Dat zijn er aardig wat..quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:06 schreef Oriente het volgende:
Derbytje in Indonesië, 127 doden;
https://www.reddit.com/r/(...)und_60_after_liga_1/
Lekker, man. Heb nog een 'pas op'-bordje als souvenir naar huis meegenomen.quote:
Bedankt voor de tip, ik ga zo gelijk even kijken!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Lidl vogels zijn weer op voorraad zag ik toevallig, had die tab nog in m'n browser.
Hallo Nelis.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga zo gelijk even kijken!
Hey onlo. Zit je alweer klaar voor Feyenoord?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey onlo. Zit je alweer klaar voor Feyenoord?
Uit tegen NEC, dat wordt de 2e plek.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
PSV verloren, Ajax gelijk gespeeld. Dat kan maar één ding betekenen voor Feyenoord
Feyenoord heeft geen best trackrecord wanneer PSV en Ajax punten laten liggen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uit tegen NEC, dat wordt de 2e plek.
Er is ook geen hond die voorspeld zal hebben dat Ajax en PSV punten laten liggen tegen Cambuur en Go Ahead. Op zich vind ik het wel leuk voor de competitie.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen best trackrecord wanneer PSV en Ajax punten laten liggen.
Heeft iemand een idee wat "de digitale platformen" van Lidl zijn, behalve de online winkel?quote:Ken je de voordelen van het hebben van een Lidl-account al?
Om het je gemakkelijk te maken, hebben we een gemeenschappelijk account aangemaakt zodat je toegang hebt tot alle Lidl digitale platformen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord.
Sjek is wel het prototype van de zure oude man.quote:
Nog 2 dagen genieten maat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
Volledig naar de tering en zo weer werken, rip. @:fetx @:gurneyisbestoke
Maandag helaas studieverplichtingen overdag. Afgelopen week was ook al intens, dus ik vrees dat ik dinsdag nog net kan ademen. Ik snak naar vrijdag.quote:
Zo hoort het, brak zijn van het ene weekend en alweer uitkijken naar het volgende.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maandag helaas studieverplichtingen overdag. Afgelopen week was ook al intens, dus ik vrees dat ik dinsdag nog net kan ademen. Ik snak naar vrijdag.
Ik denk niet dat jullie band erg intiem was, Lenny heeft het strijdtoneel volgens mij al meer dan een maand geleden verlaten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
@:LENNY_LEONARD KOM TERUG STRIJDMAKKER
Ik heb weinig tijd om op FOK! te kijken tegenwoordig.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo hoort het, brak zijn van het ene weekend en alweer uitkijken naar het volgende.
[..]
Ik denk niet dat jullie band erg intiem was, Lenny heeft het strijdtoneel volgens mij al meer dan een maand geleden verlaten.
Hier ontbreekt een review.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
@:scrummie @:lenny_leonard @:treinhoer Nog één aflevering van Breaking Bad te gaan, waarna we naar Better Call Saul overschakelen.
Mogguhquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
@:LENNY_LEONARD KOM TERUG STRIJDMAKKER
Kenneth Perez heeft hier een term voor.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ebola cup goden @:afcniels @:Oriente
quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ebola cup goden @:afcniels @:Oriente
Hebben jullie daar ook melkpoeder gesnoven?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
@:littlerabbit @:johannes_vermeer kom net oude telefoon tegen waar fotos van de vi meet opstaan![]()
![]()
Vanavond hax?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |