Wie moet die support geven dan. Wat hij zegt is zo ver bezijden de waarheid dat zelfs die lui in de zaal alleen maar een beetje ongemakkelijk op hun stoel konden wiebelen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm. Er zit wel ook een oproep tot vereniging tegen ons in verwoven. Als Poetin support kan krijgen, dan zouden we het wel eens moeilijk kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist maar volgens mij zijn er clubs om minder verboden.
Nja, van mij hoef je niet snel weg maar dit begint wel raar te worden nu.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar moet toch iets tegen te doen zou je zeggen.
Onbegrijpelijk dat hij en zijn partij gewoon door mogen gaan.
Zo te zien is Poetin flink van gedachten veranderd over samenwerking met het Westen. Hij spreekt nu over samenwerking tegen het Westen.quote:
IQ van 170 is sowieso onzin en daarmee een graadmeter voor de rest van je post. Heel toevallig ken net jij iemand uit dat land wat toevallig opgebracht wordt. En net jij kent een Rus die zogenaamd allerlei zaken overkomt die in EU landen niet voor zouden mogen komen. Allemaal ernstig toevallig en ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:33 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dan moet je hem eens laten ijken.
Die nieuwe raketten zullen het daar wel goed doen denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:40 schreef Ulx het volgende:
Zijn er al beelden van vluchtende Russen die worden afgeknald bij Lyman? Ik wil wel eens zien hoe Oekrane van die vluchtweg een Hell's Highway maakt.
Laten we over iets anders praten, dit is het verkeerde topic. Ik had al meteen niet op die onzin moeten ingaan.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:39 schreef Multatilu het volgende:
[..]
IQ van 170 is sowieso onzin en daarmee een graadmeter voor de rest van je post. Heel toevallig ken net jij iemand uit dat land wat toevallig opgebracht wordt.
Wie dan? Rusland verandert zichzelf in een internationale paria.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zo te zien is Poetin flink van gedachten veranderd over samenwerking met het Westen. Hij spreekt nu over samenwerking tegen het Westen.
We zullen zien of zijn oproep tot samenwerking tegen het Westen iets zal opleveren. Zo ja, dan komt er toch een WOIII.
https://m.jpost.com/international/article-718618quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen maar waar zie je dat?
Vooralsnog springt er niemand op die kar hoor, logisch ook want het is niet zo alsof elk mogelijk alternatief beter is dan wat we nu hebben (en al helemaal niet het alternatief dat Poetin voor ogen heeft).quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Die “westerse hegemonie” die Putin “van z’n voetstuk wil gooien”. Volgens mij zijn er eigenlijk vooral landen die op die kar willen springen. De landen die er tegen zijn hebben vrijwel zonder uitzondering een koloniaal verleden. Ik zie niet hoe een nucleair conflict de wereldorde dan zou moeten herschikken.
Iedereen in de wereld heeft allang gezien wat Poetin werkelijk waard is. De corruptie, de brutaliteit, een leger dat in de 20e eeuw is blijven hangen. Geen enkele wereldleider zal zich aan willen sluiten bij hem, hij is hoogstens een useful idiot voor leiders als Xi.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zo te zien is Poetin flink van gedachten veranderd over samenwerking met het Westen. Hij spreekt nu over samenwerking tegen het Westen.
We zullen zien of zijn oproep tot samenwerking tegen het Westen iets zal opleveren. Zo ja, dan komt er toch een WOIII.
Ik durf daar niet over te speculeren, daarom schreef ik 'we zullen zien'.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wie dan? Rusland verandert zichzelf in een internationale paria.
Ik bedoel onze kar. Toen de USSR viel wisten al die landen niet hoe snel ze bij de EU en de NAVO moesten aansluiten. De landen die die boot hebben gemist, hebben zonder uitzondering trammelant met Rusland. Georgi, Oekrane, Moldavi, allemaal.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vooralsnog springt er niemand op die kar hoor, logisch ook want het is niet zo alsof elk mogelijk alternatief beter is dan wat we nu hebben (en al helemaal niet het alternatief dat Poetin voor ogen heeft).
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die nieuwe raketten zullen het daar wel goed doen denk ik
Het zal je leider maar zijn, zo'n geesteszieke oude man.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik bedoel onze kar. Toen de USSR viel wisten al die landen niet hoe snel ze bij de EU en de NAVO moesten aansluiten. De landen die die boot hebben gemist, hebben zonder uitzondering trammelant met Rusland. Georgi, Oekrane, Moldavi, allemaal.
Rusland is volledig de weg kwijt. Putin stond vanmiddag 3 kwartier wartaal uit te slaan, ik vermoed dat dat in de rest van de wereld ook wel opgevallen is.
Rusland geeft ze genoeg. Veel materiaal dat nooit is gebruikt en slechts n keer is achtergelaten.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:44 schreef Bredemug het volgende:
The U.S. and Europe are running out of weapons to send to Ukraine
![]()
![]()
Had echt niemand zien aankomen
Dan wordt het tijd de spullen te sturen die niet mogen van Ruslandquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:44 schreef Bredemug het volgende:
![]()
![]()
Goed lezen, want zo dramatisch is het allemaal niet. In het artikel zeggen ze dat de de nieuwe productie nog niet op niveau is (rampup) om de uitgifte naar Oekrane te kunnen dekken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:44 schreef Bredemug het volgende:
![]()
![]()
Heb zo'n vermoeden dat er nu een hele rits kleine signalen worden gegeven door Rusland dat ze zaken aan het voorbereiden zijn voor een nucleaire aanval. Als een soort druk middel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |