De lamme tegen de blinde, eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2022 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Nou dat was heel slecht. @:littlerabbit
Behoorlijk. Ik denk dat ik clarksons farm weer eens ga kijken.quote:Op zondag 18 september 2022 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Nou dat was heel slecht. @:littlerabbit
Ik ga weer aan mijn paper werkenquote:Op zondag 18 september 2022 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik denk dat ik clarksons farm weer eens ga kijken.
Wat is je onderwerp?quote:Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga weer aan mijn paper werken
deadline is vrijdag maar denk dat ik dit liever vandaag afrond
Ontzettend volwassen en verstandig. Blij om te zien dat jouw kerkbezoeken nog altijd een positieve invloed op je hebbenquote:Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga weer aan mijn paper werken
deadline is vrijdag maar denk dat ik dit liever vandaag afrond
Ik ook, helaas had ik hem net daarvoor al een like gegeven en ik ga het niet overdrijven.quote:Op zondag 18 september 2022 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit best grappig @:ggmm
Eigenlijk komt het op neer hoe technologie bedrijfsprocessen kan verbeteren of toegepast kan worden om problemen op te lossen.quote:
Of hij voor de tweede keer oprij begint te neplachen?quote:Op zondag 18 september 2022 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
Nog even naar Slot kijken bij de NOS.
Ja, helaas heb ik hem niet gezien.quote:Op zondag 18 september 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of hij voor de tweede keer oprij begint te neplachen?
vindt ie lekkerquote:Op zondag 18 september 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ah, Nijhuis is ook weer eens trending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |