abonnement Unibet Coolblue
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 19:29:28 #2
442397 UitStraling
pi_206156896
Hoezo is dat wtf dat er Russen in Litouwen wonen? Daar leven al erg lang gewoon Russen en daarvoor moest het volk van de Kievse Roes door de Baltische landen heen reizen om de zee makkelijk te kunnen bereiken voor de handel, en net daarvoor waren de Russen en Oekraïners samen nog gewoon Zweden, de Varangiërs.

Eigenlijk is iedereen gewoon familie van elkander, make love not war.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2022 @ 19:34:19 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206156959
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo is dat wtf dat er Russen in Litouwen wonen? Daar leven al erg lang gewoon Russen en daarvoor moest het volk van de Kievse Roes door de Baltische landen heen reizen om de zee makkelijk te kunnen bereiken voor de handel, en net daarvoor waren de Russen en Oekraïners samen nog gewoon Zweden, de Varangiërs.

Eigenlijk is iedereen gewoon familie van elkander, make love not war.
Ehm, dat in de Baltische staten Russen wonen, is omdat sinds de Sovjet-overheersing, de Sovjets expres Russen heeft laten migreren naar die staten. Sinds de onafhankelijkheid in 1991 lopen alledrie de Baltische staten tegen problemen aan met een groot gedeelte van de Russische bevolkingsgroep. Het zijn twee volken in 1 land, georkestreerd door de Sovjets
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:34:40 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206156964
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het probleem is eerder dat er niet genoeg Russen zijn voor al die ruimte, de bevolking krimpt.
Rusland in de huidige vorm qua bevolking en economie is een sterfhuisconstructie.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 19:34:57 #5
442397 UitStraling
pi_206156967
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ehm, dat in de Baltische staten Russen wonen, is omdat sinds de Sovjet-overheersing, de Sovjets expres Russen heeft laten migreren naar die staten. Sinds de onafhankelijkheid in 1991 lopen alledrie de Baltische staten tegen problemen aan met een groot gedeelte van de Russische bevolkingsgroep. Het zijn twee volken in 1 land, georkestreerd door de Sovjets
Ik zeg niets anders :)
pi_206156984
Met welk figuur uit Hitler's kring zou je Medvedev vergelijken?
twitter
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:36:39 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206156995
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ehm, dat in de Baltische staten Russen wonen, is omdat sinds de Sovjet-overheersing, de Sovjets expres Russen heeft laten migreren naar die staten. Sinds de onafhankelijkheid in 1991 lopen alledrie de Baltische staten tegen problemen aan met een groot gedeelte van de Russische bevolkingsgroep. Het zijn twee volken in 1 land, georkestreerd door de Sovjets
Wanneer Rusland implodeert lijkt me het juiste moment om al die lui te deporteren.
pi_206157000
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:35 schreef polderturk het volgende:
Met welk figuur uit Hitler's kring zou je Medvedev vergelijken? [ twitter ]
Het zijn bijna allemaal van die wannabe Goebbles figuren.
pi_206157032
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ehm, dat in de Baltische staten Russen wonen, is omdat sinds de Sovjet-overheersing, de Sovjets expres Russen heeft laten migreren naar die staten. Sinds de onafhankelijkheid in 1991 lopen alledrie de Baltische staten tegen problemen aan met een groot gedeelte van de Russische bevolkingsgroep. Het zijn twee volken in 1 land, georkestreerd door de Sovjets
Dit is weer een kwestie van perceptie. Die mensen woonden daar al toen die Baltische staten nog niet onafhankelijk waren en ook nog niet bij de EU zaten.

Die mensen hebben dus evenveel recht om daar te wonen als ieder ander die er woonde toen die staten onafhankelijk werden. Toch zijn ze tot tweederangs burgers gemaakt.

Ik denk dat je UitStraling verkeerd begreep. Hij reageerde op iemand anders. Misschien had hij ook beter quotes om die 'wtf' in zijn eerste zin moeten zetten, als zo:

quote:
Hoezo is dat 'wtf dat er Russen in Litouwen wonen'?
of zo:

quote:
Hoezo is dat 'wtf' dat er Russen in Litouwen wonen?
Ik moest het ook 3 keer lezen.
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:39:57 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206157035
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:35 schreef polderturk het volgende:
Met welk figuur uit Hitler's kring zou je Medvedev vergelijken? [ twitter ]
Als Stoltenberg niet stopt? Met wat? Aangeven dat Rusland niet ongestraft alles kan doen wat het wil?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2022 @ 19:39:59 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206157038
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik zeg niets anders :)
Het leek met je opmerking, dat ze er al jaren gewoon leven, dat je het had over een happy samenleving. Dat is verre van dat .

En de grootste ruzies kunnen familieruzies zijn, dus je opmerkingen slaan echt nergens op.

(Tsaar Nicolaas II, kaiser Wilhelm II en koning Edward VII waren neven van elkaar, en ziedaar WO1)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206157048
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:35 schreef polderturk het volgende:
Met welk figuur uit Hitler's kring zou je Medvedev vergelijken? [ twitter ]
Goebbels, Totalen Krieg.
Het is koud, het is guur....
pi_206157055
Zit het RTL nieuws te kijken, krijg er een unheimisch gevoel bij: de Russen zullen niet stoppen na deze annexatie en de Oekraïners zullen zich nooit gewonnen geven. Ik denk dat we een veel groter Europees/wereldwijd conflict tegemoet gaan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206157062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:21 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Baltische Staten zijn ook aantrekkelijk omdat er al zoveel Russen wonen (Lithuania 25% vd bevolking wtf) en omdat ze dat een landbrug hebben naar Kaliningrad ipv de huidige spoorverbinding
Litouwen grenst niet aan de rest van Rusland. Letland en Estland wel.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 19:42:27 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206157064
Wat een volk :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206157077
En alle zaaddonors sneuvelen aan het front.
pi_206157099
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit het RTL nieuws te kijken, krijg er een unheimisch gevoel bij: de Russen zullen niet stoppen na deze annexatie en de Oekraïners zullen zich nooit gewonnen geven. Ik denk dat we een veel groter Europees/wereldwijd conflict tegemoet gaan.
Rusland is volledig de weg kwijt. Maar het kan ook niet zo zijn dat ze onder constante dreiging van nucleaire oorlog dan maar overal mee wegkomen.
pi_206157111
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:36 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Wanneer Rusland implodeert lijkt me het juiste moment om al die lui te deporteren.
Kun je misschien wat harder schreeuwen en met je vuist slaan enzo, als je dit soort dingen schrijft? Want ik voel wel iets dat misschien wel lijkt op enthousiasme voor jouw zaak, maar het is niet duidelijk. Misschien helpt het als je ook een borstelsnorretje groeit.

...die etnisch-Russen in de Baltische staten zijn dus Europese Staatsburgers. En ik hou bepaald niet van mensen die mijn mede staatsburgers willen gaan deporteren omdat ze van een andere etnische afkomst dan die van hen zijn.
pi_206157112
twitter
Het is koud, het is guur....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2022 @ 19:46:04 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206157121
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:39 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dit is weer een kwestie van perceptie. Die mensen woonden daar al toen die Baltische staten nog niet onafhankelijk waren en ook nog niet bij de EU zaten.

Die mensen hebben dus evenveel recht om daar te wonen als ieder ander die er woonde toen die staten onafhankelijk werden. Toch zijn ze tot tweederangs burgers gemaakt.

Ik denk dat je UitStraling verkeerd begreep. Hij reageerde op iemand anders. Misschien had hij ook beter quotes om die 'wtf' in zijn eerste zin moeten zetten, als zo:
[..]
of zo:
[..]
Ik moest het ook 3 keer lezen.
Het is bewust beleid geweest van de Sovjet Unie, om binnen die staten meer Russisch gezindten te krijgen. Dat heeft nu nog zeer negatieve invloed.

Ik ken mensen in Estland, Nederlanders, ze wonen er al 20 jaar. Die geven de verschillen in mentaliteit en loyaliteit zo duidelijk aan. Dit is lange termijnplanning van Russen geweest, wat nu voor problemen zorgt in Oekraïne, maar dus net zo goed in de Baltische staten voor problemen kan zorgen. Want wat als zij in hun kop krijgen dat een bepaalde regio niet meer Ests of Litouws is, maar onafhankelijk, met alle gevolgen van dien. Zie ook Transnistrië, Abkhazië, Zuid-Ossetië, etc.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:46:33 #21
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_206157131
Daar Poetin houdt van snelheid met zijn pokercase, ga ik willen en benieuwd zijn hoe snel Oekraïne gelijk lid wordt gemaakt van de NAVO en we dan De Royal Flush uitdelen aan z'n apestreken.

Wmb is het met de georkestreerde annexatie, nu off limits en tijd om een grens te trekken.
Het gas hebben we toch niet meer (nodig) noch wordt dat vanuit dat steppeland aangevoerd en wat verder dan het nut is van Rusland anders dat het een onbetrouwbare handelspartner blijkt te zijn, ontgaat mij.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_206157137
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef RetepV het volgende:

[..]
Kun je misschien wat harder schreeuwen en met je vuist slaan enzo, als je dit soort dingen schrijft? Want ik voel wel iets dat misschien wel lijkt op enthousiasme voor jouw zaak, maar het is niet duidelijk. Misschien helpt het als je ook een borstelsnorretje groeit.

...die etnisch-Russen in de Baltische staten zijn dus Europese Staatsburgers. En ik hou bepaald niet van mensen die mijn mede staatsburgers willen gaan deporteren omdat ze van een andere etnische afkomst dan die van hen zijn.
Hou toch op met dit domineegelul man :')
pi_206157141
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:39 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dit is weer een kwestie van perceptie. Die mensen woonden daar al toen die Baltische staten nog niet onafhankelijk waren en ook nog niet bij de EU zaten.

Die mensen hebben dus evenveel recht om daar te wonen als ieder ander die er woonde toen die staten onafhankelijk werden. Toch zijn ze tot tweederangs burgers gemaakt.
De perceptie van de Baltische Staten is dat ze van 1940 tot 1990 onder een bezetting van de Sovjet-Unie hebben geleden. Iedereen die er in die tijd bij is gekomen maakte volgens die staten onderdeel uit van die voornamelijk Russische bezettingsmacht en hoort er dientengevolge niet thuis. Kan je veel van vinden, maar feit is dat ze zelf nooit om een bezetting en de bijbehorende onderdrukking en etnische zuiveringen hebben gevraagd.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 19:48:01 #24
442397 UitStraling
pi_206157146
Alsof de Russen ooit stoppen, in dat land staat op iedere straathoek in elk dorp wel een T-34 weg te roesten uit eerbetoon en heimwee naar de heldendaden van Stalin en moedertje Rusland.
pi_206157147
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:29 schreef UitStraling het volgende:

Eigenlijk is iedereen gewoon familie van elkander, make love not war.
Wil je dat Putin ff melden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 19:49:07 #26
442397 UitStraling
pi_206157160
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:48 schreef Slayage het volgende:

[..]
Wil je dat Putin ff melden
Ja in zijn vrije tijd wipt ie ballerina's dus ergens snapt hij het wel erg goed.
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:51:18 #27
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:52:12 #28
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206157196
Die Tungsten raketten zouden hier perfect zijn

Video
https://www.reddit.com/r/(...)ed_group_of_russian/
Reportedly a platoon-sized group of Russian soldiers retreating while under fire in an area near Lyman in eastern Ukraine
pi_206157234
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:51 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zijn er NATO luchtmacht basissen in de buurt die die bombers kunnen onderscheppen nadat ze opstijgen?
Ik zou eerder denken aan een vliegdekschip.
Het is koud, het is guur....
pi_206157239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik ken mensen in Estland,
Ik ook.

quote:
Nederlanders,
De mijne zijn etnisch-russische Letten.

Ik heb bijvoorbeeld een collega die toen hij jong was niet van de Letse regering mocht studeren omdat hij in een etnisch-Russisch gezin was opgegroeid. Ook mocht hij niet stemmen. Hij mocht zich alleen in bepaalde wijken vestigen. En zo nog wat van die dingen die hij niet mocht omdat hij niet van het zuivere ras was.

Hij kon gelukkig wel een paspoort van Rusland krijgen en in Rusland gaan studeren. Gratis. Waardoor hij software engineer is kunnen worden in plaats van bijvoorbeeld straatveger. En software engineer heeft hem in staat gesteld om ergens anders in de EU te gaan werken.

Als straatveger zou hij natuurlijk ook prima ergens anders in de EU mogen gaan werken, tenslotte is Letland de EU en zijn de grenzen open. Maar helaas heeft niemand interesse in straatvegers met een IQ van 170...

Je kan je wel goed voorstellen, denk ik, hoe dankbaar hij Rusland is.

En lees goed de ironie waar ik deze post mee heb bedropen. De ironie dat het in de EU mogelijk is dat één van de lidstaten er ongestraft zo'n apartheidsregime op na mag houden.
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:56:30 #31
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 19:56:34 #32
442397 UitStraling
pi_206157257
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:55 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik ook.
[..]
De mijne zijn etnisch-Russische letten.

Ik heb bijvoorbeeld een collega die toen hij jong was niet van de Letse regering mocht studeren omdat hij in een etnisch-Russisch gezin was opgegroeid. Ook mocht hij niet stemmen. Hij mocht zich alleen in bepaalde wijken vestigen. En zo nog wat van die dingen die hij niet mocht omdat hij niet van het zuivere ras was.

Hij kon gelukkig wel een paspoort van Rusland krijgen en in Rusland gaan studeren. Gratis. Waardoor hij software engineer is kunnen worden in plaats van bijvoorbeeld straatveger. En software engineer heeft hem in staat gesteld om ergens anders in de EU te gaan werken.

Als straatveger zou hij natuurlijk ook prima ergens anders in de EU mogen gaan werken, tenslotte is Letland de EU en zijn de grenzen open. Maar helaas heeft niemand interesse in straatvegers met een IQ van 170...

Je kan je wel goed voorstellen, denk ik, hoe dankbaar hij Rusland is.

En lees goed de ironie waar ik deze post mee heb bedropen. De ironie dat het in de EU mogelijk is dat één van de lidstaten er ongestraft zo'n apartheidsregime op na mag houden.
Dit soort posts zijn de ware parels van Fok!
pi_206157273
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:29 schreef UitStraling het volgende:


Eigenlijk is iedereen gewoon familie van elkander, make love not war.
Zes uur en 20 minuten geleden schreef je nog dat Oekraïne een stinkland is. Het lijkt me een beetje een warboel in je hoofd.

quote:
9s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Gelukkig is dat stinkland het waard ^O^
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:57:30 #34
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206157279
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:47 schreef J.B. het volgende:

[..]
De perceptie van de Baltische Staten is dat ze van 1940 tot 1990 onder een bezetting van de Sovjet-Unie hebben geleden. Iedereen die er in die tijd bij is gekomen maakte volgens die staten onderdeel uit van die voornamelijk Russische bezettingsmacht en hoort er dientengevolge niet thuis. Kan je veel van vinden, maar feit is dat ze zelf nooit om een bezetting en de bijbehorende onderdrukking en etnische zuiveringen hebben gevraagd.
Die Baltische staten bestonden officieel helemaal niet, tussen 1940 en 1991.

De beslissing om de etnisch-Russen tot tweederangsburgers te maken is in 1991 genomen, toen de Letten (behalve de etnisch-russische Letten) hun vrijheid kregen.

Het is een schande voor de EU.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2022 @ 19:58:49 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206157289
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:51 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zijn er NATO luchtmacht basissen in de buurt die die bombers kunnen onderscheppen nadat ze opstijgen?

Estland lijkt me
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206157320
quote:
84s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:42 schreef Starhopper het volgende:
Wat een volk :')

[ twitter ]
En als ze in andere landen als gevolg daarvan een hekel aan Rusland hebben is het allemaal 'Russofobie' :').
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 20:01:46 #38
442397 UitStraling
pi_206157338
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:57 schreef OllieA het volgende:

[..]
Zes uur en 20 minuten geleden schreef je nog dat Oekraïne een stinkland is. Het lijkt me een beetje een warboel in je hoofd.
[..]

Vind dat nog steeds van beide hierbij betrokken landen en van nog wel meer landen ook, dat wil niet zeggen dat ik geen warm mens ben die slecht tegen onrecht, moord en domheid kan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2022 @ 20:04:14 #39
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206157377
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:57 schreef RetepV het volgende:

[..]
Die Baltische staten bestonden officieel helemaal niet, tussen 1940 en 1991.

De beslissing om de etnisch-Russen tot tweederangsburgers te maken is in 1991 genomen, toen de Letten (behalve de etnisch-russische Letten) hun vrijheid kregen.

Het is een schande voor de EU.
https://nl.wikipedia.org/(...)sche_Sovjetrepubliek
zucht...

Ze bestonden wel. Het waren Sovjetrepublieken in de Sovjetunie

En wat zou jij doen als er 50 jaar bezetting was geweest en er nazi-Duitsers overal in Nederland woonden, die een loyaliteit naar de bezetter bleven houden. Dat die angst niet onterecht is, is her en der wel gebleken (nogmaals: Transnistrië, Donbass, Krim, Zuid-Ossetië, Abkhazië)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206157425
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:55 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik ook.
[..]
De mijne zijn etnisch-russische Letten.

Ik heb bijvoorbeeld een collega die toen hij jong was niet van de Letse regering mocht studeren omdat hij in een etnisch-Russisch gezin was opgegroeid. Ook mocht hij niet stemmen. Hij mocht zich alleen in bepaalde wijken vestigen. En zo nog wat van die dingen die hij niet mocht omdat hij niet van het zuivere ras was.

Hij kon gelukkig wel een paspoort van Rusland krijgen en in Rusland gaan studeren. Gratis. Waardoor hij software engineer is kunnen worden in plaats van bijvoorbeeld straatveger. En software engineer heeft hem in staat gesteld om ergens anders in de EU te gaan werken.

Als straatveger zou hij natuurlijk ook prima ergens anders in de EU mogen gaan werken, tenslotte is Letland de EU en zijn de grenzen open. Maar helaas heeft niemand interesse in straatvegers met een IQ van 170...

Je kan je wel goed voorstellen, denk ik, hoe dankbaar hij Rusland is.

En lees goed de ironie waar ik deze post mee heb bedropen. De ironie dat het in de EU mogelijk is dat één van de lidstaten er ongestraft zo'n apartheidsregime op na mag houden.
Ja, de Letten hebben dan ook geen enkele reden om de Russen te haten. :')
Het is koud, het is guur....
pi_206157456
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:57 schreef RetepV het volgende:

[..]
Die Baltische staten bestonden officieel helemaal niet, tussen 1940 en 1991.

De beslissing om de etnisch-Russen tot tweederangsburgers te maken is in 1991 genomen, toen de Letten (behalve de etnisch-russische Letten) hun vrijheid kregen.

Het is een schande voor de EU.
Nogal een open deur dat de Baltische Staten niet bestonden, ze werden namelijk 50 jaar bezet door de Sovjet-Unie. Zonder die bezetting waren de Russen er niet eens geweest, en die bezetting heeft een dermate groot trauma opgeleverd dat ze niet meer op de Russen zitten te wachten. Kan je veel van vinden, maar in Nederland hielden we in 1945 de Duitsers ook liever buiten de deur.
pi_206157471
quote:
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier om een sighting ergens in augustus en begin september. We fear mongeren onszelf weg zo.
pi_206157475
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, de Litouwers hebben dan ook geen enkele reden om de Russen te haten. :')
Ik haat Fransen, moeten alle Nederlanders van Franse afkomst dan maar gedeporteerd worden?

Waar komen jouw voorouders eigenlijk vandaan? Dat hoef je niet te verbergen. Maar als je het me niet vertelt, dan vind ik dat wel heel verdacht.
pi_206157496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:35 schreef polderturk het volgende:
Met welk figuur uit Hitler's kring zou je Medvedev vergelijken? [ twitter ]
Bormann
pi_206157497
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:55 schreef RetepV het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een collega die toen hij jong was niet van de Letse regering mocht studeren omdat hij in een etnisch-Russisch gezin was opgegroeid.
Als hij al niet mocht studeren, was dat gewoon omdat hij geen Lets paspoort had. (Al mag je best als buitenlander studeren, maar betaal je gewoon meer geld.)
pi_206157514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:35 schreef polderturk het volgende:
Met welk figuur uit Hitler's kring zou je Medvedev vergelijken? [ twitter ]
Blondie, hard blaffen en likken naar het baasje.
pi_206157529
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:10 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik haat Fransen, moeten alle Nederlanders van Franse afkomst dan maar gedeporteerd worden?

Waar komen jouw voorouders eigenlijk vandaan? Dat hoef je niet te verbergen. Maar als je het me niet vertelt, dan vind ik dat wel heel verdacht.
De Russen hebben 10.000 Letse kinderen naar Siberië getransporteerd eind jaren '40, als vergelding en afschrikmiddel.
Je sneue vergelijkingspogingen zijn zwak, ridicuul en getuigen van nul historisch besef.
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:16:54 #48
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206157549
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:21 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Baltische Staten zijn ook aantrekkelijk omdat er al zoveel Russen wonen (Lithuania 25% vd bevolking wtf) en omdat ze dat een landbrug hebben naar Kaliningrad ipv de huidige spoorverbinding
Putin gaat echt door he

wees maar niet gerust
ff versterken nieuwe betere wapens betere logisttiek

Het doel is Odessa , aansluiting bij Moldova en de Baltische staten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206157556
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:10 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier om een sighting ergens in augustus en begin september. We fear mongeren onszelf weg zo.
Ik geloof je meteen maar waar zie je dat?
Het is koud, het is guur....
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 20:19:18 #50
442397 UitStraling
pi_206157577
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De Russen hebben 10.000 Letse kinderen naar Siberië getransporteerd eind jaren '40, als vergelding en afschrikmiddel.
Je sneue vergelijkingspogingen zijn zwak, ridicuul en getuigen van nul historisch besef.
De Letten hebben tienduizenden Joden vermoord in de beginjaren '40, wat is je punt?
pi_206157587
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:09 schreef J.B. het volgende:

[..]
Nogal een open deur dat de Baltische Staten niet bestonden, ze werden namelijk 50 jaar bezet door de Sovjet-Unie. Zonder die bezetting waren de Russen er niet eens geweest, en die bezetting heeft een dermate groot trauma opgeleverd dat ze niet meer op de Russen zitten te wachten. Kan je veel van vinden, maar in Nederland zaten we in 1945 ook niet op Duitsers te wachten.
Je mist het punt. Het punt is dat iemand in 1991 besliste dat de etnisch-russen tweederangsburges moesten worden. Hoewel ze de 51 jaar daarvoor gewoon met elkaar samen leefden.

Het doet er niet toe wie je waar heeft neergezet. Het enige dat er toe doet is of je met z'n allen gezellig met elkaar kan samenwonen. En dat konden ze, 51 jaar lang.

Totdat iemand het in 1991 wel welletjes vond en vond dat het Letse ras gezuiverd moest worden.

Sindsdien is de EU daar bezig geweest om het om te buigen naar dat etnisch-russische Letten 'alleen maar' hun etnisch-russische cultuur achter zich hoeven te laten, Lets als eerste taal aan te nemen, en trouw te zweren aan het land dat ze toch al trouw waren, hoewel het nu een apartheidsregime heeft, om burgerrechten te kunnen krijgen.

Een hele verbetering over het zuiveren van het Letse ras en 'Letland voor de Letten' hoor. Maar het is nog steeds apartheid en hoort geen plaats te hebben in de EU.
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:20:08 #52
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206157595
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Als hij al niet mocht studeren, was dat gewoon omdat hij geen Lets paspoort had. (Al mag je best als buitenlander studeren, maar betaal je gewoon meer geld.)
Destijds mocht hij geen Lets paspoort krijgen vanwege zijn etnische achtergrond.
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:21:25 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 20:21:32 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206157615
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:20 schreef RetepV het volgende:

[..]
Destijds mocht hij geen Lets paspoort krijgen vanwege zijn etnische achtergrond.
Er was toen zeker zo'n politicus die riep "Willen jullie meer of minder Russen?"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 20:22:59 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206157634
twitter


Weet iemand of een van die landen de annexatie ondertussen wel steunt? Syrië lijkt me niet zo happig op de erkenning want Golan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206157637
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)sche_Sovjetrepubliek
zucht...

Ze bestonden wel. Het waren Sovjetrepublieken in de Sovjetunie

En wat zou jij doen als er 50 jaar bezetting was geweest en er nazi-Duitsers overal in Nederland woonden, die een loyaliteit naar de bezetter bleven houden. Dat die angst niet onterecht is, is her en der wel gebleken (nogmaals: Transnistrië, Donbass, Krim, Zuid-Ossetië, Abkhazië)
Vergeet de 135.000 gedeporteerden niet tussen 1945 en 1955 waarbij er Kremlingezinden in de plaats kwamen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:24:27 #58
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206157648
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De Letten hebben tienduizenden Joden vermoord in de beginjaren '40, wat is je punt?
Ook al geen historisch besef. :')
Het is koud, het is guur....
pi_206157667
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

De Russen hebben 10.000 Letse kinderen naar Siberië getransporteerd eind jaren '40, als vergelding en afschrikmiddel.
Je sneue vergelijkingspogingen zijn zwak, ridicuul en getuigen van nul historisch besef.
De Russen hebben ook honderdduizenden Russen naar Letland getransporteerd. En die wonen daar al 7 of 8 generaties.

Hoeveel generaties moet je ergens wonen voordat je inwoner van het land genoemd mag worden?
Hoeveel generaties moet een Rus in Letland wonen voordat hij niet meer 'Rus' genoemd wordt?

Wat dat betreft: hoeveel generaties moet een Duitser in Nederland wonen voordat hij niet meer 'Duitser' genoemd wordt?
Of zo je wil: hoeveel generaties moet een Marokkaan in Nederland wonen voordat hij niet meer 'Marokkaan' genoemd wordt?

Ik ben geen historie aan het discussieren.

Ik ben aan het discussieren over normen, waarden, menselijkheid en mensenrechten. Die zijn universeel, daar zijn geen gradaties in die afhankelijk zijn van waar je geboren bent, waar je gewoond hebt, wat je regering vroeger gedaan heeft, of wat je etnische achtergrond is.

Ik neem aanstoot aan iedereen die iets anders vindt.
pi_206157668
Het is weer tijd voor het dagelijks whataboutism-uurtje lees ik.
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:27:10 #62
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206157669
quote:
https://threadreaderapp.com/thread/1575853684852150272.html

I wish every single person in the West would listen to Putin's speech. Obviously, that won't happen so let me summarise as a professional translator for 10+ years. He states, as he has done from the outset, what his intentions and complaints are in the plainest terms possible.🧵

Setting aside his brief comments on the recent "referendums", he spends most of his speech discussing the West. His primary complaint isn't NATO expansion, which gets only a cursory mention. The West is greedy and seeks to enslave and colonise other nations, like Russia.

The West uses the power of finance and technology to enforce its will on other nations. To collect what he calls the "hegemon's tax". To this end the West destabilises countries, creates terrorist enclaves and most of all seeks to deprive other countries of sovereignty.

It is this "avarice" and desire to preserve its power that is the reason for the "hybrid war" the collective West is "waging on Russia". They want us to be a "colony". They do not want us to be free, they want Russians to be a mob of soulless slaves - direct quote.

The rules-based order the West goes on about is "nonsense". Who made these rules? Who agreed to them? Russia is an ancient country and civilization and we will not play by these "rigged" rules. The West has no moral authority to challenge the referendums because it has violated

...the borders of other countries. Western elites are "totalitarian, despotic and apartheidistic" - direct quote. They are racist against Russia and other countries and nations. "Russophobia is racism". They discriminate by calling themselves the "civilised world".

They colonised, started the global slave trade, genocided native Americans, pillaged India and Africa, forced China to buy opium through war. We, on the other hand, are proud that we "led" the anti-colonial movement that helped countries develop to reduce poverty and inequality.

They are Russophobic (they hate us) because we didn't allow our country to be pillaged by creating a strong CENTRALISED (emphasis his) state based on Christianity, Islam, Judaism and Buddhism. They have been trying to destabilise our country since the 17th century in the Times...

...of Trouble (en.wikipedia.org/wiki/Time_of_T…). Eventually, they managed to "get their hands on our riches" at the end of the 20th century. They called us friends and partners while pumping out trillions of dollars (his irony game is strong today).

We remember this. We didn't forget. The West claims to bring freedom and democracy to other countries but it's the exact opposite of the truth. The unipolar world is anti-democratic by its very nature. It is a lie. They used nuclear weapons, creating a precedent. They flattened

German cities without "any military need to do so". There was no need for this except to scare us and the rest of the world. Korea, Vietnam. To this day they "occupy" Japan, South Korea and Germany and other countries while cynically calling them "allies".

The West has surveillance over the leaders of these nations who "swallow these insults like the slaves they are".

He then talks about bioweapon research (haven't heard about them for a while) and human experiments "including in Ukraine".

The US rules the world by the power of the fist. Any country which seeks to challenge Western hegemony becomes an enemy. Their neocolonialism is cloaked in lies like "containment" of Russia, China and Iran. The concept of truth has been destroyed with fakes and extreme...
...propaganda (irony game still strong).

You cannot feed your people with printed dollars and social media. You need food and energy. But Western elites have no desire to find a solution to the food and energy crises *they* (emphasis his) created.

They solved the problems at the start of 20c with WW1 and the US established dominance of the world via the dollar as a result of WW2. In the 80s they had another crisis they solved by "plundering our country". Now they want to solve their problems by "breaking Russia".

Russia "understands its responsibility to the international community" and will "do everything to cool the heads of these neocolonials who are destined to fail".

They're crazy. I want to speak to all Russian citizens, do we want to replace mum and dad with parent 1 and 2?
They invented genders and claim you can "transition". Do we want this for our children?

We have a different vision.

They have abandoned religion and embraced Satanism - direct quote.
The world is going through a revolutionary transformation. A multipolar world offers nations freedom to develop as they wish and they make up the majority of the world.

We have many like-minded friends in Western countries. We see and appreciate their support. They are forming
liberation, anti-colonial movements as we speak - direct quote. These will only grow.

We are fighting for a fair world for our country. The idea of exceptionalism is criminal and we must turn this shameful page. The breaking of the West's hegemony is INEVITABLE (emphasis his).
There is no going back. We are fighting for our "great (as in big), historic Russia". Our values are (irony game crescendo): love of our fellow man, compassion and mercy.

Truth is with us, Russia is with us.
That's the end of the speech. As I said from day 1, the purpose of what Putin is doing in Ukraine is to throw the West off its pedestal. This isn't about NATO or Ukraine, this is the big play to replace the current world order.
pi_206157670
quote:
Lijkt me geen goed nieuws voor je eigen risico
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206157674
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Putin gaat echt door he
Zoals in 2008 al voorspeld.
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:27:40 #65
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_206157676
quote:
Dit schreeuwt om een strafe run.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206157685
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:19 schreef RetepV het volgende:

[..]
Je mist het punt. Het punt is dat iemand in 1991 besliste dat de etnisch-russen tweederangsburges moesten worden. Hoewel ze de 51 jaar daarvoor gewoon met elkaar samen leefden.

Het doet er niet toe wie je waar heeft neergezet. Het enige dat er toe doet is of je met z'n allen gezellig met elkaar kan samenwonen. En dat konden ze, 51 jaar lang.

Totdat iemand het in 1991 wel welletjes vond en vond dat het Letse ras gezuiverd moest worden.

Sindsdien is de EU daar bezig geweest om het om te buigen naar dat etnisch-russische Letten 'alleen maar' hun etnisch-russische cultuur achter zich hoeven te laten, Lets als eerste taal aan te nemen, en trouw te zweren aan het land dat ze toch al trouw waren, hoewel het nu een apartheidsregime heeft, om burgerrechten te kunnen krijgen.

Een hele verbetering over het zuiveren van het Letse ras en 'Letland voor de Letten' hoor. Maar het is nog steeds apartheid en hoort geen plaats te hebben in de EU.
ze weigerde letse staatsburgers te worden.

Hoemoeilijk is dit. In Nederland is dat ook verboden.

Verder moet er ruimte zijn voor russische cultuur binnen eu, mee eens. Maar we intollerant naar het fascisme van poetin. Poetinisme gelijk stellen aan naziisme.
  FOK!fotograaf vrijdag 30 september 2022 @ 20:31:12 #67
842 Zorro
Z
pi_206157702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:27 schreef slashdotter3 het volgende:
so let me summarise
En dan een heel boekwerk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_206157703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:55 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik ook.
[..]
De mijne zijn etnisch-russische Letten.

Ik heb bijvoorbeeld een collega die toen hij jong was niet van de Letse regering mocht studeren omdat hij in een etnisch-Russisch gezin was opgegroeid. Ook mocht hij niet stemmen. Hij mocht zich alleen in bepaalde wijken vestigen. En zo nog wat van die dingen die hij niet mocht omdat hij niet van het zuivere ras was.

Hij kon gelukkig wel een paspoort van Rusland krijgen en in Rusland gaan studeren. Gratis. Waardoor hij software engineer is kunnen worden in plaats van bijvoorbeeld straatveger. En software engineer heeft hem in staat gesteld om ergens anders in de EU te gaan werken.

Als straatveger zou hij natuurlijk ook prima ergens anders in de EU mogen gaan werken, tenslotte is Letland de EU en zijn de grenzen open. Maar helaas heeft niemand interesse in straatvegers met een IQ van 170...

Je kan je wel goed voorstellen, denk ik, hoe dankbaar hij Rusland is.

En lees goed de ironie waar ik deze post mee heb bedropen. De ironie dat het in de EU mogelijk is dat één van de lidstaten er ongestraft zo'n apartheidsregime op na mag houden.
De bullshitmeter slaat flink uit
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:32:07 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206157711
Zit met verbazing die tweets te lezen van en over Baudet.

Kan het nog duidelijker zijn dat het een Kremlin trol is? Tering jantje.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206157717
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:27 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Leuk, alleen behalve een beetje dreigen met nukes heeft hij geen enkele stok om mee te slaan om dit te bewerkstelligen.
pi_206157733
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:31 schreef Multatilu het volgende:

[..]
De bullshitmeter slaat flink uit
Dan moet je hem eens laten ijken.
pi_206157735
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zit met verbazing die tweets te lezen van en over Baudet.

Kan het nog duidelijker zijn dat het een Kremlin trol is? Tering jantje.
Ik ben geen jurist maar volgens mij zijn er clubs om minder verboden.
pi_206157742
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zit met verbazing die tweets te lezen van en over Baudet.

Kan het nog duidelijker zijn dat het een Kremlin trol is? Tering jantje.
Daar moet toch iets tegen te doen zou je zeggen.
Onbegrijpelijk dat hij en zijn partij gewoon door mogen gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206157746
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Leuk, alleen behalve een beetje dreigen met nukes heeft hij geen enkele stok om mee te slaan om dit te bewerkstelligen.
Hmm. Er zit wel ook een oproep tot vereniging tegen ons in verwoven. Als Poetin support kan krijgen, dan zouden we het wel eens moeilijk kunnen krijgen.
pi_206157747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:33 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dan moet je hem eens laten ijken.
Wat je zegt heeft geen enkele relevantie in deze discussie. Het gaat over Oekraïne en niet over een “apartheidsregime” in Letland.
pi_206157756
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:34 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hmm. Er zit wel ook een oproep tot vereniging tegen ons in verwoven. Als Poetin support kan krijgen, dan zouden we het wel eens moeilijk kunnen krijgen.
Wie moet die support geven dan. Wat hij zegt is zo ver bezijden de waarheid dat zelfs die lui in de zaal alleen maar een beetje ongemakkelijk op hun stoel konden wiebelen.

Niemand zit te wachten op een kernoorlog en zelfs debielen als Assad en Kim zien ook wel in dat Rusland een wedstrijdje verpissen tegen de VS toch zal verliezen.
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:37:22 #77
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206157773
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik ben geen jurist maar volgens mij zijn er clubs om minder verboden.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daar moet toch iets tegen te doen zou je zeggen.
Onbegrijpelijk dat hij en zijn partij gewoon door mogen gaan.
Nja, van mij hoef je niet snel weg maar dit begint wel raar te worden nu.

Maargoed ik heb liever dat zijn achterban inziet dat dit echt nergens meer over gaat dan hem verbieden oid, want dat helpt hem alleen maar.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206157778
Het Russische propaganda uurtje is zo te zien weer begonnen verpakt in ik ken iemand...
pi_206157783
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:27 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Zo te zien is Poetin flink van gedachten veranderd over samenwerking met het Westen. Hij spreekt nu over samenwerking tegen het Westen.

We zullen zien of zijn oproep tot samenwerking tegen het Westen iets zal opleveren. Zo ja, dan komt er toch een WOIII.
pi_206157789
Die “westerse hegemonie” die Putin “van z’n voetstuk wil gooien”. Volgens mij zijn er eigenlijk vooral landen die op die kar willen springen. De landen die er tegen zijn hebben vrijwel zonder uitzondering een koloniaal verleden. Ik zie niet hoe een nucleair conflict de wereldorde dan zou moeten herschikken.
pi_206157797
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:33 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dan moet je hem eens laten ijken.
IQ van 170 is sowieso onzin en daarmee een graadmeter voor de rest van je post. Heel toevallig ken net jij iemand uit dat land wat toevallig opgebracht wordt. En net jij kent een Rus die zogenaamd allerlei zaken overkomt die in EU landen niet voor zouden mogen komen. Allemaal ernstig toevallig en ongeloofwaardig.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:39:48 #82
22565 asco
Los in deze tent
pi_206157803
Kan ik weer beginnen met roken?
Coke?
Heroïne?
Paddo's?
XTC?
LSD?

Of hebben we nog ff?
pi_206157806


[ Bericht 100% gewijzigd door Multatilu op 30-09-2022 20:40:36 ]
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 20:40:13 #84
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206157807
Zijn er al beelden van vluchtende Russen die worden afgeknald bij Lyman? Ik wil wel eens zien hoe Oekraïne van die vluchtweg een Hell's Highway maakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206157808
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:40 schreef Ulx het volgende:
Zijn er al beelden van vluchtende Russen die worden afgeknald bij Lyman? Ik wil wel eens zien hoe Oekraïne van die vluchtweg een Hell's Highway maakt.
Die nieuwe raketten zullen het daar wel goed doen denk ik :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206157816
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:39 schreef Multatilu het volgende:

[..]
IQ van 170 is sowieso onzin en daarmee een graadmeter voor de rest van je post. Heel toevallig ken net jij iemand uit dat land wat toevallig opgebracht wordt.
Laten we over iets anders praten, dit is het verkeerde topic. Ik had al meteen niet op die onzin moeten ingaan.
pi_206157819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zo te zien is Poetin flink van gedachten veranderd over samenwerking met het Westen. Hij spreekt nu over samenwerking tegen het Westen.

We zullen zien of zijn oproep tot samenwerking tegen het Westen iets zal opleveren. Zo ja, dan komt er toch een WOIII.
Wie dan? Rusland verandert zichzelf in een internationale paria.
pi_206157821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik geloof je meteen maar waar zie je dat?
https://m.jpost.com/international/article-718618

Ik zei begin september, dat is eerder eind september :P desondanks is dit niet iets wat in de laatste uren opeens speelt zoals de tweet wel een beetje impliceert.
pi_206157822
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Die “westerse hegemonie” die Putin “van z’n voetstuk wil gooien”. Volgens mij zijn er eigenlijk vooral landen die op die kar willen springen. De landen die er tegen zijn hebben vrijwel zonder uitzondering een koloniaal verleden. Ik zie niet hoe een nucleair conflict de wereldorde dan zou moeten herschikken.
Vooralsnog springt er niemand op die kar hoor, logisch ook want het is niet zo alsof elk mogelijk alternatief beter is dan wat we nu hebben (en al helemaal niet het alternatief dat Poetin voor ogen heeft).
pi_206157834
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zo te zien is Poetin flink van gedachten veranderd over samenwerking met het Westen. Hij spreekt nu over samenwerking tegen het Westen.

We zullen zien of zijn oproep tot samenwerking tegen het Westen iets zal opleveren. Zo ja, dan komt er toch een WOIII.
Iedereen in de wereld heeft allang gezien wat Poetin werkelijk waard is. De corruptie, de brutaliteit, een leger dat in de 20e eeuw is blijven hangen. Geen enkele wereldleider zal zich aan willen sluiten bij hem, hij is hoogstens een useful idiot voor leiders als Xi.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2022 20:43:50 ]
pi_206157839
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:41 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wie dan? Rusland verandert zichzelf in een internationale paria.
Ik durf daar niet over te speculeren, daarom schreef ik 'we zullen zien'. :)
pi_206157849
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_206157852
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:41 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Vooralsnog springt er niemand op die kar hoor, logisch ook want het is niet zo alsof elk mogelijk alternatief beter is dan wat we nu hebben (en al helemaal niet het alternatief dat Poetin voor ogen heeft).
Ik bedoel onze kar. Toen de USSR viel wisten al die landen niet hoe snel ze bij de EU en de NAVO moesten aansluiten. De landen die die boot hebben gemist, hebben zonder uitzondering trammelant met Rusland. Georgië, Oekraïne, Moldavië, allemaal.

Rusland is volledig de weg kwijt. Putin stond vanmiddag 3 kwartier wartaal uit te slaan, ik vermoed dat dat in de rest van de wereld ook wel opgevallen is.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 20:45:13 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206157860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Die nieuwe raketten zullen het daar wel goed doen denk ik :')
Ongetwijfeld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:46:54 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206157874
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:44 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik bedoel onze kar. Toen de USSR viel wisten al die landen niet hoe snel ze bij de EU en de NAVO moesten aansluiten. De landen die die boot hebben gemist, hebben zonder uitzondering trammelant met Rusland. Georgië, Oekraïne, Moldavië, allemaal.

Rusland is volledig de weg kwijt. Putin stond vanmiddag 3 kwartier wartaal uit te slaan, ik vermoed dat dat in de rest van de wereld ook wel opgevallen is.
Het zal je leider maar zijn, zo'n geesteszieke oude man.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 20:47:08 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206157876
quote:
Rusland geeft ze genoeg. Veel materiaal dat nooit is gebruikt en slechts één keer is achtergelaten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:52:47 #97
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206157943
quote:
Dan wordt het tijd de spullen te sturen die niet mogen van Rusland 8-) . Ja sorry, die short range raketten zijn op. Maar deze hebben we nog wel liggen!
pi_206157959
quote:
Goed lezen, want zo dramatisch is het allemaal niet. In het artikel zeggen ze dat de de nieuwe productie nog niet op niveau is (rampup) om de uitgifte naar Oekraïne te kunnen dekken.

Dit zegt niets over de reserves die de VS heeft liggen. Idem voor Europese landen, die voornamelijk "end of life" munitie en overstock richting Oekraïne hebben gestuurd.

Nu de "oude" rommel op begint te raken rest straks niets anders dan Oekraïne te voorzien van nieuwer spul en wellicht dus meer HIMARS en zelfs Abrams. Maar daarvoor is het nu te vroeg.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 20:55:34 #99
186611 Haags
pi_206157975
twitter
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:58:05 #100
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206157997
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:55 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Heb zo'n vermoeden dat er nu een hele rits kleine signalen worden gegeven door Rusland dat ze zaken aan het voorbereiden zijn voor een nucleaire aanval. Als een soort druk middel.

Uiteraard gaat niemand zich daar iets van aan trekken dus... ja wie het weet wat er gaat gebeuren uiteindelijk mag 't zeggen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 30 september 2022 @ 20:58:12 #101
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206158001
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:27 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zoals in 2008 al voorspeld.
ja Putin moet dood

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het zal je leider maar zijn, zo'n geesteszieke oude man.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206158012
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zo te zien is Poetin flink van gedachten veranderd over samenwerking met het Westen. Hij spreekt nu over samenwerking tegen het Westen.

We zullen zien of zijn oproep tot samenwerking tegen het Westen iets zal opleveren. Zo ja, dan komt er toch een WOIII.
Is de man gewoon gek geworden of heeft het westen hem tot gekte gedreven, dat is wel een geval om te onderzoeken na de laatste rookpluimen.
Vakman pur sang
pi_206158014
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:54 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Goed lezen, want zo dramatisch is het allemaal niet. In het artikel zeggen ze dat de de nieuwe productie nog niet op niveau is (rampup) om de uitgifte naar Oekraïne te kunnen dekken.

Dit zegt niets over de reserves die de VS heeft liggen. Idem voor Europese landen, die voornamelijk "end of life" munitie en overstock richting Oekraïne hebben gestuurd.

Nu de "oude" rommel op begint te raken rest straks niets anders dan Oekraïne te voorzien van nieuwer spul en wellicht dus meer HIMARS en zelfs Abrams. Maar daarvoor is het nu te vroeg.
quote:
The U.S. has essentially run out of the 155 mm howitzers to give to Ukraine; to send any more, it would have to dip into its own stocks reserved for U.S. military units that use them for training and readiness. But that’s a no-go for the Pentagon, military analysts say, meaning the supplies reserved for U.S. operations are highly unlikely to be affected.
En niet te vergeten dat met alle logistieke problemen, personeelstekorten, inflatie en recessie en dan ook nog eens de winter wat aan het naderen is, kan ik vrijwel 1000 euro gokken dat de situatie dramatischer is dan dat ze het laten lijken.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_206158022
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is de man gewoon gek geworden of heeft het westen hem tot gekte gedreven, dat is wel een geval om te onderzoeken na de laatste rookpluimen.
Hij was al gek.
Daar kan het westen niets aan doen.
En daar heeft het westen ook geen schuld aan.
Hitler was ook gek.
pi_206158031
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:55 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Flinke bos hout.
Vakman pur sang
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:03:21 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206158034
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is de man gewoon gek geworden of heeft het westen hem tot gekte gedreven, dat is wel een geval om te onderzoeken na de laatste rookpluimen.
It's a trap!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:04:17 #107
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206158046
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:00 schreef Bredemug het volgende:

[..]
[..]
En niet te vergeten dat met alle logistieke problemen, personeelstekorten, inflatie en recessie en dan ook nog eens de winter wat aan het naderen is, kan ik vrijwel 1000 euro gokken dat de situatie dramatischer is dan dat ze het laten lijken.
Gelukkig maar. Anders houd het nooit op.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:05:26 #108
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_206158055
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Leuk, alleen behalve een beetje dreigen met nukes heeft hij geen enkele stok om mee te slaan om dit te bewerkstelligen.
Benieuwd hoeveel van die nukes ook echt werken. Onlangs heb ik mij laten bijlichten dat het spul nogal lastig operationeel is te houden om doelgericht tot ontploffing te kunnen brengen.

Iets met hoogwaardige technologie, achterliggende (logistieke) support en dat veel kernwapens na een jaar gewoon niets meer kunnen uitrichten. Naar ik begreep is het makkelijker om iemand levend een retourtje Mars te geven; dan het maken van een kern(fusie)bom. Daarvan zijn basaal er twee soorten kernsplitsing aangestoken door een uiterst precies geregelde middelpuntontploffing en fusie die eerste versie daarvoor nodig heeft.

Kernwapens zijn alleen nuttig als afschrikking, teken van een technologisch gevorderde; daarmee industrieel (logistiek) vermogen en op geen enkele wijze zinnig om een oorlog mee te winnen.
Sterker nog, het gebruik in de vorm van een aanslag; zal alleen maar zorgen voor een onverzadigbare (en belangrijk: uitvoerbare) vergelding.

O ja, vergeet die die plofdingetje die de houten huisjes in Hiro en Nagi deden afbrandden want dat gaat in onze verstedelijkte omgeving sws niet gebeuren. Ja dat er ellende van komt, is één ding dat zeker is maar bij lange na niet de schade die mensen toen daar onbeschermd (en vooral onwetend hun Keizer aanbiddend) boven zich zagen ontploffen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_206158059
Poetin had toch zijn satan nuke getest?
pi_206158063
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:33 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dan moet je hem eens laten ijken.
Ik heb 'm vorige week nog geijkt, en de mijne geeft dit aan; :?

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206158070
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:05 schreef Vallon het volgende:

[..]

Benieuwd hoeveel van die nukes ook echt werken.
Laten we dat liever niet uitlokken :') het leven is al zwaar genoeg.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:07:26 #112
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206158078
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:00 schreef Bredemug het volgende:

[..]
[..]
En niet te vergeten dat met alle logistieke problemen, personeelstekorten, inflatie en recessie en dan ook nog eens de winter wat aan het naderen is, kan ik vrijwel 1000 euro gokken dat de situatie dramatischer is dan dat ze het laten lijken.
Nee, dat zeg je verkeerd. Dat hoop je ;) .
pi_206158080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:06 schreef quirina het volgende:
Poetin had toch zijn satan nuke getest?
Ja, maar niemand weet waar. Zo geheim istie :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:07:57 #114
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158088
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nee, dat zeg je verkeerd. Dat hoop je ;) .
Ik hoop liever op 1 groot komeet dan is alles in 1x klaar.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:11:20 #116
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158111
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:05 schreef Vallon het volgende:

[..]
Benieuwd hoeveel van die nukes ook echt werken. Onlangs heb ik mij laten bijlichten dat het spul nogal lastig operationeel is te houden om doelgericht tot ontploffing te kunnen brengen.

Iets met hoogwaardige technologie, achterliggende (logistieke) support en dat veel kernwapens na een jaar gewoon niets meer kunnen uitrichten. Naar ik begreep is het makkelijker om iemand levend een retourtje Mars te geven; dan het maken van een kern(fusie)bom. Daarvan zijn basaal er twee soorten kernsplitsing aangestoken door een uiterst precies geregelde middelpuntontploffing en fusie die eerste versie daarvoor nodig heeft.

Kernwapens zijn alleen nuttig als afschrikking, teken van een technologisch gevorderde; daarmee industrieel (logistiek) vermogen en op geen enkele wijze zinnig om een oorlog mee te winnen.
Sterker nog, het gebruik in de vorm van een aanslag; zal alleen maar zorgen voor een onverzadigbare (en belangrijk: uitvoerbare) vergelding.

O ja, vergeet die die plofdingetje die de houten huisjes in Hiro en Nagi deden afbrandden want dat gaat in onze verstedelijkte omgeving sws niet gebeuren. Ja dat er ellende van komt, is één ding dat zeker is maar bij lange na niet de schade die mensen toen daar onbeschermd (en vooral onwetend hun Keizer aanbiddend) boven zich zagen ontploffen.
Nou dat lijkt me ook geen bar goede info.
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:11:29 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206158112
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:06 schreef quirina het volgende:
Poetin had toch zijn satan nuke getest?
Bij mijn weten hebben ze geen atoomwapens getest sinds de jaren negentig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:11:46 #119
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206158119
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:08 schreef Bredemug het volgende:

[..]
Ik hoop liever op 1 groot komeet dan is alles in 1x klaar.
Why? Als je dood wil zijn er makkelijkere methodes dan hopen op een meteoriet.
Ik hoop gewoon dat alles met een sisser af loopt, maar wel op een manier waarop alles ten Westen van Chertkovo zich nooit meer druk hoeft te maken om een Russische idioot met compensatiedruk. Ik ben wel klaar met dit gezeik :') .
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:12:31 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158132
quote:
Tja... We moeten ook niet verwachten dat Rusland uitgespeeld is he? het zware spul gaat nu ingezet worden. Zo'n Iskander is geen klein raketje ofzo.

Hopelijk komen de Oekraïnse soldaten hier doorheen, en houden ze in ieder geval stand met het geavanceerde wapentuig van 'ons'
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206158145
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Bij mijn weten hebben ze geen atoomwapens getest sinds de jaren negentig.
De Amerikanen wel dan?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206158146
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik ben wel klaar met dit gezeik :') .
Precies dit dus
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_206158154
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is de man gewoon gek geworden of heeft het westen hem tot gekte gedreven, dat is wel een geval om te onderzoeken na de laatste rookpluimen.
dit is altijd het plan geweest.

Al vanaf zijn eerste aantreden, als oud KGB-er, boos over het verliezen van de koude oorlog en zijn moederland (Sovjet Unie).

Hier wordt al heel lang voor gewaarschuwd.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:15:33 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206158156
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
De Amerikanen wel dan?
Ook niet. Alleen denk ik dat de simulaties die de VS kan uitvoeren met hun supercomputers van een hoger niveau zijn dan wat de Russen kunnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206158158
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja, maar niemand weet waar. Zo geheim istie :')
Ach ja misschien lag hij ermee in bad mee te spelen.
pi_206158168
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:15 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dit is altijd het plan geweest.

Al vanaf zijn eerste aantreden, als oud KGB-er, boos over het verliezen van de koude oorlog en zijn moederland (Sovjet Unie).

Hier wordt al heel lang voor gewaarschuwd.
En hij zal ongetwijfeld ook wel een kut jeugd gehad hebben.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:19:15 #128
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206158183
quote:
Raar, die dingen hebben een bereik van 4-500 kilometer. Maar als ze binnen bereik van Himars moeten, so be it.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206158186
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:17 schreef quirina het volgende:

[..]
En hij zal ongetwijfeld ook wel een kut jeugd gehad hebben.
KGB'ers zijn gehersenspoeld, dat was de bedoeling van die KGB. Om zo soort robots te maken, die van alles zouden doen.
pi_206158194
Poetin zijn kgb verleden word nog opgeblazen.
Hij stelde niets voor en was een officieer van geen bijzondere betekenis.
Hij moest bijbeunen als taxi chauffeur.
pi_206158199
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Bij mijn weten hebben ze geen atoomwapens getest sinds de jaren negentig.
Dat klopt, dat is wegens het atoomverdrag ook niet meer mogelijk.

quote:
Russian President Vladimir Putin said in his State of the Nation Address to the Federal Assembly in April that the first regiment fully armed with Sarmat intercontinental ballistic missiles (ICBM) would enter combat duty by late 2022.
https://tass.com/defense/(...)_referrer=google.com

De Satan2 is al wel getest maar zonder nuclaire kop.
Einde dit jaar is deze klaar voor inzetbaarheid, een mooie live test zou natuurlijk ingezet kunnen worden met Oekraïne.
Vakman pur sang
pi_206158236
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat klopt, dat is wegens het atoomverdrag ook niet meer mogelijk.
[..]
https://tass.com/defense/(...)_referrer=google.com

De Satan2 is al wel getest maar zonder nuclaire kop.
Einde dit jaar is deze klaar voor inzetbaarheid, een mooie live test zou natuurlijk ingezet kunnen worden met Oekraïne.
Als je het einde van de beschaving wil meemaken wel ja.
pi_206158240
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:05 schreef Vallon het volgende:

[..]
Benieuwd hoeveel van die nukes ook echt werken.
Russische roulette.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206158263
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:15 schreef quirina het volgende:

[..]
Ach ja misschien lag hij ermee in bad mee te spelen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:32:06 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206158313


Daar komen de schutters.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206158315
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:17 schreef quirina het volgende:

[..]
En hij zal ongetwijfeld ook wel een kut jeugd gehad hebben.
Is hij toevallig afgewezen voor de kunstacademie of het conservatorium?
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:32:37 #137
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158340
quote:
The RS-28 Sarmat will be capable of carrying about 10 tonnes of payload,[31] for either up to 10 heavy or 15 light MIRV warheads,[32] an unspecified number of Avangard hypersonic glide vehicles (HGVs)[33] or a combination of warheads and several countermeasures against anti-ballistic missile systems.[34][35] The Russian Ministry of Defense said that the missile is Russia's response to the U.S. Prompt Global Strike system.[16]

Sarmat has a short boost phase, which shortens the interval when it can be tracked by satellites with infrared sensors, such as the U.S. Space-Based Infrared System, making it more difficult to intercept.[36][37][38] It is speculated that the Sarmat could fly a trajectory over the South Pole, completely immune to any current missile defense system,[37] and that it has the Fractional Orbital Bombardment (FOBS) capability.[10]

According to various sources, RS-28's launch sites are to be equipped with the "Mozyr"[39] active protection system, designed to negate a potential adversary's first strike advantage by discharging a cloud of metal arrows or balls kinetically destroying incoming bombs, cruise missiles and ICBM warheads at altitudes of up to 6 km.[40][41][42][43][44]
Is nogal een raketje.
Laten we hopen dat de fabrikant gebluft heeft en het ding ontzettend faalt in de praktijk.
Vakman pur sang
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:35:17 #139
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:35:40 #140
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158352
quote:
Is er nou al iets bekend over het totale aantal gemaakte POW's aan beide kanten? 5500 is toch een fors aantal, maar ik lees er verder helemaal niets over.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206158364
twitter
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:37:09 #143
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158380
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is nogal een raketje.
Laten we hopen dat de fabrikant gebluft heeft en het ding ontzettend faalt in de praktijk.
probeer je nu rusland groot te laten lijken. dit soort post doet me denken aan al die memes in dec. van die aanvals wapens. Maar misschien heb je het gemist maar we zijn niet onder de indruk van Rusland.
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 21:39:20 #145
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206158384
twitter


Huh, waarom staan deze mensen dan niet aan het front nu? :?
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:40:04 #146
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158396
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat zou erin zitten?
[ twitter ]
Waar blijft Europa?

Al die jaren heeft de Europese defensie-industrie zitten azen op lucratieve deals met schimmige regimes in het Midden-Oosten. En nu ze een keer rijk kunnen worden door de wapenproductie voor Oekraïne op te voeren geven ze niet thuis :{ .
pi_206158400
quote:
Uitstekende plek om die nieuwe Tungsten-warheads voor de HIMARS te testen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:41:24 #149
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:41:35 #150
442397 UitStraling
pi_206158407
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
probeer je nu rusland groot te laten lijken. dit soort post doet me denken aan al die memes in dec. van die aanvals wapens. Maar misschien heb je het gemist maar we zijn niet onder de indruk van Rusland.
Het is nu eenmaal een feit dat Rusland meer kernwapens heeft dan België, Argentinië, Finland, Egypte, Tanzania en Indonesië bij elkaar.
pi_206158443
quote:
Daar gaan weer tientallen doden per uur aan beide kanten.
pi_206158451
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:45 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Daar gaan weer tientallen doden per uur aan beide kanten.
Maar de doden zullen nu vooral aan Russische zijde zijn.
pi_206158459
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:45 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Daar gaan weer tientallen doden per uur aan beide kanten.
Vind het wel jammer dat de cijfers van de verliezen zo ontzettend ontoegankelijk zijn. Nu komt de pers niet verder dan 'de verliezen zijn enorm', maar dat is natuurlijk nogal een slag in de lucht.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:47:39 #154
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is nu eenmaal een feit dat Rusland meer kernwapens heeft dan België, Argentinië, Finland, Egypte, Tanzania en Indonesië bij elkaar.
Ok. En nu?
pi_206158485
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is nu eenmaal een feit dat Rusland meer kernwapens heeft dan België, Argentinië, Finland, Egypte, Tanzania en Indonesië bij elkaar.
dus.....ook dit is totaal niet relevant.
pi_206158489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Die “westerse hegemonie” die Putin “van z’n voetstuk wil gooien”. Volgens mij zijn er eigenlijk vooral landen die op die kar willen springen. De landen die er tegen zijn hebben vrijwel zonder uitzondering een koloniaal verleden. Ik zie niet hoe een nucleair conflict de wereldorde dan zou moeten herschikken.
Het is één en al onzin, zoals gewoonlijk uit zijn mond. Ik luister al niet meer en meer mensen zouden mijn voorbeeld moeten volgen. Kijk alleen nog maar naar wat hij doet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 21:51:25 #158
442397 UitStraling
pi_206158521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:47 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ok. En nu?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:48 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dus.....ook dit is totaal niet relevant.
Jullie zijn echt wel stoer.
pi_206158549
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Het is één en al onzin, zoals gewoonlijk uit zijn mond. Ik luister al niet meer en meer mensen zouden mijn voorbeeld moeten volgen. Kijk alleen nog maar naar wat hij doet.
Het is 1 brij aan onnavolgbare onzin. Het deed me een beetje denken aan Mein Kampf. Ooit uit pure belangstelling aan begonnen maar al na 10 bladzijden weggelegd omdat het zo’n debiele onzin is dat er niet door te komen is.

En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Putin (of Hitler) een genie en een meesterstrateeg is, en wij gewoon te dom om hem te begrijpen :')
Maar goed de meeste mensen die dit zeggen, zeggen dit ook over Baudet. Dus dat zegt op zich niet zo veel :') :')
pi_206158551
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
[..]
Jullie zijn echt wel stoer.
leg uit....

want wij hebben niks, wij kunnen niet rusland van de kaart vegen als navo?

Jij denkt dat russische volk prima en rustig achter overhangt als poetin met satan2 bommen gaat lopen gooien. Jij denkt dat wij daar geen antwoord op hebben?

dus waarom zouden wij rusland vrezen, maar zij ons niet?
pi_206158561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
[..]
Jullie zijn echt wel stoer.
Reageer nou eens inhoudelijk. Wat moeten we met deze wijsheid? Het is gewoon een gegeven en verandert niets aan de situatie. Of wel?
pi_206158566
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:54 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is 1 brij aan onnavolgbare onzin. Het deed me een beetje denken aan Mein Kampf. Ooit uit pure belangstelling aan begonnen maar al na 10 bladzijden weggelegd omdat het zo’n debiele onzin is dat er niet door te komen is.

En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Putin (of Hitler) een genie en een meesterstrateeg is, en wij gewoon te dom om hem te begrijpen :')
Maar goed de meeste mensen die dit zeggen, zeggen dit ook over Baudet. Dus dat zegt op zich niet zo veel :') :')
mein kampf, hitler: pas op omvolking, in europa door joden, en zwarte kolonieen, doordat half bloedjes in europa komen wonen. Dit is een beetje de strekking van mijn kampf (waar doet je dat toch aan denken?)
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:56:49 #163
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206158580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zal inderdaad niet lang duren voordat dat priegelmannetje of vastzit in een GGZ kliniek of gezocht gaat worden als leider van een nieuw op te richten terroristische organisatie.
Vast nog wel plek op je kamer.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206158586
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Alsof de Russen ooit stoppen, in dat land staat op iedere straathoek in elk dorp wel een T-34 weg te roesten uit eerbetoon en heimwee naar de heldendaden van Stalin en moedertje Rusland.
"Heldendaden" zoals het bezetten en koloniseren van zijn buurlanden, genocide plegen op de Oekraïense bevolking en de onstuitbare wens om de Europese bevolking om te brengen in een nucleair inferno.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206158590
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:55 schreef Korenfok het volgende:

[..]
mein kampf, hitler: pas op omvolking, in europa door joden, en zwarte kolonieen, doordat half bloedjes in europa komen wonen. Dit is een beetje de strekking van mijn kampf (waar doet je dat toch aan denken?)
FvD. Maar dat is dan ook een smerige bruinhemdenclub die zsm verboden en opgedoekt dient te worden.
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:58:23 #166
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:58:35 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206158597
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
En alle zaaddonors sneuvelen aan het front.
Geen zaaddonoren, maar zaaddomoren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206158604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Maar de doden zullen nu vooral aan Russische zijde zijn.
Natuurlijk niet, aan beide kanten vallen bij dit soort bestormingen vele doden
pi_206158608
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
"Heldendaden" zoals het bezetten en koloniseren van zijn buurlanden, genocide plegen op de Oekraïense bevolking en de onstuitbare wens om de Europese bevolking om te brengen in een nucleair inferno.
Moet je je eens voorstellen dat een West-Europees land in 2022 zoals Rusland zou huishouden in Afrika of Zuid-Amerika. Kolonialisme, racisme, de wereld zou te klein zijn.
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:00:33 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206158615
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vind het wel jammer dat de cijfers van de verliezen zo ontzettend ontoegankelijk zijn. Nu komt de pers niet verder dan 'de verliezen zijn enorm', maar dat is natuurlijk nogal een slag in de lucht.
Laatst las ik een artikel via hier waar een Oekrainse militair anoniem aangaf dat op bepaalde momenten in dit offensief men 50 man in 2 uur verloor en "honderden" bij enkele dorpjes. Dat zal aan beide kanten zo zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door kevinrsd op 30-09-2022 22:01:35 (-) ]
pi_206158635
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:00 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Laatst las ik een artikel via hier waar een Oekrainse militair anoniem aangaf dat op bepaalde momenten in dit offensief men 50 man in 2 uur verloor en "honderden" bij enkele dorpjes. Dat zal aan beide kanten zo zijn.
Ja, makkelijk om te vergeten bij de landkaarten met pijltjes erop getekend
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:03:48 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206158645
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zo te zien is Poetin flink van gedachten veranderd over samenwerking met het Westen. Hij spreekt nu over samenwerking tegen het Westen.

We zullen zien of zijn oproep tot samenwerking tegen het Westen iets zal opleveren. Zo ja, dan komt er toch een WOIII.
Wie had dat verwacht?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 22:04:08 #174
442397 UitStraling
pi_206158648
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:00 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Laatst las ik een artikel via hier waar een Oekrainse militair anoniem aangaf dat op bepaalde momenten in dit offensief men 50 man in 2 uur verloor en "honderden" bij enkele dorpjes. Dat zal aan beide kanten zo zijn.
Nee toch zeker, dit is vast Kremlin propaganda, Oekraïne verliest amper soldaten.
pi_206158652
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
probeer je nu rusland groot te laten lijken. dit soort post doet me denken aan al die memes in dec. van die aanvals wapens. Maar misschien heb je het gemist maar we zijn niet onder de indruk van Rusland.
Dit is het NWS oorlog in Oekraïne topic. De oplevering en in dienst treding van dit nieuwe raket systeem komt samen met een fase in een oorlog met Oekraïne en semi met het westen.
Dat lijkt me een feitje wat niet onbesproken hoeft te blijven.
Vakman pur sang
pi_206158657
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nee toch zeker, dit is vast Kremlin propaganda, Oekraïne verliest amper soldaten.
Gevonden; https://www.nytimes.com/2(...)-kherson-russia.html

Edit: en voor de mensen zonder NY Times https://web.archive.org/w(...)-kherson-russia.html

[ Bericht 16% gewijzigd door kevinrsd op 30-09-2022 22:06:28 (-) ]
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:06:26 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206158664
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is de man gewoon gek geworden of heeft het westen hem tot gekte gedreven, dat is wel een geval om te onderzoeken na de laatste rookpluimen.
He gast, pleur nu eens op met je 'het Westen heeft hem tot gekte gedreven', Rusland en de Sovjet blonken nooit uit op het gebied van samenwerking en mensenrechten. Echt hoor, stop nu eens met die goedpraterij.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206158666
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:00 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Laatst las ik een artikel via hier waar een Oekrainse militair anoniem aangaf dat op bepaalde momenten in dit offensief men 50 man in 2 uur verloor en "honderden" bij enkele dorpjes. Dat zal aan beide kanten zo zijn.
Kan nooit, Rusland heeft al 70.000 militaire doden en Oekraïne hooguit 2000 volgens alle bronnen. :{w
Vakman pur sang
pi_206158667
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dit is het NWS oorlog in Oekraïne topic. De oplevering en in dienst treding van dit nieuwe raket systeem komt samen met een fase in een oorlog met Oekraïne en semi met het westen.
Dat lijkt me een feitje wat niet onbesproken hoeft te blijven.
dat feitje is er geen feitje. Ten tweede stel je net dat ze dit in november 21 (toen was dat artikel geschreven) hebben gedaan, . Dus oud nieuws.

precies zoals ik al zei, in die periode riepen de trollen, nee rusland gaat oekraine niet aanvallen, maar wel met dit soort 'imponerende' berichten strooien.
pi_206158682
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:06 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dat feitje is er geen feitje. Ten tweede stel je net dat ze dit in december hebben gedaan. Dus oud nieuws.
Wat in december? De test was in april en de ingebruikname in een dezer dagen.
Vakman pur sang
pi_206158705
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat in december? De test was in april en de ingebruikname in een dezer dagen.
aangepast.
pi_206158712
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik stel een vraag mafklapper
baal je ook dat je ideologie, telkens tot afbraak van een volk leidt?
pi_206158721
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het zal je leider maar zijn, zo'n geesteszieke oude man.
Die leider komt voort uit een volk, een cultuur en een geschiedenis en kan derhalve niet los gezien van hetgeen en wie hij vertegenwoordigt, dit is Rusland wat zijn ware aard laat zien.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 22:12:23 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206158722
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
He gast, pleur nu eens op met je 'het Westen heeft hem tot gekte gedreven', Rusland en de Sovjet blonken nooit uit op het gebied van samenwerking en mensenrechten. Echt hoor, stop nu eens met die goedpraterij.
Dat soort zelfhatende poetinfans zijn een beetje van slag nu de Russische machosoldaten weer jankend moeten vluchten, dit keer gaan ze er met de staart tussen de benen vandoor uit Lyman. Als bitches. Ze verdedigen niet eens hun -naar eigen zeggen- eigen land.

En dat steekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206158730
Mijn ideologie staat op een hoger nivo dan deze achterlijke Slavische oorlog.
Vakman pur sang
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 22:13:19 #186
442397 UitStraling
pi_206158736
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn ideologie staat op een hoger nivo dan deze achterlijke Slavische oorlog.
So true my friend.
pi_206158738
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat soort zelfhatende poetinfans zijn een beetje van slag nu de Russische machosoldaten weer jankend moeten vluchten, dit keer gaan ze er met de staart tussen de benen vandoor uit Lyman. Als bitches. Ze verdedigen niet eens hun -naar eigen zeggen- eigen land.

En dat steekt.
Bron?
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:14:18 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206158746
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Poetin zijn kgb verleden word nog opgeblazen.
Hij stelde niets voor en was een officieer van geen bijzondere betekenis.
Hij moest bijbeunen als taxi chauffeur.
Ik had eigenlijk verwacht dat ie voorop in de strijd zou gaan, te paard en naakt bovenlichaam.

Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206158747
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik stel een vraag mafklapper
Een vraag van hetzelfde niveau als "Werd Hitler door het verdrag van Versailles simpelweg gedwongen tot al zijn wandaden?"
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 22:14:38 #190
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206158751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:13 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Bron?
Dit topic.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206158755
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:54 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is 1 brij aan onnavolgbare onzin. Het deed me een beetje denken aan Mein Kampf. Ooit uit pure belangstelling aan begonnen maar al na 10 bladzijden weggelegd omdat het zo’n debiele onzin is dat er niet door te komen is.

En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Putin (of Hitler) een genie en een meesterstrateeg is, en wij gewoon te dom om hem te begrijpen :')
Maar goed de meeste mensen die dit zeggen, zeggen dit ook over Baudet. Dus dat zegt op zich niet zo veel :') :')
Heb precies dezelfde ervaring met dat boek, ooit gedownload en eraan begonnen, maar er valt niet doorheen te komen. Volstrekt onbegrijpelijke quatsch. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal gelezen hebben (ook vroeger niet).
pi_206158767
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit topic.
Volgens mij is er een omsingeling of some sort en as we speak een bestorming. Niks gezien dat Rusland Lyman niet aan het verdedigen is, lulkoek dus.
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:18:51 #193
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206158802
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kan nooit, Rusland heeft al 70.000 militaire doden en Oekraïne hooguit 2000 volgens alle bronnen. :{w
Geef die bronnen eens?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:20:17 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206158823
quote:
Je ziet meteen dat deze gasten door het Westen erg onderdrukt zijn, zoveel stress.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 22:22:17 #195
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206158861
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:16 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Volgens mij is er een omsingeling of some sort en as we speak een bestorming. Niks gezien dat Rusland Lyman niet aan het verdedigen is, lulkoek dus.
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:22:19 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206158862
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik stel een vraag mafklapper
Uhu.

Je suggereert.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:23:22 #197
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206158886
quote:
Misschien kan de VS het zo interpreteren, maar dit komt niet overeen met de NATO regels.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206158895
Baudet na afloop van de speech van putin :

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206158898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:15 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Heb precies dezelfde ervaring met dat boek, ooit gedownload en eraan begonnen, maar er valt niet doorheen te komen. Volstrekt onbegrijpelijke quatsch. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal gelezen hebben (ook vroeger niet).
Hitler had het redenaarstalent, hij kon dingen zo zeggen dat mensen erin mee gingen. Dat is iets anders dan het schrijverstalent.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2022 @ 22:25:47 #200
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206158921
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:19 schreef RetepV het volgende:

[..]
Je mist het punt. Het punt is dat iemand in 1991 besliste dat de etnisch-russen tweederangsburges moesten worden. Hoewel ze de 51 jaar daarvoor gewoon met elkaar samen leefden.

Het doet er niet toe wie je waar heeft neergezet. Het enige dat er toe doet is of je met z'n allen gezellig met elkaar kan samenwonen. En dat konden ze, 51 jaar lang.

Totdat iemand het in 1991 wel welletjes vond en vond dat het Letse ras gezuiverd moest worden.

Sindsdien is de EU daar bezig geweest om het om te buigen naar dat etnisch-russische Letten 'alleen maar' hun etnisch-russische cultuur achter zich hoeven te laten, Lets als eerste taal aan te nemen, en trouw te zweren aan het land dat ze toch al trouw waren, hoewel het nu een apartheidsregime heeft, om burgerrechten te kunnen krijgen.

Een hele verbetering over het zuiveren van het Letse ras en 'Letland voor de Letten' hoor. Maar het is nog steeds apartheid en hoort geen plaats te hebben in de EU.
Jij denkt dat de Litouwers, Esten en Letten vijftig jaar gezellig naast en met Russen woonden??? 😂😂😂😂😂
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206159026
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hitler had het redenaarstalent, hij kon dingen zo zeggen dat mensen erin mee gingen. Dat is iets anders dan het schrijverstalent.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
pi_206159056
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
He gast, pleur nu eens op met je 'het Westen heeft hem tot gekte gedreven', Rusland en de Sovjet blonken nooit uit op het gebied van samenwerking en mensenrechten. Echt hoor, stop nu eens met die goedpraterij.
Als het 1942 was geweest had @Lospedrosa beweert dat de Joden die arme Hitler tot gekte hadden gedreven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2022 @ 22:36:14 #203
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206159079
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 20:41 schreef Panthera. het volgende:

[..]
https://m.jpost.com/international/article-718618

Ik zei begin september, dat is eerder eind september :P desondanks is dit niet iets wat in de laatste uren opeens speelt zoals de tweet wel een beetje impliceert.
Boven de foto stond ook datum van 25 september. Niets iets van de laatste uren, wel van de laatste dagen …
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206159102
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jij denkt dat de Litouwers, Esten en Letten vijftig jaar gezellig naast en met Russen woonden??? 😂😂😂😂😂
De grappenmaker idd haha. “50 jaar in vrede”, onder Sovjet bewind 🤣
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206159107
quote:
Hij zou later wel de airwolf besturen. Dat zie ik poetin niet doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206159108
twitter
pi_206159135
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:38 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Lafbekken.
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:41:45 #208
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_206159144
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:14 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Een vraag van hetzelfde niveau als "Werd Hitler door het verdrag van Versailles simpelweg gedwongen tot al zijn wandaden?"
Niet per se, maar het hielp hem wel degelijk om de mensen mee te krijgen. Daarbovenop nog de beurskrach en de cocktail was gereed om genuttigd te worden.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_206159176
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:40 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Lafbekken.
Juist goed want dan heeft Poetin nog iets te verliezen aan steun bij bondgenoten wanneer die nukes gaat gooien.

En zo’n stemming ook als ze het wel zouden veroordelen gaat toch niets aan de situatie in Oekraïne veranderen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:44:34 #210
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206159181
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:40 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Lafbekken.
Had je wat anders verwacht?
VN heb je niks aan met huidige veto regeling.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206159228
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Moet je je eens voorstellen dat een West-Europees land in 2022 zoals Rusland zou huishouden in Afrika of Zuid-Amerika. Kolonialisme, racisme, de wereld zou te klein zijn.
Daar en tegen zou een westers land hier beter voorbereid aan beginnen en die shit winnen.

Gezegd hebbende dat je de verkiezingen waarschijnlijk niet eens gaat halen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:48:07 #212
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206159232
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Had je wat anders verwacht?
VN heb je niks aan met huidige veto regeling.
Klopt. Maar het Russische leger blijkt nog waardelozer.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_206159253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:38 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
VN is een tandeloze tijger. Precies de landen die schijt hebben aan de internationale rechtsorde hebben een veto :')
pi_206159267
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:37 schreef Aloulu het volgende:

[..]
De grappenmaker idd haha. “50 jaar in vrede”, onder Sovjet bewind 🤣
De Russen waren voor en na de Duitsers gruwelijker tegen de bevolking dan de Duitsers waren.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:51:28 #215
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206159268
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Daar en tegen zou een westers land hier beter voorbereid aan beginnen en die shit winnen.

Gezegd hebbende dat je de verkiezingen waarschijnlijk niet eens gaat halen.
Kunnen we Putin niet dronen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206159270
India, het land waar niet meer cricket maar groepsverkrachting de nationale sport is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206159291
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
De Russen waren voor en na de Duitsers gruwelijker tegen de bevolking dan de Duitsers waren.
De Duitsers waren anders ook al geen pretje tegen oa de Joodse bevolking
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:54:03 #218
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206159294
quote:
Had ik nog niet gezien, erg leuk om te zien en inderdaad nog steeds relevant.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206159295
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:51 schreef Nielsch het volgende:
India, het land waar niet meer cricket maar groepsverkrachting de nationale sport is.
En Indianen schijten op straat.
pi_206159305
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:51 schreef Nielsch het volgende:
India, het land waar niet meer cricket maar groepsverkrachting de nationale sport is.
India is af en doet niet meer mee.
pi_206159317
Rob de Wijk is weer paniek aan het zaaien bij Op1.
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:58:07 #222
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206159334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:55 schreef Usert het volgende:

[..]
India is af en doet niet meer mee.
Dit hè. Dat snap je toch niet. India is toch een democratie? Een vrij land? Wat doet een vrij land in het mandje Rusland-Noord Korea-China-Cuba?
pi_206159340
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:56 schreef Gehrman het volgende:
Rob de Wijk is weer paniek aan het zaaien bij Op1.
Wat zegt hij?
pi_206159346
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
De Russen waren voor en na de Duitsers gruwelijker tegen de bevolking dan de Duitsers waren.
Ja dat was meer een wisseling van de wacht dan een daadwerkelijke bevrijding.

Zelfde gebeurde trouwens in Indonesië met de dekolonisatie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206159350
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:58 schreef Perox het volgende:

[..]
Dit hè. Dat snap je toch niet. India is toch een democratie? Een vrij land? Wat doet een vrij land in het mandje Rusland-Noord Korea-China-Cuba?
Mwoah, India gaat er weliswaar prat op de grootste democratie ter wereld te zijn, maar Modi heeft wel aardige autocratische trekjes. De voornaamste reden voor India om de banden met Rusland warm te houden zijn de wapenleveringen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206159351
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:40 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Lafbekken.
Denk je echt dat het het meerendeel van de wereld m.u.v. Europa en de VS het wat interesseert? Niet echt hoor. Ver van m'n bed show voor de meesten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206159352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:53 schreef Usert het volgende:

[..]
De Duitsers waren anders ook al geen pretje tegen oa de Joodse bevolking
Kan je nagaan. Mocht je in Riga zijn, https://okupacijasmuzejs.lv/en is echt de moeite waard. Staan de gruwelijkheden van Duitsers en Russen naast elkaar. Vooral de periode voor Duitse bezetting wordt nogal eens vergeten
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206159357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat zegt hij?
Dat alles kan gebeuren en hij sluit niets meer uit.

Tja, je ziet aan Poetin dat hij zijn eigen woorden gelooft en dat is beangstigend. Het blijft één mens die de wereld kan vernietigen.
pi_206159359
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kunnen we Putin niet dronen?
Niet zoveel films kijken
pi_206159360
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:59 schreef Monolith het volgende:

[..]
Mwoah, India gaat er weliswaar prat op de grootste democratie ter wereld te zijn, maar Modi heeft wel aardige autocratische trekjes. De voornaamste reden voor India om de banden met Rusland warm te houden zijn de wapenleveringen.
Na die wapens in praktijk te hebben gezien hadden ze beter hun conclusies kunnen trekken :’)
pi_206159368
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:59 schreef Monolith het volgende:

[..]
Mwoah, India gaat er weliswaar prat op de grootste democratie ter wereld te zijn, maar Modi heeft wel aardige autocratische trekjes. De voornaamste reden voor India om de banden met Rusland warm te houden zijn de wapenleveringen.
Al is dat aan het kantelen want hun vijand is China en Rusland schurkt daar te dicht tegenaan. Ook de reden dat ze steeds meer westerse wapens aan het kopen zijn.

Daarnaast blijkt Russisch wapentuig veel inferieurder te zijn dan gedacht.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206159371
twitter


Nou dat wordt 'm ook niet
pi_206159378
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:00 schreef Usert het volgende:

[..]
Na die wapens in praktijk te hebben gezien hadden ze beter hun conclusies kunnen trekken :’)
Nou ja, dat doen ze ook wel deels inmiddels. :P
Maar desalniettemin ziet India zichzelf liever als een onafhankelijke partij. Ze liggen in de clinch met China en willen ook de dominante macht in Azië zijn waarvoor ze de Russen ook weer nodig hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206159384
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Daar en tegen zou een westers land hier beter voorbereid aan beginnen en die shit winnen.

Gezegd hebbende dat je de verkiezingen waarschijnlijk niet eens gaat halen.
Rhodesians Never Die ;)
Definitely not CIA
pi_206159386
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk je echt dat het het meerendeel van de wereld m.u.v. Europa en de VS het wat interesseert? Niet echt hoor. Ver van m'n bed show voor de meesten.
Valt nogal tegen want het jaagt prijzen en onbeschikbaarheid van voedsel overal op.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:04:22 #236
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206159390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, dat doen ze ook wel deels inmiddels. :P
Maar desalniettemin ziet India zichzelf liever als een onafhankelijke partij. Ze liggen in de clinch met China en willen ook de dominante macht in Azië zijn waarvoor ze de Russen ook weer nodig hebben.
Ik kom er achter dat ik te weinig over India weet terwijl het waarschijnlijk wel een land is met toenemende invloed in de wereld. Ik ga me eens verdiepen.
pi_206159397
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:02 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]

Nou dat wordt 'm ook niet
Had je nou echt verwacht dat NATO nu meteen "ja" zou zeggen? Oekraïne ook echt niet, was meer een cynisch antwoord op die hele flopshow in Moskou vandaag.
pi_206159402
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:53 schreef Usert het volgende:

[..]
De Duitsers waren anders ook al geen pretje tegen oa de Joodse bevolking
Voor de Duitsers waren joden, Slavische volkeren enz. "untermenschen", voor de Russen is iedereen buiten Moskou of Sint Petersburg een "untermensch" die onderworpen of - liever nog - uitgeroeid dient te worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206159405
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:00 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dat alles kan gebeuren en hij sluit niets meer uit.

Tja, je ziet aan Poetin dat hij zijn eigen woorden gelooft en dat is beangstigend. Het blijft één mens die de wereld kan vernietigen.
Dat zou ik geen paniek zaaien noemen maar gewoon de dingen benoemen zoals ze zijn. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206159417
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, dat doen ze ook wel deels inmiddels. :P
Maar desalniettemin ziet India zichzelf liever als een onafhankelijke partij. Ze liggen in de clinch met China en willen ook de dominante macht in Azië zijn waarvoor ze de Russen ook weer nodig hebben.
Maar waarschijnlijk wel verontwaardigd zijn als China een referendum in Kashmir houdt..
pi_206159453
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:06 schreef Usert het volgende:

[..]
Maar waarschijnlijk wel verontwaardigd zijn als China een referendum in Kashmir houdt..
Natuurlijk, maar vaak wordt er geopolitiek ook niet geredeneerd vanuit consistentie, maar vanuit eigenbelang.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206159492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:10 schreef Monolith het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar vaak wordt er geopolitiek ook niet geredeneerd vanuit consistentie, maar vanuit eigenbelang.
Daar heb je gelijk in. Je vraagt je toch af hoe sommige mensen kunnen leven met zichzelf als ze geacht worden op die manier hun land te vertegenwoordigen.
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:14:46 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206159499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:00 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Niet zoveel films kijken
De enige film met een drone die ik heb gezien is Spider-Man: Far From Home.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206159511
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:10 schreef Monolith het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar vaak wordt er geopolitiek ook niet geredeneerd vanuit consistentie, maar vanuit eigenbelang.
Het grootste deel van de tijd zelfs. Hier in het Westen hebben we nog wel de intentie om een beetje 'verlicht' te doen maar als puntje bij paaltje komt schuiven wij ook keer op keer op keer principes aan de kant omdat dat nou eenmaal beter uitkomt.

Actueel voorbeeld in NL: gaan we wel of niet een officiële delegatie naar het WK in Qatar sturen? We willen natuurlijk (terecht) heel verontwaardigd doen over de mensenrechtensituatie daar maar ondertussen willen we ze wel hebben als betrouwbare leverancier van olie en gas.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206159522
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Kan je nagaan. Mocht je in Riga zijn, https://okupacijasmuzejs.lv/en is echt de moeite waard. Staan de gruwelijkheden van Duitsers en Russen naast elkaar. Vooral de periode voor Duitse bezetting wordt nogal eens vergeten
Er zijn historici die tot de conclusie kwamen dat als nazi Duitsland in de Baltische Staten en Oekraïne zich als bevrijder gedragen in plaats van als beesten tekeer te gaan hadden kunnen rekenen op 4 tot 5 miljoen man dat gemotiveerd meegevochten zou hebben tegen de Sovjets. Dat zegt wel genoeg lijkt me.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:16:53 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206159525
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:04 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik kom er achter dat ik te weinig over India weet terwijl het waarschijnlijk wel een land is met toenemende invloed in de wereld. Ik ga me eens verdiepen.
Steeds meer filmpjes van India in de best bekeken video's op Xhamster, dus je kan wel eens gelijk hebben. :P
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:18:37 #247
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206159544
De Russische playbook om land te stelen:

https://www.reddit.com/r/(...)ts_flee_kaliningrad/
You see what Russia did to Crimea and are now doing to the eastern parts of Ukraine?
That's why countries aren't fond of having large sections of their territory filled with Russians. They've done it before.

Here's the playbook:
• Russia invades a country and seizes territory
• They then ship the ethnic population that was living there to Siberia
• They ship in a bunch of Russians to the occupied territory as they annex the land
• They inevitably get their asses kicked and/or their government collapses
• They retreat from the territory but leave the Russians
• Some poor country that doesn't know better takes in the abandoned Russians along with the territory
• Russia gets a new government (spoilers: it's as bad or worse than the last one)
• Russia starts to miss the "glory days" of their fallen empire
• Russia notices that there are ethnic Russians in other nearby countries
• Russia decides that if Russians live there it must be Russia
• Russia invades a country and seizes territory...
• And so on and so forth.
pi_206159551
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Steeds meer filmpjes van India in de best bekeken video's op Xhamster, dus je kan wel eens gelijk hebben. :P
https://m.facebook.com/groups/246013235472524/ ?…
pi_206159567
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:10 schreef Monolith het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar vaak wordt er geopolitiek ook niet geredeneerd vanuit consistentie, maar vanuit eigenbelang.
En gewoon macht natuurlijk. Als Rusland raketten zou plaatsen in Canada heeft de VS ook gewoon een invloedsfeer en gaat het absoluut niet door. Maar zelf praten we ons aan dat de wered niet meer zo werkt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:21:23 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206159570
quote:
Ook veel hamsters in India.

quote:
The population was forecast to reach around 66 thousand by the end of year 2023. Some of the popular mammals kept as pets in India are hamsters, guinea pigs and mice and rabbits.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206159592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En gewoon macht natuurlijk. Als Rusland raketten zou plaatsen in Canada heeft de VS ook gewoon een invloedsfeer en gaat het absoluut niet door. Maar zelf praten we ons aan dat de wered niet meer zo werkt.
Nou is Canada een westers land en NAVO-lid, dus ja, dan zouden er wel wat problemen komen :D

Ik snap wat je bedoelt maar Canada is geen marionet van de VS, en Europa ook niet. De VS hebben wel invloed hier, maar het is niet te vergelijken met de Sovjetunie en hoe zij over Oost-Europa de knoet zwaaiden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206159635
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En gewoon macht natuurlijk. Als Rusland raketten zou plaatsen in Canada heeft de VS ook gewoon een invloedsfeer en gaat het absoluut niet door. Maar zelf praten we ons aan dat de wered niet meer zo werkt.
De VS hoeft zich daar geen überhaupt geen zorgen om te maken omdat Canada dat sowieso niet zal doen, niet in de minste plaats omdat de VS zich niet als een totale eikel opstelt tegenover hen. Maar om de een of andere reden ontgaat dat vrij cruciale stukje voorgeschiedenis Rusland en de Putinverstehers altijd...
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:31:19 #253
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206159641
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:29 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
De VS hoeft zich daar geen überhaupt geen zorgen om te maken omdat Canada dat sowieso niet zal doen, niet in de minste plaats omdat de VS zich niet als een totale eikel opstelt tegenover hen. Maar om de een of andere reden ontgaat dat vrij cruciale stukje voorgeschiedenis Rusland en de Putinverstehers altijd...
Trump was aardig onderweg alle bondgenoten te verliezen, stelde zich juist wel als totale eikel op, behalve dan naar idioten als Putin.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 23:34:14 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206159664
twitter


Toch netjes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206159699
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Trump was aardig onderweg alle bondgenoten te verliezen, stelde zich juist wel als totale eikel op, behalve dan naar idioten als Putin.
Het is dan ook mede aan Trump te danken dat Poetin dacht dat het Westen hopeloos verdeeld was en totaal niet zou reageren op een inval in OekraÏne. Trump wakkerde het idee aan dat Amerika zich wel eens niet aan zijn NAVO-afspraken zou houden als Rusland iets zou proberen in Europa.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206159742
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:34 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Toch netjes.
kunnen ze meteen door naar het strafkamp in Rusland … oh nee die schoppen ze weer terug naar het front.
pi_206159761
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:40 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Lafbekken.
Heeft het westen zelf veroorzaakt met hun arrogante gedrag naar o.a. India.

Daarnaast als wij in een land gaan voetballen en van datzelfde land gas opkopen die ook Russisch olie importeert moet je al helemaal niets zeggen over India en China.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:50:06 #258
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206159804
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:44 schreef HSG het volgende:

[..]
Heeft het westen zelf veroorzaakt met hun arrogante gedrag naar o.a. India.

Daarnaast als wij in een land gaan voetballen en van datzelfde land gas opkopen die ook Russisch olie importeert moet je al helemaal niets zeggen over India en China.
Nou, ik vind dat India als de grootste democratie op aarde zich zou moeten inzetten tot het bevorderen van democratie en vrijheid in de wereld. En alsof ik niks mag vinden omdat een paar voetballers ergens een bal gaan trappen.
pi_206159813
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:40 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Lafbekken.
Meh, gewoon geopolitiek. Ze zijn er echt niet dolblij mee dat Rusland dit flikt maar India wil het liefst zo neutraal mogelijk blijven en China wil niet met de VS meestemmen. Maar tegelijkertijd geeft China ook een signaal af aan Rusland door niet tégen te stemmen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:53:28 #260
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:54:29 #261
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:54:29 #262
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_206159845
Ik lees iets over extra sancties maar krijg niet helder wat die dan zijn. Nog los dat het mij verbaast dat er nog (welke dan) sancties mogelijk zijn. Ik d8 echt dat we alles wat met Putin te maken heeft tot materia & persona non-grata hadden verklaard.

Welke sanctiemogelijkheden heeft de EU nog om iets aan Putin's verstand te brengen dat nog niet was medegedeeld ?

Ik heb iets (vertaald) gezien over zijn annexatie toespraak en ik kreeg een beeld van een opgepoetste versie die Goebbels ergens in 1938 hield om namens Hitler wat buurgebieden te annexeren.

Wat mij nog meer verbaasd dat in de zaal een zooi ongetwijfeld weldenkend en leidend klapvee zit, die stijf hun lippen op elkaar houden. Nog meer sla ik achterover dat moderne jongeren zich laten verleiden om in ruil van een ticket en schoolreisje, ter meerdere glorie van het systeem, te gaan hossebossen op het Rode Plein.
Mijn rebelse jeugd zag er toch heel anders uit en wij ons zeker niet voor het karretje van een au(ris)tocratie lieten spannen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_206159882
Ben benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren aangezien veel Westerse landen wel erg dringende oproepen deden aan Westerlingen die nog in Rusland zijn om het land snel te verlaten.
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:59:02 #264
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206159887
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:54 schreef Vallon het volgende:
Ik lees iets over extra sancties maar krijg niet helder wat die dan zijn. Nog los dat het mij verbaast dat er nog (welke dan) sancties mogelijk zijn. Ik d8 echt dat we alles wat met Putin te maken heeft tot materia & persona non-grata hadden verklaard.

Welke sanctiemogelijkheden heeft de EU nog om iets aan Putin's verstand te brengen dat nog niet was medegedeeld ?

Ik heb iets (vertaald) gezien over zijn annexatie toespraak en ik kreeg een beeld van een opgepoetste versie die Goebbels ergens in 1938 hield om namens Hitler wat buurgebieden te annexeren.

Wat mij nog meer verbaasd dat zit in de zaal een zooi ongetwijfeld weldenkend en leidend klapvee zit, die stijf hun lippen op elkaar houden. Nog meer sla ik achterover dat moderne jongeren zich laten verleiden om in ruil van een ticket en schoolreisje, ter meerdere glorie van het systeem, te gaan hossebossen op het Rode Plein.
Mijn rebelse jeugd zag er toch heel anders uit en wij ons zeker niet voor het karretje van een au(ris)tocratie lieten spannen.
Niets. Net als dat het nuke gezever van Poetin ons niets doet (op hier en daar een flapdrol na dan), doen die sancties hem ook niets. Hij weet dat de kans zeer klein is dat hij hier levend of als winnaar uit gaat komen. Dus wat boeien die sancties nog.

Het helpt op z'n hoogst om nog meer onrust te zaaien om hem heen. (Zoals die flapdrollen hier reageren op het nuke gezever) maar vraag mij af hoeveel effect dat heeft.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:00:17 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_206159899
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:58 schreef ISVV het volgende:
Ben benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren aangezien veel Westerse landen wel erg dringende oproepen deden aan Westerlingen die nog in Rusland zijn om het land snel te verlaten.
Waarschijnlijk niet veel meer dan dat een land in oorlog (ookal noemen ze het niet zo, ze mobiliseren er wel voor) vrij per definitie een negatief reisadvies krijgt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206159911
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:54 schreef Vallon het volgende:
Ik lees iets over extra sancties maar krijg niet helder wat die dan zijn. Nog los dat het mij verbaasd dat er nog (welke dan) sancties mogelijk zijn. Ik d8 echt dat we alles wat met Putin te maken heeft tot materia & persona non-grata hadden verklaard.

Welke sanctiemogelijkheden heeft de EU nog om iets aan Putin's verstand te brengen dat nog niet was medegedeeld ?

De handel met Rusland ligt bijvoorbeeld nog steeds niet helemaal stil. En er valt ook echt nog wel wat in te grijpen bij bedrijven met een sterk Russisch luchtje. En voordat alle 150 miljoen Russen op de non-grata-lijst staan duurt ook nog wel ff.

Op diplomatiek niveau kan je ook nog zo ver gaan om ambassadeurs uit te zetten. Al denk ik dat dat niet zo heel snel zal gebeuren. Voor veel landen is dat namelijk de meest directe manier om met Rusland te communiceren.

Maar er is zolang je niet in een totale ongelimiteerde oorlog verwikkeld bent altijd nog meer mogelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206159932
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:58 schreef ISVV het volgende:
Ben benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren aangezien veel Westerse landen wel erg dringende oproepen deden aan Westerlingen die nog in Rusland zijn om het land snel te verlaten.
Dat is een beetje standaard natuurlijk, het is weer een escalatie en dan verzoek je je burgers nóg maar eens om het land te verlaten.

Maar goed, alles wat daar nou nog zit aan westerlingen is of journalist, of activist of Poetert-lover. Allemaal mensen die heel bewust er voor gekozen hebben om er tot nu toe te blijven zitten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206159936
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:29 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
De VS hoeft zich daar geen überhaupt geen zorgen om te maken omdat Canada dat sowieso niet zal doen, niet in de minste plaats omdat de VS zich niet als een totale eikel opstelt tegenover hen. Maar om de een of andere reden ontgaat dat vrij cruciale stukje voorgeschiedenis Rusland en de Putinverstehers altijd...
Is het zo moeilijk om een hypothetisch scenario voor te stellen en een vergelijking? Feitelijk klopt het gewoon wat ik zeg. De VS doet ook aan invloedsferen. Wat moeten ze met al die militaire basissen overal dan? Maar ik weet al wat het bij jou is, cognitieve dissonantie. Je kan niet inzien dat zowel Rusland als de VS trachtten invloedsferen te hebben omdat het woordje bij jou een negatieve connotatie opwekt gezien de huidige situatie. Dus voel je je er ongemakkelijk bij als de VS dat ook verweten wordt, want dat zijn ook Westerse mensen als jij en ik. En je hoort nu juist in de media dat invloefsferen niet kunnen/mogen.

Dan kun je mijn voorbeeld letterlijk nemen, maar dat is ook onzinnig natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206159940
om knuppel maar eens in het hoenderhok te gooien, waar, wanneer en om welke tijd zou rusland een nuke gaan gooien, als ze het zouden doen? Putin houdt wel van symboliek, dus ben benieuwd. Lijkt mij in elk geval overdag lokale te zullen zijn, mogelijk in een weekend ivm reactietijd van de EU/VS?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_206159960
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Niets. Net als dat het nuke gezever van Poetin ons niets doet (op hier en daar een flapdrol na dan), doen die sancties hem ook niets. Hij weet dat de kans zeer klein is dat hij hier levend of als winnaar uit gaat komen. Dus wat boeien die sancties nog.

Het helpt op z'n hoogst om nog meer onrust te zaaien om hem heen. (Zoals die flapdrollen hier reageren op het nuke gezever) maar vraag mij af hoeveel effect dat heeft.
De VS neemt het anders heel serieus. Wij Europeanen staan er gewoon bij en kijken er naar, alsof we zwakzinnig zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206159962
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is het zo moeilijk om een hypothetisch scenario voor te stellen en een vergelijking? Feitelijk klopt het gewoon wat ik zeg. De VS doet ook aan invloedsferen. Wat moeten ze met al die militaire basissen overal dan? Maar ik weet al wat het bij jou is, cognitieve dissonantie. Je kan niet inzien dat zowel Rusland als de VS trachtten invloedsferen te hebben omdat het woordje bij jou een negatieve connotatie opwekt gezien de huidige situatie. Dus voel je je er ongemakkelijk bij als de VS dat ook verweten wordt, want dat zijn ook Westerse mensen als jij en ik. En je hoort nu juist in de media dat invloefsferen niet kunnen/mogen.

Dan kun je mijn voorbeeld letterlijk nemen, maar dat is ook onzinnig natuurlijk.
Alles en iedereen heeft een invloedssfeer. Waar het hier om gaat is hoe je zo'n invloedssfeer afdwingt. Rusland doet dat door geweld en dreigen met geweld voornamelijk. De VS doen dat door een redelijk betrouwbare economische, diplomatieke en militaire bondgenoot te zijn.

Ik geef verder geen moreel oordeel maar ik weet wel heel goed met welke van de 2 partijen ik liever te maken heb.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206159987
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:54 schreef Vallon het volgende:
Ik lees iets over extra sancties maar krijg niet helder wat die dan zijn. Nog los dat het mij verbaast dat er nog (welke dan) sancties mogelijk zijn. Ik d8 echt dat we alles wat met Putin te maken heeft tot materia & persona non-grata hadden verklaard.

Welke sanctiemogelijkheden heeft de EU nog om iets aan Putin's verstand te brengen dat nog niet was medegedeeld ?

Ik heb iets (vertaald) gezien over zijn annexatie toespraak en ik kreeg een beeld van een opgepoetste versie die Goebbels ergens in 1938 hield om namens Hitler wat buurgebieden te annexeren.

Wat mij nog meer verbaasd dat in de zaal een zooi ongetwijfeld weldenkend en leidend klapvee zit, die stijf hun lippen op elkaar houden. Nog meer sla ik achterover dat moderne jongeren zich laten verleiden om in ruil van een ticket en schoolreisje, ter meerdere glorie van het systeem, te gaan hossebossen op het Rode Plein.
Mijn rebelse jeugd zag er toch heel anders uit en wij ons zeker niet voor het karretje van een au(ris)tocratie lieten spannen.

Dat is wat je krijgt wanneer een apatisch zombievolk met calimerotrekjes de propaganda voorgeschoteld krijgt waarvan het regime weet dat het er van smult...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206159994
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:06 schreef Bensel het volgende:
om knuppel maar eens in het hoenderhok te gooien, waar, wanneer en om welke tijd zou rusland een nuke gaan gooien, als ze het zouden doen? Putin houdt wel van symboliek, dus ben benieuwd. Lijkt mij in elk geval overdag lokale te zullen zijn, mogelijk in een weekend ivm reactietijd van de EU/VS?
Ja, in het weekend is iedereen in de militaire en bestuurlijke organisatie vrij, en woensdag is ook wel een goede dag, dan hebben er veel een papa/mamadag.

"Ho godverdomme schat, ik moet even opnemen hoor. Biden belt echt niet op zondagmiddag als er niks aan de hand is!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206160010
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
De VS neemt het anders heel serieus. Wij Europeanen staan er gewoon bij en kijken er naar, alsof we zwakzinnig zijn.
Dat zijn wij Europeanen dan ook; al twee keer een wereldoorlog gestart en wanneer het aan die boosaardige liefdesbaby van Hitler en Stalin in het Kremlin ligt zal wereldoorlog nummer drie op korte termijn ook weer in Europa beginnen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206160017
twitter
pi_206160018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat zijn wij Europeanen dan ook; al twee keer een wereldoorlog gestart en wanneer het aan die boosaardige liefdesbaby van Hitler en Stalin in het Kremlin ligt zal wereldoorlog nummer drie op korte termijn ook weer in Europa beginnen.
Dit is waarschijnlijk wel een van de meest treffende benamingen die ik tot nu toe gezien heb voor Vlad :D

Hij heeft idd alles van de kruising tussen die 2 in zich.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206160031
Nog steeds veel steun voor de oorlog in Rusland, maar het gaat de goede kant op met die steun.

twitter
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:21:36 #278
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206160044
Wel wapens, geen slaapzakken of verband :|W
Die conscripts gaan allemaal doodvriezen

https://www.telegraaf.nl/(...)visten-al-gesneuveld
Eerder circuleerde al een video van een vrouwelijke officier in de Kaukasische deelrepubliek Kabardië-Balkarië die uitlegt hoe je kogelwonden stelpt met tampons. „Je steekt die recht in de wond, en dat is het! De tampon begint op te zwellen en sluit de wond af”, aldus de officier. Zij waarschuwt de rekruten – veelal uit arme Russische regio’s bevolkt door minderheden – dat ze uniformen en wapens zullen krijgen, maar geen slaapzakken, medicijnen of verbandmateriaal.
pi_206160049
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat zijn wij Europeanen dan ook; al twee keer een wereldoorlog gestart en wanneer het aan die boosaardige liefdesbaby van Hitler en Stalin in het Kremlin ligt zal wereldoorlog nummer drie op korte termijn ook weer in Europa beginnen.
Waarom zijn wij altijd de sjaak? Nu hadden we het eindelijk redelijk goed voor elkaar met de EU, waardoor Engeland, Duitsland, Spanje, Italië en Frankijk elkaar in ieder geval niet in de haren vlogen. Zit we opgescheept met een gare dictator in het Kremlin. Wat een pech.
pi_206160050
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:19 schreef polderturk het volgende:
Nog steeds veel steun voor de oorlog in Rusland, maar het gaat de goede kant op met die steun.

[ twitter ]
En wij de kinderen en onszelf maar voor de gek houden dat we nooit meer zo dom zouden zijn een oorlog te voeren :') Wat is de mensheid toch dom... Erg treurig ook
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160051
twitter

Lol
pi_206160073
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:22 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Lol
Nouja, een schaap kan voor een goede Dürüm zorgen hoor! Ik krijg er honger van!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160074
Spuitje voor Biden ook maar dan, die is OOK compleet getikt.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:28:00 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206160092
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
Spuitje voor Biden ook maar dan, die is OOK compleet getikt.
Hoe kom je daar nou weer bij?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206160093
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
Spuitje voor Biden ook maar dan, die is OOK compleet getikt.
Aan de andere kant, en dat sneed ook wel hout. Biden heeft geen reet te zeggen. Hij zegt gewoon wat hem ingefluisterd wordt door anderen. De leiders van de VS. Een Trump had zijn eigen mening over wat hem verteld werd... Wat heb je liever?

Sowieso is de president van de VS een praatpot he? Sommige hebben een mening, sommige niet?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160101
Waar blijft de grote flits?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160102
Biden is een oude bok, maar minder gek dan sommigen wensen.
pi_206160106
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:29 schreef Jojoke het volgende:
Biden is een oude bok, maar minder gek dan sommigen wensen.
Ja zoals ik net zei. Biden zegt wat de anderen hem vertellen wat hij moet zeggen. Ik denk niet dat dat per se slecht is
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160115
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:29 schreef Jojoke het volgende:
Biden is een oude bok, maar minder gek dan sommigen wensen.
Biden is compleet dement, hij weet niet eens waar hij is of wat hij zegt. Trump is gewoon getikt maar wel aanspreekbaar, niet dement. Biden is niet verantwoordelijk voor zijn daden want dement, Trump wel. Dat is het verschil. In Amerka.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206160117
Een land als de VS laat zijn land natuurlijk niet leiden door een 82 jarige die niet meer weet wat voor of achter is he? Zo gek zijn ze natuurlijk ook niet. Maar wat minder agressie na Trump is natuurlijk wel goed
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:34:00 #291
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206160122
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Aan de andere kant, en dat sneed ook wel hout. Biden heeft geen reet te zeggen. Hij zegt gewoon wat hem ingefluisterd wordt door anderen. De leiders van de VS. Een Trump had zijn eigen mening over wat hem verteld werd... Wat heb je liever?

Sowieso is de president van de VS een praatpot he? Sommige hebben een mening, sommige niet?
Oh, het is weer wappie tijd? Wat leuk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206160129
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Een land als de VS laat zijn land natuurlijk niet leiden door een 82 jarige die niet meer weet wat voor of achter is he? Zo gek zijn ze natuurlijk ook niet. Maar wat minder agressie na Trump is natuurlijk wel goed
Je bent sarcastisch neem ik aan?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206160131
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, het is weer wappie tijd? Wat leuk.
Nee hoor, ik ben geen wappie ;) Gewoon een beetje bezorgd. Ik zie vrijwel nergens complotten ofzo. Ik heb ook nog nooit een bezoekje gebracht aan BNW. Boeit me ook niet
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat zegt hij?
twitter
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:37:20 #295
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206160139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Nee hoor, ik ben geen wappie ;) Gewoon een beetje bezorgd. Ik zie vrijwel nergens complotten ofzo. Ik heb ook nog nooit een bezoekje gebracht aan BNW. Boeit me ook niet
Nee, is ook niet slim om daar je eigen account voor te gebruiken }:|
pi_206160140
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:35 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Je bent sarcastisch neem ik aan?
Nou niet helemaal. Ik kan me niet helemaal voorstellen dat één persoon de totale macht over een land heeft. En ik denk ook niet dat dat voor de VS geld. Ik denk dat daar een heleboel adviseurs zitten die Biden vertellen hoe het zit.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160143
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, is ook niet slim om daar je eigen account voor te gebruiken }:|
Ik heb 1 account hier ;)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160149
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
Spuitje voor Biden ook maar dan, die is OOK compleet getikt.
Hij deed wel raar in die speech na aanleiding van de annexatie, mijn God wat een retoriek. :{
Vakman pur sang
pi_206160162
Ik vond Stoltenberg wel heel intelligent, maar ook een beetje slap overkomen in de NATO speech... Wat gaan ze nu eigenlijk doen? Niets? Behalve veroordelen en het niet erkennen van de annexatie?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206160166
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nou niet helemaal. Ik kan me niet helemaal voorstellen dat één persoon de totale macht over een land heeft. En ik denk ook niet dat dat voor de VS geld. Ik denk dat daar een heleboel adviseurs zitten die Biden vertellen hoe het zit.
Dat is bij Trump toch net zo, daarom zie ik geen verschil. Turd and a douche.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206160175
Ik vind Jens sowieso een beetje slap overkomen... In zijn eigen taal zal hij vast planken zagen maar in het Engels is het alleen uh... uh.... uh.... this, that.... Nog steeds vrij prima als je naar de inhoud van zijn speech luistert, maar niet echt overtuigend.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')