die zocht ikquote:
Nee dat is al zeker een jaar zo.quote:Op zondag 18 september 2022 17:31 schreef raptorix het volgende:
Is dat nieuw dat we gaan ingrijpen als de Scheids de bal raakt?
Ik ben altijd heel erg blij met jouw likes dus dit zou wel eens over mij kunnen gaanquote:Op zondag 18 september 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
ik heb ooit weleens per ongeluk een like gegeven aan een post van een user, die was daar heel blij mee. Ik heb het toen gelaten voor wat het is.
Wat een leuke anekdotequote:Op zondag 18 september 2022 17:31 schreef KingRoland het volgende:
ik heb ooit weleens per ongeluk een like gegeven aan een post van een user, die was daar heel blij mee. Ik heb het toen gelaten voor wat het is.
Dat worden een paar spannende weken!quote:Op zondag 18 september 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
Bruno Martins Indie geblesseerd. Die haakt wellicht af voor Oranje
Ook nu wordt Bijlow niet opgeroepen
Mis je niks aan.quote:Op zondag 18 september 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
Bruno Martins Indie geblesseerd. Die haakt wellicht af voor Oranje
Ook nu wordt Bijlow niet opgeroepen
quote:Op zondag 18 september 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat worden een paar spannende weken!
Ik geef jou wel vaker likes, maar dat heeft te maken met het aantal kwalitatief goede posts die je elke dag maakt.quote:Op zondag 18 september 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel erg blij met jouw likes dus dit zou wel eens over mij kunnen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |