MrsL.quote:
Maar er mogen niet meer kandidaten zijn, dus dat is al niet interessant meer.quote:
een hoop geslijm en nepaarderigheidquote:Op maandag 26 september 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
een week verkiezingen
echt nodig
en is er van overtuigd dat ze de meeste stemmen krijgtquote:
Nu hoop ik dat dat niet zo isquote:Op maandag 26 september 2022 10:18 schreef Charmian het volgende:
madeleine denkt dat zij de meeste stemmen krijgt
Ik denk het wel met zulke domme voorwaarden.quote:Op maandag 26 september 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat dat niet zo is
ik eigenlijk wel en dat ze haar dan tot de grond mogen afbranden.quote:Op maandag 26 september 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat dat niet zo is
Mwa of dat ze naar een week of twee het al niet meer leuk vindtquote:Op maandag 26 september 2022 10:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik eigenlijk wel en dat ze haar dan tot de grond mogen afbranden.
quote:Op maandag 26 september 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
Het is toch vandaag alleen maar verkiesbaar stellen?
die houdt het echt geen weken vol, kan absoluut niet tegen kritiekquote:Op maandag 26 september 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa of dat ze naar een week of twee het al niet meer leuk vindt
quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther wist niet dat je 5 mensen achter je moet hebben.
Esther weet wel meer niet.quote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
die is ook niet van deze wereld hoorquote:Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |