Begrijp sowieso niet waarom je een joggingpak aan hebt zonder shirt en met de rits open.....quote:Op maandag 26 september 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
volgens mij moet het daar op zijn minst 22 graden zijn
als je kijkt naar de kleding die de meeste aanhebben
Samen slapen mag wel maar kletsen niet? Apart.quote:Op maandag 26 september 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet meer kletsen op de kamer
of een combinatie hiervanquote:Op maandag 26 september 2022 11:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Samen slapen mag wel maar kletsen niet? Apart.
Ik las ketsen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
of een combinatie hiervan
was niet heel duidelijk
Rare regels daar.quote:Op maandag 26 september 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
of een combinatie hiervan
was niet heel duidelijk
Sucuk.quote:Op maandag 26 september 2022 11:37 schreef puzziepie het volgende:
Nadir is Wendy's halal salamiworst
Ja als Billyquote:Op maandag 26 september 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft Wendy toch een bekende stem en gezicht. Heeft zij in vroegere tijden ook al eens meegedaan aan een of andere show?
Ze verwachten het vooral zelf ... wellicht soort van self-fulfilling prophecyquote:Op maandag 26 september 2022 11:40 schreef spapaars het volgende:
Als ik zie wat de meiden nu dragen verwacht ik een battle.
het is meerquote:Op maandag 26 september 2022 11:40 schreef spapaars het volgende:
Als ik zie wat de meiden nu dragen verwacht ik een battle.
Het is Billy (Marjet) uit Utopia in een dikmaak pak...maar dat is het best bewaarde geheim van deze RLS...quote:Op maandag 26 september 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft Wendy toch een bekende stem en gezicht. Heeft zij in vroegere tijden ook al eens meegedaan aan een of andere show?
Babette moet vaker in de spiegel kijkenquote:Op maandag 26 september 2022 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Jeffrey kijkt vijandig volgens Babette
Kan je beter uit mijn buurt blijven.quote:Op maandag 26 september 2022 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Jeffrey kijkt vijandig volgens Babette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |