Neequote:Op maandag 26 september 2022 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Is dit het meisje met haar vriendje thuis en die niks wil doen omdat ze het zielig vindt voor hem?
Check even je messenger.quote:
Wanda.quote:
Beidequote:
Als extreem rechts maar niet aan de macht komtquote:
Levert tv-materiaal opquote:
wat moeten ze dan?quote:
MrsL.quote:
Maar er mogen niet meer kandidaten zijn, dus dat is al niet interessant meer.quote:
een hoop geslijm en nepaarderigheidquote:Op maandag 26 september 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
een week verkiezingen
echt nodig
en is er van overtuigd dat ze de meeste stemmen krijgtquote:
Nu hoop ik dat dat niet zo isquote:Op maandag 26 september 2022 10:18 schreef Charmian het volgende:
madeleine denkt dat zij de meeste stemmen krijgt
Ik denk het wel met zulke domme voorwaarden.quote:Op maandag 26 september 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat dat niet zo is
ik eigenlijk wel en dat ze haar dan tot de grond mogen afbranden.quote:Op maandag 26 september 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat dat niet zo is
Mwa of dat ze naar een week of twee het al niet meer leuk vindtquote:Op maandag 26 september 2022 10:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik eigenlijk wel en dat ze haar dan tot de grond mogen afbranden.
quote:Op maandag 26 september 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
Het is toch vandaag alleen maar verkiesbaar stellen?
die houdt het echt geen weken vol, kan absoluut niet tegen kritiekquote:Op maandag 26 september 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa of dat ze naar een week of twee het al niet meer leuk vindt
quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther wist niet dat je 5 mensen achter je moet hebben.
Esther weet wel meer niet.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
die is ook niet van deze wereld hoorquote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
Jaquote:
Mooi toch.quote:
Die hebben Iran en Rusland alquote:
Nu niet meerquote:Op maandag 26 september 2022 10:24 schreef Sestra666 het volgende:
nou leuk, esther en maddy de hele tijd in beeld
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
Yep..quote:Op maandag 26 september 2022 10:25 schreef spapaars het volgende:
Is het vandaag kandidatuur en dan dagenlang campagne voeren op/voor de streams?
1 stem voor Esther dus.quote:
quote:Op maandag 26 september 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
Jasper en Jan Willem in gesprek
het wordt sowieso chaos
Daar was ik al bang voor, ze hebben een systeem bedacht (minimaal 5 stemmen) zodat je niet al te veel kandidaten krijgt.quote:
3 oudere vrouwen.quote:Op maandag 26 september 2022 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
“Want eh, dan zou ik eh, drie of vier, eh.. mensen eh bij me willen hebben, eh”
Dan gaat alles nog trager straksquote:
wie??/quote:Op maandag 26 september 2022 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ze is al 12 jaar manager geweest
Nou dat is wel genoeg
En vast ook wel een tv uitzendingquote:Op maandag 26 september 2022 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, ze hebben een systeem bedacht (minimaal 5 stemmen) zodat je niet al te veel kandidaten krijgt.
Kunnen ze dagenlang de streams met campagnevoeren vullen.
Esther.. cateringmanagerquote:
Madeleine sowieso nietquote:Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
Zou toch liever esther hebben dan Madeleine of Janet
Ik zou ze alle drie niet willen. Maar maakt niets uit. Ze luisteren toch nietquote:Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
geen van 3quote:Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
Iddquote:
Nee, natuurlijk alle drie niet. Maar als ik moest kiezen, dan maar Estherquote:Op maandag 26 september 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen van 3
ik geloof echt niet dat ze het kunnen
die lopen alled 3 gillend weg
ecologisch? dat will daar bijna niemandquote:Op maandag 26 september 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
Janet: Als ik het mag bepalen, zullen we voortaan ecologisch leven, stem op mij.
Wie wel? Zij is zo negatief…quote:
ik zou me van stemmen onthoudenquote:Op maandag 26 september 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk alle drie niet. Maar als ik moest kiezen, dan maar Esther
Maddy ook nietquote:Op maandag 26 september 2022 10:35 schreef juul. het volgende:
Zelfs een kreet moet een ander nog verzinnen, Esther kan ook helemaal niks zelf
quote:Op maandag 26 september 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou me van stemmen onthouden![]()
Esther? Madeleine toch?quote:Op maandag 26 september 2022 10:35 schreef juul. het volgende:
Zelfs een kreet moet een ander nog verzinnen, Madeleine kan ook helemaal niks zelf
Niet meer uitslapen, elke dag om 06:00 op, koffie 4 x opnieuw gebruiken, jezelf en je kleren wassen onder de douche en het water opvangen voor de volgende.quote:Op maandag 26 september 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
Janet: Als ik het mag bepalen, zullen we voortaan ecologisch leven, stem op mij.
En 20 streamlocks verder stemt iedereen op Janet.quote:Op maandag 26 september 2022 10:37 schreef cheanny het volgende:
[..]
Niet meer uitslapen, elke dag om 06:00 op, koffie 4 x opnieuw gebruiken, jezelf en je kleren wassen onder de douche en het water opvangen voor de volgende.
Ik ben vooorrrrrrquote:Op maandag 26 september 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
waarom wordt die Wanda geen manager, kan ze er meteen daarna uit
De hele dag dat gegilquote:Op maandag 26 september 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
waarom wordt die Wanda geen manager, kan ze er meteen daarna uit
daar heeft ze gelijk inquote:Op maandag 26 september 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Janet noem gewoon dingen bij de naam.
Waarom kan je niet zeggen: dames rollen gebruikte tampons in wc-papier.
Hoe moeilijk is het.
Ja, maar je kan echt wel “tampon” zeggen tegen een man.quote:
ik wilde een flauwe grap maken over cho-leste-rol… maar laat maar. Ik faalquote:Op maandag 26 september 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK verstopt de laatste rol wc papier
test het eens uitquote:Op maandag 26 september 2022 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar je kan echt wel “tampon” zeggen tegen een man.
Nou en, het is toch hoe het is?quote:Op maandag 26 september 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
test het eens uit
ga tegen de eerste man(niet je geliefde) maar een vriend of kennis die je tegen komt zeggen dat wij vrouwen gebruikte tampons in wc papier oprollen
meer dan de helft zal met afschuw/ shock reageren
zekerquote:Op maandag 26 september 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou en, het is toch hoe het is?
neuh, alleen voetbal , bier en tietenquote:Op maandag 26 september 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker
maar niet een onderwerp waar mannen over nadenken of uberhaupt over praten
quote:Op maandag 26 september 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK verstopt de laatste rol wc papier
preciesquote:Op maandag 26 september 2022 10:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neuh, alleen voetbal , bier en tieten
Wel als het over het overmatig gebruik van wc papier gaat toch?quote:Op maandag 26 september 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker
maar niet een onderwerp waar mannen over nadenken of uberhaupt over praten
Ook al vindt je het niet leuk.quote:
volgens mij blijven de meesten liever onwetendquote:Op maandag 26 september 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel als het over het overmatig gebruik van wc papier gaat toch?
Want die mannen hadden allebei hun eerste rol nog. En anderen hebben al 5 rollen verbruikt. Dan had ze gewoon kunnen zeggen dat het om gebruikte tampons gaat, die in het papier worden gerold. Ipv rond de pot te draaien.
Pun intended
Over dat Toiletpapier,al verbruik je een halve rol.Als je kontje maar schoon is.quote:Op maandag 26 september 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij blijven de meesten liever onwetend![]()
Madeleine, Janet en Esther.. alleen heeft Esther nog geen idee of er 5 mensen zijn die haar steunen, want dat stukje wist ze niet.quote:Op maandag 26 september 2022 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Al duidelijk wie zich verkiesbaar stellen en wie door wie gesteund wordt?
Ze kan echt niks zelf.quote:Op maandag 26 september 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
ze heeft geen zin om zichzelf te verkopen
nu wil ze Isaac mee naar boven nemen
quote:Op maandag 26 september 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel de perfecte definitie van een manager.
ftfyquote:Op maandag 26 september 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel de perfecte definitie van een slechte manager.
Lekker ouderwetsquote:Op maandag 26 september 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij blijven de meesten liever onwetend![]()
quote:Op maandag 26 september 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
ik lach me stuk
als Esther wint van Madeleine die er al een week druk mee is
en Esther het last minute bedacht heeft![]()
![]()
Vreselijk, het word dus sowieso een vrouw. Ik nijg dan toch teamEsther.quote:Op maandag 26 september 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Madeleine, Janet en Esther.. alleen heeft Esther nog geen idee of er 5 mensen zijn die haar steunen, want dat stukje wist ze niet.
ik snap het nietquote:
ze heeft kaarten jaten leggen door vrupert en daar kwam uit dat ze meer voorbereidingstijd nodig heeftquote:Op maandag 26 september 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het niet
net vraagt ze wie ze achter zich heeft
Of GJ moet ineens meedoen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreselijk, het word dus sowieso een vrouw. Ik nijg dan toch teamEsther.
quote:Op maandag 26 september 2022 11:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze heeft kaarten jaten leggen door vrupert en daar kwam uit dat ze meer voorbereidingstijd nodig heeft
Onzeker als de pestquote:Op maandag 26 september 2022 11:05 schreef Flow3r het volgende:
Madeleine maakt zich zooooo druk over alles wat Janet en Esther aan het doen zijn
Jaloers als de pest
Eunice had nog iets harder moeten zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
Madeleine”oh nu zit ze weer met eunice”
quote:Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
Madeleine is negatief, onzeker, achterdochtig en jaloers.
Top manager ja.
heeft wel de kwaliteiten jaquote:Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
Top manager ja.
voor ons als streamers de beste. maar als ik daar zou zitten never nooitquote:Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
Top manager ja.
Samenhorkheidquote:Op maandag 26 september 2022 11:07 schreef puzziepie het volgende:
Maddy staat voor saam *kuch* horigheid
En de wallen.quote:
Dan zou ik voor Esther gaan, als ik tussen die drie moest kiezen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
voor ons als streamers de beste. maar als ik daar zou zitten never nooit
Ik vind Esther als outsider ook wel een mooie.quote:Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het een gelopen race is, Janet 'moet' het blijkbaar worden.
esther heeft zich teruggetrokkenquote:Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Esther gaan, als ik tussen die drie moest kiezen.
Ze heeft wel een helicopterview en zit iedereen te monitoren.quote:
Ja maar die heeft zicht terug getrokken hoor ik net.quote:Op maandag 26 september 2022 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Esther als outsider ook wel een mooie.
Oh kak. Dat heb ik gemistquote:Op maandag 26 september 2022 11:09 schreef Adat231 het volgende:
[..]
esther heeft zich teruggetrokken
quote:Op maandag 26 september 2022 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar die heeft zicht terug getrokken hoor ik net.
Sterker nog,ze wilde de hele dag op kantoor chillen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
En die stoel wordt Maddy’s troon zeker
Maar het maakt hem niet uit hoor, hij noemt maar watquote:Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jan willem is ook zijn eigen ideeen aan het opleggen
ze weten het allemaal beter
De man met overal een mening overquote:Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het maakt hem niet uit hoor, hij noemt maar wat
Maakt dus niet uit wie manager gaat worden.quote:Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jan willem is ook zijn eigen ideeen aan het opleggen
ze weten het allemaal beter
is kamerwerkoverlegquote:Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
gaat Jan Willem zich nu verkiesbaar stellen ofzo
het geeft weer dat ze daar geen enkel vertrouwen hebben in degene die manager willen wordenquote:Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt dus niet uit wie manager gaat worden.
Allemaal meteen opstaan wanneer het licht aangaat.quote:Op maandag 26 september 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
gaat Jan Willem zich nu verkiesbaar stellen ofzo
De nalatenschap van Martin.quote:Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
het geeft weer dat ze daar geen enkel vertrouwen hebben in degene die manager willen worden![]()
precies datquote:Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal meteen opstaan wanneer het licht aangaat.
Gemakkelijk praten, hij ligt als 1 van de eersten in z'n nest.
Ligt straks iedereen om 11 uur in bed.
ja maar dat maakt hem niet uit hoorquote:Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal meteen opstaan wanneer het licht aangaat.
Gemakkelijk praten, hij ligt als 1 van de eersten in z'n nest.
Ligt straks iedereen om 11 uur in bed.
Heb hem in het algemeen nog weinig daar zien doen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies dat
maar hij is er niet als eerste uit
hoevaak heb je Jan willem in de keuken gezien?
Preciesquote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb hem in het algemeen nog weinig daar zien doen.
Hij kan ook niks op dat gebied.quote:Op maandag 26 september 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Klaas klaagt vaak
maar zelf geen bal uitvoeren
Dat zit ook echt niet lekker zo.quote:Op maandag 26 september 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft ook weer haar jasje nonchalant over haar schouders
doe dan geen jasje aan
Off shoulder is toch nonclean sexy?quote:Op maandag 26 september 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft ook weer haar jasje nonchalant over haar schouders
doe dan geen jasje aan
off shoulder is met deze temperaturen simpelweg belachelijkquote:Op maandag 26 september 2022 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Off shoulder is toch nonclean sexy?
Je weet toch wie het post?quote:Op maandag 26 september 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
off shoulder is met deze temperaturen simpelweg belachelijk
Hij is 63 dus dat kloptquote:
Begrijp sowieso niet waarom je een joggingpak aan hebt zonder shirt en met de rits open.....quote:Op maandag 26 september 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
volgens mij moet het daar op zijn minst 22 graden zijn
als je kijkt naar de kleding die de meeste aanhebben
Samen slapen mag wel maar kletsen niet? Apart.quote:Op maandag 26 september 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet meer kletsen op de kamer
of een combinatie hiervanquote:Op maandag 26 september 2022 11:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Samen slapen mag wel maar kletsen niet? Apart.
Ik las ketsen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
of een combinatie hiervan
was niet heel duidelijk
Rare regels daar.quote:Op maandag 26 september 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
of een combinatie hiervan
was niet heel duidelijk
Sucuk.quote:Op maandag 26 september 2022 11:37 schreef puzziepie het volgende:
Nadir is Wendy's halal salamiworst
Ja als Billyquote:Op maandag 26 september 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft Wendy toch een bekende stem en gezicht. Heeft zij in vroegere tijden ook al eens meegedaan aan een of andere show?
Ze verwachten het vooral zelf ... wellicht soort van self-fulfilling prophecyquote:Op maandag 26 september 2022 11:40 schreef spapaars het volgende:
Als ik zie wat de meiden nu dragen verwacht ik een battle.
het is meerquote:Op maandag 26 september 2022 11:40 schreef spapaars het volgende:
Als ik zie wat de meiden nu dragen verwacht ik een battle.
Het is Billy (Marjet) uit Utopia in een dikmaak pak...maar dat is het best bewaarde geheim van deze RLS...quote:Op maandag 26 september 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft Wendy toch een bekende stem en gezicht. Heeft zij in vroegere tijden ook al eens meegedaan aan een of andere show?
Babette moet vaker in de spiegel kijkenquote:Op maandag 26 september 2022 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Jeffrey kijkt vijandig volgens Babette
Kan je beter uit mijn buurt blijven.quote:Op maandag 26 september 2022 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Jeffrey kijkt vijandig volgens Babette
er lag geen batterij voor haarquote:Op maandag 26 september 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
Babette moet weer de batterij wisselen
Alwéér
ik vind hem ook niksquote:Op maandag 26 september 2022 11:44 schreef Flow3r het volgende:
Zo f
[..]
ake hoe hij praat, alsof hij altijd tegen 'ons' ,de camera praat
jeuhhhhhquote:
Deze humor moet je echt snappen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
Nadir
ben jij niet moe dan?
Jeff
Waarvan?
Van dat gelul hier?
ik vind hem echt topquote:Op maandag 26 september 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze humor moet je echt snappen.
quote:Op maandag 26 september 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze humor moet je echt snappen.
Dat zeiden en roken ze wel.quote:
Mooi hèquote:Op maandag 26 september 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahah... die blik van Jeffrey als hij naar boven loopt en naar de kleuters kijkt...
Centraal?quote:
Ik doe mijn best om Jeffrey leuk te vinden. Zoveel hier die hem geweldig vinden.quote:
Ik vind hem niet perse leuk, heel veel mensen welquote:Op maandag 26 september 2022 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om Jeffrey leuk te vinden. Zoveel hier die hem geweldig vinden.
Dus ik stalk hem nu op de stream.
Kleuterspelletje.quote:
Nou ja zegquote:Op maandag 26 september 2022 12:03 schreef just me het volgende:
Maak je niet zo druk Zoe, je ziet er gewoon niet uit
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had KimD de leiding.quote:Op maandag 26 september 2022 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kleuterspelletje.
Wat zeg ik.
Zelfs de kleuter van deze era liggen plat achterover van het lachen als je ze dit spel voorstelt.
Van wie kwam dit dan af.
Ik denk dat het de warming-up was..quote:Op maandag 26 september 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had KimD de leiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |