abonnement Unibet Coolblue
pi_206065424
Let's go!

omdat de statistieken het zeggen!

https://www.ladbible.com/(...)ng-to-putin-20210702
en Rusland gaat winnen -O-

https://www.thesun.co.uk/(...)e-stage-battle-plan/

China, je weet wel die afvallige provincie van Taiwan maakt zich al klaar!

https://www.express.co.uk(...)asuhide-nakayama-ont

Het is weer hoog tijd om weer lading plee papier te gaan hamsteren *O*


Gas en olie als een gek omhoog.
Sancties in Rusland, en Putin zet kernwapens op scherp!

[ twitter ]

Houd de Oekraïne dit vol?

Video link naar de sponsor van dit deel.

YouTube kanaal die de oorlog goed samenvat en dagelijks update stand van zaken foto's video's kaarten en troepen bewegingen en tactiek van beide kanten en voorspellingen.
https://youtube.com/channel/UCHqqf2BwNM4Oih-a_ikbWww

Beelden van de oorlog
https://funker530.com/

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 23-09-2022 05:26:53 ]
pi_206065525
Kleine samenvatting van de beste meningen in nr 9.

De VS heeft sinds de tweede wereldoorlog geen oorlog meer gevoerd. -schaamlip
De helft van de provincies Groningen en Friesland kunnen best beslissen dat hun provincies, Drenthe en Overijssel onafhankelijk worden door middel van poststemmen. -Summers
Niemand kan een onderzoek doen daar oorlogsmisdrijven. -UncleScorp
Enorme gebieden leeg achterlaten waar je maanden om hebt gevochten is geen nederlaag van Rusland of verovering door Oekraine. -UncleScorp
Glazenmaker mod maken in BNW zou het einde van dit forum zijn. -loveyoulongtime
Laat de Soviet landen gewoon hun eigen gang gaan, wij merken er niks van als er miljoenen Oekrainers de grens over vluchten. -weetjewel5

Als ik nog een goede mening heb gemist dan hoor ik het graag.
pi_206065665
quote:
Zelenski "denkt niet" dat Moskou kernwapens zal gebruiken

De Oekraïense president Volodimir Zelenski "denkt niet" dat Moskou in zijn oorlog met Oekraïne kernwapens zal inzetten, zo heeft hij vandaag gezegd tegenover Bild TV nadat de Russische president Vladimir Poetin in een toespraak met atoomwapens had gedreigd

https://www.msn.com/nl-be(...)43f7a7669085c96e6ab7
Aaah dat is een kluifje voor onze zelenski ... hem uitdagen en kijken of ie het doet.
Zal alleszins mega spektakel zijn na enkele lijntjes coke :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206065705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Aaah dat is een kluifje voor onze zelenski ... hem uitdagen en kijken of ie het doet.
Zal alleszins mega spektakel zijn na enkele lijntjes coke :Y
Coke is slecht voor je neus en mentale gesteldheid. Bovendien financier je dan de CIA. Stop er dus mee oom Scorp!
  donderdag 22 september 2022 @ 16:21:14 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206066409
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Aaah dat is een kluifje voor onze zelenski ... hem uitdagen en kijken of ie het doet.
Zal alleszins mega spektakel zijn na enkele lijntjes coke :Y
Nou Rusland heeft naast kernwapens genoeg andere weapons of mass destruction.

Poetin gaf duidelijk aan dat het m geen reet meer uit maakt wat hij veroorzaakt.

Wat een lieve man is het toch ook.

Oh en hij gebruikt al een poosje fosfor

Hij heeft dit ook toen op de azovastal fabriek gebruikt.
Nou zie ik de wijze woorden van schaamlap weer terug dat de verdedigers burgers gebruikte als human shield.

Fosfor of bommen ongeleide projectielen en kogels maken geen onderscheid de gene die ze gebruikt wel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206066609
Ukrainian students and men of military age were banned from traveling abroad to study due to massive forgery of documents – Ukrainian television
https://t.me/intelslava/3(...)IyoFKGDyi5GMBH921xRg

Daar gaan Zelensky zijn 900.000 reserves. :W
----------------------
  donderdag 22 september 2022 @ 16:50:13 #7
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206066614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Aaah dat is een kluifje voor onze zelenski ... hem uitdagen en kijken of ie het doet.
Zal alleszins mega spektakel zijn na enkele lijntjes coke :Y
Wat een zeurkous is het toch , heeft hij alleen groene kleding ofzo :O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206066648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:50 schreef Summers het volgende:

[..]
Wat een zeurkous is het toch , heeft hij alleen groene kleding ofzo :O
Zelensky weet hoe je de meute moet bespelen.
Brussel weet hoe je de meute moet bespelen.
Putin weet ook hoe je de meute moet bespelen.
En dan wordt je op het slagveld geplaatst en zien we wel wat er gebeurd.
Na alle ellende worden de kaarten (grondstoffen) verdeeld en het geld geteld en gaan we weer naar een ander land.

‘Naïve’ to think Russia will lose war, says Dr Jordan Peterson
pi_206066698

German media reporting from Ukraine, suddenly a Ukrainian tank passes with a Swastika! oh dear.

_O- _O- _O- _O- _O-
pi_206066815
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:04 schreef Schaamlap het volgende:

German media reporting from Ukraine, suddenly a Ukrainian tank passes with a Swastika! oh dear.

_O- _O- _O- _O- _O-
In een video over net buitgemaakte voertuigen zie jij bewijs dat juist de Oekraïners de nazi's zijn? Beetje riskante move.
pi_206066826
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:49 schreef Schaamlap het volgende:
Ukrainian students and men of military age were banned from traveling abroad to study due to massive forgery of documents – Ukrainian television
https://t.me/intelslava/3(...)IyoFKGDyi5GMBH921xRg

Daar gaan Zelensky zijn 900.000 reserves. :W
----------------------
Ze staan "massaal" achter Zelensky hoor ...Las ergens over honderdduizenden Oekraïners die sinds 2015 de dienstplicht hebben ontdoken.
pi_206066866
Vanaf 2014 al bekend maar schijnbaar is het allemaal niet zo'n probleem.
Dat doet mij denken aan de opkomst van Hitler, dat begon ook klein, kreeg bijna geen aandacht en groeide uit tot een Wereldoorlog

Je zal deze lieverdjes maar durven te steunen. Brussel schijnt geen probleem te hebben hiermee.


  donderdag 22 september 2022 @ 17:35:09 #13
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206066882
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:04 schreef Schaamlap het volgende:

German media reporting from Ukraine, suddenly a Ukrainian tank passes with a Swastika! oh dear.

_O- _O- _O- _O- _O-
Oeps maar voor Zelensky hartstikke normaal natuurlijk }:|
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206066892
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In een video over net buitgemaakte voertuigen zie jij bewijs dat juist de Oekraïners de nazi's zijn? Beetje riskante move.
Dit is wel een heel slechte en trieste poging om het weer in de schoenen van Rusland te schuiven. :')

Op de eerste tank die je in het filmpje ziet zie je duidelijk een 'Z', de tweede tank die later langs rijdt heeft dat niet, maar er staat wel een swastika op. Duidelijk Oekraïens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2022 17:38:03 ]
pi_206066894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:26 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ze staan "massaal" achter Zelensky hoor ...Las ergens over honderdduizenden Oekraïners die sinds 2015 de dienstplicht hebben ontdoken.
Dat is logisch.
Je gaat je leven niet geven voor een corrupt nazi regime.
Dit zal in elk Oostblok land gebeuren, dus ook in Rusland.(alhoewel ik honderden recruiten zie staan bij allerlei meldingscentra)
De Regeringen zijn allen zwaar corrupt en niemand is genegen voor dit soort vuilnis te strijden.

Ik vraag mij af als morgen opeens het Nederlandse leger naar Okeraine vertrekt en er een mobilisatie zal plaatsvinden, of dan iedereen nog zo enthousiast is. Rutte gaat zeker niet. Die zwaait alleen uit. :Y
pi_206066920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:36 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Dit is wel een heel slechte en trieste poging om het weer in de schoenen van Rusland te schuiven. :')

Op de eerste tank die je in het filmpje ziet zie je duidelijk een 'Z', de tweede tank die later langs rijdt heeft dat niet, maar er staat wel een swastika op.
Hans Kazan was waarschijnlijk aanwezig en veranderde de Z magisch in een Swastika.
Maar ik snap het wel, er zijn sommige forummers die zich best wel schamen om Nazi's te verdedigen.
Vroeger werd er ook een beroep gedaan om Bolsjewisme te bestrijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206066924
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:36 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat is logisch.
Je gaat je leven niet geven voor een corrupt nazi regime.
Dit zal in elk Oostblok land gebeuren, dus ook in Rusland.(alhoewel ik honderden recruiten zie staan bij allerlei meldingscentra)
De Regeringen zijn allen zwaar corrupt en niemand is genegen voor dit soort vuilnis te strijden.

Ik vraag mij af als morgen opeens het Nederlandse leger naar Okeraine vertrekt en er een mobilisatie zal plaatsvinden, of dan iedereen nog zo enthousiast is. Rutte gaat zeker niet. Die zwaait alleen uit. :Y
Er was daar een keer een topic over in GC, waar de meeste users aangaven niet bereid te zijn te vechten voor Nederland (laat staan vertrekken naar Oekraïne voor Rutte).
  donderdag 22 september 2022 @ 17:41:34 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206066928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:36 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat is logisch.
Je gaat je leven niet geven voor een corrupt nazi regime.
Dit zal in elk Oostblok land gebeuren, dus ook in Rusland.(alhoewel ik honderden recruiten zie staan bij allerlei meldingscentra)
De Regeringen zijn allen zwaar corrupt en niemand is genegen voor dit soort vuilnis te strijden.

Ik vraag mij af als morgen opeens het Nederlandse leger naar Okeraine vertrekt en er een mobilisatie zal plaatsvinden, of dan iedereen nog zo enthousiast is. Rutte gaat zeker niet. Die zwaait alleen uit. :Y
Onze leiders noemen dat gewoon strijden en lijden voor vrijheid en democratie , helaas letten mensen niet meer op daden als de woorden maar zoet klinken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 22 september 2022 @ 17:43:05 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206066940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:32 schreef Schaamlap het volgende:
Vanaf 2014 al bekend maar schijnbaar is het allemaal niet zo'n probleem.
Dat doet mij denken aan de opkomst van Hitler, dat begon ook klein, kreeg bijna geen aandacht en groeide uit tot een Wereldoorlog

Je zal deze lieverdjes maar durven te steunen. Brussel schijnt geen probleem te hebben hiermee.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah jah Nazi's gaan we weer.
Waarom ruilt Poetin 200+ door jou zogenaamde Nazis voor 55 soldaten en 1 boezem vriendje van Poetin?

Oh en ik laat je even herinneren dat je in de eu woont, eu steunt Oekraïne en dus in ogen van Rusland dus zelf een nazi bent.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206066951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah jah Nazi's gaan we weer.
Waarom ruilt Poetin 200+ door jou zogenaamde Nazis voor 55 soldaten en 1 boezem vriendje van Poetin?

Oh en ik laat je even herinneren dat je in de eu woont, eu steunt Oekraïne en dus in ogen van Rusland dus zelf een nazi bent.
:')
pi_206066955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:43 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
:')
Lief he.
Hij probeert het steeds weer. :Y
  donderdag 22 september 2022 @ 17:46:31 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206066967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:41 schreef Summers het volgende:

[..]
Onze leiders noemen dat gewoon strijden en lijden voor vrijheid en democratie , helaas letten mensen niet meer op daden als de woorden maar zoet klinken .
Rutte is in iedergeval al eens in Oekraïne geweest..

Poetin komt amper uit zijn bunker.
Maar stuurt nu wel 300.000 man naar het front om 6000 gesneuvelden te vervangen.

Al zal dat aantal wel wat minder zijn aangezien er een groot aantal de afgelopen dagen het land is uitgevlugt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 22 september 2022 @ 17:50:29 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206066993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:43 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
:')
Oh jah schaamlap zijn eigen woorden in de eerste delen van dit topic.
Iedereen die Oekraïne steunt is nazi.

Grappig wel dat een van de oprichters van het azov bataljon joods is en het land geleid word door een jood en Nazis hebben het nou niet bepaald op joden als je even de geschiedenis in duikt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 22 september 2022 @ 18:01:20 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206067080
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
Rutte is in iedergeval al eens in Oekraïne geweest..

Poetin komt amper uit zijn bunker.
Maar stuurt nu wel 300.000 man naar het front om 6000 gesneuvelden te vervangen.

Al zal dat aantal wel wat minder zijn aangezien er een groot aantal de afgelopen dagen het land is uitgevlugt.
Hoe weet je dat allemaal zo zeker?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206067110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hoe weet je dat allemaal zo zeker?
Er zijn beelden van Rutte in Oekraïne.

Poetin komt amper in de openbaarheid en als hij eruit komt zijn er steeds dezelfde mensen om hem heen. Beroemd is de vrouw die schoonmaker, ijscoverkoper en uni prof tegelijk was.

Dat was dus sarcasme over de ongeloofwaardige Russische cijfers en die 300.000 heeft Poetin zelf afgekondigd.

Het internet staat vol beelden van lange files aan de Finse, Georgische en Mongolische grens. De prijs van vliegtickets is door het dak in 2 dagen tijd.
pi_206067219
⚡New statements by the Russian Ministry of Defense on the situation with partial mobilization:

▪️The Russian government has created a call center for the procedure for conducting partial mobilization;

▪️As part of the partial mobilization, shooters, tankers, gunners, drivers and mechanics will be called up;

▪️The sequence of conscription of citizens from the reserve has not been established, but priority is given to those who have suitable military specialties;

▪️One of the main factors in mobilization is the fact that citizens called up from the reserve have combat experience;

▪️About 10 thousand citizens arrived at the military commissariats on their own during the first day of partial mobilization;

▪️Citizens booked for organizations receive the right to deferment from mobilization;

▪️Quotas for the number of citizens called up from the reserve for the subjects of the Russian Federation, public or private organizations are not set.
https://t.me/intelslava/3(...)O_RiaI1ngYWUe3bi22b0
-------------------------
A selection of personnel from many regions of Russia - from Yakutsk to Derbent, from Vladivostok to Anapa - with gatherings of mobilized citizens at the gates of military enlistment offices. Farewell to relatives, promises to return and a fighting mood.
https://t.me/intelslava/3(...)0cPKNZ5J9CVQ7MuwK2Lw
----------------
Met filmpje.
pi_206067223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hoe weet je dat allemaal zo zeker?
Dat stond op nu.nl, dan zal het wel waar zijn?
  donderdag 22 september 2022 @ 18:20:18 #28
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206067275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:15 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat stond op nu.nl, dan zal het wel waar zijn?
Net echt ja effe op en neer met de trein.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 18:21:02 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206067285
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In een video over net buitgemaakte voertuigen zie jij bewijs dat juist de Oekraïners de nazi's zijn? Beetje riskante move.
_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 22 september 2022 @ 18:30:43 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206067367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hoe weet je dat allemaal zo zeker?
Over dat Russen het land uit vluchten.

Beelden van enorme ladingen autos aan de grens de grens stonden bij de grenzen waar men nog heen kon.
Plus enorme toename van vluchten uit Rusland naar andere landen.

Poetin gaf zelf aan dat er nog geen 6000 man is gesneuveld.
Als er maar 6000 zijn gesneuveld waar zijn er dan 300.000 vervangers voor nodig.

Het aantal gesneuvelden in totaal kan alleen maar worden geschat zelfs de meest minimale schattingen komen op meer dan 15.000 terrecht.

Oekraïne niet veel beter.
Zelensky gaf zelfs ergens in juni/juli aan dat men +-200 mannen gesneuveld/gewonden had per dag.


Plus uitgelekte documenten uit Kremlin geven al meer dan 60.000 aan.. (juli)
Maar of die betrouwbaar zijn, is lastig te bepalen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206067712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:36 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Dit is wel een heel slechte en trieste poging om het weer in de schoenen van Rusland te schuiven. :')

Op de eerste tank die je in het filmpje ziet zie je duidelijk een 'Z', de tweede tank die later langs rijdt heeft dat niet, maar er staat wel een swastika op. Duidelijk Oekraïens.
Ik kan nog een betere doen. Twee keer in de geschiedenis is nazisme populairder geworden in Oekraïne. Nadat de Russen miljoenen mensen hadden vermoord en nadat Rusland in 2014 zomaar was binnengevallen. Kan toeval zijn hoor, maar toch wel heel gek toeval.

En ja je kan beelden vinden van Oekraïners met swastika's, maar die kan je net zo goed en vaak vinden van Russen. Je kan ze zelfs vinden van Nederlanders, maar persoonlijk wil ik niet bevrijd worden door Rusland, omdat we een stel debieltjes aan de rand van de samenleving hebben. Een joodse president sluit voor mij toch wel uit dat het een land vol fascisten is.
pi_206067767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Over dat Russen het land uit vluchten.

Beelden van enorme ladingen autos aan de grens de grens stonden bij de grenzen waar men nog heen kon.
Plus enorme toename van vluchten uit Rusland naar andere landen.

Poetin gaf zelf aan dat er nog geen 6000 man is gesneuveld.
Als er maar 6000 zijn gesneuveld waar zijn er dan 300.000 vervangers voor nodig.

Het aantal gesneuvelden in totaal kan alleen maar worden geschat zelfs de meest minimale schattingen komen op meer dan 15.000 terrecht.

Oekraïne niet veel beter.
Zelensky gaf zelfs ergens in juni/juli aan dat men +-200 mannen gesneuveld/gewonden had per dag.

Plus uitgelekte documenten uit Kremlin geven al meer dan 60.000 aan.. (juli)
Maar of die betrouwbaar zijn, is lastig te bepalen.
Dus dat weet je allemaal niet.
ffs, Wat lul je nou pver zeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_206067823
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:08 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dus dat weet je allemaal niet.
ffs, Wat lul je nou pver zeg.
-Geen persoonlijke aanval graag-

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 22-09-2022 23:44:50 ]
pi_206067853
  donderdag 22 september 2022 @ 19:31:06 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206068048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:08 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dus dat weet je allemaal niet.
ffs, Wat lul je nou pver zeg.
Rusland heeft 300.000 man nodig om er 6000 te vervangen.
Iets klopt er niet.

Wat denk je dat ze met losse flodders schieten op elkaar?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 22 september 2022 @ 20:02:13 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206068584
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Er zijn beelden van Rutte in Oekraïne.

Poetin komt amper in de openbaarheid en als hij eruit komt zijn er steeds dezelfde mensen om hem heen. Beroemd is de vrouw die schoonmaker, ijscoverkoper en uni prof tegelijk was.

Dat was dus sarcasme over de ongeloofwaardige Russische cijfers en die 300.000 heeft Poetin zelf afgekondigd.

Het internet staat vol beelden van lange files aan de Finse, Georgische en Mongolische grens. De prijs van vliegtickets is door het dak in 2 dagen tijd.
Ben al even aan zoeken kan niet zo 123 wat vinden heb je linkje en of filmpje daarvan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206068589
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Rusland heeft 300.000 man nodig om er 6000 te vervangen.
Iets klopt er niet.

Wat denk je dat ze met losse flodders schieten op elkaar?
Wie zegt dat het vervanging is en geen uitbreiding?
  donderdag 22 september 2022 @ 20:43:22 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206069317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wie zegt dat het vervanging is en geen uitbreiding?
Wie zegt dat er geen draft zou komen, omdat alles prima verliep.. oh jah poetin in zijn 8 maart speech.

Als alles op rolletjes loopt heb je geen 300.000 soldaten nodig.

6000 is gewoon simpelweg veel te laag aantal.

Ik zeg ook niet dat Oekraïne het veel beter doet.

Maar het zit zo, de vs gebruikte over het algemeen vliegtuigen en afstand bombardement in Irak, Afghanistan, en veel minder een grond oorlog.

Oekraïne en Rusland voeren een grond oorlog, veel tanks en manschappen dus het aantal soldaten wat gedood of gewond raakt is dus gewoon vele malen hoger, vooral in steden werd er heel hard gevochten om elk huis.
Men gebruikt aan beide kanten drones en vooral Oekraïne mikt op munitie depots wat denk je wat er gebeurt als zoiets ontploft.

Dus ja het aantal van 6000 is gewoon verschrikkelijk laag en het word straks enorm veel meer.

Men stuurt 300.000 tropen straks bijna rechtstreeks naar het front met minimalistische training.
Mensen die niet maanden zijn opgeleid maar in feite maar een paar weken misschien zelfs maar een paar dagen, als die bijvoorbeeld front soldaten moeten aflossen is dat niet best.

Oekraïne daarintegen deed dit niet de de manschappen die nu worden aangevoerd hebben een maanden lange training achter de rug, ook de buitenlandse soldaten die aan front dienen hebben behoorlijke gevechts ervaring achter de rug.

Hoe denk je dat een conscripts het af zou leggen tegen een vrijwilliger..
Nee het gaat Rusland om de nummers die ze in de strijd gooien WW2 all over again.

Poetin geeft geen zak om zijn volk, daarom vluchten er zoveel uit het land daarom mag je niet protesteren en daarom valt ie Oekraïne binnen.
Het boeit hem geen hol niks Noppes nada anders was hij zelf al wel eens aan het front geweest.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206069567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wie zegt dat er geen draft zou komen, omdat alles prima verliep.. oh jah poetin in zijn 8 maart speech.

Als alles op rolletjes loopt heb je geen 300.000 soldaten nodig.

6000 is gewoon simpelweg veel te laag aantal.

Ik zeg ook niet dat Oekraïne het veel beter doet.

Maar het zit zo, de vs gebruikte over het algemeen vliegtuigen en afstand bombardement in Irak, Afghanistan, en veel minder een grond oorlog.

Oekraïne en Rusland voeren een grond oorlog, veel tanks en manschappen dus het aantal soldaten wat gedood of gewond raakt is dus gewoon vele malen hoger, vooral in steden werd er heel hard gevochten om elk huis.
Men gebruikt aan beide kanten drones en vooral Oekraïne mikt op munitie depots wat denk je wat er gebeurt als zoiets ontploft.

Dus ja het aantal van 6000 is gewoon verschrikkelijk laag en het word straks enorm veel meer.

Men stuurt 300.000 tropen straks bijna rechtstreeks naar het front met minimalistische training.
Mensen die niet maanden zijn opgeleid maar in feite maar een paar weken misschien zelfs maar een paar dagen, als die bijvoorbeeld front soldaten moeten aflossen is dat niet best.

Oekraïne daarintegen deed dit niet de de manschappen die nu worden aangevoerd hebben een maanden lange training achter de rug, ook de buitenlandse soldaten die aan front dienen hebben behoorlijke gevechts ervaring achter de rug.

Hoe denk je dat een conscripts het af zou leggen tegen een vrijwilliger..
Nee het gaat Rusland om de nummers die ze in de strijd gooien WW2 all over again.

Poetin geeft geen zak om zijn volk, daarom vluchten er zoveel uit het land daarom mag je niet protesteren en daarom valt ie Oekraïne binnen.
Het boeit hem geen hol niks Noppes nada anders was hij zelf al wel eens aan het front geweest.
Je lult dus maar wat, duidelijk.
pi_206069817
Zijn er beelden van die enorme militaire mobilaties van tientallen duizenden soldaten plus al die tanks, supplies,field hospitals enz. te vinden?
Nee he.
Geen aerial beelden die op Russisch TV te zien ook niet?
Zou wel 'mooie' propaganda maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_206070091
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:00 schreef Tingo het volgende:
Zijn er beelden van die enorme militaire mobilaties van tientallen duizenden soldaten plus al die tanks, supplies,field hospitals enz. te vinden?
Nee he.
Geen aerial beelden die op Russisch TV te zien ook niet?
Zou wel 'mooie' propaganda maken.
Jawel, ik heb er al wat voorbij zien komen.
https://t.me/intelslava
pi_206070320
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Jawel, ik heb er al wat voorbij zien komen.
https://t.me/intelslava
Ik heb wel meer overtuigende en realistischer militaire trainings vids gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_206070608
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:15:03 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206071060
Weet iemand of Edward Snowden is opgeroepen? Hij valt binnen de leeftijdsgroep.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206071149
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:15 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand of Edward Snowden is opgeroepen? Hij valt binnen de leeftijdsgroep.
Er worden toch alleen reservisten opgeroepen?
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:25:19 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206071308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Er worden toch alleen reservisten opgeroepen?
Er worden ook gewoon mensen van de straat geplukt. Zou Snowden zijn dankbaarheid voor het verleende asiel niet prima kunnen uiten door met een helm uit de tweede wereldoorlog en een Mosin-Nagant 1891 geweer het slagveld te betreden? Dapper strijdend tegen PZH2000's terwijl hij de inslaande HIMARS raketten trotseert?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 22:33:40 #47
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206071454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er worden ook gewoon mensen van de straat geplukt. Zou Snowden zijn dankbaarheid voor het verleende asiel niet prima kunnen uiten door met een helm uit de tweede wereldoorlog en een Mosin-Nagant 1891 geweer het slagveld te betreden? Dapper strijdend tegen PZH2000's terwijl hij de inslaande HIMARS raketten trotseert?
:X
Lach met een schone bips
  donderdag 22 september 2022 @ 22:34:39 #48
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206071477
-Doe maar niet-

[ Bericht 88% gewijzigd door Jippie op 22-09-2022 23:46:24 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206071802
Het blijft bijzonder om te zien hoe dwangmatig men vast blijft houden aan de notie dat iedereen die geopolitiek als complexer ziet dan zwart wit wel voor het Kremlin moét werken.

Een beetje zoals tijdens corona waar de allerminste afwijking van het rijksoverheid/nos/nu.nl verhaal maar één ding kon betekenen: je wilt oma vermoorden!!!!!

Benieuwd bij welk volgend onderwerp men de borderliners zal gaan inzetten.
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:01:28 #50
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206071870
quote:
Doe maar niet-

[ Bericht 9% gewijzigd door Jippie op 22-09-2022 23:47:14 ]
Lach met een schone bips
pi_206071876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:55 schreef Grems het volgende:
Het blijft bijzonder om te zien hoe dwangmatig men vast blijft houden aan de notie dat iedereen die geopolitiek als complexer ziet dan zwart wit wel voor het Kremlin moét werken.

Een beetje zoals tijdens corona waar de allerminste afwijking van het rijksoverheid/nos/nu.nl verhaal maar één ding kon betekenen: je wilt oma vermoorden!!!!!

Benieuwd bij welk volgend onderwerp men de borderliners zal gaan inzetten.
Het is gewoon ben je voor Ajax of ben je voor Feyenoord, zo simplistisch wil men het zien. Met normaal nadenken heeft het weinig te maken.
  donderdag 22 september 2022 @ 23:02:40 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206071881
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
-Knip-
Nee, Zelensky heeft vrijwilligers genoeg, er moeten alleen nog wat wapens bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 22-09-2022 23:47:45 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:04:18 #53
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206071902
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, Zelensky heeft vrijwilligers genoeg, er moeten alleen nog wat wapens bij.
Vrijwilligers die hij het recht ontnomen heeft het land te verlaten door te zeggen dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen met de Russische inval? Die Zelensky bedoel je? en die daarna verbood mannen tussen de 18 en 60 het land te verlaten?

Ah ok, dan zitten we op 1 lijn!
Lach met een schone bips
  donderdag 22 september 2022 @ 23:05:32 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206071920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vrijwilligers die hij het recht ontnomen heeft het land te verlaten door te zeggen dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen met de Russische inval? Die Zelensky bedoel je? en die daarna verbood mannen tussen de 18 en 60 het land te verlaten?

Ah ok, dan zitten we op 1 lijn!
Ik zie vooral Russen naar de nooduitgang vluchten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 22 september 2022 @ 23:07:28 #55
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206071934
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:55 schreef Grems het volgende:
Het blijft bijzonder om te zien hoe dwangmatig men vast blijft houden aan de notie dat iedereen die geopolitiek als complexer ziet dan zwart wit wel voor het Kremlin moét werken.

Een beetje zoals tijdens corona waar de allerminste afwijking van het rijksoverheid/nos/nu.nl verhaal maar één ding kon betekenen: je wilt oma vermoorden!!!!!

Benieuwd bij welk volgend onderwerp men de borderliners zal gaan inzetten.
quote:
quote:
12. Enigmas have no solution. Drawing upon the overall umbrella of events surrounding the crime and the multitude of players and events, paint the entire affair as too complex to solve. This causes those otherwise following the matter to begin to loose interest more quickly without having to address the actual issues.
Rusland valt Ukraine binnen EN liegt erover. Sim-pel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:07:52 #56
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206071941
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik zie vooral Russen naar de nooduitgang vluchten.
Je mist een stukje van het begin schijnbaar. En Rusland kun je nog wel uit als 18 tot 60 jarige man. Oekraine niet. En mij gaat het geen ruk om wie er goed of fout is want ik vind het een BS oorlog. Maar je moet geen feiten gaan verdraaien. Ben niet voor of tegen beiden, maar nu dit zeggen maak je jezelf compleet mee af.
Lach met een schone bips
  donderdag 22 september 2022 @ 23:08:18 #57
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206071944
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je mist een stukje van het begin schijnbaar. En Rusland kun je nog wel uit als 18 tot 60 jarige man. Oekraine niet. En mij gaat het geen ruk om wie er goed of fout is want ik vind het een BS oorlog. Maar je moet geen feiten gaan verdraaien. Ben niet voor of tegen beiden, maar nu dit zeggen maak je jezelf compleet mee af.
Ondertussen heeft Ukraine genoeg mensen en Rusland niet. En waarom kies jij geen kant?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206071980
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
[..]
[..]
Rusland valt Ukraine binnen EN liegt erover. Sim-pel.
De vorige keer duurde het drie minuten voordat men mijn gelijk bewees, twaalf minuten is in dat opzicht een hele verbetering.
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:11:38 #59
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206071987
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ondertussen heeft Ukraine genoeg mensen en Rusland niet.
Omdat ze niet het land uit mochten :) Aan de grens terug gestuurd. Nou fijn als je niet wil vechten en toch als kanonnenvoer gebruikt gaat worden tegen je zin in.

Als Mark Rutte zegt we zijn in oorlog met Duitsland en iedereen tussen de 18 en 60 mag het land niet verlaten en dient te vechten voor het vaderland.. Ga jij het doen? Ik niet, rot op met iedere oorlog. Ik ga wel naar België of de UK op een bootje. Lekker makkelijk praten vanuit je stoel voor je monitor. Niet iedereen is oorlogszuchtig.
Lach met een schone bips
  donderdag 22 september 2022 @ 23:13:37 #60
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206072015
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Omdat ze niet het land uit mochten :) Aan de grens terug gestuurd. Nou fijn als je niet wil vechten en toch als kanonnenvoer gebruikt gaat worden tegen je zin in.
En daarom vond Putin het nodig Ukrainers te deporteren :Y
quote:
Als Mark Rutte zegt we zijn in oorlog met Duitsland en iedereen tussen de 18 en 60 mag het land niet verlaten en dient te vechten voor het vaderland.. Ga jij het doen? Ik niet, rot op met iedere oorlog. Ik ga wel naar België of de UK op een bootje. Lekker makkelijk praten vanuit je stoel voor je monitor. Niet iedereen is oorlogszuchtig.
Het verschil hier is dat Rutte Duitschland de oorlog niet verklaart.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:14:46 #61
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206072024
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
En daarom vond Putin het nodig Ukrainers te deporteren :Y
[..]
Het verschil hier is dat Rutte Duitschland de oorlog niet verklaart.
Ik heb werkelijk maar 1 antwoord op deze onzinnigheid die jij tentoon spreid..... |:(
Lach met een schone bips
  donderdag 22 september 2022 @ 23:19:37 #62
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206072053
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lekker makkelijk praten vanuit je stoel voor je monitor. Niet iedereen is oorlogszuchtig.
Ik heb in 1999 Kosovo nog bevrijdt veroverd! :( NATO/NAZI's die Servië bombardeerden waarop ze hun troepen terugtrokken, en nu zit NATO nog steeds in Kosovo. Zo moet je dat doen, niet dat amateuristische gepruts van Putin.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:21:30 #63
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206072073
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik heb in 1999 Kosovo nog bevrijdt veroverd! :( NATO/NAZI's die Servië bombardeerden waarop ze hun troepen terugtrokken, en nu zit NATO nog steeds in Kosovo. Zo moet je dat doen, niet dat amateuristische gepruts van Putin.
Nou dan zul jij zeker moeten begrijpen dat niet iedereen oorlogszuchtig is! En dat je niet iedereen kan dwingen te vechten... Dat zou jij dan als eerste moeten begrijpen, maar schijnbaar is dat dus te moeilijk voor je geworden.
Lach met een schone bips
  donderdag 22 september 2022 @ 23:23:16 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206072078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou dan zul jij zeker moeten begrijpen dat niet iedereen oorlogszuchtig is! En dat je niet iedereen kan dwingen te vechten... Dat zou jij dan als eerste moeten begrijpen, maar schijnbaar is dat dus te moeilijk voor je geworden.
Daarom hebben goede legers beroepssoldaten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206072091
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Het is gewoon ben je voor Ajax of ben je voor Feyenoord, zo simplistisch wil men het zien. Met normaal nadenken heeft het weinig te maken.
Het is zelfs nog iets erger.

Het is alsof je naar BNW gaat, daar een topic over vermeende misstanden in het betaald voetbal opzoekt en tijdens een discussie over hoe het toch kan dat een land zoals Qatar het WK in de wacht sleept begint te schreeuwen over hoe kut Ajax wel niet is en dat iedereen die niet iedere post erkent dat Ajax kut is wel een Overmars-pijper moet zijn :')
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:25:35 #66
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206072102
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Daarom hebben goede legers beroepssoldaten.
En roep je geen onvoorbereide mannen tussen de 18 en 60 op om te vechten (oekraine) en ook geen reservisten die jarenlang geen training gehad hebben (Rusland). Dit gaat nergens meer over.. En jonge mensen sterven voor BS.

BTW ben zelf tot 2000 in Kroatië geweest.
Lach met een schone bips
  donderdag 22 september 2022 @ 23:28:38 #67
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206072122
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:


BTW ben zelf tot 2000 in Kroatië geweest.
Als veroveraar of slachtoffer?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:30:48 #68
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206072134
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Als veroveraar of slachtoffer?
Als hulp, dat was meer nodig dan wat jij zegt. Ik zie een interventiemacht niet als veroveraar of slachtoffer zoals jij blijkbaar.. Misschien zien we de wereld een beetje anders.

En jouw posts gelezen te hebben, ben ik ook wel blij dat ik er anders in sta.
Lach met een schone bips
  donderdag 22 september 2022 @ 23:31:47 #69
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206072146
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als hulp, dat was meer nodig dan wat jij zegt. Ik zie een interventiemacht niet als veroveraar of slachtoffer zoals jij blijkbaar.. Misschien zien we de wereld een beetje anders.

En jouw posts gelezen te hebben, ben ik ook wel blij dat ik er anders in sta.
Het is Putins propaganda die ik gebruik hoor.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 23:36:40 #70
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206072187
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is Putins propaganda die ik gebruik hoor.
Nee, wat de propaganda gaat beide kanten op. Zelensky en Putin hetzelfde. En het is 1 grote BS wat er daar aan de hand is. Van beide kanten. En het westen blijft olie op het vuur gooien zogenaamd, het is 1 groot spel waar alleen burgers, soldaten en familieleden van hun er onder lijden.

Heb jij een Zelensky of Putin al aan het echte front gezien? Hou op hoor.... Kanonnenvoer voor het plan zijn iedereen die nu sterven. Onnodig en compleet gestoord.

Maar goed, ik ga slapen. Het is genoeg voor vanavond. Heb zelf genoeg ellende gezien en deze waanzin maakt het er ook niet beter op. En daar zijn het westen, Rusland en Zelensky allemaal schuld aan.
Lach met een schone bips
  vrijdag 23 september 2022 @ 01:11:04 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206072524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:52 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je lult dus maar wat, duidelijk.
Zoals gewoonlijk, ik lul wel meer ben ik goed in.

Even een WW2 grafiekje met slachtoffer lijst er bij pakken.


Of te wel een Russische leider is pas zo goed als een grote body count.

Krijgt hij misschien straks ook wel een mausoleum aan het Rode Plein.

Oh en ik verwacht ook een stijging van aantal Russische krijgsgevangenen komende maanden.
En dodental zal spijtig genoeg weer enorm oplopen.

En oorlog langer duren, de rus kan gewoon veel beter vertrekken er valt misschien op een paar wasmachines niks te halen zijn in hun buurland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206072731

23,323 views Sep 23, 2022 The northern part of Ukraine will hold a referendum vote on whether or not to join Russia. How can we be sure that vote is safe and secure? Journalist Eva Bartlett joins us to talk about continued Ukrainian aggression and how this will go in the upcoming days.

Eva Bartlett over hoe de Oekrainiers elke dag nog steeds de steden bombarderen en burgers doden.
Hoe ook hulpdiensten express worden gebombardeerd om nog meer slachtoffers te maken.


Sept 2022 Ukraine has committed untold numbers of war crimes in its over eight years of bombing the civilians of the Donetsk and Lugansk People's Republics, including routinely targeting ambulances, fire trucks, medics, rescuers, and their headquarters and stations. Many of the times Ukraine bombs such heroic rescuers, it is when they are on the way, or already on site, to help civilians often themselves also just bombed by Ukraine.
pi_206072741
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik heb in 1999 Kosovo nog bevrijdt veroverd! :( NATO/NAZI's die Servië bombardeerden waarop ze hun troepen terugtrokken, en nu zit NATO nog steeds in Kosovo. Zo moet je dat doen, niet dat amateuristische gepruts van Putin.
.
Het grote verschil is dat NATO alles plat bombardeerd (6000 burger doden in Belgrado) en Putin zich nog inhoudt.
Maar dat is straks ook wel over.
Hopelijk vinden de Russisch sprekende Oekrainiers na dit weekend meer veiligheid en rust en zijn ze verlost van het nazi regime van Kiev.
  vrijdag 23 september 2022 @ 06:58:16 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206072745
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:53 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
.
Het grote verschil is dat NATO alles plat bombardeerd (6000 burger doden in Belgrado) en Putin zich nog inhoudt.
Maar dat is straks ook wel over.
Hopelijk vinden de Russisch sprekende Oekrainiers na dit weekend meer veiligheid en rust en zijn ze verlost van het nazi regime van Kiev.
Lijkt me heerlijk voor ze na die 8 jaar terreur .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206072760

Putin issues DEVASTATING warning to NATO if they even try it

"Partly mobilization? This is nothing. We can put 25 million in"

[ Bericht 4% gewijzigd door Schaamlap op 23-09-2022 07:16:35 ]
pi_206072766
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:58 schreef Summers het volgende:

[..]
Lijkt me heerlijk voor ze na die 8 jaar terreur .
Ik heb de berichtgevingen gevolgd en verslagen gepost van journalisten die vanaf 2014 aanwezig zijn in de Donbass regio's en het is constant terreur een aanvallen voor 8 jaar lang.

Dit moet maar eens afgelopen zijn. Die mensen verdienen daar rust en veiligheid. Simpel.
pi_206073158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:10 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik heb de berichtgevingen gevolgd en verslagen gepost van journalisten die vanaf 2014 aanwezig zijn in de Donbass regio's en het is constant terreur een aanvallen voor 8 jaar lang.

Dit moet maar eens afgelopen zijn. Die mensen verdienen daar rust en veiligheid. Simpel.
Gelukkig gaat de Rus langs de deuren voor een referendum _O_
pi_206073244
Je moet wat als de kremlinpuppet uit Kiev gejaagd is. Dan maar op een andere manier jezelf resources toe eigenen. Dan annexeren we de Krim en sturen we huurlingen om een proxy oorlog te voeren als zogenaamde onafhankelijkheidsstrijd.
pi_206073264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:53 schreef Schaamlap het volgende:

Het grote verschil is dat NATO alles plat bombardeerd (6000 burger doden in Belgrado) en Putin zich nog inhoudt.
Maar dat is straks ook wel over.
Hopelijk vinden de Russisch sprekende Oekrainiers na dit weekend meer veiligheid en rust en zijn ze verlost van het nazi regime van Kiev.
Het begint steeds spannender te worden.
Rusland toont nu dat het geen nederlaag zal aanvaarden.
Vermits de VS ook geen nederlaag zal aanvaarden, is het afwachten hoe zij de boel zullen willen escaleren.

Zoals J. Peterson zegt ... voor wat ... wat win je uiteindelijk?
Zelfs als Putin zou verliezen, wint hij nog... wat blijft achter ? Een kapotgeschoten en militair uitgeteld oekraine.
Militair uitgeteld en geen lid van NATO ... mission accomplished
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 08:55:39 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206073286
Ik denk dat Oekraïne sneller weer op sterkte is dan Rusland eerlijk gezegd

Iig militair gezien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206073305
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:55 schreef sp3c het volgende:
Ik denk dat Oekraïne sneller weer op sterkte is dan Rusland eerlijk gezegd

Iig militair gezien
Ja uiteraard, die krijgen hulp van het westen.
Maar hoe meer ik me verdiep in de hele situatie hoe meer ik ga inzien dat Rusland in een hoekje gedrukt wordt door de USA en deze oorlog uit pure wanhoop is begonnen.
pi_206073319
ah ja die hebben ook een hoop volk die een sneltraining krijgen in het buitenland... zelfde als waar ze Rusland nu mee uitlachen.
Nieuwe russische troepen vervangen mss de huidige combat-ready troepen die ergens aan de grenzen in stand-by staan en dus eventueel direct kunnen ingezet worden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 09:40:16 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206073582
Denk niet dat ze dezelfde training krijgen als de Russen hoor

De een zijn groentjes die in de UK (enzo) een algemene opleiding krijgen en de ander zijn mensen met een militaire opleiding die een soort opfriscursus krijgen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206073594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:55 schreef sp3c het volgende:
Ik denk dat Oekraïne sneller weer op sterkte is dan Rusland eerlijk gezegd

Iig militair gezien
Als ze een blik huurlingen opentrekken van 25.000 kunnen ze nog wat doen.
Maar dat denk ik dus niet.

De 300.000 extra troepen van Rusland zullen niet direct aan het front worden ingezet maar zullen meer bewakingsdiensten overnemen zoals grensbewaking, politietaken, bewaken van strategische kruispunten, bruggen EN kerncentrales.
Zo maak je de ervaren soldaten weer vrij voor de aanval.
En dat zijn er een hele hoop.
Ik zie dat er nieuwe stromen met pantservoertuigen richting Oekraine opgaan en de Tsjetchenen zijn ook flink aan het werven.

Mijn verwachting is dat de provincies die ze op het oog hebben ingenomen zullen worden en dat er aan die grenzen een barriere aan troepen wordt opgebouwd, en misschien gaan ze ook nog wel richting Odessa.
pi_206073623
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:43 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als ze een blik huurlingen opentrekken van 25.000 kunnen ze nog wat doen.
Maar dat denk ik dus niet.

De 300.000 extra troepen van Rusland zullen niet direct aan het front worden ingezet maar zullen meer bewakingsdiensten overnemen zoals grensbewaking, politietaken, bewaken van strategische kruispunten, bruggen EN kerncentrales.
Zo maak je de ervaren soldaten weer vrij voor de aanval.
En dat zijn er een hele hoop.
Ik zie dat er nieuwe stromen met pantservoertuigen richting Oekraine opgaan en de Tsjetchenen zijn ook flink aan het werven.

Mijn verwachting is dat de provincies die ze op het oog hebben ingenomen zullen worden en dat er aan die grenzen een barriere aan troepen wordt opgebouwd, en misschien gaan ze ook nog wel richting Odessa.
Het zou mijn niet verbazen als ze de hele kust pakken en transnistrië.
pi_206073626
En dan krijgen we nog een ander verhaal.
Nu zal Rusland zich meer gaan richten op de infrastructuur van Oekraine oftewel alles wat vervoer en energie aangaat zal worden plat gegooid.
Zal mij niets verbazen als voor de winter alles wordt afgesneden wat energie betreft en dan zitten de Oekrainiers zonder gas.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 09:53:51 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206073677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:43 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als ze een blik huurlingen opentrekken van 25.000 kunnen ze nog wat doen.
Maar dat denk ik dus niet.

Na de oorlog hadden we het over dus dat is gewoon de volgende generatie 18jarigen oproepen

Probeer alsjeblieft eens mee te lezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206073732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Na de oorlog hadden we het over dus dat is gewoon de volgende generatie 18jarigen oproepen

Probeer alsjeblieft eens mee te lezen
Na de oorlog?
Dan is half Oekraine er niet meer en kunnen ze geen ruk doen tegen Rusland.

Probeer eens een beetje meer realiteitszin te realiseren.
Deze onzin sleept de komplete EU naar een economische afgrond.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 10:00:59 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206073758
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:59 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Na de oorlog?
Dan is half Oekraine er niet meer en kunnen ze geen ruk doen tegen Rusland.

Het leger opnieuw opbouwen is niet het zelfde als rukken doen he?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 10:01:23 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206073765
Naja in Poetin zijn hoofd wel natuurlijk _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206074870
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:59 schreef Schaamlap het volgende:
Deze onzin sleept de komplete EU naar een economische afgrond.
En dan wil oekraine nog dat de EU betaalt voor de heropbouw.
Had de VS zekenski gedwongen tot onderhandeling, hadden we nu geen oorlog gehad, zat EU niet in diepe existentiële crisis, geen duizenden doden, en wsl minder land "verloren" dan hoe het nu wsl zal eindigen.

Nu is het bang afwachten op de reactie van de VS
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206075268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:43 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als ze een blik huurlingen opentrekken van 25.000 kunnen ze nog wat doen.
Maar dat denk ik dus niet.

De 300.000 extra troepen van Rusland zullen niet direct aan het front worden ingezet maar zullen meer bewakingsdiensten overnemen zoals grensbewaking, politietaken, bewaken van strategische kruispunten, bruggen EN kerncentrales.
Zo maak je de ervaren soldaten weer vrij voor de aanval.
En dat zijn er een hele hoop.
Ik zie dat er nieuwe stromen met pantservoertuigen richting Oekraine opgaan en de Tsjetchenen zijn ook flink aan het werven.

Mijn verwachting is dat de provincies die ze op het oog hebben ingenomen zullen worden en dat er aan die grenzen een barriere aan troepen wordt opgebouwd, en misschien gaan ze ook nog wel richting Odessa.
Kadyrovs tiktok-army gaat het wel ff fixen _O_

Net zoals de afgelopen 30x
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:25:19 #93
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206075316
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En dan wil oekraine nog dat de EU betaalt voor de heropbouw.
Had de VS zekenski gedwongen tot onderhandeling, hadden we nu geen oorlog gehad, zat EU niet in diepe existentiële crisis, geen duizenden doden, en wsl minder land "verloren" dan hoe het nu wsl zal eindigen.

Nu is het bang afwachten op de reactie van de VS
Geen Europese doden, straks flink geld verdienen aan Ukraine. Dit is gewoon een prima investering. hoor. Dat Rusland straks bankroet is, is gewoon mazzel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:33:11 #94
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206075402
Europa zit voorlopig door de oorlog in alles behalve een existentiële crisis. Dat was juist de hoop van Wladimir maar jammer de bammer misluikt.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:36:02 #95
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206075447
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:33 schreef Rode_Wijn het volgende:
Europa zit voorlopig door de oorlog in alles behalve een existentiële crisis. Dat was juist de hoop van Wladimir maar jammer de bammer misluikt.
EU word de volgende supermacht. ^O^
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206075592
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:33 schreef Rode_Wijn het volgende:
Europa zit voorlopig door de oorlog in alles behalve een existentiële crisis. Dat was juist de hoop van Wladimir maar jammer de bammer misluikt.
Zo’n beetje wat ome Vlad niet wil zien gebeurt juist wel: EU-landen groeien naar elkaar toe ipv uit elkaar, Finland en Zweden worden NAVO-lid, Oekraïne is een hecht land geworden ipv verdeeld door deze oorlog, gerommel in landen als Kazachtstan.. En dan hebben we het nog niet eens over het slagveld
pi_206075644
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ben al even aan zoeken kan niet zo 123 wat vinden heb je linkje en of filmpje daarvan?
Ik heb hier een claim gemaakt waarvan ik de foto's ook niet kan terugvinden.
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:31:25 #98
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206076040
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
EU word de volgende supermacht. ^O^
Ja, of consolidatie van het Westen. Zo mag je het van mij ook noemen. Ik hoop ook dat dat voorlopig zo blijft.
pi_206076154
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
EU word de volgende supermacht. ^O^
Supermacht zonder goedkope energie? Supermacht van een denkbeeldige woke wereld, dat zou kunnen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 14:07:54 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206076366
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:45 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Supermacht zonder goedkope energie? Supermacht van een denkbeeldige woke wereld, dat zou kunnen.
Rusland heeft goedkope energie, maar een supermacht zou ik ze niet noemen,
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206076417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Rusland heeft goedkope energie, maar een supermacht zou ik ze niet noemen,
joh
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:30:01 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206076544
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:45 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Supermacht zonder goedkope energie? Supermacht van een denkbeeldige woke wereld, dat zou kunnen.
Goedkoop gas en olie is op. De nieuwe goedkope energie is hernieuwbaar en kernfusie. Waar staat de grootse fusiereactor?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206076560
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Goedkoop gas en olie is op. De nieuwe goedkope energie is hernieuwbaar en kernfusie. Waar staat de grootse fusiereactor?
Goedkoop gas en olie is niet op, de kraan staat dicht. Kan heel Europa draaien op die grootste fusiereactor?
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 14:38:03 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206076612
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:31 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Goedkoop gas en olie is niet op, de kraan staat dicht.
En hoe krijg je de kraan open? Op je knieën gaan en je in je bek laten pissen? Is dat jouw manier om iets te krijgen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206076633
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
En hoe krijg je de kraan open? Op je knieën gaan en je in je bek laten pissen? Is dat jouw manier om iets te krijgen?
Meneertje kan het niet hebben als ie op zn onzin uitspraken gewezen wordt.
pi_206076701
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:40 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Meneertje kan het niet hebben als ie op zn onzin uitspraken gewezen wordt.
Treurig hoor.
Ik kan mij niet herinneren dat wij ooit op onze knieën zijn gegaan voor Rusland.
Altijd netjes betaald en netjes gas en olie geleverd gekregen.

Voor de USA zijn we altijd door de knieën gegaan. Hebben er zelfs stratemaker beschermers om moeten doen, zo vaak gaan we door de knietjes. :Y
oO/
pi_206076759
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:49 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Treurig hoor.
Ik kan mij niet herinneren dat wij ooit op onze knieën zijn gegaan voor Rusland.
Altijd netjes betaald en netjes gas en olie geleverd gekregen.

Voor de USA zijn we altijd door de knieën gegaan. Hebben er zelfs stratemaker beschermers om moeten doen, zo vaak gaan we door de knietjes. :Y
oO/
[ afbeelding ]
We zijn hier de bitch van de USA, als zij zeggen dat wij onze economie moeten laten crashen doen wij dat. De VS lacht zich rot en verdient eraan.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:57:37 #108
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206076765
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:31 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Goedkoop gas en olie is niet op, de kraan staat dicht. Kan heel Europa draaien op die grootste fusiereactor?
Rusland heeft hem iig niet, draai die kraan maar dicht, ik daag Putin uit om zichzelf en Rusland irrelevant te maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:59:25 #109
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206076787
Oh de kraan staat al dicht? Niks van gemerkt :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 15:01:07 #110
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206076805
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:56 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
We zijn hier de bitch van de USA, als zij zeggen dat wij onze economie moeten laten crashen doen wij dat. De VS lacht zich rot en verdient eraan.
Amerika is bedacht door Supermacht Nederland, lang geleden. We kregen door dat oorlog duur was en hebben defensie geoutsourced.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 15:03:18 #111
451005 Grems
Clown World
pi_206076828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
En hoe krijg je de kraan open? Op je knieën gaan en je in je bek laten pissen? Is dat jouw manier om iets te krijgen?
Die was nooit dicht gegaan als wij niet al zo'n 70 jaar op onze knietjes zaten voor de VS en haar geopolitieke belangen.
pi_206076864
Die kinderlijke naiviteit van het pro-oekr topic is aandoenlijk, doch totaal ongepast in BNW.
Komt zelfs lachwekkend over :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 september 2022 @ 15:08:39 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206076866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En roep je geen onvoorbereide mannen tussen de 18 en 60 op om te vechten (oekraine) en ook geen reservisten die jarenlang geen training gehad hebben (Rusland). Dit gaat nergens meer over.. En jonge mensen sterven voor BS.

BTW ben zelf tot 2000 in Kroatië geweest.
Leger van Oekraïne is niet onvoorbereid.
Deze hebben net een maanden lange training achter de rug, ze hadden zelf al 200.000 manschappen die de lini verdedigen tegen Rusland.
Dat was al sinds de inval al.

Een aanvallende partij heeft altijd meer manschappen nodig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206076871
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:08 schreef UncleScorp het volgende:
Die kinderlijke naiviteit van het pro-oekr topic is aandoenlijk, doch totaal ongepast in BNW.
Komt zelfs lachwekkend over :+
Een kinderhand is snel gevuld.
Dus laat ze maar even.
Kijken of we nog zo stoer kletsen als de middenstand en vele huishoudens omvallen.
pi_206076890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:09 schreef Schaamlap het volgende:

Kijken of we nog zo stoer kletsen als de middenstand en vele huishoudens omvallen.
Ik hoor net dat de EU de nieuwe supermacht wordt 8)7
pi_206076952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:09 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Dus laat ze maar even.
Kijken of we nog zo stoer kletsen als de middenstand en vele huishoudens omvallen.
Nu komt de aap uit de mouw.

Die oorlog interesseert je geen reet zolang je maar aan het goedkope gas zit.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 15:20:02 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206076954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:08 schreef UncleScorp het volgende:
Die kinderlijke naiviteit van het pro-oekr topic is aandoenlijk, doch totaal ongepast in BNW.
Komt zelfs lachwekkend over :+
Hoezo ongepast? Is dit een pro-Rusland topic dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 15:23:38 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206076992
FOK! heeft sowieso geen mening

er is geen pro oekr topic en er is geen pro Rus topic

er is een topic in NWS en er is een topic in BNW en de users die het bewonen vinden er wat van, de een zegt A en de ander zegt B en daar krijg je dan discussies van enzo :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 15:37:38 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206077124
twitter


Prima! De Russische burger heeft geen zin in overheersing door de elite in Moskou. Dit ondersteunen we toch net zo als de boerenprotesten of die gasten in Canada of die knakkers die rondjes gingen rijden om de ringweg rond Washington DC, toch? Toch? Of zijn we tegen de burger die het niet meer pikt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 15:41:58 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206077159
maar ik steunde die boerenprotesten helemaal niet

dat met die truckers in Canada snapte ik niet echt en van knakkers die rondjes gingen rijden op de ringweg heb ik niets mee gekregen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206077235
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:19 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nu komt de aap uit de mouw.

Die oorlog interesseert je geen reet zolang je maar aan het goedkope gas zit.
Nee hoor.
pi_206077237
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:11 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Ik hoor net dat de EU de nieuwe supermacht wordt 8)7
Ik moest ook lachen maar laat ze nog maar ff genieten...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206077263
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik moest ook lachen maar laat ze nog maar ff genieten...
Kompleet gestooord dit soort opmerkingen.

Dus het komt erop neer dat als je het opneemt voor een bevolkingsgroep die aangevallen wordt door een legermacht, in dit geval de Russisch sprekende Oekrainiers, dan ben je een Putinlover en ben je voor de oorlog EN je wilt aan het einde ook nog eens goedkoper gas. Ja, ja.... nu wordt mij alles duidelijk. *O* :N 8)7
pi_206077280
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:48 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nee hoor.
Het goedkope gas voor onze eigen rekening...
Zo zie je maar dat die dus geen 2 stappen vooruit denken hé
Bedrijven die hun energie nimeer kunnen betalen, werkloosheid als gevolg, minder koopkracht, nog meer bedrijven op de fles, nog meer werkloosheid enz enz
Maar hey...slaves to ukrain !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 15:54:56 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206077294
twitter


Zijn we voor of tegen? Als de oligarchen moeten betalen moeten ze ergens hun vermogens mee aanvullen. Dat gaat dan op de kosten van de hardwerkende westerse belastingbetaler, want zo gaat het altijd. Als Oekraïne dus Russisch wordt is de kans groot dat we de hoofdprijs moeten gaan betalen. Die gasten zijn hun jachten al kwijtgeraakt, dus ze hebben geld nodig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206077318
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het goedkope gas voor onze eigen rekening...
Zo zie je maar dat die dus geen 2 stappen vooruit denken hé
Bedrijven die hun energie nimeer kunnen betalen, werkloosheid als gevolg, minder koopkracht, nog meer bedrijven op de fles, nog meer werkloosheid enz enz
Maar hey...slaves to ukrain !
Ja joh dit soort figuren roepen direct om anderen te boycotten en anderen hun portemonee open te laten trekken.
Ik heb meer zoiets als: dit had allemaal voorkomen kunnen worden.
pi_206077369
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het goedkope gas voor onze eigen rekening...
Zo zie je maar dat die dus geen 2 stappen vooruit denken hé
Bedrijven die hun energie nimeer kunnen betalen, werkloosheid als gevolg, minder koopkracht, nog meer bedrijven op de fles, nog meer werkloosheid enz enz
Maar hey...slaves to ukrain !
Dus wat is jouw oplossing? De Russen 2 provincies in laten leven en de gaskraan weer open?

Vrijheid komt met een prijs. En die gaan we de eerste jaren betalen ja.
pi_206077373
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:57 schreef Schaamlap het volgende:


Ik heb meer zoiets als: dit had allemaal voorkomen kunnen worden.
Hoe?
pi_206077375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het goedkope gas voor onze eigen rekening...
Zo zie je maar dat die dus geen 2 stappen vooruit denken hé
Bedrijven die hun energie nimeer kunnen betalen, werkloosheid als gevolg, minder koopkracht, nog meer bedrijven op de fles, nog meer werkloosheid enz enz
Maar hey...slaves to ukrain !
Maar daar zijn ze ook wel op uit.
Dat is ook de reden dat ze de rente verhogen, om de economie te remmem.
pi_206077391
Ik zou Nederland/Europa gewoon zo snel mogelijk verlaten, want als het klopt wat jullie allemaal zeggen/denken dan komt het nooit meer goed.
pi_206077394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:05 schreef Questular het volgende:
Ik zou Nederland gewoon zo snel mogelijk verlaten, want als het klopt wat jullie allemaal zeggen/denken dan komt het nooit meer goed.
Waarom denk je dat het niet meer goed komt?
pi_206077403
Vrijheid...lol
Boehoehoe word je vrijheid bedreigd dan? Mama knuffelt je wel even, er is niets om bang voor te zijn.

En wat kan jou ineens die 2 provincies schelen? En zelfs zelenski die hen al beschiet...en daarvoor nu duizenden oekrainers opofferen...toppie seg.
Is goed...we tellen af
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206077414
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarom denk je dat het niet meer goed komt?
Ik snap die opmerking ook niet helemaal.
pi_206077415
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Hoe?
Sja telaat nu he...nu gaan ze er allemaal aan...allee zolang wij wapens blijven sturen toch...dus juichen maar
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206077435
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja telaat nu he...nu gaan ze er allemaal aan...allee zolang wij wapens blijven sturen toch...dus juichen maar
Dus nogmaals, jij had Donbas gewoon zo weggegeven aan Rusland?
pi_206077455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:07 schreef UncleScorp het volgende:
Vrijheid...lol
Boehoehoe word je vrijheid bedreigd dan? Mama knuffelt je wel even, er is niets om bang voor te zijn.

En wat kan jou ineens die 2 provincies schelen? En zelfs zelenski die hen al beschiet...en daarvoor nu duizenden oekrainers opofferen...toppie seg.
Is goed...we tellen af
Steek je kop ff lekker in het zand joh :')
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 16:16:15 #137
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206077475
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dus nogmaals, jij had Donbas gewoon zo weggegeven aan Rusland?
Peace in our time.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206077480
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dus nogmaals, jij had Donbas gewoon zo weggegeven aan Rusland?
Wat hebben wij met Donbas te maken? Is dat een provincie van de EU?
pi_206077487
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dus nogmaals, jij had Donbas gewoon zo weggegeven aan Rusland?
Sja had hij die bevolking maar niet jarenlang moeten beschieten he. Eigen schuld dikken...
En in jan2022 met 125000 man klaarstaan om er binnen te vallen...uhuh
Vrijheid heeft een prijs en oekraine (lees VS) heeft een keuze gemaakt...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206077535
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja had hij die bevolking maar niet jarenlang moeten beschieten he. Eigen schuld dikken...
En in jan2022 met 125000 man klaarstaan om er binnen te vallen...uhuh
Vrijheid heeft een prijs en oekraine (lees VS) heeft een keuze gemaakt...
Je vergeet een paar feiten. Maar wat kan jou de Donbas ook schelen joh.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 16:24:24 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206077541
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206077579
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dus nogmaals, jij had Donbas gewoon zo weggegeven aan Rusland?
Ik had goed naar Rusland geluisterd en hun zorgen betreffende Nationale veiligheid besproken.
Zoals de USA hun zorgen uitte bij de Cuba crisis en vervolgens dreigde met een nucleair conflict, zou ik zeer zeker de Russische zorgen zeer serieus hebben genomen.
Dus de-escalatie uitvoeren en hard maken voor een neutraal Oekraine (geen NATO) maar wel bij de EU.
Dan was er geen probleem geweest en hadden de zuidelijke provincies nog steeds bij de Oekraine geweest.

Maar ja, NATO en de USA moesten en zouden Oekraine bij hun clubje voegen en nu zie je de gevolgen.

Ik zelf geef al die laffe EU landen de schuld van deze zooi want als zij hun poot stijf hadden gehouden, oftewel ACHTER Duitsland en Frankrijk hadden gestaan toen zij weigerden om Oekraine bij de NATO te voegen, dan was dit niet gebeurd
pi_206077611
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:28 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik had goed naar Rusland geluisterd en hun zorgen betreffende Nationale veiligheid besproken.
Zoals de USA hun zorgen uitte bij de Cuba crisis en vervolgens dreigde met een nucleair conflict, zou ik zeer zeker de Russische zorgen zeer serieus hebben genomen.
Dus de-escalatie uitvoeren en hard maken voor een neutraal Oekraine (geen NATO) maar wel bij de EU.
Dan was er geen probleem geweest en hadden de zuidelijke provincies nog steeds bij de Oekraine geweest.

Maar ja, NATO en de USA moesten en zouden Oekraine bij hun clubje voegen en nu zie je de gevolgen.

Ik zelf geef al die laffe EU landen de schuld van deze zooi want als zij hun poot stijf hadden gehouden, oftewel ACHTER Duitsland en Frankrijk hadden gestaan toen zij weigerden om Oekraine bij de NATO te voegen, dan was dit niet gebeurd
Aaaaaah ja ik snap het. Gewoon Rusland zijn zin geven en dan is alles goed.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 16:39:08 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206077637
Oekraïne bij de EU is per definitie geen neutraal Oekraïne
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206077652
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Aaaaaah ja ik snap het. Gewoon Rusland zijn zin geven en dan is alles goed.
Zijn zin geven?
Rekening houden met je buren en hun gevoelens.
Vrij normaal hoor of ben jij zo'n aso die ook gewoon alles doet in zijn straatje zonder rekening te houden met je buren?
Wat was er fout aan geweest om Oekraine gewoon bij de EU te halen en een gegarandeerde neutrale EN beschermde status te geven? Niets toch?

Maar ik zie aan jou antwoord dat je blij bent dat wij geweigerd hebben om naar de Russen te luisteren en nu kwispelstaartend elke dag het nieuws leest hoeveel doden er weer zijn gevallen....
pi_206077695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:40 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zijn zin geven?
Rekening houden met je buren en hun gevoelens.
Vrij normaal hoor of ben jij zo'n aso die ook gewoon alles doet in zijn straatje zonder rekening te houden met je buren?
Wat was er fout aan geweest om Oekraine gewoon bij de EU te halen en een gegarandeerde neutrale EN beschermde status te geven? Niets toch?

Maar ik zie aan jou antwoord dat je blij bent dat wij geweigerd hebben om naar de Russen te luisteren en nu kwispelstaartend elke dag het nieuws leest hoeveel doden er weer zijn gevallen....
Mijn buurman gaat niet voor mij bepalen bij welk bedrijf ik ga werken.

Maar noem me een goede reden wat Rusland het recht geeft om Oekraïne de toegang tot de NAVO te ontzeggen.
Simpele vraag: Waarom zou Oekraïne, vanuit Russisch oogpunt, niet toe moeten treden tot de NAVO?

Ik ben helemaal niet blij met al die doden maar ik kan niet ontkennen dat Russen mijn respect en vertrouwen niet krijgen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 16:46:28 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206077697
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:40 schreef Schaamlap het volgende:

Rekening houden met je buren en hun gevoelens.

Ik ben meer van de Fuck Your Feelings de laatste jaren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206077743
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Mijn buurman gaat niet voor mij bepalen bij welk bedrijf ik ga werken.

Maar noem me een goede reden wat Rusland het recht geeft om Oekraïne de toegang tot de NAVO te ontzeggen.
Simpele vraag: Waarom zou Oekraïne, vanuit Russisch oogpunt, niet toe moeten treden tot de NAVO?

Ik ben helemaal niet blij met al die doden maar ik kan niet ontkennen dat Russen mijn respect en vertrouwen niet krijgen.
Alleen dit antwoord al.
Waarom zou Oekraïne, vanuit Russisch oogpunt, niet toe moeten treden tot de NAVO? 8)7 8)7 8)7 Onder een steen geleefd of zo?
Zeer vermoeiend allemaal.
Tip voor je: kijk onderstaand filmpje.
Zelfs Amerikanen snappen het nog beter. (en dat is geen compliment)
pi_206077773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja had hij die bevolking maar niet jarenlang moeten beschieten he. Eigen schuld dikken...
En in jan2022 met 125000 man klaarstaan om er binnen te vallen...uhuh
Vrijheid heeft een prijs en oekraine (lees VS) heeft een keuze gemaakt...
Lol PutinPuppet Janoekovitsj werd eruit gejaagd dus begon Ome Vlad maar een proxy-oorlog met huurlingen op Oekraïens grondgebied om alsnog een graai in de pot te kunnen doen.
pi_206077831
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:51 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Alleen dit antwoord al.
Waarom zou Oekraïne, vanuit Russisch oogpunt, niet toe moeten treden tot de NAVO? 8)7 8)7 8)7 Onder een steen geleefd of zo?
Zeer vermoeiend allemaal.
Tip voor je: kijk onderstaand filmpje.
Zelfs Amerikanen snappen het nog beter. (en dat is geen compliment)
Niveautje weer ^O^
pi_206077834
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:51 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Alleen dit antwoord al.
Waarom zou Oekraïne, vanuit Russisch oogpunt, niet toe moeten treden tot de NAVO? 8)7 8)7 8)7 Onder een steen geleefd of zo?
Zeer vermoeiend allemaal.
Tip voor je: kijk onderstaand filmpje.
Zelfs Amerikanen snappen het nog beter. (en dat is geen compliment)
Kun je ook gewoon antwoord geven of moet ik naar een 35 minuten durend filmpje kijken om een simpele antwoord op mijn vraag te krijgen?
pi_206077851
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:59 schreef Questular het volgende:

[..]
Niveautje weer ^O^
Alsof jullie niveau brengen in dit topic.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:04:23 #153
451005 Grems
Clown World
pi_206077867
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Mijn buurman gaat niet voor mij bepalen bij welk bedrijf ik ga werken.

Maar noem me een goede reden wat Rusland het recht geeft om Oekraïne de toegang tot de NAVO te ontzeggen.
Simpele vraag: Waarom zou Oekraïne, vanuit Russisch oogpunt, niet toe moeten treden tot de NAVO?

Ik ben helemaal niet blij met al die doden maar ik kan niet ontkennen dat Russen mijn respect en vertrouwen niet krijgen.
https://wikileaks.org/plusd/cables/08MOSCOW265_a.html

1. (C) Summary. Following a muted first reaction to
Ukraine's intent to seek a NATO Membership Action Plan (MAP)
at the Bucharest summit (ref A), Foreign Minister Lavrov and
other senior officials have reiterated strong opposition,
stressing that Russia would view further eastward expansion
as a potential military threat. NATO enlargement,
particularly to Ukraine, remains "an emotional and neuralgic"
issue for Russia, but strategic policy considerations also
underlie strong opposition to NATO membership for Ukraine and
Georgia. In Ukraine, these include fears that the issue
could potentially split the country in two, leading to
violence or even, some claim, civil war, which would force
Russia to decide whether to intervene. Additionally, the GOR
and experts continue to claim that Ukrainian NATO membership
would have a major impact on Russia's defense industry,
Russian-Ukrainian family connections, and bilateral relations
generally. In Georgia, the GOR fears continued instability
and "provocative acts" in the separatist regions. End
summary.

MFA: NATO Enlargement "Potential Military Threat to Russia"
pi_206077893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:51 schreef Schaamlap het volgende:
Alleen dit antwoord al.
Waarom zou Oekraïne, vanuit Russisch oogpunt, niet toe moeten treden tot de NAVO? 8)7 8)7 8)7 Onder een steen geleefd of zo?
Zeer vermoeiend allemaal.
Zo zie je maar dat er idd nooit geluisterd werd.
Maar hohoho als VS zegt dat het wél bij NATO moet, goed wetende welke reactie dit zou teweeg brengen.
Wat denk jij dat de VS als tegenreactie gaat doen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206077898
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Kun je ook gewoon antwoord geven of moet ik naar een 35 minuten durend filmpje kijken om een simpele antwoord op mijn vraag te krijgen?
Geen zin in.
Je gaat maar op onderzoek uit waarom Rusland zo tegen de nabije aanwezigheid is van NATO aan zn grenzen.
pi_206077911
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Alsof jullie niveau brengen in dit topic.
Het is zo moeilijk praten met figuren die geen enkele achtergrond kennis hebben.
Nederland is er behoorlijk wat IQ punten op achteruit gegaan de laatste jaren... :Y
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:09:17 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206077920
Dan is die lauwe reactie op het eventuele toetreden van Zweden en Finland wel vreemd te noemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:10:51 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206077937
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Het is zo moeilijk praten met figuren die geen enkele achtergrond kennis hebben.
Nederland is er behoorlijk wat IQ punten op achteruit gegaan de laatste jaren... :Y
Ja die 62 iq punten die jij in de pot stopte zijn we kwijt -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206077968
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Het is zo moeilijk praten met figuren die geen enkele achtergrond kennis hebben.
Nederland is er behoorlijk wat IQ punten op achteruit gegaan de laatste jaren... :Y
Dit is een forum, waarin we discussies voeren om mogelijk tot andere inzichten te komen.

Als jij dat niet begrijpt zegt dat meer over jouw IQ.
pi_206077977
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja die 62 iq punten die jij in de pot stopte zijn we kwijt -O-
_O- _O- _O- WAT een dijenkletser zeg...
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dit is een forum, waarin we discussies voeren om mogelijk tot andere inzichten te komen.

Als jij dat niet begrijpt zegt dat meer over jouw IQ.
Als je dit echt denk zit je in het verkeerde forum.
pi_206078004
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:15 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
_O- _O- _O- WAT een dijenkletser zeg...
[..]
Als je dit echt denk zit je in het verkeerde forum.
Dus BNW is het selecte clubje ja-knikkers waar alleen intellectuelen mogen meepraten? Het heeft ergens wat van weg.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:19:11 #162
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078040
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:07 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Geen zin in.
Je gaat maar op onderzoek uit waarom Rusland zo tegen de nabije aanwezigheid is van NATO aan zn grenzen.
Nogal dom van Poetin dan dat hij met zijn handelen heeft veroorzaakt dat Finand, een ander aangrenzend land, nu ook bij de NAVO zit.

Het eerste wat Oekraïne zal doen, zodra ze de kans hebben, is ook bij de NAVO aansluiten. Dan durft Rusland ze namelijk niet meer aan te vallen. Daar is de NAVO immers voor bedoeld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206078053
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zo zie je maar dat er idd nooit geluisterd werd.
Maar hohoho als VS zegt dat het wél bij NATO moet, goed wetende welke reactie dit zou teweeg brengen.
Wat denk jij dat de VS als tegenreactie gaat doen?
Ze kunnen niets doen.

Referendum wordt gehouden, provincies gaan naar Rusland.
Wie die provincies dus vanaf de goedkeuring van de Doema nog aanvalt is met een directe aanval op Rusland bezig.
En dan gaat het echt los.

En voor wie het echt nog steeds niet snapt: in deze vorm zal en kan Oekraine NOOIT bij NATO en de EU komen.
pi_206078067
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nogal dom van Poetin dan dat hij met zijn handelen heeft veroorzaakt dat Finand, een ander aangrenzend land, nu ook bij de NAVO zit.

Het eerste wat Oekraïne zal doen, zodra ze de kans hebben, is ook bij de NAVO aansluiten. Dan durft Rusland ze namelijk niet meer aan te vallen. Daar is de NAVO ook voor bedoeld.
Je zit in het verkeerde topic. Hier is mer ervan overtuigd dat NATO puppet regimes installeert om vervolgens oorlogen uit te lokken.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:22:04 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:15 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
_O- _O- _O- WAT een dijenkletser zeg...
[..]
Snap je?

Omdat je gemigreerd bent he ... Zijn we er op punten op achteruit gegaan hahahahaha _O- _O- _O- _O-

Niet veel maar je hebt hier wel gelijk _O-

Zeer scherp grapje B:)B
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:23:24 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078095
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nogal dom van Poetin dan dat hij met zijn handelen heeft veroorzaakt dat Finand, een ander aangrenzend land, nu ook bij de NAVO zit.

Het eerste wat Oekraïne zal doen, zodra ze de kans hebben, is ook bij de NAVO aansluiten. Dan durft Rusland ze namelijk niet meer aan te vallen. Daar is de NAVO immers voor bedoeld.
Finland zit niet bij de NAVO
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:24:09 #167
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078104
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:15 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
_O- _O- _O- WAT een dijenkletser zeg...
Je begint er zelf mee. Waarom toch altijd op de persoon spelen?
quote:
[..]
Als je dit echt denk zit je in het verkeerde forum.
Dit is een discussieforum. Als je hier alleen maar zit om je eigen mening terug geëchood en bevestigd te krijgen heb je toch een beetje pech, de andere users hier staan niet in dienst van jou.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206078110
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
Snap je?

Omdat je gemigreerd bent he ... Zijn we er op punten op achteruit gegaan hahahahaha _O- _O- _O- _O-

Niet veel meer je hebt hier wel gelijk _O-

Zeer scherp grapje B:)B
Ongelofelijk scherp zeg.

Wat een mazzel dat jij een hoogstaande positie heb als Moderator in Nederland.
Wat een lichtend voorbeeld...
pi_206078115
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:20 schreef Schaamlap het volgende:

En voor wie het echt nog steeds niet snapt: in deze vorm zal en kan Oekraine NOOIT bij NATO en de EU komen.
Plus een gedecimeerd leger, is al een win voor Putin.
Al wat nogvolgt is extra
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206078121
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Alsof jullie niveau brengen in dit topic.
Sorry dat ik niet mee doe aan je echo chamber.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:25:25 #171
451005 Grems
Clown World
pi_206078123
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je zit in het verkeerde topic. Hier is mer ervan overtuigd dat NATO puppet regimes installeert om vervolgens oorlogen uit te lokken.
De VS/het Westen zou dat nooit doen, regimes installeren uit economische/strategische overwegingen.

Gr gr

  vrijdag 23 september 2022 @ 17:25:30 #172
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078124
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Finland zit niet bij de NAVO
Daar heb je gelijk in. Maar ze willen wel en daar ging het me om.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:26:11 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078127
Dank je :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:26:54 #174
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078130
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Plus een gedecimeerd leger, is al een win voor Putin.
Al wat nogvolgt is extra
Poetins leger decimeert stiekem ook wel een beetje hoor.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206078131
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Je begint er zelf mee. Waarom toch altijd op de persoon spelen?
[..]
Dit is een discussieforum. Als je hier alleen maar zit om je eigen mening terug geëchood en bevestigd te krijgen heb je toch een beetje pech, de andere users hier staan niet in dienst van jou.
Ja andere meningen worden hier overal goed onthaald.
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206078135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:25 schreef Grems het volgende:

[..]
De VS/het Westen zou dat nooit doen, regimes installeren uit economische/strategische overwegingen.

Gr gr

[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* Nee zouden we NOOOOIIIIT doen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 17:28:17 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206078143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:25 schreef Grems het volgende:

[..]
De VS/het Westen zou dat nooit doen, regimes installeren uit economische/strategische overwegingen.

Gr gr

[ afbeelding ]
Nee, de Russen ook niet. Vraag aan de inwoners van de voormalige DDR, Tsjechoslowakije, Polen, Mongolië, Afghanistan etc. Dan krijg je echt niet te horen dat daar marionetten werden geïnstalleerd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:28:50 #178
451005 Grems
Clown World
pi_206078149
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, de Russen ook niet. Vraag aan de inwoners van de voormalige DDR, Tsjechoslowakije, Polen, Mongolië, Afghanistan etc. Dan krijg je echt niet te horen dat daar marionetten werden geïnstalleerd.
Sterke whataboutism, alweer.
pi_206078153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja andere meningen worden hier overal goed onthaald.
:')
Ach ik probeer af en toe nog wat uitleg te geven aan het gepeupel maar die willen graag dat ik een dictatoriaal Nazi regime ga steunen.
Nee dank je.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:30:05 #180
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078161
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja andere meningen worden hier overal goed onthaald.
:')
Nou hier is de vijandigheid nogal bovengemiddeld hoor :D

Maar je kunt natuurlijk ook het goede voorbeeld geven in plaats van willekeurig van je af te wijzen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:30:48 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078170
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:20 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

En voor wie het echt nog steeds niet snapt: in deze vorm zal en kan Oekraine NOOIT bij NATO en de EU komen.
Dit is niet helemaal waar

Het kost wat meer politiek wisselgeld maar je kunt de bezette gebieden gewoon uitsluiten van de gemeenschappelijke verdediging

Precedent is er al met grondgebied onder de kreeftskeerkring, de Britten konden tijdens de Falklandsoorlog bv geen beroep doen op de NAVO via artikel 5
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 17:30:53 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206078172
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:28 schreef Grems het volgende:

[..]
Sterke whataboutism, alweer.
Ik had een paar topics geleden al zoiets gepost.Jij doet dus een whataboutism.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:30:59 #183
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:28 schreef Grems het volgende:

[..]
Sterke whataboutism, alweer.
Daar begin je net zelf mee! _O-
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206078184
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nou hier is de vijandigheid nogal bovengemiddeld hoor :D
Zal ik es vragen aan riazop en Za...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 17:33:19 #185
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206078199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zal ik es vragen aan riazop en Za...
Niet zo emotioneel doen joh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:35:18 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078221
Wat weten die vuige NWS'ers er überhaupt van?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:35:35 #187
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zal ik es vragen aan riazop en Za...
Prima. Maak er maar een mooie evenwichtige enquête van zonder bias en een goed representatieve onderzoeksgroep. Ik zie je plan van aanpak wel verschijnen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206078236
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit is niet helemaal waar

Het kost wat meer politiek wisselgeld maar je kunt de bezette gebieden gewoon uitsluiten van de gemeenschappelijke verdediging

Precedent is er al met grondgebied onder de kreeftskeerkring, de Britten konden tijdens de Falklandsoorlog bv geen beroep doen op de NAVO via artikel 5
Gaat niet gebeuren...
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:38:31 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren...
Denk het wel eerlijk gezegd

Sterker nog ik denk dat juist door deze oorlog het heel moeilijk gaat worden om nee te blijven zeggen voor de dames en heren politici

Ironisch genoeg is Oekraïne nu dichter bij de NAVO dan het ooit geweest is

Maar goed je schuift weer met de doelpalen, de stelling is dat het niet kan in de huidige situatie

Het kan wel, enige wat nodig is is een stuk of 30 handtekeningen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206078273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Niet zo emotioneel doen joh.
Daar kom je toch voor ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206078300
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
Denk het wel eerlijk gezegd

Sterker nog ik denk dat juist door deze oorlog het heel moeilijk gaat worden om nee te blijven zeggen voor de dames en heren politici

Ironisch genoeg is Oekraïne nu dichter bij de NAVO dan het ooit geweest is

Maar goed je schuift weer met de doelpalen, de stelling is dat het niet kan in de huidige situatie

Het kan wel, enige wat nodig is is een stuk of 30 handtekeningen
Als het zo simpel is dan zal het morgen wel gebeuren denk ik.
Ben benieuwd hoor...
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:43:12 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:41 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als het zo simpel is dan zal het morgen wel gebeuren denk ik.
Ben benieuwd hoor...
Niet zo zuur doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206078338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niet zo zuur doen
Even in January, a month before President Vladimir V. Putin of Russia began his full-scale invasion, tense talks among the United States, Russia and European members of NATO made one thing clear: While the Biden administration insists it will not allow Moscow to quash Ukraine’s ambitions to join NATO, it has no immediate plans to help bring the former Soviet republic into the alliance. Mr. Putin’s insistence that he needed to prevent Ukraine from joining NATO appeared to be a pretext for war, a stated rationale without substance.

If Ukraine were a NATO member, the alliance would be obligated to defend it against Russia and other adversaries. U.S. officials say they will not appease Mr. Putin by undermining a policy enshrined in NATO’s original 1949 treaty that grants any European nation the right to ask to join.
------------------
Ja dat vet gedrukte zinnetje doet het m natuurlijk. _O-
Dan staan alle NAVO landen te trappelen om hun handtekeningen te zetten en tegen Rusland te vechten.
Oh wacht ff... de Russen hebben nukes... shit...wie denk je dat die het eerste gaat ontvangen?
pi_206078355
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren...
Wat blijft er dan nog over? Rusland gaat letterlijk en figuurlijk alle grenzen over. Dit referendum is natuurlijk, zoals het naar degelijk Russisch gebruik betaamt, zo oneerlijk als maar kan. Te zot voor woorden dat zo'n viespeuk als Poetin tot dit soort waanzin in staat is, dat zien veel Russen ook wel. Hoop ik. Uiteindelijk gaat dit Poetin en Rusland de kop kosten, daar heb ik geen twijfel over. Maar tegen welke prijs in godsnaam.
pi_206078365
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Even in January, a month before President Vladimir V. Putin of Russia began his full-scale invasion, tense talks among the United States, Russia and European members of NATO made one thing clear: While the Biden administration insists it will not allow Moscow to quash Ukraine’s ambitions to join NATO, it has no immediate plans to help bring the former Soviet republic into the alliance. Mr. Putin’s insistence that he needed to prevent Ukraine from joining NATO appeared to be a pretext for war, a stated rationale without substance.

If Ukraine were a NATO member, the alliance would be obligated to defend it against Russia and other adversaries. U.S. officials say they will not appease Mr. Putin by undermining a policy enshrined in NATO’s original 1949 treaty that grants any European nation the right to ask to join.
------------------
Ja dat vet gedrukte zinnetje doet het m natuurlijk. _O-
Dan staan alle NAVO landen te trappelen om hun handtekeningen te zetten en tegen Rusland te vechten.
Oh wacht ff... de Russen hebben nukes... shit...wie denk je dat die het eerste gaat ontvangen?
Eindelijk een antwoord op mijn vraag.
pi_206078375
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:38 schreef sp3c het volgende:
Sterker nog ik denk dat juist door deze oorlog het heel moeilijk gaat worden om nee te blijven zeggen voor de dames en heren politici
We zullen zien hoe stevig ze nog in hun schoenen zullen staan als de crisis toeslaat en ze geen uitweg kunnen bieden aan de woedende meute

quote:
Ironisch genoeg is Oekraïne nu dichter bij de NAVO dan het ooit geweest is
Met wat er nog zal overblijven ofwa?
Maar vooral doen…en dan weer verontwaardigd reageren als er tegenreactie komt.
Of nee dan zitten we eindelijk in een directe confrontatie
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:56:14 #197
451005 Grems
Clown World
pi_206078427
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Eindelijk een antwoord op mijn vraag.
Een NATO bericht volledig negeren tot er een zinnetje langskomt wat je bevalt.

"Waarom willen jullie geen discussie voeren!! :( :( :("
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:09:33 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206078554
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Even in January, a month before President Vladimir V. Putin of Russia began his full-scale invasion, tense talks among the United States, Russia and European members of NATO made one thing clear: While the Biden administration insists it will not allow Moscow to quash Ukraine’s ambitions to join NATO, it has no immediate plans to help bring the former Soviet republic into the alliance. Mr. Putin’s insistence that he needed to prevent Ukraine from joining NATO appeared to be a pretext for war, a stated rationale without substance.

If Ukraine were a NATO member, the alliance would be obligated to defend it against Russia and other adversaries. U.S. officials say they will not appease Mr. Putin by undermining a policy enshrined in NATO’s original 1949 treaty that grants any European nation the right to ask to join.
------------------
Ja dat vet gedrukte zinnetje doet het m natuurlijk. _O-
Dan staan alle NAVO landen te trappelen om hun handtekeningen te zetten en tegen Rusland te vechten.
Oh wacht ff... de Russen hebben nukes... shit...wie denk je dat die het eerste gaat ontvangen?
NATO was toch al oorlog aan het voeren tegen Rusland? Dus dan kan Ukraine gewoon toetreden. Alleen nog een paar handtekeningen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 18:25:09 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078699
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Even in January, a month before President Vladimir V. Putin of Russia began his full-scale invasion, tense talks among the United States, Russia and European members of NATO made one thing clear: While the Biden administration insists it will not allow Moscow to quash Ukraine’s ambitions to join NATO, it has no immediate plans to help bring the former Soviet republic into the alliance. Mr. Putin’s insistence that he needed to prevent Ukraine from joining NATO appeared to be a pretext for war, a stated rationale without substance.

If Ukraine were a NATO member, the alliance would be obligated to defend it against Russia and other adversaries. U.S. officials say they will not appease Mr. Putin by undermining a policy enshrined in NATO’s original 1949 treaty that grants any European nation the right to ask to join.
------------------
Ja dat vet gedrukte zinnetje doet het m natuurlijk. _O-
Dan staan alle NAVO landen te trappelen om hun handtekeningen te zetten en tegen Rusland te vechten.
Oh wacht ff... de Russen hebben nukes... shit...wie denk je dat die het eerste gaat ontvangen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Even in January, a month before President Vladimir V. Putin of Russia began his full-scale invasion, tense talks among the United States, Russia and European members of NATO made one thing clear: While the Biden administration insists it will not allow Moscow to quash Ukraine’s ambitions to join NATO, it has no immediate plans to help bring the former Soviet republic into the alliance. Mr. Putin’s insistence that he needed to prevent Ukraine from joining NATO appeared to be a pretext for war, a stated rationale without substance.

If Ukraine were a NATO member, the alliance would be obligated to defend it against Russia and other adversaries. U.S. officials say they will not appease Mr. Putin by undermining a policy enshrined in NATO’s original 1949 treaty that grants any European nation the right to ask to join.
------------------
Ja dat vet gedrukte zinnetje doet het m natuurlijk. _O-
Dan staan alle NAVO landen te trappelen om hun handtekeningen te zetten en tegen Rusland te vechten.
Oh wacht ff... de Russen hebben nukes... shit...wie denk je dat die het eerste gaat ontvangen?
Niemand gaat nukes ontvangen over Oekraïne

En niemand staat te trappelen om die handtekening te zetten dat zegt ook niemand

Jij zei dat het niet kan en dat klopt niet helemaal, that's all
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206078705
twitter


Kijk beelden van een referendum waar je heus wel nee kan zeggen!

Als je dood wil.
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:40:48 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206078839
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb hier een claim gemaakt waarvan ik de foto's ook niet kan terugvinden.
:D eurotrip.
Nais!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:44:52 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206078885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit is niet helemaal waar

Het kost wat meer politiek wisselgeld maar je kunt de bezette gebieden gewoon uitsluiten van de gemeenschappelijke verdediging

Precedent is er al met grondgebied onder de kreeftskeerkring, de Britten konden tijdens de Falklandsoorlog bv geen beroep doen op de NAVO via artikel 5
Dat was ook een vete tussen GB en Argentinië.
En niet een communistisch land waar de NATO artikel 5 voor heeft.
https://www.ikhebeenvraag(...)op-de-Falklandoorlog
Ik geloof dat de wet nu wel is aangepast.
Maar kan me vergissen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:50:44 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206078938
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nogal dom van Poetin dan dat hij met zijn handelen heeft veroorzaakt dat Finand, een ander aangrenzend land, nu ook bij de NAVO zit.

Het eerste wat Oekraïne zal doen, zodra ze de kans hebben, is ook bij de NAVO aansluiten. Dan durft Rusland ze namelijk niet meer aan te vallen. Daar is de NAVO immers voor bedoeld.
Krijg je er van als je minister van buitenlandse zaken in de eerste maanden dreigt met plat bombarderen en nuken van beide landen.

We zien in Oekraïne dat een dreigement kan leiden tot actie.

Poetin en zijn ministers mogen nu wel een lintje ontvangen als promotor voor NATO.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206078948
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[ twitter ]

Kijk beelden van een referendum waar je heus wel nee kan zeggen!

Als je dood wil.
Ziet er wel gezellig uit, muziekje erbij enzo.
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:52:23 #205
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078951
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D eurotrip.
Nais!
Hier staat wel iets in die richting:
https://www.newsweek.com/putin-russia-ukraine-fake-stage-1710820
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 19:21:25 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206079245
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat was ook een vete tussen GB en Argentinië.
En niet een communistisch land waar de NATO artikel 5 voor heeft.
https://www.ikhebeenvraag(...)op-de-Falklandoorlog
Ik geloof dat de wet nu wel is aangepast.
Maar kan me vergissen.
Of het wel of geen communistisch land is maakt voor artikel 5 niet uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:25:31 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206079279
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
Of het wel of geen communistisch land is maakt voor artikel 5 niet uit
: het verdrag is o.a. enkel geldig voor eilanden "in het Noord-Atlantisch gebied ten noorden van de Kreeftskeerkring." Oorspronkelijk concentreerde de oprichters zich immers op de communistische dreiging uit het Oosten. De Falklandeilanden liggen ten zuiden van de Kreefskeerkring en aldus buiten de definitie van artikel 6. Strikt genomen ontslaat deze gebiedsbeperking de NAVO van haar defensieverplichtingen.

De reden ten noorden van de kreeftskeerkring had te maken met de communistische dreiging.

Maar goed, Falkland oorlog is 40 jaar geleden en ik duld er op dat daarna misschien wel wat wijzigingen zijn geweest.
Maar dat weet ik niet geen zin om uit te zoeken en niet echt zo relevant.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 19:30:35 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206079354
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
: het verdrag is o.a. enkel geldig voor eilanden "in het Noord-Atlantisch gebied ten noorden van de Kreeftskeerkring." Oorspronkelijk concentreerde de oprichters zich immers op de communistische dreiging uit het Oosten. De Falklandeilanden liggen ten zuiden van de Kreefskeerkring en aldus buiten de definitie van artikel 6. Strikt genomen ontslaat deze gebiedsbeperking de NAVO van haar defensieverplichtingen.

De reden ten noorden van de kreeftskeerkring had te maken met de communistische dreiging.

Maar goed, Falkland oorlog is 40 jaar geleden en ik duld er op dat daarna misschien wel wat wijzigingen zijn geweest.
Maar dat weet ik niet geen zin om uit te zoeken en niet echt zo relevant.
Volgens mij klopt het gewoon wat ik zeg hoor, als de Argentijnen London aan hadden gevallen met hun vliegkamp schip dan was dat gewoon artikel 5

Communisten of geen communisten

En volgens mij is de regel nog steeds hetzelfde
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:38:35 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206079474
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ziet er wel gezellig uit, muziekje erbij enzo.
https://9gag.com/gag/aGE90B6?ref=android

Ahh ja militair mee met ak47 in je rug.

https://9gag.com/gag/a1PAdNP?ref=android

https://9gag.com/gag/ay258mW?ref=android

Niet ingevulde papieren.

Ik heb nu al meer gezien van een rigged election dan in 10 maanden verkiezingen in de VS.


En Poetin over mobilisatie +-10 maand geleden.
https://9gag.com/gag/a1PAXrw?ref=android
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:40:45 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206079505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Volgens mij klopt het gewoon wat ik zeg hoor, als de Argentijnen London aan hadden gevallen met hun vliegkamp schip dan was dat gewoon artikel 5

Communisten of geen communisten

En volgens mij is de regel nog steeds hetzelfde
Ik bedoelde dat de regel was ingesteld omdat in noorden communistische dreiging was en niet in zuiden.
Maar goed dat was toen.

Een van de weinige oorlogen die zonder Russische wapens werd bevochten.
Een uitzondering.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:44:28 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206079556
Denk dat het beste wapen Oekraïne momenteel in kan zetten is kratten met drank naar de Russen sturen.

Oh en Finland heeft de grens momenteel gesloten voor Russische vluchtelingendienst weigeraars.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206079559
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ziet er wel gezellig uit, muziekje erbij enzo.
Denk je niet dat niemand in die stad de behoefte had om met een geel blauwe vlag naar het stemlokaal te gaan?
pi_206079603
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:50 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Zo’n beetje wat ome Vlad niet wil zien gebeurt juist wel: EU-landen groeien naar elkaar toe ipv uit elkaar, Finland en Zweden worden NAVO-lid, Oekraïne is een hecht land geworden ipv verdeeld door deze oorlog, gerommel in landen als Kazachtstan.. En dan hebben we het nog niet eens over het slagveld
Jammer dat hier niet op deze nederlagen van Rusland/Poetin wordt gereageerd.

Ook als je van mening bent dat het Westen de schuld is van dit alles kan je toch nog steeds inschatten dat het vanuit Russisch perspectief enkel averechts zal werken om met geweld in Oekraïne je gelijk te halen?

Wat gaat Poetin met deze inval bereiken? Ik probeer soms echt vanuit zijn perspectief te denken maar ik zie oprecht niet welke winst hier te behalen valt. Na zo’n annexatie van de Krim en wat gevechten aan de grens had je Oekraïne al instabiel genoeg gemaakt om geen EU en/of NAVO-lid te worden. Nu is men zo gepikeerd dat Oekraïne zonder al te veel eisen waarschijnlijk lid van beiden zal worden. Daar valt genoeg op aan te merken, maar ik kan me toch niet voorstellen dat dit een doordachte tactiek van Rusland is geweest.
pi_206079690
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Denk je niet dat niemand in die stad de behoefte had om met een geel blauwe vlag naar het stemlokaal te gaan?
Lijkt me niet echt een heel goed idee.
  vrijdag 23 september 2022 @ 20:08:50 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206079845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Lijkt me niet echt een heel goed idee.
Vreemd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206079872
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Lijkt me niet echt een heel goed idee.
Dus is het dan inderdaad een gezellig sfeertje?
pi_206079880
De opkomst was vrij laag zag ik.
Gemiddeld zo'n 20%
  vrijdag 23 september 2022 @ 20:20:23 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206079967
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:48 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jammer dat hier niet op deze nederlagen van Rusland/Poetin wordt gereageerd.

Ook als je van mening bent dat het Westen de schuld is van dit alles kan je toch nog steeds inschatten dat het vanuit Russisch perspectief enkel averechts zal werken om met geweld in Oekraïne je gelijk te halen?

Wat gaat Poetin met deze inval bereiken? Ik probeer soms echt vanuit zijn perspectief te denken maar ik zie oprecht niet welke winst hier te behalen valt. Na zo’n annexatie van de Krim en wat gevechten aan de grens had je Oekraïne al instabiel genoeg gemaakt om geen EU en/of NAVO-lid te worden. Nu is men zo gepikeerd dat Oekraïne zonder al te veel eisen waarschijnlijk lid van beiden zal worden. Daar valt genoeg op aan te merken, maar ik kan me toch niet voorstellen dat dit een doordachte tactiek van Rusland is geweest.
Nope Poetin heeft de eu samen gebracht als nooit te voren.
Plus uitbreiding geregeld voor NATO.
Laten zien hoe slecht het wel niet staat met hun leger
Hoe goed hun luchtmacht wel niet is (onzichtbaar tenzij ze uit de lucht vallen?)
Marine ( grootse schip zinkt al bij bij een rustig weer)
Iedereen betichten van nazi en zelf de grootste nazi uithangen.
Laten zien hoe corrupt het land wel niet is.
Laten zien dat het een enorme dictatuur wel niet is door elke tegenspraak de mond te snoeren.
Dat de verkiezingen daar alles behalve eerlijk verlopen zie paar stukje van mezelf hierboven.
En laten zien hoeveel hij om zijn medemens geeft geen ene fuck.
Mooie target practice voor de vs om hun effectiviteit van wapens uit te proberen van het 2 na grootse leger ter wereld zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.
Zichzelf in een eenzaam isolement werkt en zelf Noord Korea of all places geen munitie uitleverde aan hen.
Te laten zien hoe effectief oude Sovjet meuk is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 21:09:37 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206080719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik bedoelde dat de regel was ingesteld omdat in noorden communistische dreiging was en niet in zuiden.
Maar goed dat was toen.

Een van de weinige oorlogen die zonder Russische wapens werd bevochten.
Een uitzondering.
Nee de regel is er omdat de Navo niet bedoeld was om Europese koloniale oorlogjes te beslechten

Dit kan in theorie prima passend gemaakt worden in de casus Oekraïne
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206081125
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee de regel is er omdat de Navo niet bedoeld was om Europese koloniale oorlogjes te beslechten

Dit kan in theorie prima passend gemaakt worden in de casus Oekraïne
Droom maar fijn verder.

De coup plegers (VS) kunnen trots zijn op het behaalde resultaat.
Een groot stuk Oekraine kwijt, duizenden doden en de EU tuimelt naar beneden.
Precies zoals de CIA het bedoelt had. ^O^
Dit is wel een van de beste coups die de USA heeft uitgevoerd van alle coups. Proficiat. *O*
pi_206081189
23 Sept 2022 Today the Referendums To Join Russia Started In Ukraine. Ukraine condemns it calling them a ‘propaganda show’ but never the less the voting begins in Russian-controlled territory of what is internationally recognized as Kherson, Zaporizhzhia, Donetsk, & Lugansk Regions (Donetsk and Lugansk People's Republics).
As you most probably know there have been huge developments in the Russia - Ukraine war this week.
The west keeps supporting Ukraine with more and more weapons which seems to be antagonizing Russia. They continue to refuse to show the full story of what has been happening in Donbass for the last 8 years. The Russian President seems to have had enough and says Russia is ready to use nuclear weapons & any other means of mass destruction in case of a threat to territorial integrity and weapons of mass disruption are used on Russia. and he says “This is not a bluff,” . The Russian Defense Minister Shoigu says Russia is at war with the collective West," and a Partial mobilization has been announced by Russia. The has today US privately warned Russia against using nuclear weapons.
We are on the ground in Kherson to show you what is really happening and we will be going to all 4 referendums making the most in-depth coverage available.
Of course as always full English and Russian translated subtitles
pi_206081218
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef Schaamlap het volgende:
23 Sept 2022 Today the Referendums To Join Russia Started In Ukraine. Ukraine condemns it calling them a ‘propaganda show’ but never the less the voting begins in Russian-controlled territory of what is internationally recognized as Kherson, Zaporizhzhia, Donetsk, & Lugansk Regions (Donetsk and Lugansk People's Republics).
As you most probably know there have been huge developments in the Russia - Ukraine war this week.
The west keeps supporting Ukraine with more and more weapons which seems to be antagonizing Russia. They continue to refuse to show the full story of what has been happening in Donbass for the last 8 years. The Russian President seems to have had enough and says Russia is ready to use nuclear weapons & any other means of mass destruction in case of a threat to territorial integrity and weapons of mass disruption are used on Russia. and he says “This is not a bluff,” . The Russian Defense Minister Shoigu says Russia is at war with the collective West," and a Partial mobilization has been announced by Russia. The has today US privately warned Russia against using nuclear weapons.
We are on the ground in Kherson to show you what is really happening and we will be going to all 4 referendums making the most in-depth coverage available.
Of course as always full English and Russian translated subtitles
Je kan je paradepaardje wel blijven herhalen, dat maakt het nog geen juiste afspiegeling van de gebeurtenissen daar.

Hoe gaat het met de mobilisatie van de Moskovieten dan?

Oh wacht die hoeven niet te komen omdat Putler dan zeker de steun gaat verliezen. Maar zolang de minderheden sterven aan het front boeit het de Rus (of de propagandist) niet.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 22:08:13 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206081264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:55 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Droom maar fijn verder.

De coup plegers (VS) kunnen trots zijn op het behaalde resultaat.
Een groot stuk Oekraine kwijt, duizenden doden en de EU tuimelt naar beneden.
Precies zoals de CIA het bedoelt had. ^O^
Dit is wel een van de beste coups die de USA heeft uitgevoerd van alle coups. Proficiat. *O*
Blablabla
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206081296
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 20:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus is het dan inderdaad een gezellig sfeertje?
Jazeker, zag er vrolijk uit.
Muziekje erbij en mensen wapperen met vlaggetjes.
Soort koningsdag.
pi_206081333
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:03 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Je kan je paradepaardje wel blijven herhalen, dat maakt het nog geen juiste afspiegeling van de gebeurtenissen daar.

Hoe gaat het met de mobilisatie van de Moskovieten dan?

Oh wacht die hoeven niet te komen omdat Putler dan zeker de steun gaat verliezen. Maar zolang de minderheden sterven aan het front boeit het de Rus (of de propagandist) niet.
blablabla. (vrij vertaald naar sp3c)

Maar negeer gewoon maar het filmpje en de verslaggevers die al jaren in deze gebieden verslag doen.
Het veranderd niets aan het geheel.
Na dit weekend heeft Rusland er weer een paar miljoen meer mensen bij. w/
pi_206081336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Blablabla
Het zit je wel dwars he....
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 22:15:31 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206081349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:14 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Het zit je wel dwars he....
Wat?

Niets wat je zegt is van toepassing op iets wat ik ergens ooit gezegd heb

Ik heb mijn best gedaan maar een beter antwoord heb ik niet meer voor je
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206081351
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:55 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Droom maar fijn verder.

De coup plegers (VS) kunnen trots zijn op het behaalde resultaat.
Een groot stuk Oekraine kwijt, duizenden doden en de EU tuimelt naar beneden.
Precies zoals de CIA het bedoelt had. ^O^
Dit is wel een van de beste coups die de USA heeft uitgevoerd van alle coups. Proficiat. *O*
Voor de 3e keer: wat heeft Poetin nou bereikt? Jij zit hier de hele dag maar weigert te reageren op dingen die je niet bevallen.

-Oekraïne is van een verdeeld land veranderd in een echte natie;
-De EU is hechter dan ooit;
-Finland en Zweden willen bij de NAVO;
-Onrust in landen als Kazachstan etc, ze willen daar geen Russen meer zien, creditcards vanuit Rusland zijn geblokkeerd;

Wat bereikt Rusland hier nou mee? Al zouden ze ‘winnen’ en de gebieden die ze nu bezetten bij Rusland voegen.. wat dan? Was dat al dat geld waard? Die tienduizenden doden? Al dat geleuter over zelfbescherming tegen de NAVO etc was al een matig verhaal, maar al zou je het serieus nemen, dan heeft Poetin toch alsnog volledig gefaald? Je hebt in dat geval een totaal platgebombardeerd stukje land erbij, nou top zeg.

Maar goed, zelfs dat gaat niet gebeuren.
pi_206081355
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:14 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
blablabla. (vrij vertaald naar sp3c)

Maar negeer gewoon maar het filmpje en de verslaggevers die al jaren in deze gebieden verslag doen.
Het veranderd niets aan het geheel.
Na dit weekend heeft Rusland er weer een paar miljoen meer mensen bij. w/
Weer een minderheid die ze naar het front kunnen sturen

How convenient
pi_206081375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat?

Niets wat je zegt is van toepassing op iets wat ik ergens ooit gezegd heb

Ik heb mijn best gedaan maar een beter antwoord heb ik niet meer voor je
Nou doei dan. :W
pi_206081417
Lekker man zon slavenleger met antieke geweren

Alsof ze Napoleon gaan bevechten _O-
pi_206081423
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:15 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Voor de 3e keer: wat heeft Poetin nou bereikt? Jij zit hier de hele dag maar weigert te reageren op dingen die je niet bevallen.

-Oekraïne is van een verdeeld land veranderd in een echte natie;
-De EU is hechter dan ooit;
-Finland en Zweden willen bij de NAVO;
-Onrust in landen als Kazachstan etc, ze willen daar geen Russen meer zien, creditcards vanuit Rusland zijn geblokkeerd;

Wat bereikt Rusland hier nou mee? Al zouden ze ‘winnen’ en de gebieden die ze nu bezetten bij Rusland voegen.. wat dan? Was dat al dat geld waard? Die tienduizenden doden? Al dat geleuter over zelfbescherming tegen de NAVO etc was al een matig verhaal, maar al zou je het serieus nemen, dan heeft Poetin toch alsnog volledig gefaald? Je hebt in dat geval een totaal platgebombardeerd stukje land erbij, nou top zeg.

Maar goed, zelfs dat gaat niet gebeuren.
Puntsgewijs reageren.

-Oekraïne is van een verdeeld land veranderd in een echte natie; _O- _O- Mag ik ff lachen?
-De EU is hechter dan ooit; De EU is SLECHTER dan ooit.
-Finland en Zweden willen bij de NAVO; Turkije houdt dat tegen.
-Onrust in landen als Kazachstan etc, ze willen daar geen Russen meer zien, creditcards vanuit Rusland zijn geblokkeerd; Volgens de Westerse media zeker...

Je kunt het ook omgekeerd lezen.
Was dat proberen toe te voegen van Oekraine bij de NAVO en die coup nu echt dat alles waard?
Beste stukken land en zeeverbinding weg, duizenden doden, Oekraine aan puin en de EU zit met zn handen in het haar wat de energie betreft.
pi_206081470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:21 schreef SjonShitcoin het volgende:
Lekker man zon slavenleger met antieke geweren

Alsof ze Napoleon gaan bevechten _O-
meid toch... -O-
pi_206081494
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:25 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
meid toch... -O-
Is dat een universele wegduikreactie uit het Russische handboek?
pi_206081528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:21 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Puntsgewijs reageren.

-Oekraïne is van een verdeeld land veranderd in een echte natie; _O- _O- Mag ik ff lachen?
-De EU is hechter dan ooit; De EU is SLECHTER dan ooit.
-Finland en Zweden willen bij de NAVO; Turkije houdt dat tegen.
-Onrust in landen als Kazachstan etc, ze willen daar geen Russen meer zien, creditcards vanuit Rusland zijn geblokkeerd; Volgens de Westerse media zeker...

Je kunt het ook omgekeerd lezen.
Was dat proberen toe te voegen van Oekraine bij de NAVO en die coup nu echt dat alles waard?
Beste stukken land en zeeverbinding weg, duizenden doden, Oekraine aan puin en de EU zit met zn handen in het haar wat de energie betreft.
Je kunt weinig met inhoud/bronnen weerleggen, is het niet?

Je verhaal over Turkije en Zweden/Finland was het enige serieuze maar is reeds achterhaald.

Rusland heeft het toevoegen van Oekraïne aan de NAVO en de EU waarschijnlijk eerder in een stroomversnelling gebracht dan voorkomen. Dat laatste was het doel natuurlijk.

Doen die beelden van kansloze stakkers uit Rusland die nu gemobiliseerd worden je nog wat of kijk je daar lekker van weg?
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 22:49:31 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206081739
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nou doei dan. :W
Ok good talk :W
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 23:04:23 #237
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206081873
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:49 schreef sp3c het volgende:
quote:
0s.gif
Op vrijdag 23 september 2022 22:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nou doei dan. :W

Ok good talk :W
:S___D
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 23:23:30 #238
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206082008
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:30 schreef Raw85 het volgende:
Doen die beelden van kansloze stakkers uit Rusland die nu gemobiliseerd worden je nog wat of kijk je daar lekker van weg?
Doen die dode stakkers die van Zelensky het land niet uit mochten omdat ze moesten vechten jou nog wat?

Je kunt dit niet aan 1 kant vast zetten, het is altijd fout als er mensen sterven die niks met deze onzin te maken wilden hebben.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 23:29:14 #239
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206082052
Misschien een akelig iets, Putin kan als hij wil 3 miljoen mensen oproepen om te vechten. Tevens kan hij lichte nucleare wapens inzetten op plekken waar hij dat wil.

Zelensky heeft de manschappen nog die hij nu nog heeft en bewapend door het westen. Als Putin aan het begin All In was gegaan was het al lang klaar geweest. Waarom heeft hij dat niet gedaan? Niet omdat hij bang is voor het westen...

Fucking clownshow :+

Guess who's paying and who's getting richer?
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 00:08:18 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206082351
Dit was all in voor de Russen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206083063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Doen die dode stakkers die van Zelensky het land niet uit mochten omdat ze moesten vechten jou nog wat?

Je kunt dit niet aan 1 kant vast zetten, het is altijd fout als er mensen sterven die niks met deze onzin te maken wilden hebben.
Die doen mij zeker wat, dat ze dood zijn gegaan heeft echter één duidelijke oorzaak: de invasie door Rusland. Als ze dat achterwege hadden gelaten waren er geen dode Russen en geen dode Oekraïners. Ook nu kan Rusland er nog steeds een einde aan maken door zich gewoon terug te trekken. Als Oekraïne dat doet is er geen Oekraïne meer.
pi_206083084
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 07:02 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Die doen mij zeker wat, dat ze dood zijn gegaan heeft echter één duidelijke oorzaak: de invasie door Rusland. Als ze dat achterwege hadden gelaten waren er geen dode Russen en geen dode Oekraïners. Ook nu kan Rusland er nog steeds een einde aan maken door zich gewoon terug te trekken. Als Oekraïne dat doet is er geen Oekraïne meer.
Lees eens wat meer over de achtergronden.
pi_206083245
Nietszeggend en daardoor veelzeggend antwoord
pi_206083331
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 07:16 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Lees eens wat meer over de achtergronden.
Putin bad ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206083434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
Misschien een akelig iets, Putin kan als hij wil 3 miljoen mensen oproepen om te vechten. Tevens kan hij lichte nucleare wapens inzetten op plekken waar hij dat wil.

Zelensky heeft de manschappen nog die hij nu nog heeft en bewapend door het westen. Als Putin aan het begin All In was gegaan was het al lang klaar geweest. Waarom heeft hij dat niet gedaan? Niet omdat hij bang is voor het westen...

Fucking clownshow :+

Guess who's paying and who's getting richer?
Je snapt niet zoveel van oorlogsvoering en wat daarbij komt kijken. Laat staan dat nukes een optie zijn geweest. Dan zou je in 1 klap een grotere paria worden dan Noord Korea :').

Maar denk vooral dat je zo slim bent dat je het allemaal doorziet :')
pi_206083444
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 07:16 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Lees eens wat meer over de achtergronden.
Janoekovitsj eruit, door Rusland betaalde huurlingen die zich voordoen als vrijheidsstrijders erin bedoel je?
pi_206083487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 08:47 schreef SjonShitcoin het volgende:
Maar denk vooral dat je zo slim bent dat je het allemaal doorziet :')
Ja seg, gelukkig kom jij hier nu met je vriendjes om ons het licht te doen zien...
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206083547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 08:47 schreef SjonShitcoin het volgende:
Je snapt niet zoveel van oorlogsvoering en wat daarbij komt kijken. Laat staan dat nukes een optie zijn geweest. Dan zou je in 1 klap een grotere paria worden dan Noord Korea :').
Hier en daar een tactical nuke kan best hoor.
En van Rusland een paria maken. We doen al het mogelijke om dat te bewerkstelligen...hij zou ons helpen dan
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 24 september 2022 @ 09:01:53 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206083591
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:08 schreef sp3c het volgende:
Dit was all in voor de Russen
Nou nee het lijkt er meer op dat ze nu ww1 en WW2 tactiek gaan aanpakken..
Puur nummers game.

The one without, follows him! When the one with the rifle gets killed, the one who is following picks up the rifle and shoots!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 24 september 2022 @ 09:20:27 #250
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206083848
Wat een man....

twitter


Zag ook nog deze in het draadje

twitter


Wie moet je nog geloven in dit circus. Wie weet is dat ook de bedoeling. Mijn oorlog is het iig niet laat ze het uitzoeken daar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206083903
Benieuwd wat de VS als tegenreactie gaat doen. Vermits een overwinning nog steeds allesbehalve in zicht is, kon escalatie niet uitblijven.
Dus wat gaan ze doen? Meer materiaal sturen en/of Putin uitdagen het ondenkbare te doen? Zodat ze er zelf eindelijk vol kunnen ingaan?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206083946
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een man....

[ twitter ]

Zag ook nog deze in het draadje

[ twitter ]

Wie moet je nog geloven in dit circus. Wie weet is dat ook de bedoeling. Mijn oorlog is het iig niet laat ze het uitzoeken daar.
"Belangrijk om met zoveel mogelijk landen samen de rus bestrijden,"

Voel je het al komen? De VS kijkt al uit naar oorlog tegen Rusland, op europese bodem natuurlijk
2 vliegen in 1 klap
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 09:33:06 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206083964
Denk dat ze de status quo wel best vinden in Washington
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 24 september 2022 @ 09:55:56 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206084145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:21 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Puntsgewijs reageren.

-Oekraïne is van een verdeeld land veranderd in een echte natie; _O- _O- Mag ik ff lachen?
-De EU is hechter dan ooit; De EU is SLECHTER dan ooit.
-Finland en Zweden willen bij de NAVO; Turkije houdt dat tegen.
-Onrust in landen als Kazachstan etc, ze willen daar geen Russen meer zien, creditcards vanuit Rusland zijn geblokkeerd; Volgens de Westerse media zeker...

Je kunt het ook omgekeerd lezen.
Was dat proberen toe te voegen van Oekraine bij de NAVO en die coup nu echt dat alles waard?
Beste stukken land en zeeverbinding weg, duizenden doden, Oekraine aan puin en de EU zit met zn handen in het haar wat de energie betreft.
Wat een clownshow is dit topic geworden zeg, met dit soort pareltjes van reacties.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_206084423
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat een clownshow is dit topic geworden zeg, met dit soort pareltjes van reacties.
Dat gevoel is wederzijds …
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206084945
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
Snap je?

Omdat je gemigreerd bent he ... Zijn we er op punten op achteruit gegaan hahahahaha _O- _O- _O- _O-

Niet veel maar je hebt hier wel gelijk _O-

Zeer scherp grapje B:)B
Toch nog goed nieuws in dit topic dus. De wappies verlaten het drijvende schip.
pi_206084963
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja andere meningen worden hier overal goed onthaald.
:')
Als je nooit wil zeggen waar die mening op is gebaseerd dan reageren mensen over het algemeen weinig positief nee.
pi_206084986
quote:
Ja leuk een filmpje met zwart wit beelden uit tijden waarin Rusland hetzelfde deed alleen dan vaak incompetenter. Zie de oorlog in Afghanistan.
pi_206085039
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat een clownshow is dit topic geworden zeg, met dit soort pareltjes van reacties.
Als je echt wil lachen moet je schaamlap eens vragen hoeveel oorlogen de VS heeft gevoerd sinds WWII.
pi_206085200
Zo ik zie dat de Biden schandknaapjes het allemaal wel weten. Wat een mazzel dat we dit soort pareltjes hebben om het land te redden. _O-

Maar goed, na dit weekend wordt de hele situatie alleen maar vervelender voor het Westen als er 4 provincies naar Rusland verhuizen.
Ook eens kijken wanneer definitief het gas wordt afgesloten en wat voor een prachtige deals de EU heeft gemaakt om de klap op te vangen.
Qua geld zowiezo niet als ik al de reacties lees van ellende en wanhoop in de Nederlandse kranten.

Energiebedrijven maken fout met snelle verhoging van prijzen gas en elektra
https://www.ad.nl/economi(...)en-elektra~a9ae7917/

Kijk maar eens naar al die "blije"reacties van de Nederlanders.
Maar gelukkig gaan er weer miljoenen naar Zelensky om zijn mensen in het onheil te storten.
Goed gedaan Brussel en Rutte! ^O^
  zaterdag 24 september 2022 @ 12:22:17 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206085231
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat een clownshow is dit topic geworden zeg, met dit soort pareltjes van reacties.
Ik sluit ook echt niet uit dat er personen tussen zitten die er belangen bij hebben.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206085252
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Toch nog goed nieuws in dit topic dus. De wappies verlaten het drijvende schip.
Ja … the real lunatics have taken over the asylum…
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206085290
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 12:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja … the real lunatics have taken over the asylum…
...oh... .diep... hoor.....
pi_206085500
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Toch nog goed nieuws in dit topic dus. De wappies verlaten het drijvende schip.
Dat zeggen ze allemaal al tijden toch? Volgens mij zijn er maar weinig écht daadwerkelijk naar bijv Portugal vertrokken. Velen zeggen het al tijden maar zijn ondertussen nog steeds druk met het zeiken op dat roverheid hier.
pi_206085758
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 12:56 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat zeggen ze allemaal al tijden toch? Volgens mij zijn er maar weinig écht daadwerkelijk naar bijv Portugal vertrokken. Velen zeggen het al tijden maar zijn ondertussen nog steeds druk met het zeiken op dat roverheid hier.
Al jaren terug had je een user met een hekel aan alle immigranten en daarom maar naar Denemarken was verhuisd. Het land waar de lonen en de vrouwen nog wel goed waren!

En om dat te vieren non stop zeiken over Nederland ipv plezier te maken met je leven.

Ik zie het maar als de wat modernere Nederlandse versie van de satellietschotel voor de Turkse tv.
pi_206085938
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
...oh... .diep... hoor.....
Ow en nog es toppie hoe je hier komt posten en dan BNW wat belachelijk gaat maken in NWS

2 dikke duimen voor jou ^O^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206086066
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een man....

[ twitter ]

Zag ook nog deze in het draadje

[ twitter ]

Wie moet je nog geloven in dit circus. Wie weet is dat ook de bedoeling. Mijn oorlog is het iig niet laat ze het uitzoeken daar.
Hahaha Gewoon Merel

die eigenlijk geen Merel is _O-
pi_206086067
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow en nog es toppie hoe je hier komt posten en dan BNW wat belachelijk gaat maken in NWS

2 dikke duimen voor jou ^O^
Zie mijn eerste post hier met een opsomming van de gekke dingen die in #9 stonden. Denk dat ik NWS nog positief over dit forum was. Kijk eens in BNW als je nog wat goede hersenkronkels wil lezen is ook niet bepaald iets wat ik nog niet eerder heb gepost in het volle licht van de bnw gemeenschap hier.
pi_206086142
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een man....

[ twitter ]

Zag ook nog deze in het draadje

[ twitter ]

Wie moet je nog geloven in dit circus. Wie weet is dat ook de bedoeling. Mijn oorlog is het iig niet laat ze het uitzoeken daar.
Met welke dingen die Mark Rutte hier zegt ben je het nou oneens? Ik hoor namelijk geen gekke dingen.
  zaterdag 24 september 2022 @ 14:59:23 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206086482
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 10:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat gevoel is wederzijds …
Doe er dan wat aan, in plaats van er aan bij te dragen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_206086644
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Doe er dan wat aan, in plaats van er aan bij te dragen.
Nee
Dit is bnw en hier denken we er nou eenmaal anders over.
Als je er niet tegen kan pech
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 15:27:15 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206086693
Dus je vind het wel prettig leesbaar de laatste tijd?

Omdat het BNW is en anders heb je pech?

Dan snap ik al je geklaag niet zo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206086771
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:21 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Puntsgewijs reageren.

-Oekraïne is van een verdeeld land veranderd in een echte natie; _O- _O- Mag ik ff lachen?
-De EU is hechter dan ooit; De EU is SLECHTER dan ooit.
-Finland en Zweden willen bij de NAVO; Turkije houdt dat tegen.
-Onrust in landen als Kazachstan etc, ze willen daar geen Russen meer zien, creditcards vanuit Rusland zijn geblokkeerd; Volgens de Westerse media zeker...

Je kunt het ook omgekeerd lezen.
Was dat proberen toe te voegen van Oekraine bij de NAVO en die coup nu echt dat alles waard?
Beste stukken land en zeeverbinding weg, duizenden doden, Oekraine aan puin en de EU zit met zn handen in het haar wat de energie betreft.
Mee eens. Niet dat het helpt want ik post ook niet zo populair.
Ik ga het nog erger maken Rusland doet geen 300000 man mobilisatie maar een algehele. Verder heeft Rusland in het Oosten Wladivostok zijn grenzen en territoriale wateren opengesteld voor China. As we speek Chinese troepen en militaire kolones en marine bevinden zich in de omgeving Wladivostok. Bron prive en familiair wat genoeg reden voor de gemiddelde Bellingcat zolderkamerfokker is om mij te denigreren, schofferen of belachelijk te maken. Om het even de situatie wereldwijd escaleert verder.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206086857
Verder in dit Topic Brave New World. Het is er niet. Het is volgzame trouw aan een niets ontziende Natie VS op weg naar world domination.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206086890
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 15:37 schreef ZOA het volgende:

[..]
Mee eens. Niet dat het helpt want ik post ook niet zo populair.
Ik ga het nog erger maken Rusland doet geen 300000 man mobilisatie maar een algehele. Verder heeft Rusland in het Oosten Wladivostok zijn grenzen en territoriale wateren opengesteld voor China. As we speek Chinese troepen en militaire kolones en marine bevinden zich in de omgeving Wladivostok. Bron prive en familiair wat genoeg reden voor de gemiddelde Bellingcat zolderkamerfokker is om mij te denigreren, schofferen of belachelijk te maken. Om het even de situatie wereldwijd escaleert verder.
Als ik het tegenovergestelde zou beweren en als bron privé en familiair zou geven dan zou je me meteen geloven?
pi_206086936
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 15:54 schreef Questular het volgende:

[..]
Als ik het tegenovergestelde zou beweren en als bron privé en familiair zou geven dan zou je me meteen geloven?
Ja want je zou het tegenovergestelde niet kunnen en niet willen beweren
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087046
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 15:37 schreef ZOA het volgende:

[..]
Mee eens. Niet dat het helpt want ik post ook niet zo populair.
Ik ga het nog erger maken Rusland doet geen 300000 man mobilisatie maar een algehele. Verder heeft Rusland in het Oosten Wladivostok zijn grenzen en territoriale wateren opengesteld voor China. As we speek Chinese troepen en militaire kolones en marine bevinden zich in de omgeving Wladivostok. Bron prive en familiair wat genoeg reden voor de gemiddelde Bellingcat zolderkamerfokker is om mij te denigreren, schofferen of belachelijk te maken. Om het even de situatie wereldwijd escaleert verder.
Lol we hebben gezien wat de Chinese banden onder de trucks deden richting Kiev.

Het enige wat China doet is olie en gas kopen met korting voor de rest niks.

En een algehele mobilisatie? Laat me niet lachen. Daarmee gaat Putin de steun in de grote steden verliezen, en dus nooit doen. Dat er minderheden sneuvelen aan het front boeit de gemiddelde Rus niet zoveel. Maar zodra de jongelui uit Moskou en Sint Petersburg moeten opdraven is het afgelopen voor Putin. Bijkomstig nog dat ze niet eens een algehele mobilisatie aan kunnen. Ze krijgen het nu al logistiek niet voor elkaar .

Maar blijf vooral dromen van Babi Pangang op het slagveld.

Supertoevallig ook dat er iemand hier op Fok familie heeft in Wladiwostok.

[ Bericht 20% gewijzigd door SjonShitcoin op 24-09-2022 16:24:03 ]
pi_206087238
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 15:37 schreef ZOA het volgende:

[..]
Mee eens. Niet dat het helpt want ik post ook niet zo populair.
Ik ga het nog erger maken Rusland doet geen 300000 man mobilisatie maar een algehele. Verder heeft Rusland in het Oosten Wladivostok zijn grenzen en territoriale wateren opengesteld voor China. As we speek Chinese troepen en militaire kolones en marine bevinden zich in de omgeving Wladivostok. Bron prive en familiair wat genoeg reden voor de gemiddelde Bellingcat zolderkamerfokker is om mij te denigreren, schofferen of belachelijk te maken. Om het even de situatie wereldwijd escaleert verder.
Wat doen die Chinese kolones daar?
Rusland helpen of de boel bezetten?
pi_206087247
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:44 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat doen die Chinese kolones daar?
Rusland helpen of de boel bezetten?
Iets met Taiwan misschien?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087254
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:46 schreef ZOA het volgende:

[..]
Iets met Taiwan misschien?
Zou ook nog kunnen, China treft daar ook voorbereidingen voor.
pi_206087291
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou ook nog kunnen, China treft daar ook voorbereidingen voor.
Dat zeg ik.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087294
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou ook nog kunnen, China treft daar ook voorbereidingen voor.
Hebben ze een geheime clausule opgenomen?
In het Yi-Lavrov pact. :D
Definitely not CIA
pi_206087315
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou ook nog kunnen, China treft daar ook voorbereidingen voor.
Maargoed de wereld is verdeeld op hetzelfde continent en onze baas komt van een ander continent.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087347
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Hebben ze een geheime clausule opgenomen?
In het Yi-Lavrov pact. :D
Daar was ik niet bij... ik heb slechts videobeelden van 2 dagen terug waar Chinese kolones door mijn schoonmoeders Habarovsk rijden.Fijne moderator ben jij trouwens.Nederlands 2e kamer voorzitter geschikt.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087380
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:18 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Lol we hebben gezien wat de Chinese banden onder de trucks deden richting Kiev.

Het enige wat China doet is olie en gas kopen met korting voor de rest niks.

En een algehele mobilisatie? Laat me niet lachen. Daarmee gaat Putin de steun in de grote steden verliezen, en dus nooit doen. Dat er minderheden sneuvelen aan het front boeit de gemiddelde Rus niet zoveel. Maar zodra de jongelui uit Moskou en Sint Petersburg moeten opdraven is het afgelopen voor Putin. Bijkomstig nog dat ze niet eens een algehele mobilisatie aan kunnen. Ze krijgen het nu al logistiek niet voor elkaar .

Maar blijf vooral dromen van Babi Pangang op het slagveld.

Supertoevallig ook dat er iemand hier op Fok familie heeft in Wladiwostok.
En met dit soort minachtend commentaar moet wij nog serieus proberen te discussieren.

Je plaatst jezelf direct buiten de zijlijn...
pi_206087383
Er varen ook Nederlandse Marineschepen in de Cariben

Dat is ongeveer net zo ver hier vandaan als Wladiwostok van Oekraïne :')
pi_206087421
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:03 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En met dit soort minachtend commentaar moet wij nog serieus proberen te discussieren.

Je plaatst jezelf direct buiten de zijlijn...
Pot, ketel.

Iedere inhoudelijke post negeer je vakkundig en vervolgens kom je weer met je volgende onverifieerbare filmpje danwel regelrechte Kremlinpropaganda zodat het zo snel mogelijk verdwijnt.

Jij discussieert überhaupt niet dus je staat gezellig naast mij langs de lijn.
pi_206087423
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:03 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En met dit soort minachtend commentaar moet wij nog serieus proberen te discussieren.

Je plaatst jezelf direct buiten de zijlijn...
In het centrum...van populisme goedgelovigheid vertrouwen in de lang verloren verzorgingsstaat en idd betere westerse wereld van de jaren 90
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087424
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:07 schreef ZOA het volgende:

[..]
In het centrum...van populisme goedgelovigheid vertrouwen in de lang verloren verzorgingsstaat en idd betere westerse wereld van de jaren 90
Ik moet wel lachen.
Elke gemiddelde Nederlander met zn grote bek hier schijt in zn broek als er een Rus of Tsjetjeen voor m opduikt.
De internet helden.
pi_206087445
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:07 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Pot, ketel.
Kom eens met onderbouwde feiten.. i. p.v. populistische denigrerende posts
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087458
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik moet wel lachen.
Elke gemiddelde Nederlander met zn grote bek hier schijt in zn broek als er een Rus of Tsjetjeen voor m opduikt.
De internet helden.
Bellingcat zolderkamerfokkers
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087461
Brb de Chinezen komen helpen die gaan ff 10.000 kilometer over land rijden naar Oekraïne want me oma heeft ze gezien egt waar!

lol
pi_206087463
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:59 schreef ZOA het volgende:

[..]
Daar was ik niet bij... ik heb slechts videobeelden van 2 dagen terug waar Chinese kolones door mijn schoonmoeders Habarovsk rijden.Fijne moderator ben jij trouwens.Nederlands 2e kamer voorzitter geschikt.
Care to explain?
Definitely not CIA
pi_206087470
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:10 schreef ZOA het volgende:

[..]
Kom eens met onderbouwde feiten.. i. p.v. populistische denigrerende posts
Dit is bnw daar hoef je niks te onderbouwen.

Blijf je voortaan ook uit mn DM met je wartaal?
pi_206087503
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Care to explain?
Iets van wegkijken misshcien...???
pi_206087526
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Iets van wegkijken misshcien...???
Het faciliteren van Kremlinpropaganda bedoel je? Dat pakt de Kamervoorzitter toch voortvarender aan.
pi_206087527
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:11 schreef SjonShitcoin het volgende:
Brb de Chinezen komen helpen die gaan ff 10.000 kilometer over land rijden naar Oekraïne want me oma heeft ze gezien egt waar!

lol
Chinese huurlingen misschien op weg naar een vliegveld?

Khabarovsk Tsentralny (Russian: Хабаровск-Центральный, locally Khabarovsk Bolshoi or "Большой аэродром"), is the primary Russian military airfield in Khabarovsk.[1] It is located on the east side of the city, about 8 km southwest of Khabarovsk Novy Airport.[2] The aerodrome operator is the Ministry of Defense of the Russian Federation, along with the 573rd Aviation Base of Army Aviation, and 12th Aircraft Repair Factory.[3]
pi_206087538
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 15:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee
Dit is bnw en hier denken we er nou eenmaal anders over.
Als je er niet tegen kan pech
Waarom toch die behoefte om alleen maar mensen te zien die het met jou eens zijn? En iedere keer dat ik heb gevraagd waarom je zo denkt dan krijg ik een of ander kutantwoord terug als zeg ik lekker niet of ga weg.
pi_206087541
Misschien ook niet.
pi_206087556
Verder hoef ik geen steun, erkenning of wat dan ook.Maar het al jarenlang mij als eng, idioot verklaren en mijn onderbouwing feiten en kennis aangaande Oekraine Rusland belachelijk maken en het beter weten blijft mij triggeren. Want men weet niet beter en ik wel, ik was en ben betrokken en dat is het enige wat bekritiseerd betwijfeld en ontkent wordt. Uit alle macht tot bannende moderators aan toe
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206087557
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:20 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Het faciliteren van Kremlinpropaganda bedoel je? Dat pakt de Kamervoorzitter toch voortvarender aan.
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken hoor... Kremlinpropaganda.. meid toch...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')