er lag geen batterij voor haarquote:Op maandag 26 september 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
Babette moet weer de batterij wisselen
Alwéér
ik vind hem ook niksquote:Op maandag 26 september 2022 11:44 schreef Flow3r het volgende:
Zo f
[..]
ake hoe hij praat, alsof hij altijd tegen 'ons' ,de camera praat
jeuhhhhhquote:
Deze humor moet je echt snappen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
Nadir
ben jij niet moe dan?
Jeff
Waarvan?
Van dat gelul hier?
ik vind hem echt topquote:Op maandag 26 september 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze humor moet je echt snappen.
quote:Op maandag 26 september 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze humor moet je echt snappen.
Dat zeiden en roken ze wel.quote:
Mooi hèquote:Op maandag 26 september 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahah... die blik van Jeffrey als hij naar boven loopt en naar de kleuters kijkt...
Centraal?quote:
Ik doe mijn best om Jeffrey leuk te vinden. Zoveel hier die hem geweldig vinden.quote:
Ik vind hem niet perse leuk, heel veel mensen welquote:Op maandag 26 september 2022 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om Jeffrey leuk te vinden. Zoveel hier die hem geweldig vinden.
Dus ik stalk hem nu op de stream.
Kleuterspelletje.quote:
Nou ja zegquote:Op maandag 26 september 2022 12:03 schreef just me het volgende:
Maak je niet zo druk Zoe, je ziet er gewoon niet uit
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had KimD de leiding.quote:Op maandag 26 september 2022 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kleuterspelletje.
Wat zeg ik.
Zelfs de kleuter van deze era liggen plat achterover van het lachen als je ze dit spel voorstelt.
Van wie kwam dit dan af.
Ik denk dat het de warming-up was..quote:Op maandag 26 september 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had KimD de leiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |