Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom davy, we hebben je allemaal gemist.
castagne kon je eten toen ik laatst checktequote:Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Castagne was toch een nederlandse voetballer?
Luc Castagnequote:Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Castagne was toch een nederlandse voetballer?
iks mis mee.quote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een deprimerend elftal. Berghuis, Klaassen, Janssen, Bergwijn, Blind
Ik denk dat het idee was de tegenstander hoofdpijn te geven. Weet niet of het werkt maar bij mij in ieder geval wel.quote:Op zondag 25 september 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Dat shirt is ook alsof ze iemand op middelbare school kamp hebben laten tie dye'en
Ik heb niks met Feyenoorders.quote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoorders vinden deze post NIET leuk
Enkel tamme castagnes, wilde castagnes zijn vies en zelfs ietwat giftig.quote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
castagne kon je eten toen ik laatst checkte
Wat hebben die tegen Courtois?quote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoorders vinden deze post NIET leuk
dit is een leuk feitjequote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel tamme castagnes, wilde castagnes zijn vies en zelfs ietwat giftig.
Niks mis mee.quote:
Dat weet ik maatquote:Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom davy, we hebben je allemaal gemist.
In '88 had het succesquote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee was de tegenstander hoofdpijn te geven. Weet niet of het werkt maar bij mij in ieder geval wel.
Daarom niet.quote:
Dat krijg je als je Danny Blind de ploeg laat bepalen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een deprimerend elftal. Berghuis, Klaassen, Janssen, Bergwijn, Blind
Jawel.quote:
Kan dat?quote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Kan ook dat Aloa supporter is van de club uit Rotterdam
Wanneer studeer je af?quote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bezig met papers voor de uni, druk de komende paar dagen. Jij?
Xerxes DZB??quote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Kan ook dat Aloa supporter is van de club uit Rotterdam
Stel je voor dat we het WK winnen. Dan vereeuwig je het winter WK in Qatar met dit shirt.quote:
Mag wel een keer.quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Stel je voor dat we het WK winnen. Dan vereeuwig je het winter WK in Qatar met dit shirt.
Zou ergens wel passen bij het Nederlands elftal.
Dan aan de slag bij de big four?quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
juli denk ik volgend jaar als ik alles haal
Dit roep je inmiddels al 10 jaar.quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je dan net zo lang gestudeerd als Rutte?quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik niet echt iets bijzonders. Jammer dat Gakpo niet meedoetquote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bezig met papers voor de uni, druk de komende paar dagen. Jij?
dat is wel het planquote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan aan de slag bij de big four?
Ja apart. Net als Malaciaquote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik niet echt iets bijzonders. Jammer dat Gakpo niet meedoet
Eens, ook Malacia en brobbeyquote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik niet echt iets bijzonders. Jammer dat Gakpo niet meedoet
Hij besteedt natuurlijk ook de nodige tijd aan God en Aziaten, ik begrijp het allemaal wel.quote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt de draak gestoken met de studietijd van @:Kingroland
Veel plezier maat.quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
WAT EEN SCHIJTPARTIJ
Ik zet het op een zuipen. Kan alleen maar beter worden.
Wat denk jij dat er eerder gaat gebeuren? @KingRoland haalt zijn studie of Feyenoord wordt weer kampioen?quote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je dan net zo lang gestudeerd als Rutte?
De Slag om Neurenbergquote:Op zondag 25 september 2022 21:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo voelt een supporter van Portugal zich dus.
quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
WAT EEN SCHIJTPARTIJ
Nu nog eentje van de Croky Cup en het feest is compleetquote:Op zondag 25 september 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat jullie NL’ers een speler van de pintjesliga moeten opstellen
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Stel je voor dat we het WK winnen. Dan vereeuwig je het winter WK in Qatar met dit shirt.
Zou ergens wel passen bij het Nederlands elftal.
Waar is die gebleven?quote:Op zondag 25 september 2022 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog
- Marco B
Ik droom steeds vaker hardop dat werkloos zijn geweldig zou zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
WAT EEN SCHIJTPARTIJ
Ik denk dat ik eerder doodga.quote:Op zondag 25 september 2022 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er eerder gaat gebeuren? @:kingroland haalt zijn studie of Feyenoord wordt weer kampioen?
Wie dan?quote:Op zondag 25 september 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat jullie NL’ers een speler van de pintjesliga moeten opstellen
Wasquote:Op zondag 25 september 2022 21:14 schreef Zorro het volgende:
Maar dit is dus het beste Belgisch team ooit?
Ahaquote:
Je hebt het niet precies begrepen geloof ikquote:
Hij wist dat hij fout was..quote:Op zondag 25 september 2022 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gecanceld zonder rechtzaak of harde bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |