Heb je nou echt tijd en werk gestoken in het doorstrepen van alle Ajax-namen?quote:Op zondag 18 september 2022 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Louis ken aan de bak, deze selectie is het hem niet.
Ik vond geel wel genoeg.quote:
Nee. Was op de bal.quote:
Ja maar met de noppen naar voren.quote:
In die tijd had hij 3 potjes Woordle kunnen spelen.quote:Op zondag 18 september 2022 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou echt tijd en werk gestoken in het doorstrepen van alle Ajax-namen?
Beter kijken, ouwe.quote:Op zondag 18 september 2022 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou echt tijd en werk gestoken in het doorstrepen van alle Ajax-namen?
Maakt AZ nu de 2-1 bij jou?quote:
Bergkamp scoort fabuleus tegen Argentiniëquote:
Ja want Bergwijn ging echt super goed in vergelijking tot Tadic.quote:Op zondag 18 september 2022 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bergwijn eraf en Tadic mag blijven zegt alles over de autoriteit van Schreuder.
Die geflopte premier liek speler mag de veters van dondusan nog niet strikken.quote:Op zondag 18 september 2022 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bergwijn eraf en Tadic mag blijven zegt alles over de autoriteit van Schreuder.
nog steeds ja, al 3 wekenquote:Op zondag 18 september 2022 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
Bazoer speelt ook nog bij AZ. Was dat helemaal vergeten joh.
Het is lood om oud ijzer, waarbij het lood dit seizoen al vaker heeft gescoord.quote:Op zondag 18 september 2022 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja want Bergwijn ging echt super goed in vergelijking tot Tadic.
Ik luisterde op de bank naar de radio, met mijn vader die voor Ajax is.quote:Op zondag 18 september 2022 18:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
In 2007 keek ik als AZ supporter op een heel klein schermpje naast de kassa
Minder leuk.
Een gloryhunter als vader, gecondoleerd.quote:Op zondag 18 september 2022 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luisterde op de bank naar de radio, met mijn vader die voor Ajax is.
Digitale wereld alles dit dat.quote:
Echt raar dat je bij lood om oud ijzer je aanvoerder laat staan.quote:Op zondag 18 september 2022 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is lood om oud ijzer, waarbij het lood dit seizoen al vaker heeft gescoord.
Als dat het enige argument is om iemand te laten staan dan is het alsnog een vrij bizarre keuze.quote:Op zondag 18 september 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt raar dat je bij lood om oud ijzer je aanvoerder laat staan.
Wat een manier om vals te spelen Ik vraag me wel af hoe dit ontdekt is.quote:Op zondag 18 september 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaker Hans Niemann (19) versloeg Magnus Carlsen.
Maar daarna kwamen er maffe beschuldigingen, bv dat hij speelt met anale kralen in zijn achterwerk, die via schokjes aangeven welke zet hij moet doen!
Is dit normaal in de schaalwereld @:maxi-mus Ik vraag dit voor een vriend
Dan heb je die wedstrijd/kaarten dus niet gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |