blaasontsteking en zwanger zijn???quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
zijn alweer een vraag verder, berend moest heel hard lachen iig.
Ik denk dat ik voor blaasontsteking gaquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
blaasontsteking en zwanger zijn???
Geen idee, hoorde wel iets van zwanger zijn maar door berend zijn geluiden heb ik nu mijn geluid weer zachter gezet en dan zijn ze bijna niet te verstaan.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
blaasontsteking en zwanger zijn???
daar had wendy het overquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor blaasontsteking ga
Dombo.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar had wendy het over
dat ze voor blaasontsteking naar de arts ging en bleek dat ze zwanger was
kwam heel vaak voor zei ze![]()
In haar milieu?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar had wendy het over
dat ze voor blaasontsteking naar de arts ging en bleek dat ze zwanger was
kwam heel vaak voor zei ze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoordquote:
Hier helemaal wit, geen kleur meer te bekennen. Ik was ooit donkerblondquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
blond forever
nog geen grijs te spotten hier
ik vind dat bij mannen wel heel mooiquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier helemaal wit, geen kleur meer te bekennen. Ik was ooit donkerblond![]()
En niet kaal zoals m'n broers
Ik ook niet en ook niet gedacht toen ik zwanger was.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
is ook niet OSM dus
Kaal?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat bij mannen wel heel mooi![]()
kalende vrouwen vind ik ook minderquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat bij mannen wel heel mooi![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kalende vrouwen vind ik ook minder
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze kaal zijnquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen natuurlijk, zit toch 24 uur op elkaars lip daaro.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zou Ruben Djedi toch leuk vinden? Twijfel soms wel aan zijn manier van doen en kijken
staat vaak heel gedistingeerdquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeheee, wit haar.
En met greys eens, vind dat vaak mooi helemaal wit of grijs.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:38 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind djedi vrij intiem bij ruben zo
Ik ben net zo wit als m'n oma (moeders kant) die was zo wit als parelsquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeheee, wit haar.
En met greys eens, vind dat vaak mooi helemaal wit of grijs.
Ik heb die stream helemaal nietquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:38 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind djedi vrij intiem bij ruben zo
klinkt sprookjesachtigquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben net zo wit als m'n oma (moeders kant) die was zo wit als parels
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat vaak heel gedistingeerd
Ik had gesjegt, gja ff fan mjijn slip afsquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen natuurlijk, zit toch 24 uur op elkaars lip daaro.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Beetje grijs in korte baard of bij de slapen alleen vind ik ook mooi.
Ik word oud, had dat vroeger niet, dat ik dat mooi vond![]()
Op stream, blah blah blah blah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexx voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn echt de laatste, wil ook nog even wat anders doen ....![]()
[ afbeelding ]
Moirama voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Mexx voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wendy voelt de mannen - 24 september 2022.je bent een topperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn echt de laatste, wil ook nog even wat anders doen ....![]()
[ afbeelding ]
Moirama voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Mexx voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wendy voelt de mannen - 24 september 2022.Dank je wel weer en veel plezier met iets anders doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb alleen grijs in mijn baardquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Beetje grijs in korte baard of bij de slapen alleen vind ik ook mooi.
Ik word oud, had dat vroeger niet, dat ik dat mooi vond![]()
Op stream, blah blah blah blah.
Geen idee waarom het daar eerder grijs is
Oja, on topic nu![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Nog steeds blah blah blah op streams, oh wacht, martin gooide een bijna leeg potje chocopasta naar babette haar hoofd.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nog steeds blah blah blah op streams, oh wacht, martin gooide een bijna leeg potje chocopasta naar babette haar hoofd.![]()
![]()
Truste Greysquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
babette streams![]()
madeleine streams![]()
lekker slapen![]()
![]()
![]()
Sjiek hoor en geen idee ook, gaat allemaal maar raar nadat je 40 bent geworden. Begin van het aftakelen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen grijs in mijn baard
Geen idee waarom het daar eerder grijs is
Oja, on topic nu![]()
Gert jan en babette over andere mensen blah blah blah, ik ga ook maar ff wat anders doen, concentratie is weg.![]()
Toedels allemaal![]()
![]()
![]()
zou hij zo'n realdoll in huis hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:43 schreef D. het volgende:
En hij wil kleine borsten
Op de vrouw dus![]()
Zoekplaatje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, hij is maagd, dan telt een pop ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zou hij zo'n realdoll in huis hebben?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjiek hoor en geen idee ook, gaat allemaal maar raar nadat je 40 bent geworden. Begin van het aftakelen.![]()
Gert jan en babette over andere mensen blah blah blah, ik ga ook maar ff wat anders doen, concentratie is weg.![]()
Toedels allemaal![]()
![]()
![]()
oja is ook zoquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij is maagd, dan telt een pop ook niet![]()
![]()
Zo'n slappe siliconen "Annie"quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zou hij zo'n realdoll in huis hebben?![]()
![]()
Madeleine valt op innerlijk, maar hij moet er niet uitzien als iemand als Berend, want dan schrikt ze zich te pletter![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij gaapt echt wanneer hij het lastig heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog een rondje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Engine vind Sasha leuk...quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:51 schreef D. het volgende:
Mirthe zegt dat Jerrold niet haar type is, maar ze zijn vrienden en lachen samen
@:engine![]()
Goffer.
Maar hij praat tebminste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook ,nadat jij er over begonquote:Op zondag 25 september 2022 00:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Nee ik zag hem op andere stream![]()
![]()
Babette is weer on fleak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Kim kapster val op blond met blauwe ogenquote:Op zondag 25 september 2022 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, al voldoet ie wel aan veel van haar punten, dus wie weet heeft ze het zelf nog niet door![]()
Ik zeg wijs niets, want da's weer off-topicquote:Op zondag 25 september 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En Kim kapster val op blond met blauwe ogen![]()
![]()
Het is een wonderquote:Op zondag 25 september 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
Waar is de stream 2 op de slaper? Iedereen nog wakker ?![]()
Door wie?quote:Op zondag 25 september 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
Er zullen zo wel een paar naar bed gestuurd worden![]()
![]()
Moet ik nu raden?quote:Op zondag 25 september 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het ... daarom is ze ook de bitch![]()
![]()
Tot ze ribbelviningers hebben?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dus je je dochter heet Simone.Mis je haar niet?
Creatures crawl in search of bloodquote:Op zondag 25 september 2022 00:59 schreef D. het volgende:
"Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand..."
To terrorize y’all’s neighborhood (I’m gonna thrill you tonight)
And whosoever shall be found
Without the soul for getting down“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook al jeuk.
Wendy en Eunice.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Babbete en Laila blijven zitten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werden die vanochtend nu ook al samen wakker ?quote:Op zondag 25 september 2022 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babbete en Laila blijven zitten.![]()
Samen in bed.quote:Op zondag 25 september 2022 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Werden die vanochtend nu ook al samen wakker ?
![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 00:59 schreef D. het volgende:
[..]
"Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand..."Cause this is thriller, thriller nightquote:Op zondag 25 september 2022 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Creatures crawl in search of blood
To terrorize y’all’s neighborhood (I’m gonna thrill you tonight)
And whosoever shall be found
Without the soul for getting down![]()
![]()
Jeej nog mensen wakker
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Zijn er nog meer groepjes wakker?quote:Op zondag 25 september 2022 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Babette, gert jan, leila en berend.![]()
Stream 2 uiteraard slapende mensen.
Maar ziet er gezellig uit
Knus hoekje daarbuiten....eigenlijk nog een kampvuurtje erbij
quote:Op zondag 25 september 2022 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er nog meer groepjes wakker?
Maar ziet er gezellig uitgeen idee, geluid staat uit bij mij, zit iets anders te kijken ook.
![]()
Ja zitten toch gezellig knus te babbelen.![]()
![]()
Vind het wel een prima kerelquote:Op zondag 25 september 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
Gert Jan lult maar door .. maar hij lult wel lekker ..
Leila ook een keer losgeweekt van Moraima.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wendy had er 7 goed.
"maar ik heb natuurlijk ook al veel getraind hier"
Dacht al dat ik gitaar op de achtergrond hoorde. Jeffrey en Eunice zijn nog in de keuken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wat?quote:Op zondag 25 september 2022 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
House of the Dragon afgekeken, laatste uur fragmenten van vandaag komen nu online ...Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Jij een beetje mooie series kijken,en ik de streams in de gaten houden.quote:Op zondag 25 september 2022 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
House of the Dragon afgekeken, laatste uur fragmenten van vandaag komen nu online ...
Ik kijk mee nu. Gedeelde smartquote:Op zondag 25 september 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij een beetje mooie series kijken,en ik de streams in de gaten houden.
Ja sorry, maar ik upload de laatste paar uur van stream 1 hier morgen weer ter compensatie ....quote:Op zondag 25 september 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
Jij een beetje mooie series kijken,en ik de streams in de gaten houden.
.![]()
Jeffrey was een stevige roker. Lukt hem aardig om niet te roken nu zegt hij.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
10 euro aan peuken en 10 euro aan wijn per dag zegt Jeffrey.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Streamlock met planten in het daglicht
Weltrusten!quote:Op zondag 25 september 2022 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, loop deze week piket dienst en moet morgen nu werken, welterusten ....![]()
Weer terug
Bank met Djedi, Mirthe en nog iemand?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mirthe doet kriebelen...wat is dat toch met constant elkaar moeten betasten
Jerrold misschien?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ah Jerrold dus....trio kriebelenquote:Op zondag 25 september 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
Oohh Myrthe met Djedi en Jerrold close op de bank
Ruben ziek jaloers als hij dit ziet.quote:Op zondag 25 september 2022 02:08 schreef chufi het volgende:
Myrthe kriebelt ze geil en kruipt straks bij Kenzi in bedEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja die kans bestaat .. denk dat ie al in bed ligtquote:Op zondag 25 september 2022 02:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ruben ziek jaloers als hij dit ziet.![]()
Maar geen verslaving.quote:Op zondag 25 september 2022 01:58 schreef engine het volgende:
10 euro aan peuken en 10 euro aan wijn per dag zegt Jeffrey.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Maak dat de kat maar wijsquote:![]()
Al lijkt hij ook best prima zonder te kunnen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik tikte dat vroeger ook makkelijk aan en dan nog een geeltje wiet erbij.Dat was ontspanning.quote:Op zondag 25 september 2022 01:58 schreef engine het volgende:
10 euro aan peuken en 10 euro aan wijn per dag zegt Jeffrey.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In deze setting kan het ook prima.Mooi om te zien.quote:Op zondag 25 september 2022 02:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maak dat de kat maar wijs![]()
Al lijkt hij ook best prima zonder te kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso altijd getrimd of kaal. Het gaat over haren.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
vraagt zich welke haren?quote:Op zondag 25 september 2022 02:20 schreef engine het volgende:
Sowieso altijd getrimd of kaal. Het gaat over haren.
de van busch of van hoofd![]()
Buschquote:Op zondag 25 september 2022 02:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
vraagt zich welke haren?
de van busch of van hoofd
Jeffrey, Eunice en Zoë nog op.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nu gaat het over strings.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jerrold en Mirthe aan het snacken op de bank
Eunice en Babette in bed aan het buurten.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gefluister in de nachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze hebben elkaar genoeg te vertellen in ieder gevalquote:
Alleen moeilijk te verstaan dat gefluisterquote:Op zondag 25 september 2022 04:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar genoeg te vertellen in ieder gevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Denk dat het Eunice is in Babet's bed ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat jij dat kan zien in het donker, ik weet bij licht nog niet steeds niet wie wie isquote:Op zondag 25 september 2022 06:25 schreef Flow3r het volgende:
waar is Babet heen , in Eunice bed ?![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet toevallig dat Babet boven slaapt, maar zag haar op die cap die ik eerder maaktequote:Op zondag 25 september 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij dat kan zien in het donker, ik weet bij licht nog niet steeds niet wie wie is![]()
alleen nu is ze weg![]()
![]()
Tot vlak voor ik gistermiddag de deur uit ging, 12.45 u ongeveer, waren ze op de streams verschrikkelijk aan het schreeuwen en heel hard lachen. Voornamelijk de vrouwen. Ik had alleen geluid aan en weet dus niet waarom ze dat deden en had geen tijd om te kijken.
Heeft iemand zin om mij dat te vertellen of moet ik gaan terug lezen![]()
No mercy for animal abusers![]()
Goedemorgen COS
Alles nog in diepe rust op de streams. Het is nu wachten tot Erik zijn 2,5 minuut workout gaat uitvoeren om vervolgens voor zich uit te gaan staren in een stoel.![]()
Waarom spuugt Jeffrey zijn tandpastaslijmspeeksel in de keukengootsteen? Ze hebben toch een badkamer?
Viespeuk!!No mercy for animal abusers![]()
Wat maakt dat nou uit? Je maakt die shit af en toe schoon.quote:Op zondag 25 september 2022 07:11 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom spuugt Jeffrey zijn tandpastaslijmspeeksel in de keukengootsteen? Ze hebben toch een badkamer?
Viespeuk!!![]()
Ik vind het vies!quote:Op zondag 25 september 2022 07:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Je maakt die shit af en toe schoon.No mercy for animal abusers![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 07:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar staart diepongelukkig voor zich uit volgens mij.
Daarom!quote:
Bovendien is de badkamer 5 stappen verder. Dat hij de boel uitspuugt in de keuken is een teken van onverschilligheid en schijt hebben.
Je raadt het al.
Ik ben geen fan van Jeffrey.
Alleen zijn haar vind ik leuk.No mercy for animal abusers![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 07:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daarom!
Bovendien is de badkamer 5 stappen verder. Dat hij de boel uitspuugt in de keuken is een teken van onverschilligheid en schijt hebben.
Je raadt het al.
Ik ben geen fan van Jeffrey.
Alleen zijn haar vind ik leuk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verwijderd. Beetje een kut comment mijnerzijds. Excuus.
[ Bericht 93% gewijzigd door tonja op 25-09-2022 08:20:09 ]![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 07:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah, Ik snap het!!
Lekker ding ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom moet je in vredesnaam om kwart voor 8 bijna een SL doen???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eric maakte net de verkeerde wakker. Twee dames hebben van bed gewisseld.
Heeft hij dus staan schudden aan Babette die helemaal niet wakker gemaakt wil worden.
Erik is niet zo van het fucken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 07:41 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey wil iets of iemand fucken.
Eric is daar niet van.
Dit is een mooi gesprek..quote:Op zondag 25 september 2022 07:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
joh!
totaal niet verwacht![]()
![]()
![]()
gm mop
Goedemorgen leave.![]()
![]()
die is echt wel viezzzzzzquote:Op zondag 25 september 2022 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ga lekker met een kop koffie de hottub in man. Je hebt het hele rijk voor je alleen.
die hottubThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daarna gewoon douchen toch. Maar inderdaad hij zou wel eens ververst moeten worden denk ik. Of het moet er een met een filter zijn. Geen idee hoe zo'n ding werkt.quote:Op zondag 25 september 2022 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is echt wel viezzzzzz
die hottub![]()
Ja Patrick.quote:Op zondag 25 september 2022 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is echt wel viezzzzzz
die hottub
het is er wel 1 met een filterquote:Op zondag 25 september 2022 07:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarna gewoon douchen toch. Maar inderdaad hij zou wel eens ververst moeten worden denk ik. Of het moet er een met een filter zijn. Geen idee hoe zo'n ding werkt.
maar ze hebben geen chloortabletten
dus
verversen maarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weet de stagiaire niet hoe een stream switch werkt??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waterpas,
zaagblokje,
mesje,
stukje hout.
checkk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eric zoekt spullen bij elkaar om weer verder te gaan met zijn maandenproject"spel".No mercy for animal abusers![]()
quote:Tsja.quote:Op zondag 25 september 2022 07:49 schreef greysbones het volgende:
weet de stagiaire niet hoe een stream switch werkt??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kwam niet op het woord waterpas dus ik dacht la maarquote:Op zondag 25 september 2022 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
Waterpas,
zaagblokje,
mesje,
stukje hout.
checkk.
quote:Op zondag 25 september 2022 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kwam niet op het woord waterpas dus ik dacht la maar
Eigenlijk is Erik helemaal niet zo handig
als ik hem bezig zie met dingen
en ook de letters die hij wil gaan uitzagen
met een figuurzaag (die er niet is)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Erik
er worden keukenhanddoeken verkocht zonder dat er een lusje aan zit
eh ja Erik
niet iedereen hangt de handdoek aan een haakjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor een baas zou hij echt de hel zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 07:51 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is Erik helemaal niet zo handig
als ik hem bezig zie met dingen
en ook de letters die hij wil gaan uitzagen
met een figuurzaag (die er niet is)
quote:Op zondag 25 september 2022 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor een baas zou hij echt de hel zijn.![]()
![]()
Wel leuk dat Jeffrey erbij zit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is ook wel lekker weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tonjaaaa.quote:Op zondag 25 september 2022 07:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Sorry, dat was inderdaad niet erg aardig van me. Excuus.![]()
De gitaar is weer gefixed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Erik,maak de ontbijtploeg wakker.
De letter S is het moeilijkst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog niets gehoord. Kunnen ze het een beetje?quote:Op zondag 25 september 2022 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tonjaaaa.![]()
De gitaar is weer gefixed.![]()
Jeffrey wel,en hij leert het een paar anderen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord. Kunnen ze het een beetje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De E wordt ook moeilijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 25 september 2022 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeffrey wel,en hij leert het een paar anderen.![]()
![]()
![]()
Zoe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heeft al dagen niks gedaan,zoe wel terecht zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die kan vast geen pap makenquote:Op zondag 25 september 2022 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heeft al dagen niks gedaan,zoe wel terecht zijn.
Ja... dat is echt niet cool.quote:Op zondag 25 september 2022 08:11 schreef Flow3r het volgende:
Best belachelijk dat ze op de keukenploeg moeten wachten voor ontbijt![]()
ja maarquote:Op zondag 25 september 2022 08:11 schreef Flow3r het volgende:
Best belachelijk dat ze op de keukenploeg moeten wachten voor ontbijt
het zijn allemaal kleuters
volgens wandaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Juist een kleuter moet om 8 uur etenquote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
het zijn allemaal kleuters
volgens wanda![]()
![]()
neem die shit dan mee naar je kamerquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ze kunnen niet eens van elkaars honing afblijven, om maar wat te noemen![]()
![]()
Ze konden van mij de rambam krijgen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:11 schreef Flow3r het volgende:
Best belachelijk dat ze op de keukenploeg moeten wachten voor ontbijt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook helemaal waarquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neem die shit dan mee naar je kamer![]()
Rust,regelmaat en reinheid.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Juist een kleuter moet om 8 uur eten
Als je het potje op het aanrecht zetquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ze kunnen niet eens van elkaars honing afblijven, om maar wat te noemen
bij de algemene producten
dan kun je verwachten dat mensen denken dat ze het mogen gebruiken
zelfs de keukenploeg heeft het gebruikt![]()
Ja precies, de keuken is algemene ruimte, niemand zou daar de baas moeten zijn, wanneer je wakker bent en honger hebt , moet het mogelijk zijn een boterham te smeren , dom gedoequote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het potje op het aanrecht zet
bij de algemene producten
dan kun je verwachten dat mensen denken dat ze het mogen gebruiken
zelfs de keukenploeg heeft het gebruikt![]()
![]()
![]()
Het rare is dat het andersom wel werkt,diegene die als laatste wakker zijn smeren hun eigen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja precies, de keuken is algemene ruimte, niemand zou daar de baas moeten zijn, wanneer je wakker bent en honger hebt , moet het mogelijk zijn een boterham te smeren , dom gedoe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan is alles zo op(wanda)quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja precies, de keuken is algemene ruimte, niemand zou daar de baas moeten zijn, wanneer je wakker bent en honger hebt , moet het mogelijk zijn een boterham te smeren , dom gedoe
zie vaak degene die in de keuken bezig zijn het meeste in hun waffeltjes steken
Die privilege gun ik ze wel.Zou ik ook doen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is alles zo op(wanda)
zie vaak degene die in de keuken bezig zijn het meeste in hun waffeltjes steken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan moeten ze ook niet zeuren(toch?)quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die privilege gun ik ze wel.Zou ik ook doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Erik heeft nog niemand gehad voor een veiligheidsinstructie gehad voor de bijl
![]()
Ik heb het Berend zien doen?quote:Op zondag 25 september 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Goh,heb ik ook nooit gehad.quote:Op zondag 25 september 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
![]()
nah, Wanda lult uit haar nek, er is echt wel genoeg voor iedereen en sommigen eten minder dan anderenquote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is alles zo op(wanda)
zie vaak degene die in de keuken bezig zijn het meeste in hun waffeltjes steken![]()
Wanda is frau oberfuhrer van de etentroepenquote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah, Wanda lult uit haar nek, er is echt wel genoeg voor iedereen en sommigen eten minder dan anderen![]()
![]()
![]()
befehl etc...
ik zou hem vermijdenquote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik daar zat zou ik met niemand ruzie krijgen, maar met Erik zou ik mijn best moeten doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou met met best veel ruzie kunnen krijgen.Maar niet met Erik.quote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik daar zat zou ik met niemand ruzie krijgen, maar met Erik zou ik mijn best moeten doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaan we er samen heen. Dan krijgen we interessante televisiequote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou met met best veel ruzie kunnen krijgen.Maar niet met Erik.Ik botsen met Erik en jij met de rest
![]()
![]()
Erik is iemand die niet graag tegenspraak krijgt
en daar heb ik moeite meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jeffrey over kettingzagen.Daar moest ik net aan denken.
Ik had gelukkig wel een zaagbroek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: