Zijn probleem. Verandert niets aan wat internationaal gezien de grens van Oekrane is.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin beziet dit door een geheel ander brilletje, al kijken er zes miljard overige internationale ogen naar.
Dat zal me een grote gore rotzorg wezen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin beziet dit door een geheel ander brilletje, al kijken er zes miljard overige internationale ogen naar.
Op dit moment nul natuurlijk maar als de kruitdampen een beetje wegtrekken zou het best snel kunnen gaanquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe reel is de kans dat men Oekrane bij NAVO voegt?
Aan dit argument heb je zo verrekte weinig aan als je daar met gesmolten gezicht staat te kijken hoe je darmen over je legerkistjes heen vallen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn probleem. Verandert niets aan wat internationaal gezien de grens van Oekrane is.
Oekrane die het NAVO-lidmaatschap aanvraagt. Wow, wat een knappe voorspelling. Erg onverwachts ook.quote:Op vrijdag 30 september 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Zie je wel, Robs voorspelling komt weer eens uit, volgens Rob.
2014quote:Op vrijdag 30 september 2022 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hamvraag is dan, is de NAVO Oekraense grens die uit 2014, 2021 of die uit 2022.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan dit argument heb je zo verrekte weinig aan als je daar met gesmolten gezicht staat te kijken hoe je darmen over je legerkistjes heen vallen.
Als ze dat niet willen moeten die Russische soldaten zich maar terugtrekken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan dit argument heb je zo verrekte weinig aan als je daar met gesmolten gezicht staat te kijken hoe je darmen over je legerkistjes heen vallen.
In ieder geval flink in paniek denk ik:quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat de staat is van die troepen.
Het gaat hier eerder om onze jochiesquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als ze dat niet willen moeten die Russische soldaten zich maar terugtrekken.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:07 schreef polderturk het volgende:
Baudet, cancel jezelf.
Stuk stront dat je bent.
Zal inderdaad niet lang duren voordat dat priegelmannetje of vastzit in een GGZ kliniek of gezocht gaat worden als leider van een nieuw op te richten terroristische organisatie.quote:
Moet ie ook niet aan die lavendel zakjes snuivenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal inderdaad niet lang duren voordat dat priegelmannetje of vastzit in een GGZ kliniek of gezocht gaat worden als leider van een nieuw op te richten terroristische organisatie.
Ik vind lavendel vies ruiken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet ie ook niet aan die lavendel zakjes snuiven
Aan zijn gezicht te zien is het wat meer dan lavendel.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet ie ook niet aan die lavendel zakjes snuiven
Baltische Staten zijn ook aantrekkelijk omdat er al zoveel Russen wonen (Lithuania 25% vd bevolking wtf) en omdat ze dat een landbrug hebben naar Kaliningrad ipv de huidige spoorverbindingquote:Op vrijdag 30 september 2022 18:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin zal nooit stoppen , de Baltische Staten staan zeer hoog op het lijstje , alsmede Bulgarije
zodtad e zwarte zee omsingeld wordt door Rusland , en Ukraine een land landje wordt
Ook een lulquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:20 schreef bleiblei het volgende:
Thierry... 'T zal je vader maar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |