abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206078135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:25 schreef Grems het volgende:

[..]
De VS/het Westen zou dat nooit doen, regimes installeren uit economische/strategische overwegingen.

Gr gr

[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* Nee zouden we NOOOOIIIIT doen.
pi_206078143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:25 schreef Grems het volgende:

[..]
De VS/het Westen zou dat nooit doen, regimes installeren uit economische/strategische overwegingen.

Gr gr

[ afbeelding ]
Nee, de Russen ook niet. Vraag aan de inwoners van de voormalige DDR, Tsjechoslowakije, Polen, Mongoli, Afghanistan etc. Dan krijg je echt niet te horen dat daar marionetten werden genstalleerd.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:28:50 #178
451005 Grems
Clown World
pi_206078149
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, de Russen ook niet. Vraag aan de inwoners van de voormalige DDR, Tsjechoslowakije, Polen, Mongoli, Afghanistan etc. Dan krijg je echt niet te horen dat daar marionetten werden genstalleerd.
Sterke whataboutism, alweer.
pi_206078153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja andere meningen worden hier overal goed onthaald.
:')
Ach ik probeer af en toe nog wat uitleg te geven aan het gepeupel maar die willen graag dat ik een dictatoriaal Nazi regime ga steunen.
Nee dank je.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:30:05 #180
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206078161
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja andere meningen worden hier overal goed onthaald.
:')
Nou hier is de vijandigheid nogal bovengemiddeld hoor :D

Maar je kunt natuurlijk ook het goede voorbeeld geven in plaats van willekeurig van je af te wijzen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:30:48 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078170
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:20 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

En voor wie het echt nog steeds niet snapt: in deze vorm zal en kan Oekraine NOOIT bij NATO en de EU komen.
Dit is niet helemaal waar

Het kost wat meer politiek wisselgeld maar je kunt de bezette gebieden gewoon uitsluiten van de gemeenschappelijke verdediging

Precedent is er al met grondgebied onder de kreeftskeerkring, de Britten konden tijdens de Falklandsoorlog bv geen beroep doen op de NAVO via artikel 5
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206078172
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:28 schreef Grems het volgende:

[..]
Ik had een paar topics geleden al zoiets gepost.Jij doet dus een whataboutism.
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:30:59 #183
pi_206078173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:28 schreef Grems het volgende:

[..]
Daar begin je net zelf mee! _O-
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206078184
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nou hier is de vijandigheid nogal bovengemiddeld hoor :D
Zal ik es vragen aan riazop en Za...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206078199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niet zo emotioneel doen joh.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:35:18 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078221
Wat weten die vuige NWS'ers er berhaupt van?
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:35:35 #187
pi_206078226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Prima. Maak er maar een mooie evenwichtige enqute van zonder bias en een goed representatieve onderzoeksgroep. Ik zie je plan van aanpak wel verschijnen.
pi_206078236
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit is niet helemaal waar

Het kost wat meer politiek wisselgeld maar je kunt de bezette gebieden gewoon uitsluiten van de gemeenschappelijke verdediging

Precedent is er al met grondgebied onder de kreeftskeerkring, de Britten konden tijdens de Falklandsoorlog bv geen beroep doen op de NAVO via artikel 5
Gaat niet gebeuren...
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:38:31 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren...
Denk het wel eerlijk gezegd

Sterker nog ik denk dat juist door deze oorlog het heel moeilijk gaat worden om nee te blijven zeggen voor de dames en heren politici

Ironisch genoeg is Oekrane nu dichter bij de NAVO dan het ooit geweest is

Maar goed je schuift weer met de doelpalen, de stelling is dat het niet kan in de huidige situatie

Het kan wel, enige wat nodig is is een stuk of 30 handtekeningen
pi_206078273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Niet zo emotioneel doen joh.
Daar kom je toch voor ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206078300
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
Denk het wel eerlijk gezegd

Sterker nog ik denk dat juist door deze oorlog het heel moeilijk gaat worden om nee te blijven zeggen voor de dames en heren politici

Maar goed je schuift weer met de doelpalen, de stelling is dat het niet kan in de huidige situatie

Het kan wel, enige wat nodig is is een stuk of 30 handtekeningen
Als het zo simpel is dan zal het morgen wel gebeuren denk ik.
Ben benieuwd hoor...
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 17:43:12 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:41 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als het zo simpel is dan zal het morgen wel gebeuren denk ik.
Ben benieuwd hoor...
Niet zo zuur doen
pi_206078338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niet zo zuur doen
Even in January, a month before President Vladimir V. Putin of Russia began his full-scale invasion, tense talks among the United States, Russia and European members of NATO made one thing clear: While the Biden administration insists it will not allow Moscow to quash Ukraine’s ambitions to join NATO, it has no immediate plans to help bring the former Soviet republic into the alliance. Mr. Putin’s insistence that he needed to prevent Ukraine from joining NATO appeared to be a pretext for war, a stated rationale without substance.

If Ukraine were a NATO member, the alliance would be obligated to defend it against Russia and other adversaries. U.S. officials say they will not appease Mr. Putin by undermining a policy enshrined in NATO’s original 1949 treaty that grants any European nation the right to ask to join.
------------------
Ja dat vet gedrukte zinnetje doet het m natuurlijk. _O-
Dan staan alle NAVO landen te trappelen om hun handtekeningen te zetten en tegen Rusland te vechten.
Oh wacht ff... de Russen hebben nukes... shit...wie denk je dat die het eerste gaat ontvangen?
pi_206078355
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren...
Wat blijft er dan nog over? Rusland gaat letterlijk en figuurlijk alle grenzen over. Dit referendum is natuurlijk, zoals het naar degelijk Russisch gebruik betaamt, zo oneerlijk als maar kan. Te zot voor woorden dat zo'n viespeuk als Poetin tot dit soort waanzin in staat is, dat zien veel Russen ook wel. Hoop ik. Uiteindelijk gaat dit Poetin en Rusland de kop kosten, daar heb ik geen twijfel over. Maar tegen welke prijs in godsnaam.
pi_206078365
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Even in January, a month before President Vladimir V. Putin of Russia began his full-scale invasion, tense talks among the United States, Russia and European members of NATO made one thing clear: While the Biden administration insists it will not allow Moscow to quash Ukraine’s ambitions to join NATO, it has no immediate plans to help bring the former Soviet republic into the alliance. Mr. Putin’s insistence that he needed to prevent Ukraine from joining NATO appeared to be a pretext for war, a stated rationale without substance.

If Ukraine were a NATO member, the alliance would be obligated to defend it against Russia and other adversaries. U.S. officials say they will not appease Mr. Putin by undermining a policy enshrined in NATO’s original 1949 treaty that grants any European nation the right to ask to join.
------------------
Dan staan alle NAVO landen te trappelen om hun handtekeningen te zetten en tegen Rusland te vechten.
Oh wacht ff... de Russen hebben nukes... shit...wie denk je dat die het eerste gaat ontvangen?
Eindelijk een antwoord op mijn vraag.
pi_206078375
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:38 schreef sp3c het volgende:
We zullen zien hoe stevig ze nog in hun schoenen zullen staan als de crisis toeslaat en ze geen uitweg kunnen bieden aan de woedende meute

quote:
Met wat er nog zal overblijven ofwa?
Maar vooral doen…en dan weer verontwaardigd reageren als er tegenreactie komt.
Of nee dan zitten we eindelijk in een directe confrontatie
  vrijdag 23 september 2022 @ 17:56:14 #197
451005 Grems
Clown World
pi_206078427
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Eindelijk een antwoord op mijn vraag.
Een NATO bericht volledig negeren tot er een zinnetje langskomt wat je bevalt.

"Waarom willen jullie geen discussie voeren!! :( :( :("
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:09:33 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206078554
quote:

[..]

------------------
NATO was toch al oorlog aan het voeren tegen Rusland? Dus dan kan Ukraine gewoon toetreden. Alleen nog een paar handtekeningen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 18:25:09 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206078699
quote:

[..]

------------------
quote:

[..]

------------------
Niemand gaat nukes ontvangen over Oekrane

En niemand staat te trappelen om die handtekening te zetten dat zegt ook niemand

Jij zei dat het niet kan en dat klopt niet helemaal, that's all
pi_206078705
twitter

Kijk beelden van een referendum waar je heus wel nee kan zeggen!

Als je dood wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')