Ook helemaal waarquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neem die shit dan mee naar je kamer
Rust,regelmaat en reinheid.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Juist een kleuter moet om 8 uur eten
Als je het potje op het aanrecht zetquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ze kunnen niet eens van elkaars honing afblijven, om maar wat te noemen
Ja precies, de keuken is algemene ruimte, niemand zou daar de baas moeten zijn, wanneer je wakker bent en honger hebt , moet het mogelijk zijn een boterham te smeren , dom gedoequote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het potje op het aanrecht zet
bij de algemene producten
dan kun je verwachten dat mensen denken dat ze het mogen gebruiken
zelfs de keukenploeg heeft het gebruikt![]()
Het rare is dat het andersom wel werkt,diegene die als laatste wakker zijn smeren hun eigen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja precies, de keuken is algemene ruimte, niemand zou daar de baas moeten zijn, wanneer je wakker bent en honger hebt , moet het mogelijk zijn een boterham te smeren , dom gedoe
dan is alles zo op(wanda)quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja precies, de keuken is algemene ruimte, niemand zou daar de baas moeten zijn, wanneer je wakker bent en honger hebt , moet het mogelijk zijn een boterham te smeren , dom gedoe
Die privilege gun ik ze wel.Zou ik ook doen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is alles zo op(wanda)
zie vaak degene die in de keuken bezig zijn het meeste in hun waffeltjes steken
dan moeten ze ook niet zeuren(toch?)quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die privilege gun ik ze wel.Zou ik ook doen.
Ik heb het Berend zien doen?quote:Op zondag 25 september 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft nog niemand gehad voor een veiligheidsinstructie gehad voor de bijl
![]()
Goh,heb ik ook nooit gehad.quote:Op zondag 25 september 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft nog niemand gehad voor een veiligheidsinstructie gehad voor de bijl
![]()
nah, Wanda lult uit haar nek, er is echt wel genoeg voor iedereen en sommigen eten minder dan anderenquote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is alles zo op(wanda)
zie vaak degene die in de keuken bezig zijn het meeste in hun waffeltjes steken
Als ik daar zat zou ik met niemand ruzie krijgen, maar met Erik zou ik mijn best moeten doenquote:
Wanda is frau oberfuhrer van de etentroepenquote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah, Wanda lult uit haar nek, er is echt wel genoeg voor iedereen en sommigen eten minder dan anderen
ik zou hem vermijdenquote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik daar zat zou ik met niemand ruzie krijgen, maar met Erik zou ik mijn best moeten doen
Ik zou met met best veel ruzie kunnen krijgen.Maar niet met Erik.quote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik daar zat zou ik met niemand ruzie krijgen, maar met Erik zou ik mijn best moeten doen
Gaan we er samen heen. Dan krijgen we interessante televisiequote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou met met best veel ruzie kunnen krijgen.Maar niet met Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |