Mag wel een keer.quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Stel je voor dat we het WK winnen. Dan vereeuwig je het winter WK in Qatar met dit shirt.
Zou ergens wel passen bij het Nederlands elftal.
Dan aan de slag bij de big four?quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
juli denk ik volgend jaar als ik alles haal
Dit roep je inmiddels al 10 jaar.quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je dan net zo lang gestudeerd als Rutte?quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik niet echt iets bijzonders. Jammer dat Gakpo niet meedoetquote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bezig met papers voor de uni, druk de komende paar dagen. Jij?
dat is wel het planquote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan aan de slag bij de big four?
Ja apart. Net als Malaciaquote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik niet echt iets bijzonders. Jammer dat Gakpo niet meedoet
Eens, ook Malacia en brobbeyquote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik niet echt iets bijzonders. Jammer dat Gakpo niet meedoet
Hij besteedt natuurlijk ook de nodige tijd aan God en Aziaten, ik begrijp het allemaal wel.quote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt de draak gestoken met de studietijd van @:Kingroland
Veel plezier maat.quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
WAT EEN SCHIJTPARTIJ
Ik zet het op een zuipen. Kan alleen maar beter worden.
Wat denk jij dat er eerder gaat gebeuren? @KingRoland haalt zijn studie of Feyenoord wordt weer kampioen?quote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je dan net zo lang gestudeerd als Rutte?
De Slag om Neurenbergquote:Op zondag 25 september 2022 21:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo voelt een supporter van Portugal zich dus.
quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
WAT EEN SCHIJTPARTIJ
Ik zet het op een zuipen. Kan alleen maar beter worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |