Aaah dat is een kluifje voor onze zelenski ... hem uitdagen en kijken of ie het doet.quote:Zelenski "denkt niet" dat Moskou kernwapens zal gebruiken
De Oekraïense president Volodimir Zelenski "denkt niet" dat Moskou in zijn oorlog met Oekraïne kernwapens zal inzetten, zo heeft hij vandaag gezegd tegenover Bild TV nadat de Russische president Vladimir Poetin in een toespraak met atoomwapens had gedreigd
https://www.msn.com/nl-be(...)43f7a7669085c96e6ab7
Coke is slecht voor je neus en mentale gesteldheid. Bovendien financier je dan de CIA. Stop er dus mee oom Scorp!quote:Op donderdag 22 september 2022 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Aaah dat is een kluifje voor onze zelenski ... hem uitdagen en kijken of ie het doet.
Zal alleszins mega spektakel zijn na enkele lijntjes coke
Nou Rusland heeft naast kernwapens genoeg andere weapons of mass destruction.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Aaah dat is een kluifje voor onze zelenski ... hem uitdagen en kijken of ie het doet.
Wat een zeurkous is het toch , heeft hij alleen groene kleding ofzoquote:Op donderdag 22 september 2022 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zelensky weet hoe je de meute moet bespelen.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een zeurkous is het toch , heeft hij alleen groene kleding ofzo
In een video over net buitgemaakte voertuigen zie jij bewijs dat juist de Oekraïners de nazi's zijn? Beetje riskante move.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:04 schreef Schaamlap het volgende:
German media reporting from Ukraine, suddenly a Ukrainian tank passes with a Swastika! oh dear.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze staan "massaal" achter Zelensky hoor ...Las ergens over honderdduizenden Oekraïners die sinds 2015 de dienstplicht hebben ontdoken.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:49 schreef Schaamlap het volgende:
Ukrainian students and men of military age were banned from traveling abroad to study due to massive forgery of documents – Ukrainian television
https://t.me/intelslava/3(...)IyoFKGDyi5GMBH921xRg
Daar gaan Zelensky zijn 900.000 reserves.![]()
----------------------
Oeps maar voor Zelensky hartstikke normaal natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2022 17:04 schreef Schaamlap het volgende:
German media reporting from Ukraine, suddenly a Ukrainian tank passes with a Swastika! oh dear.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is wel een heel slechte en trieste poging om het weer in de schoenen van Rusland te schuiven.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In een video over net buitgemaakte voertuigen zie jij bewijs dat juist de Oekraïners de nazi's zijn? Beetje riskante move.
Dat is logisch.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:26 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ze staan "massaal" achter Zelensky hoor ...Las ergens over honderdduizenden Oekraïners die sinds 2015 de dienstplicht hebben ontdoken.
Hans Kazan was waarschijnlijk aanwezig en veranderde de Z magisch in een Swastika.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:36 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dit is wel een heel slechte en trieste poging om het weer in de schoenen van Rusland te schuiven.![]()
Op de eerste tank die je in het filmpje ziet zie je duidelijk een 'Z', de tweede tank die later langs rijdt heeft dat niet, maar er staat wel een swastika op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was daar een keer een topic over in GC, waar de meeste users aangaven niet bereid te zijn te vechten voor Nederland (laat staan vertrekken naar Oekraïne voor Rutte).quote:Op donderdag 22 september 2022 17:36 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Je gaat je leven niet geven voor een corrupt nazi regime.
Dit zal in elk Oostblok land gebeuren, dus ook in Rusland.(alhoewel ik honderden recruiten zie staan bij allerlei meldingscentra)
De Regeringen zijn allen zwaar corrupt en niemand is genegen voor dit soort vuilnis te strijden.
Ik vraag mij af als morgen opeens het Nederlandse leger naar Okeraine vertrekt en er een mobilisatie zal plaatsvinden, of dan iedereen nog zo enthousiast is. Rutte gaat zeker niet. Die zwaait alleen uit.
Onze leiders noemen dat gewoon strijden en lijden voor vrijheid en democratie , helaas letten mensen niet meer op daden als de woorden maar zoet klinken .quote:Op donderdag 22 september 2022 17:36 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Je gaat je leven niet geven voor een corrupt nazi regime.
Dit zal in elk Oostblok land gebeuren, dus ook in Rusland.(alhoewel ik honderden recruiten zie staan bij allerlei meldingscentra)
De Regeringen zijn allen zwaar corrupt en niemand is genegen voor dit soort vuilnis te strijden.
Ik vraag mij af als morgen opeens het Nederlandse leger naar Okeraine vertrekt en er een mobilisatie zal plaatsvinden, of dan iedereen nog zo enthousiast is. Rutte gaat zeker niet. Die zwaait alleen uit.
Ah jah Nazi's gaan we weer.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:32 schreef Schaamlap het volgende:
Vanaf 2014 al bekend maar schijnbaar is het allemaal niet zo'n probleem.
Dat doet mij denken aan de opkomst van Hitler, dat begon ook klein, kreeg bijna geen aandacht en groeide uit tot een Wereldoorlog
Je zal deze lieverdjes maar durven te steunen. Brussel schijnt geen probleem te hebben hiermee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2022 17:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah jah Nazi's gaan we weer.
Waarom ruilt Poetin 200+ door jou zogenaamde Nazis voor 55 soldaten en 1 boezem vriendje van Poetin?
Oh en ik laat je even herinneren dat je in de eu woont, eu steunt Oekraïne en dus in ogen van Rusland dus zelf een nazi bent.
Rutte is in iedergeval al eens in Oekraïne geweest..quote:Op donderdag 22 september 2022 17:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Onze leiders noemen dat gewoon strijden en lijden voor vrijheid en democratie , helaas letten mensen niet meer op daden als de woorden maar zoet klinken .
Oh jah schaamlap zijn eigen woorden in de eerste delen van dit topic.quote:
Hoe weet je dat allemaal zo zeker?quote:Op donderdag 22 september 2022 17:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rutte is in iedergeval al eens in Oekraïne geweest..
Poetin komt amper uit zijn bunker.
Maar stuurt nu wel 300.000 man naar het front om 6000 gesneuvelden te vervangen.
Al zal dat aantal wel wat minder zijn aangezien er een groot aantal de afgelopen dagen het land is uitgevlugt.
Er zijn beelden van Rutte in Oekraïne.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal zo zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |