maar mooi dus ervanuitgaande dat je een leven hebtquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er ook niet veel tijd meer voor tegenwoordig, such is life
maar ik speel soms nog wat potjes in een public room (LaDominiada) waar je laatst zelf ook zat onder de naam Gimenez (die van Feyenoord @:Scrummie) en maak daar regelmatig vele mooie goals!
Heb je ze nog de geriefelijke groeten gedaan maat?quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen maar mooi dus ervanuitgaande dat je een leven hebt
Ik kon vrijdag sowieso niet trouwens. Had KLB meet.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er ook niet veel tijd meer voor tegenwoordig, such is life
maar ik speel soms nog wat potjes in een public room (LaDominiada) waar je laatst zelf ook zat onder de naam Gimenez (die van Feyenoord @:Scrummie) en maak daar regelmatig vele mooie goals!
KLB meet?quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen maar mooi dus ervanuitgaande dat je een leven hebt
Ik kon vrijdag sowieso niet trouwens. Had KLB meet.
(lol)quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je ze nog de geriefelijke groeten gedaan maat?
Klein KLB SC-meetje dan.quote:
Ik deed die move ook heel eventjesquote:
Mening over Scrummie @Coco @Orientequote:Op vrijdag 30 september 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je een beetje op had gelet had je gezien dat ik dat pas vanaf maandag doe en het vandaag overliet aan @:Coco en @:Oriente, maar dat die twee vetkwabben het weer af laten weten IS NIET MIJN PROBLEEM.
Laat het net zo hard afweten als Feyenoord gisteren tegen NECquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mening over Scrummie @:Coco @:Oriente
quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
Gaat lekker met die Volendammers https://www.telegraaf.nl/(...)msterdamse-nachtclub
quote:Hij zou zichzelf zondag op de beelden herkend hebben die door de politie waren verspreid.
@GGMM is er ook weer eens niet. Zeker een banaan in zijn keel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Ik zat in een meeting.
Hopelijk blijft die banaan lekker lang zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM is er ook weer eens niet. Zeker een banaan in zijn keel.
Die werkt voor het eerst dit jaar ook eens echt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die heeft vakantie en is er dus niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Toch wel sneu eigenlijk. Twee keer per jaar even pauze nemen van FOK! doordat je zelf doorhebt dat het niet gezond is om dag in dag uit, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, acts uit te voeren op een anoniem forum. Zodra meneer een week afwezig is geweest en aan zichzelf heeft bewezen heus wel zonder FOK! te kunnen, komt hij meteen weer online tot zijn volgende 'vakantie'.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft vakantie en is er dus niet.
Graag de juiste term gebruiken. Het is 'beschermheertje' en niet 'schoothondje'.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Als @:GGMM op vakantie is, is er altijd nog het schoothondje wat direct van zich afbijt.
Grootheid.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Graag de juiste term gebruiken. Het is 'beschermheertje' en niet 'schoothondje'.
Gerieflijke groeten,
@:Chevycaprice
quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #170 presenteer ik jullie vandaag foto #63:
[ afbeelding ]
@:rambodirk
Is @GGMM weer op vakantie?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Als @:GGMM op vakantie is, is er altijd nog het schoothondje wat direct van zich afbijt.
Pasta zalmquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Goeiedag zegquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Lasagne Zalmquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Watquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:19 schreef Oriente het volgende:
15-jarige kneuzenkermis van 5 man die al 35 min de enige bench bezet houdt
Aids
Zeg gewoon bank.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:19 schreef Oriente het volgende:
15-jarige kneuzenkermis van 5 man die al 35 min de enige bench bezet houdt
Aids
Klopt, vlammenwerper regelen, camera op de juiste positie zetten, paar takes voor de juiste opname vervolgens video editen, omzetten naar gifje. En dan posten. Maar het is gelukt!quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:51 schreef Sked het volgende:
@:RamboDirk heeft veel moeite gedaan voor dat flutgifje dus hij gebruikt 'm maar snel nog een keer
quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gek hé, rust tussen de setjes door
Maar dat weet jij natuurlijk niet want jij sport niet eens
Boerenkool met worstquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was dat voor of nadat @paxcon lijkbleek naar het toilet rende omdat de bbq niet zo best was?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
@:littlerabbit @:johannes_vermeer kom net oude telefoon tegen waar fotos van de vi meet opstaan![]()
![]()
Geen wonder dat die @Oriente zo dik is, als ie boos is dat de bank bezet wordt gehouden door 15-jarige kinderen.quote:
Bijna.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen wonder dat die @:Oriente zo dik is, als ie boos is dat de bank bezet wordt gehouden door 15-jarige kinderen.
Misschien moet hij eens gaan sporten in plaats van op de bank gaan zitten.
Die komen toch alleen bij BS/F4F?quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:00 schreef 3rr0r het volgende:
Gewoon naar een gym gaan waar het ('s avonds) duurder is, minder kans op jeugd.
@Oriente is echt zo'n type van, "ik kon vandaag echt niet sporten, want....." gevolgd door een of ander onzinnig excuus. Nog even en opstaan van zijn luie bank is al topsport voor @Oriente .quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen wonder dat die @:Oriente zo dik is, als ie boos is dat de bank bezet wordt gehouden door 15-jarige kinderen.
Misschien moet hij eens gaan sporten in plaats van op de bank gaan zitten.
Daar heb ik gelukkig geen last van. Maar ik betaal dan ook wat meer.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
Maar ook in duurdere sportscholen kom je aso's tegen die de boel asociaal lang bezet houden/niet opruimen. Ligt niet alleen aan jeugd. Maar bij Fit 4 Free etc heb je extra kans op alle soorten aso's die er bestaan.
Ja die 98 was niet mijn geboortejaar, ondanks dat ik mij zo gedraag.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wk 1990 actief meegemaakt, hoe oud ben jij wel niet??? Ik dacht 14 al die tijd.
Ligt ook aan in welke buurt je woont.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
Maar ook in duurdere sportscholen kom je aso's tegen die de boel asociaal lang bezet houden/niet opruimen. Ligt niet alleen aan jeugd. Maar bij Fit 4 Free etc heb je extra kans op alle soorten aso's die er bestaan.
Het leven zit vol verrassingenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja die 98 was niet mijn geboortejaar, ondanks dat ik mij zo gedraag.
Dat ook. Welke sfeer er is ook, dat mensen dat asociale gedrag achterwege laten ook al zouden ze het elders wel vertonen.quote:
Is dat echt gebeurd?quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat @:paxcon lijkbleek naar het toilet rende omdat de bbq niet zo best was?
Wat een vrolijk liedje! Jammer dat het niet gemeend is.quote:
Het grappige is dat users hier een ommetje lopen en hier vrolijk posten dat ze aan het sporten zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Fok en zelf sporten vind ik niet samengaan gewoon even normaal doen.
Gelukkig heb jij heel andere actsquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het grappige is dat users hier een ommetje lopen en hier vrolijk posten dat ze aan het sporten zijn.
Nou ja zeg, ik ken @KingRoland als een buitengewoon oprecht en vroom persoon!quote:
Smerige hetze jegens @KingRoland altijd enkel omdat jullie God weigeren te accepteren in het hart.quote:
Goeie.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Oriente is echt zo'n type van, "ik kon vandaag echt niet sporten, want....." gevolgd door een of ander onzinnig excuus. Nog even en opstaan van zijn luie bank is al topsport voor @:Oriente .
Is zo maar had al een week niet gebenched dus werd wel weer eens tijd, vorige trainingen wat anders gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor borst zijn er zoveel varianten, zou echt niet op de bench press gaan zitten wachten.
bij de big 4 moet je uitkijken dat je niet wordt gebenched.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is zo maar had al een week niet gebenched dus werd wel weer eens tijd, vorige trainingen wat anders gedaan
Dan heb je wel dikke pech zegquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:43 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)g_a_munition_on_two/
LOL
@:kingroland @:3rr0r @:coco
Wel een goede manier om te gaanquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:43 schreef Oriente het volgende:
LOL
Mwa, niet echtquote:
Lulligquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:43 schreef Oriente het volgende:
LOL
Heel die website blijft geblurd bij mij? Mooi dat ik die schijt app er niet voor ga downloaden met hun achterlijke notificaties.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:43 schreef Oriente het volgende:
LOL
Jeetje.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:33 schreef Sked het volgende:
Na deze situatie met wijlen @:Drizzt kunnen jullie je sollicitaties nu kwijt op forum@fok.nl
Hier staat het filmpje ookquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel die website blijft geblurd bij mij? Mooi dat ik die schijt app er niet voor ga downloaden met hun achterlijke notificaties.
Oh waarom denk user @Oriente dat dit soort troep grappig is?quote:
Geeft niks makker.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Excuus voor mijn taalgebruik @:kingroland
Lekkere portie Braziliaanse grill, niks mis meequote:Op zondag 2 oktober 2022 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
![]()
Had paxcon minder last van.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren
(was met de dames bezig)
Kan hem niks kwalijk nemen al gunt @Oriente ons waarschijnlijk nu een dodelijke granaat.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
En jij maar denken dat hij zich terug trok vanwege misselijkheid.
Is @Drizzt de pijp uit? Erg jammer.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:33 schreef Sked het volgende:
Na deze situatie met wijlen @:Drizzt kunnen jullie je sollicitaties nu kwijt op forum@fok.nl
Waarom moest je er om 11:00 uit?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, niet echtMoest er vanochtend heel vroeg uit voor een gesprekje, dubbel karig.
Snap ik wel ja, Napoli is ook echt in bloedvorm in de serie A.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee niet echt, het is meer hoop op goeie afloop
we gaan er lekker voor zitten en zien het welquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, Napoli is ook echt in bloedvorm in de serie A.
Ik ben benieuwd wie er vanavond op Kvarachelia staat, als je die neutraliseert scheelt dat al een hele hoop
Succesquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan er lekker voor zitten en zien het wel
leuke trollquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:15 schreef Oriente het volgende:
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:rambodirk
quote:Het is vandaag precies dertig jaar geleden dat een vrachtvliegtuig van El Al zich in de flats Groeneveen en Klein-Kruitberg boorde.
"Mensen liepen over de galerijen, doorzochten de woningen en trokken alles leeg. We hebben mensen met magnetrons weg zien rennen of een televisie", aldus Dortland.
SAD!quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een gerieflijke morgen allen
@:onlogisch
Moet jij weten.quote:
VAR!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://ladominiada.com/matches/1021144
GimenezGod
Hax heeft een eigen topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
GimenezGod
4 seconden te vroeg makker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een gerieflijke morgen allen
Ik mis @Befbekje, @N1ek-, @Muskusboktor57 en welke andere namen die gast toch ook allemaal nog meer hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4 seconden te vroeg makker.
@:Muskusboktor57
O_o was ook nog een account van 'mquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik mis @:Befbekje, @:N1ek-, @:Muskusboktor57 en welke andere namen die gast toch ook allemaal nog meer had
Meer accounts dan @:Scrummie
Jij bent mokerverslaafd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
GimenezGod
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt hé, een paar uurtjes per week een spelletje spelen, niet normaal!
De rest van de week ben je er ook mee bezig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zelfs online zit je balletjes af te wachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
GimenezGod
Op naar de kliniek jij!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is nou goed nieuwsquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik zag die haxball beelden en ik dacht direct ‘Oja hier heb ik echt geen zin meer in’.
Mee eens, met het WK ook geen Haxball meer, jullie kunnen er toch allemaal geen ene reet van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik zag die haxball beelden en ik dacht direct ‘Oja hier heb ik echt geen zin meer in’.
Nee, Scrummie had @Scrummie , @scrummie2.0 , @scrummie2.1 en @Scrummie, dus we zitten ook al aan de vierde Scrummie. Maar misschien vergeet ik er één.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik mis @:Befbekje, @:N1ek-, @:Muskusboktor57 en welke andere namen die gast toch ook allemaal nog meer had
Meer accounts dan @:Scrummie
Oh, ik dacht dat hij er drie had gehad. Maar goed, account vijf volgt ook nog wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Scrummie had @:scrummie , @:scrummie2.0 , @:scrummie2.1 en @:scrummie, dus we zitten ook al aan de vierde Scrummie. Maar misschien vergeet ik er één.
Zo dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mee eens, met het WK ook geen Haxball meer, jullie kunnen er toch allemaal geen ene reet van.
'de laatste weken uit vorm'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo dan.
Ik ben de laatste weken ook uit vorm helaas.
Al heb ik nog wel een compilatie op de plank liggen
Oei, ik hoop dat Chevy hier ooit overheen komt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'de laatste weken uit vorm'.
laten we gewoon heel eerlijk zijn moderator @:Chevycaprice . Je kunt er gewoon geen zak van. Je mag de veters van @:firefox1 @:GGMM @:wazzz niet eens strikken.
De laatste was een betaalde nickchange.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Scrummie had @:scrummie , @:scrummie2.0 , @:scrummie2.1 en @:scrummie, dus we zitten ook al aan de vierde Scrummie. Maar misschien vergeet ik er één.
Woedend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mee eens, met het WK ook geen Haxball meer, jullie kunnen er toch allemaal geen ene reet van.
Betere besteding van je geld dan een abonnement geven aan iemand met een permanente ban zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De laatste was een betaalde nickchange.
Of een rituals pakketje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Betere besteding van je geld dan een abonnement geven aan iemand met een permanente ban zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'de laatste weken uit vorm'.
laten we gewoon heel eerlijk zijn moderator @:Chevycaprice . Je kunt er gewoon geen zak van. Je mag de veters van @:firefox1 @:GGMM @:wazzz niet eens strikken.
Wacht maar tot die compilatie. Dan ga je zien wat voor HAXBALL-grootheid ik ben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei, ik hoop dat Chevy hier ooit overheen komt.
Een 'permanente' ban duurt een jaar op FOK.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
'Bans worden niet besproken' Maar jullie kunnen toch gewoon even zeggen tot wanneer die van @:Caland is? @:GGMM @:Sked
Zal hij wel verdiend hebben dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Een 'permanente' ban duurt een jaar op FOK.
Oké bedankt voor de info. Bizar lange ban.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Een 'permanente' ban duurt een jaar op FOK.
Geen kwaad spreken over het leidinggevend kader. Stukje Ruslandquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké bedankt voor de info. Bizar lange ban.
Als het voor puur die opmerking richting mevrouw is dan is het zeker een bedenkelijk stukje machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen kwaad spreken over het leiding gevend kader. Stukje Rusland
Ach ja, een klein beetje 40/45 moet kunnen, wat dat betreft komt @Caland er zeer genadig van af met een jaartje in de kampen voor opmerkingen over het beleid (dat kunnen we over het meisje in zijn ui niet zeggen)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het voor puur die opmerking richting mevrouw is dan is het zeker een bedenkelijk stukje machtsmisbruik.
Iedereen eromheen vindt het ook prima blijkbaar. Heerst kennelijk een angstcultuur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach ja, een klein beetje 40/45 moet kunnen, wat dat betreft komt @:caland er zeer genadig van af met een jaartje in de kampen voor opmerkingen over het beleid (dat kunnen we over het meisje in zijn ui niet zeggen)
Het was mogelijk ook niet zo slim van caland om zoiets te zeggen net nadat @Scrummie een ‘review’ post waarin iemand zegt permanent verbannen te zijn wegens het linken van extreemrechtse organisaties aan bepaalde users hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen eromheen vindt het ook prima blijkbaar. Heerst kennelijk een angstcultuur.
Gewoon kinderachtige onzin van FOK!.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was mogelijk ook niet zo slim van caland om zoiets te zeggen net nadat @:scrummie een ‘review’ post waarin iemand zegt permanent verbannen te zijn wegens het linken van extreemrechtse organisaties aan bepaalde users hier.
Weten we wel dat het echt gebeurt lol.
Ongeacht wat de aanleiding was, iedereen kon zien dat het een fout grapje was. Niet met kwaadaardige intentie en de persoon heeft geen schade geleden, niemand denkt dat ze dat is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was mogelijk ook niet zo slim van caland om zoiets te zeggen net nadat @:scrummie een ‘review’ post waarin iemand zegt permanent verbannen te zijn wegens het linken van extreemrechtse organisaties aan bepaalde users hier.
Weten we wel dat het echt gebeurt lol.
Alsof ze zelf gaan zeggen dat het overdreven is (lol)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, even later stonden de mods hier op een rijtje te verkondigen dat de 'betreffende users het er helemaal naar gemaakt hadden' oid. Kansloos dus.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof ze zelf gaan zeggen dat het overdreven is (lol)
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen eromheen vindt het ook prima blijkbaar. Heerst kennelijk een angstcultuur.
Maar als je voor de schermen bespreekt dat 'betreffende users het er helemaal naar gemaakt hadden' lijkt me niet dat de boodschap 'achter de schermen' heel anders is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat wij dat achter de schermen dienen te bespreken als iets ons niet zint.
Dat laatste klinkt wel als GGMM hé.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
Dus of men vindt het redelijk en terecht dat iemand voor een fout grapje een jaarban krijgt of men betwist de duur maar betreffende persoon die het uiteindelijk voor het zeggen heeft heeft zo'n ego dat die niet voor rede vatbaar is.
Dan geven we @murp wel de schuld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Laat GGMM met rust, die heeft vakantie.
Moet hij weten. Zie niet hoe dat relevant is, hij heeft nu eenmaal een redelijk groot ego.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Laat GGMM met rust, die heeft vakantie.
Gohquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet hij weten. Zie niet hoe dat relevant is, hij heeft nu eenmaal een redelijk groot ego.
Volgens mij gebruikte @GGMM die exacte woordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof ze zelf gaan zeggen dat het overdreven is (lol)
ja, w8 effequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hallo murp. Wat fijn dat je @:Caland gaat unbannen.
Ja dat is dus wel zo, en het feit dat iedereen die erover begint en grapjes maakt direct gecensureerd en verbannen wordt spreekt wel boekdelen lol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ongeacht wat de aanleiding was, iedereen kon zien dat het een fout grapje was. Niet met kwaadaardige intentie en de persoon heeft geen schade geleden, niemand denkt dat ze dat is.
Alles van die ene FA.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat voor grapjes zouden jullie het liefst censureren?
De woordle miems.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hoofd van @Cocoquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is dat weer die travestiet die serieus verliefd is op Louis van Gaal of is dit weer een andere act (van iemand die hem nadoet)?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
ONZ / Je bent mooi
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Ik ben tegen censuur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dat weer die travestiet die serieus verliefd is op Louis van Gaal of is dit weer een andere act (van iemand die hem nadoet)?
@Calandquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sleutelpuntje erin en je gaat weer als een raket.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
Graag nieuwe foto's van jullie katten.
@:maxi-mus
@:oriente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]tongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Baller.
Ik heb alleen een poes maar die aai ik vanavond in bed weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
Graag nieuwe foto's van jullie katten.
@:maxi-mus
@:oriente
Woordle 472 6/6quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Woordle 472 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩Woordle6 268 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩
Raar beeld.
Wat zal Syl blij met je zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor werk een reisje naar Poznan geboekt op kosten van de zaak![]()
Wel moet ik mij voorstellen door middel van het benoemen wie mijn inspiratiebron is in het kader van diversiteit. Bij voorkeur iemand uit Amsterdam
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel moet ik mij voorstellen door middel van het benoemen wie mijn inspiratiebron is in het kader van diversiteit. Bij voorkeur iemand uit Amsterdam
Anne Frank.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanaf haar vierde daar gewoond, lijkt me voldoende.quote:
Laten we het de expert vragen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vanaf haar vierde daar gewoond, lijkt me voldoende.
Die mocht ook met de trein naar Polen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |