iks mis mee.quote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een deprimerend elftal. Berghuis, Klaassen, Janssen, Bergwijn, Blind
Ik denk dat het idee was de tegenstander hoofdpijn te geven. Weet niet of het werkt maar bij mij in ieder geval wel.quote:Op zondag 25 september 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Dat shirt is ook alsof ze iemand op middelbare school kamp hebben laten tie dye'en
Ik heb niks met Feyenoorders.quote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoorders vinden deze post NIET leuk
Enkel tamme castagnes, wilde castagnes zijn vies en zelfs ietwat giftig.quote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
castagne kon je eten toen ik laatst checkte
Wat hebben die tegen Courtois?quote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoorders vinden deze post NIET leuk
dit is een leuk feitjequote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel tamme castagnes, wilde castagnes zijn vies en zelfs ietwat giftig.
Niks mis mee.quote:
Dat weet ik maatquote:Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom davy, we hebben je allemaal gemist.
In '88 had het succesquote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee was de tegenstander hoofdpijn te geven. Weet niet of het werkt maar bij mij in ieder geval wel.
Daarom niet.quote:
Dat krijg je als je Danny Blind de ploeg laat bepalen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een deprimerend elftal. Berghuis, Klaassen, Janssen, Bergwijn, Blind
Jawel.quote:
Kan dat?quote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Kan ook dat Aloa supporter is van de club uit Rotterdam
Wanneer studeer je af?quote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bezig met papers voor de uni, druk de komende paar dagen. Jij?
Xerxes DZB??quote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Kan ook dat Aloa supporter is van de club uit Rotterdam
Stel je voor dat we het WK winnen. Dan vereeuwig je het winter WK in Qatar met dit shirt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |