Utrecht raakt niet nog verder achterop met deze tussenstandquote:Op zondag 18 september 2022 17:28 schreef Paul het volgende: ERG MOOI
die zocht ikquote:
Nee dat is al zeker een jaar zo.quote:Op zondag 18 september 2022 17:31 schreef raptorix het volgende:
Is dat nieuw dat we gaan ingrijpen als de Scheids de bal raakt?
Ik ben altijd heel erg blij met jouw likes dus dit zou wel eens over mij kunnen gaanquote:Op zondag 18 september 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
ik heb ooit weleens per ongeluk een like gegeven aan een post van een user, die was daar heel blij mee. Ik heb het toen gelaten voor wat het is.
Wat een leuke anekdotequote:Op zondag 18 september 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
ik heb ooit weleens per ongeluk een like gegeven aan een post van een user, die was daar heel blij mee. Ik heb het toen gelaten voor wat het is.
Dat worden een paar spannende weken!quote:Op zondag 18 september 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
Bruno Martins Indie geblesseerd. Die haakt wellicht af voor Oranje
Ook nu wordt Bijlow niet opgeroepen
Mis je niks aan.quote:Op zondag 18 september 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
Bruno Martins Indie geblesseerd. Die haakt wellicht af voor Oranje
Ook nu wordt Bijlow niet opgeroepen
quote:Op zondag 18 september 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat worden een paar spannende weken!
Ik geef jou wel vaker likes, maar dat heeft te maken met het aantal kwalitatief goede posts die je elke dag maakt.quote:Op zondag 18 september 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel erg blij met jouw likes dus dit zou wel eens over mij kunnen gaan
Hoezo? Ik post enkel mobiel en strooi met likes alsof het pepernoten zijn bij jouw posts.quote:Op zondag 18 september 2022 17:35 schreef KingRoland het volgende:
En als ik op mobiel ben dan geef ik geen likes maar dat spreekt voor zich
Waarschijnlijk is hij na de interlandbreak terug. Ik wacht met smart op hem.quote:Op zondag 18 september 2022 17:34 schreef fetX het volgende:
Hoe lang is die Karlsson nog geblesseerd?
Je kan dit blijven zeggen maar dat wist de inschattingsfouten van Bijlow niet uit.quote:
Die breien dit nog wel recht in de 2e helft.quote:Op zondag 18 september 2022 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax is volstrekt onzichtbaar. Zeer genant.
Bassie die op z'n gemakje jogt
Dan zal er gauw een nieuw vaatje bezorgd moeten worden.quote:Op zondag 18 september 2022 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die breien dit nog wel recht in de 2e helft.
quote:
Kleinzoon van Shirley doet het niet best.quote:Op zondag 18 september 2022 17:39 schreef trein2000 het volgende:
Goede voetballer zeg die Bassey, daar ga je de oorlog mee winnen hoor!
Blind heeft wel weer een nieuw batterijtje.quote:
ik 1 x heequote:Op zondag 18 september 2022 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb echt nog nooit statiegeldflesjes ingeleverd
Hier heb je een hele aardige oude dakloze die ook het vuil bij de bakken opruimt, geef het eens per 2 weken aan hem. Komt ie nog netjes afhalen ook.quote:Op zondag 18 september 2022 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Stoere boyquote:Op zondag 18 september 2022 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
RIPquote:Op zondag 18 september 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn kapsalon is binnen.
Eet smakelijk lieve vriendjes.
Viesdikquote:Op zondag 18 september 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn kapsalon is binnen.
Dus door jou zitten we nu in deze milieucrisis.quote:Op zondag 18 september 2022 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Met of zonder dubbele snelheid?quote:Op zondag 18 september 2022 17:46 schreef PicoMMP het volgende:
De bal is nat en je schoenen zijn nat
- Arnold Bruggink
Ik hoop het, klote schildpadden.quote:Op zondag 18 september 2022 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus door jou zitten we nu in deze milieucrisis.
Ranzige dikzakquote:Op zondag 18 september 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn kapsalon is binnen.
quote:Op zondag 18 september 2022 17:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb het idee dat ik die HelloTV-reclame al acht keer heb gezien vandaag
Johan Derksenquote:Op zondag 18 september 2022 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
"Pasveer is te oud hij kan amper meer duiken"
Uhu
Het is dat het in podcast vorm terug te luisteren is maar anders zou ik het ook skippenquote:Op zondag 18 september 2022 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Derksen
Afgelopen week sloeg dat commentaar ook al nergens op. Tegen Liverpool keepte hij toch ook prima.
Ik hoop wel dat Genee morgen met deze redding langskomt.quote:Op zondag 18 september 2022 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat het in podcast vorm terug te luisteren is maar anders zou ik het ook skippen
Brobbey mag laatste 5 minuten invallenquote:Op zondag 18 september 2022 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
Tijd voor Brobbey, Kudus is niks vandaag
Niet overdrijven, 7 minuten.quote:Op zondag 18 september 2022 18:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Brobbey mag laatste 5 minuten invallen
Mr. 1-0quote:Op zondag 18 september 2022 18:01 schreef Ramboetan het volgende:
Ajax creëert geen kansen en dan besluit het meesterbrein Taylor te wisselen voor Klaassen.
@Poepz0rquote:
quote:
Vraag hier in de kroeg ook iedereen zich af.quote:
En dan op je telefoon zittenquote:Op zondag 18 september 2022 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker als AZ'er in een Ajaxkroeg kijken. Schitterend.
quote:Op zondag 18 september 2022 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
In 2007 keek ik als AZ supporter op een heel klein schermpje naast de kassaquote:Op zondag 18 september 2022 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
Echt hè.quote:
Het was kiezen ESPN of de kachel aan.quote:
Louis ken aan de bak, deze selectie is het hem niet.quote:Keepers: Jasper Cillessen (NEC), Mark Flekken (SC Freiburg), Andries Noppert (sc Heerenveen), Remko Pasveer (Ajax)
Verdedigers: Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Ajax), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Internazionale), Jurriën Timber (Ajax), Matthijs de Ligt (Bayern München), Tyrell Malacia (Manchester United), Bruno Martins Indi (AZ), Devyne Rensch (Ajax), Stefan de Vrij (Internazionale)
Middenvelders: Frenkie de Jong (FC Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (Atalanta), Marten de Roon (Atalanta), Kenneth Taylor (Ajax)
Aanvallers: Steven Berghuis (Ajax), Steven Bergwijn (Ajax), Cody Gakpo (PSV), Vincent Janssen (Royal Antwerp), Memphis Depay (FC Barcelona), Wout Weghorst (Besiktas)
Heb je nou echt tijd en werk gestoken in het doorstrepen van alle Ajax-namen?quote:Op zondag 18 september 2022 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Louis ken aan de bak, deze selectie is het hem niet.
Ik vond geel wel genoeg.quote:
Nee. Was op de bal.quote:
Ja maar met de noppen naar voren.quote:
In die tijd had hij 3 potjes Woordle kunnen spelen.quote:Op zondag 18 september 2022 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou echt tijd en werk gestoken in het doorstrepen van alle Ajax-namen?
Beter kijken, ouwe.quote:Op zondag 18 september 2022 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou echt tijd en werk gestoken in het doorstrepen van alle Ajax-namen?
Maakt AZ nu de 2-1 bij jou?quote:
Bergkamp scoort fabuleus tegen Argentiniëquote:
Ja want Bergwijn ging echt super goed in vergelijking tot Tadic.quote:Op zondag 18 september 2022 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bergwijn eraf en Tadic mag blijven zegt alles over de autoriteit van Schreuder.
Die geflopte premier liek speler mag de veters van dondusan nog niet strikken.quote:Op zondag 18 september 2022 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bergwijn eraf en Tadic mag blijven zegt alles over de autoriteit van Schreuder.
nog steeds ja, al 3 wekenquote:Op zondag 18 september 2022 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
Bazoer speelt ook nog bij AZ. Was dat helemaal vergeten joh.
Het is lood om oud ijzer, waarbij het lood dit seizoen al vaker heeft gescoord.quote:Op zondag 18 september 2022 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja want Bergwijn ging echt super goed in vergelijking tot Tadic.
Ik luisterde op de bank naar de radio, met mijn vader die voor Ajax is.quote:Op zondag 18 september 2022 18:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
In 2007 keek ik als AZ supporter op een heel klein schermpje naast de kassa
Minder leuk.
Een gloryhunter als vader, gecondoleerd.quote:Op zondag 18 september 2022 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luisterde op de bank naar de radio, met mijn vader die voor Ajax is.
Digitale wereld alles dit dat.quote:
Echt raar dat je bij lood om oud ijzer je aanvoerder laat staan.quote:Op zondag 18 september 2022 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is lood om oud ijzer, waarbij het lood dit seizoen al vaker heeft gescoord.
Als dat het enige argument is om iemand te laten staan dan is het alsnog een vrij bizarre keuze.quote:Op zondag 18 september 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt raar dat je bij lood om oud ijzer je aanvoerder laat staan.
Wat een manier om vals te spelen Ik vraag me wel af hoe dit ontdekt is.quote:Op zondag 18 september 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaker Hans Niemann (19) versloeg Magnus Carlsen.
Maar daarna kwamen er maffe beschuldigingen, bv dat hij speelt met anale kralen in zijn achterwerk, die via schokjes aangeven welke zet hij moet doen!
Is dit normaal in de schaalwereld @:maxi-mus Ik vraag dit voor een vriend
Dan heb je die wedstrijd/kaarten dus niet gezien.quote:
Tja, als je begin jaren 70 in je jeugd zat snap ik dat wel.quote:Op zondag 18 september 2022 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een gloryhunter als vader, gecondoleerd.
Hij heeft al aangeboden voortaan naakt te spelenquote:Op zondag 18 september 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een manier om vals te spelen Ik vraag me wel af hoe dit ontdekt is.
Iedereen boos hier.quote:Op zondag 18 september 2022 18:39 schreef Scorpie het volgende:
De tering, hoe kan dit geen rood zijn dan in de herhaling zie je duidelijk een trappende beweging van achter. Ongelooflijk.
Als je de Nijhuisregels volgt, dan is dit toch nooit rood.quote:
Alles om Ajax te laten winnen hé.quote:Op zondag 18 september 2022 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
13 minuten extra tijd in totaal. Lol.
Omdat het geen 100% rood is, with all due respect. Als we hier rood voor gaan geven kun je dat wel voor alles.quote:Op zondag 18 september 2022 18:39 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een kut VAR. Hoe de fuck is dit geen rood?
Lijkt me ook.quote:
51ste en 98ste een doelpunt voor az moet gewoon mogen.quote:
quote:
Zei ik ook. Ajaxkroeg was not amused.quote:Op zondag 18 september 2022 18:42 schreef Keyos het volgende:
Hij gaat al liggen voor hij geraakt wordt. Te makkelijk.
Die geest was gistermiddag anders ver zoek.quote:
Wat had ik nou gezegd over jouw gezeik en gejank? Je hebt geluk dat @KingRoland weer de baas is in dit topic.quote:Op zondag 18 september 2022 18:42 schreef Zorro het volgende:
Ik denk laat ik een kijken hoet het staat.
Wat zie ik? +8
Zelfs wedstrijden met uitgebreide drinkpauzes hadden vrijwel nooit +8, wat grappig.
Zou wel een unicum zijn denk ik.quote:Op zondag 18 september 2022 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
51ste en 98ste een doelpunt voor az moet gewoon mogen.
Ja leuk hequote:Op zondag 18 september 2022 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over jouw gezeik en gejank? Je hebt geluk dat @:kingroland weer de baas is in dit topic.
Waar kijk jij de wedstrijd dan?quote:Op zondag 18 september 2022 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
"Jezus godverdomme man" - iemand hier in de kroeg.
Pluto?quote:
Ik vind dit best grappig @GGMMquote:Op zondag 18 september 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet hij toch constant
Oh wacht je hebt het niet over Tadic
Hahaha
Deze post krijgt een like.quote:Op zondag 18 september 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet hij toch constant
Oh wacht je hebt het niet over Tadic
Hahaha
Nou dank jequote:Op zondag 18 september 2022 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit best grappig @:ggmm
Ajaxkroeg in Den Helder.quote:Op zondag 18 september 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar kijk jij de wedstrijd dan?
Aha, een echte wereldsterquote:
21 uur?quote:Op zondag 18 september 2022 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot over 2 uur en 8 minuten.
Flikker toch op man. Dit is zo rood als rood moet zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 18:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Omdat het geen 100% rood is, with all due respect. Als we hier rood voor gaan geven kun je dat wel voor alles.
Dan is hun Bayern München impressie behoorlijk goed gezien de recente uitslagen.quote:Op zondag 18 september 2022 18:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Het Bayern München van Nederland verliest in Alkmaar.
quote:
quote:
Ja ons publiek moet gewoon weer werken op maandag.quote:
De lamme tegen de blinde, eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2022 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Nou dat was heel slecht. @:littlerabbit
Binnen handbereik.quote:
Behoorlijk. Ik denk dat ik clarksons farm weer eens ga kijken.quote:Op zondag 18 september 2022 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Nou dat was heel slecht. @:littlerabbit
Ik ga weer aan mijn paper werkenquote:Op zondag 18 september 2022 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik denk dat ik clarksons farm weer eens ga kijken.
Wat is je onderwerp?quote:Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga weer aan mijn paper werken
deadline is vrijdag maar denk dat ik dit liever vandaag afrond
Ontzettend volwassen en verstandig. Blij om te zien dat jouw kerkbezoeken nog altijd een positieve invloed op je hebbenquote:Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga weer aan mijn paper werken
deadline is vrijdag maar denk dat ik dit liever vandaag afrond
Ik ook, helaas had ik hem net daarvoor al een like gegeven en ik ga het niet overdrijven.quote:Op zondag 18 september 2022 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit best grappig @:ggmm
Eigenlijk komt het op neer hoe technologie bedrijfsprocessen kan verbeteren of toegepast kan worden om problemen op te lossen.quote:
Of hij voor de tweede keer oprij begint te neplachen?quote:Op zondag 18 september 2022 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
Nog even naar Slot kijken bij de NOS.
Ja, helaas heb ik hem niet gezien.quote:Op zondag 18 september 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of hij voor de tweede keer oprij begint te neplachen?
was wel vies dat knietje vond ikquote:
vindt ie lekkerquote:Op zondag 18 september 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ah, Nijhuis is ook weer eens trending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |