Kan aan mij liggen maar ik vond die penalty wel terecht hoor. Overigens had die keeper al rood gehad moeten hebben voor hands tochquote:Op zondag 11 september 2022 16:43 schreef bbuddybb het volgende:
Word je toch geholpen door Guzubuyuk.
Los daarvan: wat was het toch weer slecht.
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 11 september 2022 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Komende 2 potjes tegen Arsenal en Feyenoord gaan overigens wel pijnlijk worden.
Dat is toch geen pingel, man.quote:Op zondag 11 september 2022 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik vond die penalty wel terecht hoor. Overigens had die keeper al rood gehad moeten hebben voor hands toch
quote:Op zondag 11 september 2022 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Het is gewoon gevaarlijk spel. Dat die gozer nauwelijks een halve meter langer is dan Sneijder kan hij ook niets aan doen.quote:Op zondag 11 september 2022 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat is toch geen pingel, man.
Hij schiet de bal weg en raakt Simons daarna, omdat de laatste al dusdanig laag met zijn hoofd staat dat de voet van de RKC-speler hem niet meer kan ontwijken op weg naar de grond.
Dat was inderdaad ook al zo'n rare beslissing.quote:Op zondag 11 september 2022 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En rood voor de bal buiten de 16 met de hand pakken
Die Simons had z'n hoofd gewoon waar je z'n hoofd verwacht. Hij was geen paaseieren aan het zoeken in de zestien of zo.quote:Op zondag 11 september 2022 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij schiet de bal weg en raakt Simons daarna, omdat de laatste al dusdanig laag met zijn hoofd staat dat de voet van de RKC-speler hem niet meer kan ontwijken op weg naar de grond.
Het is weer lachwekkend om te zien hoe weinig voetballers echt de spelregels kennen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Simons had z'n hoofd gewoon waar je z'n hoofd verwacht. Hij was geen paaseieren aan het zoeken in de zestien of zo.
100% penalty natuurlijk. Ken je de spelregels soms niet of zo?quote:Op zondag 11 september 2022 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Voet boven heuphoogte, penalty lijkt me terecht.quote:Op zondag 11 september 2022 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon geven, enigszins makkelijk maar valt echt wel te verantwoorden.quote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Voet boven heuphoogte, penalty lijkt me terecht.
Ja, want Feyenoord is goed in vorm.quote:Op zondag 11 september 2022 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wordt 8-1 maat. Valt niet te ontkennen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord is goed in vorm.
Je eerste zorg die je hebt als PSVer is jezelf afvragen hoe je ooit zo diep gezonken kunt zijn dat je überhaupt PSVer bent.quote:Op zondag 11 september 2022 17:43 schreef GGMM het volgende:
Als je dit als PSVer leuk vond zou ik me ernstig zorgen maken.
Het is wat, iemand support een andere club dan jij doet. Ongelofelijk erg allemaal.quote:Op zondag 11 september 2022 17:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je eerste zorg die je hebt als PSVer is jezelf afvragen hoe je ooit zo diep gezonken kunt zijn dat je überhaupt PSVer bent.
Joey Veerman is een dusdanig huilertje dat hij er wel aan twijfelt om eigen leed te kunnen aankaartenquote:Op zondag 11 september 2022 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
100% penalty natuurlijk. Ken je de spelregels soms niet of zo?
quote:Joey Veerman lijkt ook zijn bedenkingen te hebben bij de strafschop die PSV kreeg in de blessuretijd van de wedstrijd tegen RKC Waalwijk. De middenvelder gaf na afloop toe dat hij als speler van SC Heerenveen meermaals zulke penalty's tegen kreeg.
Ja leuk. Enorm van genoten. Prachtig.quote:Op zondag 11 september 2022 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Toch leuk om eens aan de andere kant te staan van al het gejank over een strafschop, late goal en zelfs onze spelers halen het bloed weer eens onder de nagels van andere supporters vandaan blijkbaar![]()
En dat allemaal na een kut wedstrijd, waarin we eindelijk weer eens de 0 houden, leuke zondag.
Van het spel valt in ieder geval weinig te genieten, en aangezien ik er 0 vertrouwen in heb dat dat beter gaat worden met deze selectie, moet het maar van de randzaken komen. Tenzij je liever 4 uur per week gefrustreerd en boos voor je TV gaat zitten, zou ik hetzelfde aanraden.quote:Op zondag 11 september 2022 17:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja leuk. Enorm van genoten. Prachtig.
Of, nou ja, gewoon niet kijken omdat je iets anders te doen hebt.quote:Op zondag 11 september 2022 17:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van het spel valt in ieder geval weinig te genieten, en aangezien ik er 0 vertrouwen in heb dat dat beter gaat worden met deze selectie, moet het maar van de randzaken komen. Tenzij je liever 4 uur per week gefrustreerd en boos voor je TV gaat zitten, zou ik hetzelfde aanraden.
Eens, heb vandaag ook niet gekeken overigens. Blij toe.quote:Op zondag 11 september 2022 18:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of, nou ja, gewoon niet kijken omdat je iets anders te doen hebt.
Maar misschien ben ik geen echte supporter die alles laat vallen op wedstrijddag om altijd alle wedstrijden te zien.
Heuphoogte, daarmee zeg je het al. Denk even vanuit het perspectief van de verdediger. Bal wordt er in gepompt vanaf de flank en het enige wat je op zo'n moment kunt doen is die bal wegperen. Dit was een belachelijke penalty.quote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Voet boven heuphoogte, penalty lijkt me terecht.
Daarbij doet Simons nog net geen snoekduik richting die bal. Lijkt me eerder dat hij zelf een potentieel gevaarlijke situatie creëert dan de verdediger dat doet.quote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heuphoogte, daarmee zeg je het al. Denk even vanuit het perspectief van de verdediger. Bal wordt er in gepompt vanaf de flank en het enige wat je op zo'n moment kunt doen is die bal wegperen. Dit was een belachelijke penalty.
Aan bijna allesquote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie PSV niet elke wedstrijd maar waar schort het vooral aan volgens de vaste volgers?
Exact dit. Een aanfluiting.quote:Op zondag 11 september 2022 18:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daarbij doet Simons nog net geen snoekduik richting die bal. Lijkt me eerder dat hij zelf een potentieel gevaarlijke situatie creëert dan de verdediger dat doet.
Aan kwaliteit.quote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie PSV niet elke wedstrijd maar waar schort het vooral aan volgens de vaste volgers?
Dat was vorig seizoen vaak ook al zo. Alle ballen richting Gakpo en dan hopen dat hij er wat leuks mee doet.quote:Op zondag 11 september 2022 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zit echt weinig in dit elftal.... Je wint dan wel een paar wedstrijden eenvoudig. Maar als je kijkt naar vandaag. Normaal moet je toch echt wel wat makkelijker winnen van een team als RKC...
Ik zie het echt somber in de komende week, waarin de tegenstand wel wat beter is..
Bij Branthwaite wel.quote:
Er lijkt geen idee achter te zitten. Heb het idee dat er alleen een plan Luuk is. Maar nu Luuk geblesseerd is is het hopen op een bevlieging van een Simons of Gakpo. Verder balletje breed en rustig aan opbouwen. We hebben alleen geen verdedigers die dat kunnen.quote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo heeft iedere club er wel een paar, helaas werkt dat zo in het profvoetbalquote:Op zondag 11 september 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Penalty was gewoon terecht maar even serieus die xavi Simons is wel een bloedzuiger zeg. Ligt te kermen van de pijn alsof die zojuist bijna onthoofd is, tikt iemand hem aan van kom op sta op en meneer vliegt omhoog om te gaan duwen
Ik ben het zelden met je eens maar hier is niks aan gelogen.quote:Op zondag 11 september 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Penalty was gewoon terecht maar even serieus die xavi Simons is wel een bloedzuiger zeg. Ligt te kermen van de pijn alsof die zojuist bijna onthoofd is, tikt iemand hem aan van kom op sta op en meneer vliegt omhoog om te gaan duwen
Precies hetzelfde dus als vorig seizoen. Toen was het ook van jaag die bal maar richting Gakpo en dan met z'n allen kijken of hij er wat mee doet.quote:Op zondag 11 september 2022 18:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er lijkt geen idee achter te zitten. Heb het idee dat er alleen een plan Luuk is. Maar nu Luuk geblesseerd is is het hopen op een bevlieging van een Simons of Gakpo. Verder balletje breed en rustig aan opbouwen. We hebben alleen geen verdedigers die dat kunnen.
M.i. zit er genoeg kwaliteit in de selectie, in ieder geval om makkelijk 2e te moeten kunnen worden. Maar John heeft met name verzaakt om de verdediging te versterken en een 2e spits te halen. En Ruud lukt het (nog) niet om een idee erin te slijpen.
Maar die gigantische ruimtes die blijven vallen, zagen we onder Schmidt ook. Vraag me af waar dat nou precies vandaan komt en waarom dit er niet uit te halen is.
Irriteer me daar ook mateloos aan bij een Tadic of Antony vorig seizoen dat mogen ze van mij direct bestraffen met geel.quote:Op zondag 11 september 2022 18:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met je eens maar hier is niks aan gelogen.
Die keeper geeft een elleboogquote:
Dat moeten ze gaan bestraffen ja, iedere club heeft van die mannetjes rondlopen. Gauw afgelopen als je meerdere keren per weekend geel gaat trekken voor dit soort onzin.quote:Op zondag 11 september 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee, dat zijn de regels. Dit was gewoon gevaarlijk spel en als je met gevaarlijk spel de tegenstander zo raakt is het gewoon een directe vrije trap/penalty.quote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heuphoogte, daarmee zeg je het al. Denk even vanuit het perspectief van de verdediger. Bal wordt er in gepompt vanaf de flank en het enige wat je op zo'n moment kunt doen is die bal wegperen. Dit was een belachelijke penalty.
Directe vrije trap had ik nog mee kunnen leven.quote:Op zondag 11 september 2022 19:08 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de regels. Dit was gewoon gevaarlijk spel en als je met gevaarlijk spel de tegenstander zo raakt is het gewoon een directe vrije trap/penalty.
Directe vrije trap in penaltygebied = penalty.quote:Op zondag 11 september 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Directe vrije trap had ik nog mee kunnen leven.
Lijkt me ook weinig indruk maken als die kneus met z'n vlechtjes stoer gaat doen btwquote:Op zondag 11 september 2022 19:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat moeten ze gaan bestraffen ja, iedere club heeft van die mannetjes rondlopen. Gauw afgelopen als je meerdere keren per weekend geel gaat trekken voor dit soort onzin.
Wat een domme opmerkingquote:Op zondag 11 september 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Directe vrije trap had ik nog mee kunnen leven.
Pietjequote:Op zondag 11 september 2022 18:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Exact dit. Een aanfluiting.
De beenquote:Op zondag 11 september 2022 19:13 schreef spapaars het volgende:
Begrijp de keeper wel, liep tegen de been op, en begon te kronkelen.
Dat zie je eigenlijk al een beetje in de wedstrijden tot nu toe, dat tegenstanders uberhaupt niet heel erg onder de indruk van Simons te zijn, terwijl hij ze toch met regelmaat voorbij loopt alsof ze er niet staan. Maar wel altijd een beetje stoer gaan doen als je hem net een rotschop hebt verkocht om de counter eruit te halen, dat vind ik ook vrij sneuquote:Op zondag 11 september 2022 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me ook weinig indruk maken als die kneus met z'n vlechtjes stoer gaat doen btw
Geen penalty want dan gaan er 11 man in de goal staan. Niet dezelfde scoringskans.quote:Op zondag 11 september 2022 19:10 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Directe vrije trap in penaltygebied = penalty.
Als Simons niet was geraakt was het een indirecte vrije trap geweest.
Ik heb het woord snoekduik nergens genoemd.quote:Op zondag 11 september 2022 19:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Pietje'Een snoekduik richting de bal'. Hij gaat met zijn hoofd een klein beetje naar beneden ja (en hij is zelf niet de langste), maar een snoekduik? Het is niet alsof hij met zijn hoofd over het gras gaat ofzo.. De voet van Hans Mulder zit nog een centimeter of 20/30 hoger dan zijn eigen heuphoogte, dan weet je dat je het risico loopt dat je iemand gaat raken. Hoe kan je dit nou een onterechte penalty vinden? Als dit op het middenveld gebeurt is het 10 van de 10 keer een vrije bal; waarom zou het dan nu ineens geen penalty zijn?
Die jankerd bukte teveel, bal was niet hoog genoeg om te koppen.quote:Op zondag 11 september 2022 19:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik zal in een druk strafschopgebied even hoog de bal wegtrappen. Kan niks misgaan.
Keepertje was wel erg HUILIE HUILIE
De post waar jij 'Exact dit' op zegt anders wel. Waarom zou je dan exact dit zeggen als je het er niet mee eens bent? vreemd verhaal weer Pietje.quote:Op zondag 11 september 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb het woord snoekduik nergens genoemd.
maar de degene met wie je het eens was wel. Welk woord je gebruikt maakt niet uit, maar je vindt schijnbaar dat Simons voornamelijk met zijn hoofd naar beneden ging en Mulder in mindere mate met zijn been omhoog. Het feit dat Mulder met zijn voet zo ongeveer ter hoogte van zijn eigen oor zit zegt genoeg lijkt mequote:Op zondag 11 september 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kap er maar mee gapquote:Op zondag 11 september 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pietje kent de spelregels niet. Verrassend.quote:Op zondag 11 september 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen penalty want dan gaan er 11 man in de goal staan. Niet dezelfde scoringskans.
Dan moeten eerst de spelregels worden aangepast. Directe vrije trap in de zestien is gewoon een strafschop, alleen een indirecte vrije trap zou nog kunnen, maar niet een directe..quote:Op zondag 11 september 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen penalty want dan gaan er 11 man in de goal staan. Niet dezelfde scoringskans.
Zeker. Ik sta hier bekend als een ontzettende gangmaker, maatquote:Op zondag 11 september 2022 19:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Enorm kinderachtig en dom dit, doe je dat vaker?
Ah kut, ik bedoelde natuurlijk een indirecte.quote:Op zondag 11 september 2022 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moeten eerst de spelregels worden aangepast. Directe vrije trap in de zestien is gewoon een strafschop, alleen een indirecte vrije trap zou nog kunnen, maar niet een directe..
Ik vind dat 2 mensen voor de bal gaan en je dan kunt spreken van een ongelukkige botsing. Zeker als de verdediger de bal eerst raakt.quote:Op zondag 11 september 2022 19:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
maar de degene met wie je het eens was wel. Welk woord je gebruikt maakt niet uit, maar je vindt schijnbaar dat Simons voornamelijk met zijn hoofd naar beneden ging en Mulder in mindere mate met zijn been omhoog. Het feit dat Mulder met zijn voet zo ongeveer ter hoogte van zijn eigen oor zit zegt genoeg lijkt meIk snap ook nooit zo goed wat mensen precies willen bereiken door dit soort duidelijke penalty's te ontkennen.
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen dat boeit namelijk helemaal niets.quote:Op zondag 11 september 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat 2 mensen voor de bal gaan en je dan kunt spreken van een ongelukkige botsing. Zeker als de verdediger de bal eerst raakt.
Daar kan ik nog in mee, en dat de verdediger de bal eerst raakt klopt ook. Echter neem je als verdediger met je been op zo'n hoogte gewoon een ontzettend risico en als je dan de pech hebt dat je iemand raakt dan is het al snel een penalty.quote:Op zondag 11 september 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat 2 mensen voor de bal gaan en je dan kunt spreken van een ongelukkige botsing. Zeker als de verdediger de bal eerst raakt.
En de volgende geniale oplossing die volgens de spelregels niet kan in deze situatie.quote:Op zondag 11 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kut, ik bedoelde natuurlijk een indirecte.
Ik had een indirecte vrije trap in deze situatie perfect gevonden.
Arme Mulder. Door al die stilstaande fotos lijkt het alsof hij echt een aanslag pleegt en de bal niet eens wilde rakenquote:Op zondag 11 september 2022 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Heuphoogte.
Snoekduik
Ongelukkige botsing![]()
Jongens, ik heb het niet gezien die wedstrijd. Maar naar aanleiding van deze foto kan er echt geen discussie meer zijn hoor. 120% pingel.
Onkunde is heel vaak een reden voor een vrije trap tegen of een kaart. Het is lang niet altijd opzet waardoor een scheids tegen je fluit.quote:Op zondag 11 september 2022 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme Mulder. Door al die stilstaande fotos lijkt het alsof hij echt een aanslag pleegt en de bal niet eens wilde raken
Verder gewoon een strafschop ja.
Maar op gevaarlijk spel staat een directe vrije trap. Dus hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 11 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kut, ik bedoelde natuurlijk een indirecte.
Ik had een indirecte vrije trap in deze situatie perfect gevonden.
Het is gevaarlijk spel. Twee zaken zijn dan van belang: hoe hoog wat het been geheven (zeer hoog) en raakte hij het hoofd (ja).quote:Op zondag 11 september 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja het lijkt me duidelijk dat dit niet bepaald “genieten” was nee, deze potquote:Op zondag 11 september 2022 17:43 schreef GGMM het volgende:
Als je dit als PSVer leuk vond zou ik me ernstig zorgen maken.
Vrij irritant figuur jaquote:Op zondag 11 september 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
5 wedstrijden lijkt me.quote:
Zoals ik het op het plaatje zie, zou ik zeggen dat je er met 5 nog niet eens over mag klagen. Maar goed, heb het verder niet gezien dus het zou ook heel erg mee kunnen vallen.quote:Op zondag 11 september 2022 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel 3 worden oid, mag wel een schorsing krijgen ja.
Kan me, buiten Kokmeijer/Bouaouzan, niet echt herinneren dat er 5+ wedstrijden gegeven wordt. Maar kan er natuurlijk compleet naast zitten, wel eens dat je met 5 ook niet mag klagen hoor, dit is zo fucking dom en zielig.quote:Op zondag 11 september 2022 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik het op het plaatje zie, zou ik zeggen dat je er met 5 nog niet eens over mag klagen. Maar goed, heb het verder niet gezien dus het zou ook heel erg mee kunnen vallen.
Indien het echt een rake klap is gewoon minstens 5 wedstrijden.
Een vuistslag uitdelen aan een tegenstander die wordt vastgehouden door meerdere andere spelers om daarna weg te rennen...quote:Op zondag 11 september 2022 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me, buiten Kokmeijer/Bouaouzan, niet echt herinneren dat er 5+ wedstrijden gegeven wordt. Maar kan er natuurlijk compleet naast zitten, wel eens dat je met 5 ook niet mag klagen hoor, dit is zo fucking dom en zielig.
Edit: Hap hap Suarez zal ook wel meer dan 5 hebben gekregen.
Die vent spoort gewoon echt niet, na al zijn recidivisme. Die hadden ze eigenlijk gewoon levenslang moeten schorsen na de tigste keer.quote:Op zondag 11 september 2022 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vuistslag uitdelen aan een tegenstander die wordt vastgehouden door meerdere andere spelers om daarna weg te rennen...
Neem dan maar gewoon een hapje van Bakkal.
Mwah, dit is erg laag, maar iemand bijten vind ik eerlijk gezegd nog veel lager.quote:Op zondag 11 september 2022 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vuistslag uitdelen aan een tegenstander die wordt vastgehouden door meerdere andere spelers om daarna weg te rennen...
Neem dan maar gewoon een hapje van Bakkal.
Heeft ook niks met elkaar te maken natuurijk.quote:Op zondag 11 september 2022 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, dit is erg laag, maar iemand bijten vind ik eerlijk gezegd nog veel lager.
Nutteloze discussie voor in een PSV topic verder natuurlijk.
Eens, flinke schorsing zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft ook niks met elkaar te maken natuurijk.
Kramer 7 wedstrijden toch?quote:Op zondag 11 september 2022 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me, buiten Kokmeijer/Bouaouzan, niet echt herinneren dat er 5+ wedstrijden gegeven wordt. Maar kan er natuurlijk compleet naast zitten, wel eens dat je met 5 ook niet mag klagen hoor, dit is zo fucking dom en zielig.
Edit: Hap hap Suarez zal ook wel meer dan 5 hebben gekregen.
De bal was hier al door de verdediger gespeeld hè..quote:Op zondag 11 september 2022 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Heuphoogte.
Snoekduik
Ongelukkige botsing![]()
Jongens, ik heb het niet gezien die wedstrijd. Maar naar aanleiding van deze foto kan er echt geen discussie meer zijn hoor. 120% pingel.
Klopt helemaal, feit blijft dat PSV gewoon wint en de volle drie punten pakt. Dat is zeer teleurstellend en ook typisch PSV, ze hebben pas puntverlies geleden als ze uit het stadion zijn, punten pakken in de laatste minuut is hun specialiteit. Vaak door kwaliteit en dit keer met een beetje geluk.quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De bal was hier al door de verdediger gespeeld hè..
Goedkope pingel, die natuurlijk andersom nooit op zo’n moment aan RKC zou zijn gegeven.
Nee joh, het verschil met Ajax is veels te groot.quote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt helemaal, feit blijft dat PSV gewoon wint en de volle drie punten pakt. Dat is zeer teleurstellend en ook typisch PSV, ze hebben pas puntverlies geleden als ze uit het stadion zijn, punten pakken in de laatste minuut is hun specialiteit. Vaak door kwaliteit en dit keer met een beetje geluk.
In de fase waarin PSV nu zit, ook de week voor de wedstrijd tegen Feyenoord, hadden ze deze thuiswedstrijd echt puntverlies moeten lijden. Als PSV dit soort wedstrijden wint dan worden ze kampioen.
PSV zit nu in een mindere fase, als een club in die fase zit moeten ze natuurlijk wel puntverlies lijden. Als ze dan toch blijven winnen wordt het voor Ajax een lastig verhaal. Die zullen hun dip traditioneel tegen het einde van het seizoen krijgen dus dan moet de marge met PSV wel voldoende groot zijn. Dat zie ik nu niet meer gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2022 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, het verschil met Ajax is veels te groot.
Maar het is wel typisch PSV om zo’n matige wedstrijd toch over de streep te trekken, dat wel ja.
En waarom denk jij dat bij gevaarlijk spel dat relevant is? Want dat is het helemaal niet. Gevaarlijk spel mag nooit. Ook niet om de bal te spelen. Want het is gevaarlijk. En bedoeld om ervoor te zorgen dat je andere spelers niet mogelijk ernstig blesseert.quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Goedkope pingel, die natuurlijk andersom nooit op zo’n moment aan RKC zou zijn gegeven.
quote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt helemaal, feit blijft dat PSV gewoon wint en de volle drie punten pakt. Dat is zeer teleurstellend en ook typisch PSV, ze hebben pas puntverlies geleden als ze uit het stadion zijn, punten pakken in de laatste minuut is hun specialiteit. Vaak door kwaliteit en dit keer met een beetje geluk.
In de fase waarin PSV nu zit, ook de week voor de wedstrijd tegen Feyenoord, hadden ze deze thuiswedstrijd echt puntverlies moeten lijden. Als PSV dit soort wedstrijden wint dan worden ze kampioen.
Dat de bal gespeeld is, is bij gevaarlijk spel niet relevant. Die voet zit op ruim 1.80 hoogte in een situatie met 2 inkomende spelers.quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een totaaldebielquote:Op zondag 11 september 2022 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV zit nu in een mindere fase, als een club in die fase zit moeten ze natuurlijk wel puntverlies lijden. Als ze dan toch blijven winnen wordt het voor Ajax een lastig verhaal. Die zullen hun dip traditioneel tegen het einde van het seizoen krijgen dus dan moet de marge met PSV wel voldoende groot zijn. Dat zie ik nu niet meer gebeuren.
“Nerveus” ja.quote:Op maandag 12 september 2022 06:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wow. Alles gekocht wat los en vast zit en dan nog nerveus reageren op zo’n opmerking…
En Blind?quote:Op zondag 11 september 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Irriteer me daar ook mateloos aan bij een Tadic of Antony vorig seizoen dat mogen ze van mij direct bestraffen met geel.
Als ik ergens lees van een Leclerc fan dat Verstappen het nog moeilijk gaat krijgen dit seizoen, dan laat ik zo iemand graag in de waan.quote:
Oh, dan mag het wel?quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De jurist van Feyenoord zou dit een duwtje noemenquote:
Kunnen jullie Shreyas niet adopteren? Asking for a friendquote:Op maandag 12 september 2022 07:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik ergens lees van een Leclerc fan dat Verstappen het nog moeilijk gaat krijgen dit seizoen, dan laat ik zo iemand graag in de waan.
Weinig zinvol om dan uit te gaan leggen dat de RB zoveel sneller is dat Verstappen als hij wil iedere Q3 kan vertikken te rijden en dan nog waarschijnlijk iedere race gaat winnen.
Ajax moet gewoon met een straatlengte kampioen worden. Ieder puntverlies in deze competitie is een blamage.
Het was sowieso een penalty. Onberispelijk ingeschoten door de beste speler van de eredivisie.quote:
Dit is helemaal geen 1,80. Keeper is gebukt en Xavi haalt dat niet als hij springt. Duikt ook met z’n hoofd naar beneden en is zelfs nog later bij de bal.quote:Op maandag 12 september 2022 06:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat de bal gespeeld is, is bij gevaarlijk spel niet relevant. Die voet zit op ruim 1.80 hoogte in een situatie met 2 inkomende spelers.
Gewoon gevaarlijk spel en dat is overal op het veld een overtreding, dus ook in de 16.
Dat maakt de situatie wel anders ja. Als Xavi eerder bij de bal was dan de verdediger is het natuurlijk 100% een penalty.quote:
Dan mag het ook niet.quote:Op maandag 12 september 2022 07:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat maakt de situatie wel anders ja. Als Xavi eerder bij de bal was dan de verdediger is het natuurlijk 100% een penalty.
Ik denk dat 1.80 meter niet eens zo’n gekke schatting is. De punt van z’n schoen zit ongeveer op dezelfde hoogte als de lengte van Mulder die met z’n andere been op z’n tenen staat met een licht gebogen houding. Maar laten we het op 1.70 meter houden (wat overigens nog steeds veel te hoog is), dan zit de onderkant van z’n voet op 1.40-1.50 meter.quote:Op maandag 12 september 2022 07:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen 1,80. Keeper is gebukt en Xavi haalt dat niet als hij springt. Duikt ook met z’n hoofd naar beneden en is zelfs nog later bij de bal.
Tuurlijk kan hij worden gegeven, bij ieder contact kan je de beslissing van de scheidsrechter verdedigen. Maar Kramer heeft wel gelijk dat andersom dit soort pingels echt nooit worden gegeven.
Dan blijft er wmb een goedkope pingel over.
Volstrekt belachelijk zeg ik niet, goedkoop.quote:Op maandag 12 september 2022 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die de pingel volstrekt belachelijk vindt neem ik niet serieus.
Dat dit zo'n situatie is waar ie soms wel en soms niet gegeven zou worden kan ik wel in komen, al kan ik me een dergelijke situatie dat ie niet werd gegeven niet direct voor de geest halen.
Dat zeg ik toch indirect ook?quote:Op maandag 12 september 2022 08:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volstrekt belachelijk zeg ik niet, goedkoop.
Typische topclub pingel, die andersom niet zo snel wordt gegeven. En gezien de voorgeschiedenis met deze scheidsrechter niet helemaal uitgesloten dat er stukje ‘goedmaken’ bij zat.
Hij bukte teveel? Ga je Xavi nu verwijten dat hij bukte?quote:Op zondag 11 september 2022 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die jankerd bukte teveel, bal was niet hoog genoeg om te koppen.
Daarbij stond hij met zijn rug naar het doel.
quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Nou, de VUISTSLAG van LAFFE hond Savio lijkt ook de koelkast in te kunnen, wellicht is er nog plaats naast de snoekduik en heuphoogte. Misschien kunnen we nog wat andere beelden opduiken uit de wedstrijd gisteren?
Graag een goedmakertje van vriend Gozubuyuk in volgende wedstrijd van RKC die hij fluit!quote:Op maandag 12 september 2022 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
User Scrummie komt op mij over alsof hij de hele nacht huilend wakker heeft gelegen om het grote onrecht wat RKC is aangedaan.
Die keeper is niet helemaal goed bij zijn paasei. Wat een malloot is dat zeg. Ik wil zelfs zo ver gaan dat ze die penalty niet tegenkrijgen, als hij zich in de wedstrijd gewoon een beetje normaal had gedragen.quote:Op maandag 12 september 2022 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Graag een goedmakertje van vriend Gozubuyuk in volgende wedstrijd van RKC die hij fluit!
RKC heeft er wel alles aan gedaan om het enorm op te blazen.
Dan zal hij volgend seizoen wel bij ajax spelenquote:Op maandag 12 september 2022 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die keeper is niet helemaal goed bij zijn paasei. Wat een malloot is dat zeg. Ik wil zelfs zo ver gaan dat ze die penalty niet tegenkrijgen, als hij zich in de wedstrijd gewoon een beetje normaal had gedragen.
Overigens doet hij dit in uitwedstrijden tegen de top 3 alijd hè. Is altijd aan het zuigen, aan het etteren en tijd aan het rekken.
Volgens mij is hij nog aan het wegrennen.quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Nou, de VUISTSLAG van LAFFE hond Savio lijkt ook de koelkast in te kunnen, wellicht is er nog plaats naast de snoekduik en heuphoogte. Misschien kunnen we nog wat andere beelden opduiken uit de wedstrijd gisteren?
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting, penalty je kan hem geven, denk dat het eerder kwam door Simons die de stervende Braziliaan act deed dan de keeper. Had de scheids niet gefloten denk ik niet dat de VAR hem gecorrigeerd had in dit geval. Uiteindelijk qua kansen ook wel verdiend al blijft het gewoon matig als je het hiervan moet hebben.quote:Op maandag 12 september 2022 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die keeper is niet helemaal goed bij zijn paasei. Wat een malloot is dat zeg. Ik wil zelfs zo ver gaan dat ze die penalty niet tegenkrijgen, als hij zich in de wedstrijd gewoon een beetje normaal had gedragen.
Overigens doet hij dit in uitwedstrijden tegen de top 3 alijd hè. Is altijd aan het zuigen, aan het etteren en tijd aan het rekken.
Je kunt natuurlijk ook gewoon dezelfde vraag voor de 10de keer stellen ipv de vorige paginas doorlezen.quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom was het een penalty? Simons gaat zelf laag met zijn mooie hoofd.
Ben benieuwd volgende week
Ik vond de penalty terecht.quote:Op maandag 12 september 2022 10:06 schreef tja77 het volgende:
Wel veel zure Ajacieden en Feyenoorders hier.
Het zal een optelsommetje zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting, penalty je kan hem geven, denk dat het eerder kwam door Simons die de stervende Braziliaan act deed dan de keeper. Had de scheids niet gefloten denk ik niet dat de VAR hem gecorrigeerd had in dit geval. Uiteindelijk qua kansen ook wel verdiend al blijft het gewoon matig als je het hiervan moet hebben.
Nou, dat kan ik wel voor je uitrekenen hoor. PSV krijgt volgende week een flink pak op de broek.quote:
Zuurquote:
Arsenal én Feyenoord. Kan een heel pijnlijk weekje worden dit. Vrees ervoor..quote:Op maandag 12 september 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik wel voor je uitrekenen hoor. PSV krijgt volgende week een flink pak op de broek.
Marco probeerde een PSV-er een schorsing aan te naaien.quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Ho ho, PSV heeft al 136 minuten de 0 weten te houden tegen echte grootmachten. Dit gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 12 september 2022 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Arsenal én Feyenoord. Kan een heel pijnlijk weekje worden dit. Vrees ervoor..
Denk jij dat die verdediger nog hoger kan komen met zijn been? Het is geen ballerina, dus ik zeg: nee.quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heeft Marco er flink de tering in dat hij PSV ‘watcher’ is. Krijg altijd het idee dat hij vrij weinig binding met de club heeft.quote:Op maandag 12 september 2022 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Marco probeerde een PSV-er een schorsing aan te naaien.
quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Feyenoord z'n niveau haalt en PSV z'n niveau van september haalt een nulletje of 4 denk ik. 3x Dilrosun.quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom duikt die Simons nou met z'n hoofd naar een voet? Wat een totaalidioot.quote:Op maandag 12 september 2022 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voor jou nog een keer dan.
De bal is hier al lang weg. Simons duikt er zelf met zijn hoofd tegenaan.quote:Op maandag 12 september 2022 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voor jou nog een keer dan.
quote:Op maandag 12 september 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom duikt die Simons nou met z'n hoofd naar een voet? Wat een totaalidioot.
Lekker trollen mannen, heerlijk!quote:Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De bal is hier al lang weg. Simons duikt er zelf met zijn hoofd tegenaan.
quote:Op maandag 12 september 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker trollen mannen, heerlijk!
Ik vind het een grof schandaalquote:Op maandag 12 september 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:
Daar gaat weer geld voor 2000 mensen.
Best logisch op het moment. Las in een ander topic dat de kist morgen aankomt en ze verwachten miljoenen extra mensen.quote:Op maandag 12 september 2022 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar gooien ze het op, geen politie?
veel groter is die simons nietquote:Op maandag 12 september 2022 14:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lekker koppen op navelhoogte
Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.quote:Op maandag 12 september 2022 14:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Best logisch op het moment. Las in een ander topic dat de kist morgen aankomt en ze verwachten miljoenen extra mensen.
Hey Bronson, ouwe zuignap!quote:Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De bal is hier al lang weg. Simons duikt er zelf met zijn hoofd tegenaan.
eens, kan me er ook zelf niks bij voorstellen iddquote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.
Maar goed, moeten ze lekker zelf weten natuurlijk.
En weer meer rust voor de volgende wedstrijdquote:Op maandag 12 september 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:
Daar gaat weer geld voor 2000 mensen.
Dat zal de komende tijd wel hard gaan verminderen allemaal met die Charles en de rest van het circus.quote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.
Het is me wat meid.quote:Op maandag 12 september 2022 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En weer meer rust voor de volgende wedstrijd
Gaan er nog clubs op trainingskamp tijdens het WK? Lekker team builden.quote:Op maandag 12 september 2022 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En weer meer rust voor de volgende wedstrijd
Uitstel is geen afgelasting maar verder eens dat het weer met 2 maten meten is, wordt voor die Engelsen sowieso moeilijk om een datum te vinden zeker als komend weekend de PL er nog een keer uit ligt.quote:Op maandag 12 september 2022 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel enigszins vreemd dat ze die wedstrijd af kunnen lasten zonder dat in dit geval PSV een automatische 0-3 overwinning krijgt. Het is geen wereldwijde tragedie oid.
Niet dat ik die wil overigens, maar dit lijkt me niet echt een normale gang van zaken. Lijkt me ook stug dat een ploeg uit de pak hem beet Poolse of Noorse competitie hier mee had weggekomen.
Ben benieuwd of het ook geaccepteert zou worden wanneer PSV niet genoeg politie op de been zou krijgen vanwege de uitvaart van Arnol Kox.quote:Op maandag 12 september 2022 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel enigszins vreemd dat ze die wedstrijd af kunnen lasten zonder dat in dit geval PSV een automatische 0-3 overwinning krijgt. Het is geen wereldwijde tragedie oid.
Niet dat ik die wil overigens, maar dit lijkt me niet echt een normale gang van zaken. Lijkt me ook stug dat een ploeg uit de pak hem beet Poolse of Noorse competitie hier mee had weggekomen.
Speel die pot zonder toeschouwers, dan heb je geen politie nodig en kan hij gewoon doorgaan. Schema met wedstrijden zit ramvol richting het WK.quote:Op maandag 12 september 2022 14:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Arsenal te bang![]()
je kunt die wedstrijd niet inhalen, reglementaire 0-3 winst psv graag, uefa
moet de engelse FA vooral doen al dit uitstellen, krijgen ze dadelijk grote problemen met de uefa, boetesquote:Op maandag 12 september 2022 14:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speel die pot zonder toeschouwers, dan heb je geen politie nodig en kan hij gewoon doorgaan. Schema met wedstrijden zit ramvol richting het WK.
quote:Op maandag 12 september 2022 14:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hey Bronson, ouwe zuignap!
Kijk eens goed, ik zie hier toch echt een bal.
En bal al lang weg? Hoezo is dat relevant? Keeper tegen z’n muil hoeken mag zeker ook gewoon als de bal allang weg is?
Oei, dit uit jouw mond is toch wel confronterend.quote:Op maandag 12 september 2022 16:49 schreef Boussaadia het volgende:
[..]![]()
Jeetje, wat ben jij achterlijk.
En toch is maar 60% pro koningshuis daaro, ongeveer net zoveel als hier.quote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb meer met Arnol dan met de queen mummy.quote:Op maandag 12 september 2022 17:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De dorpsgek vs de Koningin.
Wat heb jij gesnoven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het gaat erom dat er schijnbaar geen politie is maar dan speel je die wedstrijd toch zonder publiek. Maak van hun probleem niet ons probleem.
Maar ik mag toch voor je hopen dat je niet meer hebt met Arnol dan de Britten met Lizzy.quote:Op maandag 12 september 2022 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb meer met Arnol dan met de queen mummy.
Wat geef ik om HUN queen?quote:Op maandag 12 september 2022 18:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar ik mag toch voor je hopen dat je niet meer hebt met Arnol dan de Britten met Lizzy.
Formule voor succes=vooral niet doen wat Aad de Mos adviseert. Lullig voor Til wel weer.quote:Op maandag 12 september 2022 19:50 schreef tja77 het volgende:
Maak die man trainer van PSV![]()
https://www.psvinside.nl/(...)-ze-doen-wat-ik-zeg/
Ik heb juist het gevoel dat ik de enige ben, door andere Ajax-users hier wordt hard gelachen om deze laatste minuut pingel. Die denken al dat de titelstrijd hoe dan ook is beslist en dat Ajax de schaal in maart al kan vangen.quote:Op maandag 12 september 2022 10:06 schreef tja77 het volgende:
Wel veel zure Ajacieden en Feyenoorders hier.
ja dat dacht ik al voor het seizoenquote:Op maandag 12 september 2022 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat ik de enige ben, door andere Ajax-users hier wordt hard gelachen om deze laatste minuut pingel. Die denken ze al dat de titelstrijd hoe dan ook is beslist en dat Ajax de schaal in maart al kan vangen.
Letterlijk niemand zegt dit apaatquote:Op maandag 12 september 2022 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat ik de enige ben, door andere Ajax-users hier wordt hard gelachen om deze laatste minuut pingel. Die denken al dat de titelstrijd hoe dan ook is beslist en dat Ajax de schaal in maart al kan vangen.
Tot mijn 15e in vak D en toen een jaartje of 10 vak W.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
PSV Fokkers, waar zitten jullie eigenlijk altijd in het stadion (voor degene die een SC hebben of vaak in hetzelfde vak proberen te zitten)?
Heb al jaren geen seizoenskaart meer, is niet te doen voor mij (plan technisch).quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
PSV Fokkers, waar zitten jullie eigenlijk altijd in het stadion (voor degene die een SC hebben of vaak in hetzelfde vak proberen te zitten)?
Vak M.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
Ga je nog wel eens naar losse wedstrijden?quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb al jaren geen seizoenskaart meer, is niet te doen voor mij (plan technisch).
Losse kaarten. Ere Zuid normaliter (alles boven rij 13 okay) daarna vak F (bovenste rijen weer. Beste qua value imo in het stadion), daarna vak M (bovenste rij richting het midden/niet achter het doel onder die business seats).quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
Varieert met wie ik mee ga of wie er met mij meegaat. Zit op alle tribunes wel een keer, het minst op West, zuid ook niet zo vaak. Vroeger toen ik nog jong was (basisschool periode) uitsluitend ere zuid, net rechts van de middenlijn boven het glas.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar losse wedstrijden?
Zo ja, probeer je dan altijd in hetzelfde vak te zitten?
Ik probeerde altijd in F te zitten
Achter het doel heb ik 2 keer gedaan vroeger, vak J. Nooit meer. Vond ik écht een nare manier om naar een wedstrijd te kijken. Tegenwoordig zit ik altijd tussen vak A en AA in, beetje tussen de 16 en 5 meter lijn in. Goed zicht op de sfeervakken, altijd plezierquote:Op dinsdag 13 september 2022 12:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Losse kaarten. Ere Zuid normaliter (alles boven rij 13 okay) daarna vak F (bovenste rijen weer. Beste qua value imo in het stadion), daarna vak M (bovenste rij richting het midden/niet achter het doel onder die business seats).
Achter het doel vind ik echt gruwelijk irritant qua overzicht als ze niet aan je eigen helft spelen. Of ik heb geen ruimtelijk inzichtMaar vind het lastig te zien vaak of de bal op doel gaat en hoever nog tot aan het doel etc. Laatste seizoenskaart was op PP maar vind onderste rang toch fijner.
En we hebben weer een vrije week waardoor de spelers verder uit vorm raken.quote:Op maandag 12 september 2022 14:51 schreef tja77 het volgende:
Dit is wel balen natuurlijk, na die geweldige overwinning tegen het altijd lastige RKC hadden we Arsenal natuurlijk ook gewoon opgerold.
Nog verder uit vorm, vraag me af of dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En we hebben weer een vrije week waardoor de spelers verder uit vorm raken.
Ik heb op west in de hoek gezeten (echt heel kutquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:45 schreef FrankRicard het volgende:
Vak B![]()
Vroeger vaak op oost gestaan, maar ben wel blij met lange zijde, geeft stukken meer overzicht. Ook seizoenkaart gehad op zuid bovenin de tweede ring, qua tactisch overzicht is dat fenomenaal, zeker omdat je het hele veld ziet beter dan tv (heeft mij zelfs geholpen in mijn eigen positionering toen ik zelf nog speelde), maar je mist naar mijn mening wel teveel van de acties van de spelers. C, D en erezuid zijn natuurlijk ideaal, maar die certificaatonzin helpt niet. Noord zelfde problemen, maar dan sta je ook nog eens langer in de rij buiten en bij bier halen (was iig mijn ervaring toen ik nog losse kaarten kocht)
Ja die promenade op zuid vind ik altijd heel fijn. Op noord betaal je zelfde prijzen maar is stuk minder aangenaam en minder goed geregeld. Zuid altijd chill voor de wedstrijd vooral en veel ruimte om rond te lopen en te hangen. Ook leuk om regelmatig tussen scouts (ere zuid) en voetbalvrouwen/gasten van tegenstander te zitten (op A).quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:45 schreef FrankRicard het volgende:
Vak B![]()
Vroeger vaak op oost gestaan, maar ben wel blij met lange zijde, geeft stukken meer overzicht. Ook seizoenkaart gehad op zuid bovenin de tweede ring, qua tactisch overzicht is dat fenomenaal, zeker omdat je het hele veld ziet beter dan tv (heeft mij zelfs geholpen in mijn eigen positionering toen ik zelf nog speelde), maar je mist naar mijn mening wel teveel van de acties van de spelers. C, D en erezuid zijn natuurlijk ideaal, maar die certificaatonzin helpt niet. Noord zelfde problemen, maar dan sta je ook nog eens langer in de rij buiten en bij bier halen (was iig mijn ervaring toen ik nog losse kaarten kocht)
Lees even de post boven die van jou: Tjacka in VBL / PSV #1326 Benitez wereldkeeper.quote:Op maandag 12 september 2022 23:01 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Letterlijk niemand zegt dit apaat
De hele familie van Jetro zat ook altijd op B, en Toon heeft een kaart op A begreep ik, maar daar heb ik hem nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja die promenade op zuid vind ik altijd heel fijn. Op noord betaal je zelfde prijzen maar is stuk minder aangenaam en minder goed geregeld. Zuid altijd chill voor de wedstrijd vooral en veel ruimte om rond te lopen en te hangen. Ook leuk om regelmatig tussen scouts (ere zuid) en voetbalvrouwen/gasten van tegenstander te zitten (op A).
Heb acht jaar op Oost gestaan, vak V. Waren wij de jongste. Ik ben nu 30 overigens. Ik werd het een beetje beu toen al die gastjes met dezelfde shirtjes en petjes hun intrede deden. Niet om te zeiken, ze zorgen voor sfeer. Maar toen merkte ik, ondanks dat ik zelf ook nog (relatief) jong ben, dat ik liever naar een ander vak wilde. Echter besloot het groepje waar ik mee ging om ermee te kappen, twee zijn recentelijk vader geworden en de ander werkt vaak in het weekend. Kijk nu alles via ESPN en dat bevalt me wel, belangrijke wedstrijden in de kroeg. Ik woon nu ook in omgeving Nijmegen dus dat maakte het voor mij wat minder zuur om te stoppen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
vakje Fquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
Dat zal den wel de volgende dag zijn. Wellicht ruilen met Volendam - Heerenveen om 20:00 op zondag.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:09 schreef tja77 het volgende:
Dan zal wel met Groningen wel worden geschoven.
PSV is verrotquote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
Die hebben betere spelers.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
Omdat Benfica beter materiaal heeft.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Die hebben juiste Ajax-invloeden met Herres op die flank!quote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
leuk dat hij het goed doetquote:Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die hebben juiste Ajax-invloeden met Herres op die flank!
@Shreyas wat is jouw meningquote:Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Benfica beter materiaal heeft.
omdat Benfica spelers wel het loopvermogen hebben om zijn idee van "futebol a toda velocidade" (Vollgas fussbal) in de praktijk uit te voeren.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Ik heb er eigenlijk totaal geen zin inquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Benieuwd naar zondag, maar ik vrees met grote vrezen. Het staat namelijk al tijden voor geen meter en ik zie niet in waarom dat zondag opeens anders gaat zijn. We gaan Luuk in ieder geval flink missen. Hopelijk niet net zo'n grote pakkerd op ons broekje als vorig jaar
Waarschijnlijk gewoon met Aad300 gebeld.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:33 schreef Buitendam het volgende:
Ruudje heeft een week de tijd gehad om die linies op orde te krijgen, mag toch hopen dat dat nu wel opgelost is.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon met Aad300 gebeld.
Feyenoord speelde tegen Graz en werd vorige week nog helemaal scheel getikt. Voetbal blijft toch heerlijk opportunistisch.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Benieuwd naar zondag, maar ik vrees met grote vrezen. Het staat namelijk al tijden voor geen meter en ik zie niet in waarom dat zondag opeens anders gaat zijn. We gaan Luuk in ieder geval flink missen. Hopelijk niet net zo'n grote pakkerd op ons broekje als vorig jaar
Wie is Frank?quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://www.ed.nl/psv/psv(...)e-redenen~afc17d376/
#JohnOut #FrankIn
Arnesenquote:
Gewoon een puinhoop dus, net een nieuwe AD aangesteld die z'n TD steunt en dan de TD willen ontslaan zonder consequenties voor de AD.quote:
Fonsie weer terug voor de wat kleinere kindertjesquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:40 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou Overmars halen en hem een vrijbrief geven om overal op kantoor zn marsje te showen.
Dit is natuurlijk gewoon een optelsom. Brands is net 4 maanden terug oid.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een puinhoop dus, net een nieuwe AD aangesteld die z'n TD steunt en dan de TD willen ontslaan zonder consequenties voor de AD.
Top dit. Is PSV dadelijk zowel op als naast het veld een stuurloze bende.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een puinhoop dus, net een nieuwe AD aangesteld die z'n TD steunt en dan de TD willen ontslaan zonder consequenties voor de AD.
En wat doet dat er toe als hij z'n TD steunt en zelfs Van Breukelen dat ook doet als RVC lid voetbal, dan wil er iemand anders de baas spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon een optelsom. Brands is net 4 maanden terug oid.
'Om meerdere redenen'.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
En wat doet dat er toe als hij z'n TD steunt en zelfs Van Breukelen dat ook doet als RVC lid voetbal, dan wil er iemand anders de baas spelen.
En dat bedenken ze zich nu?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'Om meerdere redenen'.
Dit klinkt mij meer als een klassiek kantoor verhaal waar ze graag van iemand af willen en elk dingetje op dezelfde lijst zetten zodat ze lekker makkelijk van hem af kunnen komen. Volgens mij was namelijk gewoon een akkoord met Man United, Southampton en was Leeds zelfs in Eindhoven, dus waar is John precies voor gaan liggen dan? Gakpo beslist uiteindelijk zelf dat hij niet weg wil, en je kan hem moeilijk dwingen.
Edit: Misschien heb je aan het eind van de rit gelijk, maar op het moment lijkt mij dit een simpele optelsom waaruit is gebleken dat John al jaren faalt en zijn kans daardoor nu voorbij is.
Geen idee, de transfermarkt is 16 dagen dicht en misschien nemen ze een X aantal dagen om te evalueren hoe hij het dit jaar heeft gedaan. Als je dan buiten Simons en Luuk weer brandhout binnen haalt lijken ze tot de conclusie gekomen te zijn dat dit nergens heen gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat bedenken ze zich nu?
Maar dan nog gaat het erom wie bepaalt dat hij weg moet, zoals het er nu uitziet geniet/genoot De Jong de steun van z'n directeur en die van het RVC lid voetbalzaken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee, de transfermarkt is 16 dagen dicht en misschien nemen ze een X aantal dagen om te evalueren hoe hij het dit jaar heeft gedaan. Als je dan buiten Simons en Luuk weer brandhout binnen haalt lijken ze tot de conclusie gekomen te zijn dat dit nergens heen gaat.
Nogmaals, ik kan er zomaar compleet naast zitten, maar in dat verhaal over 'Hij is voor de transfer van Gakpo gaan liggen, dus nu moet die weg.' terwijl iedereen binnen PSV het hiermee eens lijkt te zijn, en hem zelfs een contractsverbetering aangeboden hebben, geloof ik niet.
Ik kan het artikel niet geheel lezen, maar dat ging enkel over de Gakpo transfer dacht ik? Niet per se over de rest van zijn ‘beleid’?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan nog gaat het erom wie bepaalt dat hij weg moet, zoals het er nu uitziet geniet/genoot De Jong de steun van z'n directeur en die van het RVC lid voetbalzaken.
ik ook niet, stond wel een deel op twitter maar dat is weg, dit staat in het ADquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kan het artikel niet geheel lezen, maar dat ging enkel over de Gakpo transfer dacht ik? Niet per se over de rest van zijn ‘beleid’?
https://www.ad.nl/nederla(...)s-opvolger~a878c9b7/quote:Volgens ingewijden kreeg De Jong de steun van algemeen directeur Marcel Brands en commercieel directeur Frans Janssen bij de beslissing om Gakpo niet te verkopen. Ook voetbalcommissaris Hans van Breukelen is naar verluidt tegen een snel vertrek van de technisch directeur, die nog een contract tot medio 2024 heeft.
Dat gedeelte over Van Breukelen is wel vreemd ja, dan zou je zeker gelijk hebben dat het een vreemde gang van zaken is, je zou toch hopen dat de RvC op 1 lijn zit met dit soort beslissingen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet, stond wel een deel op twitter maar dat is weg, dit staat in het AD
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)s-opvolger~a878c9b7/
Dat er binnen de RvC verschillende meningen zijn lijkt me niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat gedeelte over Van Breukelen is wel vreemd ja, dan zou je zeker gelijk hebben dat het een vreemde gang van zaken is, je zou toch hopen dat de RvC op 1 lijn zit met dit soort beslissingen.
Schmidt zit nu ruim een maand bij Benfica, wat zegt dat? PSV stond vorig jaar na vier maanden (met de winterstop) bovenaan. Laten we nog maar even rustig afwachten of Benfica het over een aantal maanden nog steeds zo goed doet.quote:
Mooi, weg ermee.quote:,,Ik heb na een hectische laatste week van de transferwindow een evaluatie gehad met de Raad van Commissarissen”, vertelt Algemeen Directeur Marcel Brands. ,,Daaruit is naar voren gekomen dat er bij de RvC unaniem een vertrouwensbreuk is ontstaan met betrekking tot het functioneren van John de Jong.”
Ruim een maand? Las ergens dat hij 17-0 stond qua wedstrijden, knap als je dat in 1 maand flikt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schmidt zit nu ruim een maand bij Benfica, wat zegt dat? PSV stond vorig jaar na vier maanden (met de winterstop) bovenaan. Laten we nog maar even rustig afwachten of Benfica het over een aantal maanden nog steeds zo goed doet.
Het voelt allemaal wel als een excuus ja. Niet dat hij het allemaal zo fantastisch gedaan heeft de afgelopen jaren naar mijn mening maar dat hij uitgerekend nu zo snel gewipt moet worden stinkt een beetje.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een slap excuus om hem uiteindelijk buiten te werken. Maar goed, dit zat er sowieso wel eens aan te komen.
Tja ruim is natuurlijk een relatief begrip maar speelronde 1 begon 5 augustus in Portugal toch, dat is een maand en elf dagen geleden dus.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ruim een maand? Las ergens dat hij 17-0 stond qua wedstrijden, knap als je dat in 1 maand flikt.
Er wordt enorm onderschat hoe ongelofelijk hard het bij PSV is aangekomen dat ze CL kwalificatie weer zijn misgelopen. Vorig jaar tegen Benfica was er al een goede kans met name omdat Benfica een groot deel van de return wedstrijd met tien man moest spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het voelt allemaal wel als een excuus ja. Niet dat hij het allemaal zo fantastisch gedaan heeft de afgelopen jaren naar mijn mening maar dat hij uitgerekend nu zo snel gewipt moet worden stinkt een beetje.
Nou ja, over de hele linie genomen is het ook niet een heel succesvol transferbeleid geweest onder de Jong. Maar dat dan half september 2022 het ineens echt niet meer kan, dat vind ik wel apart.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er wordt enorm onderschat hoe ongelofelijk hard het bij PSV is aangekomen dat ze CL kwalificatie weer zijn misgelopen. Vorig jaar tegen Benfica was er al een goede kans met name omdat Benfica een groot deel van de return wedstrijd met tien man moest spelen.
Dit jaar zou het kwalitatief mindere Rangers zou toch wel kloppen moeten zijn. Maar het is met name de schuld van Benitez (goede TT trouwens) dat het niet is gelukt. En daar moet John de Jong dan nu voor boeten blijkbaar.
Mij ook, maar dat is ook enigszins verbazend. Er is tot aan heul kort voor het eind van de transferperiode gezegd dat er 'nog geld is voor een versterking'. En de laatste paar dagen was het ineens "no munney, we moeten sellen boys!".quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:06 schreef Zorro het volgende:
Iedereen wilde Gakpo graag houden, sportief gezien.
Het zegt me vooral dat het financieel echt aan de krappe kant is dat ze dit nu zo benoemen.
Sangare verkopen had dan ook gekund als je Gakpo niet wil laten gaan. De eis van de RvC was 1 vd 2 blijkbaarquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:06 schreef Zorro het volgende:
Iedereen wilde Gakpo graag houden, sportief gezien.
Het zegt me vooral dat het financieel echt aan de krappe kant is dat ze dit nu zo benoemen.
Maar die eis kwam voor de buitenwacht wel een beetje uit de lucht vallen. En ik vermoed voor de binnenwacht in de vorm van John de Jong ook. Kan me echt niet voorstellen dat dit aan het begin van de transferperiode zo bedacht is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sangare verkopen had dan ook gekund als je Gakpo niet wil laten gaan. De eis van de RvC was 1 vd 2 blijkbaar
Deze eis is pas gekomen na het mislopen van de CL want daardoor moest ineens een gat van 35-40 miljoen euro gedicht worden. Dan snap ik wel dat of Sangaré of Gakpo voor een dergelijk bedrag verkocht moest worden. Als dit dan de uiteindelijk eis was, is het natuurlijk de vraag waarom John de Jong daar geen gehoor aan gegeven heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar die eis kwam voor de buitenwacht wel een beetje uit de lucht vallen. En ik vermoed voor de binnenwacht in de vorm van John de Jong ook. Kan me echt niet voorstellen dat dit aan het begin van de transferperiode zo bedacht is.
Maar dat soort dingen bespreek je toch aan het begin van de transferperiode? "Als we geen CL halen moet er iemand verkocht worden.". Terwijl naar buiten toe het de hele transferperiode op de laatste paar dagen na geen seconde over 'no munney' gegaan is. Daar is echt iets niet helemaal goed gegaan hoor intern....quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze eis is pas gekomen na het mislopen van de CL want daardoor moest ineens een gat van 35-40 miljoen euro gedicht worden. Dan snap ik wel dat of Sangaré of Gakpo voor een dergelijk bedrag verkocht moest worden. Als dit blijkbaar de uiteindelijk eis dan was het natuurlijk de vraag waarom John de Jong daar geen gehoor aan gegeven heeft.
Wel met steun van de hele directie + van Breukelen blijkbaarquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze eis is pas gekomen na het mislopen van de CL want daardoor moest ineens een gat van 35-40 miljoen euro gedicht worden. Dan snap ik wel dat of Sangaré of Gakpo voor een dergelijk bedrag verkocht moest worden. Als dit dan de uiteindelijk eis was, is het natuurlijk de vraag waarom John de Jong daar geen gehoor aan gegeven heeft.
Er was zelfs nog een bericht net voor of na Rangers thuis waar De Jong zei dat er zeker nog een significant potje voor een versterking was, ongeacht of CL gehaald zou worden/was of niet. Vaag verhaal weer.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen bespreek je toch aan het begin van de transferperiode? "Als we geen CL halen moet er iemand verkocht worden.". Terwijl naar buiten toe het de hele transferperiode op de laatste paar dagen na geen seconde over 'no munney' gegaan is. Daar is echt iets niet helemaal goed gegaan hoor intern....
Dat staat mij ook voor ogen ja. En 2 dagen voor de dealine is het "sell sell sell!". Zoals ik al zei, daar is iets niet goed gegaan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er was zelfs nog een bericht net voor of na Rangers thuis waar De Jong zei dat er zeker nog een significant potje voor een versterking was, ongeacht of CL gehaald zou worden/was of niet. Vaag verhaal weer.
Ja natuurlijk zegt hij dat, anders lijden ze toch nog meer gezichtsverlies. Ze moeten natuurlijk niet iets naar buiten brengen wat meteen paniek veroorzaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er was zelfs nog een bericht net voor of na Rangers thuis waar De Jong zei dat er zeker nog een significant potje voor een versterking was, ongeacht of CL gehaald zou worden/was of niet. Vaag verhaal weer.
Je kan ook niets zeggen, na de deadline kwam hij ook weer met z'n PSV TV Youtube interviewtje aan waar hij 'erg blij' was met deze 'mooie' groep blabla. Dan kan je dat ook een paar dagen voor de deadline wel zeggen, en dat je je ogen open gaat houden voor een buitenkans oid. Nee dan gaan we roepen over een potje dat er zeker is, en dan El Ghazi halen voor een appel en ei om vervolgens 2 weken later te horen dat er geen geld is. Hou dan gewoon je mond en los het intern opquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zegt hij dat, anders lijden ze toch nog meer gezichtsverlies. Ze moeten natuurlijk niet iets naar buiten brengen wat meteen paniek veroorzaakt.
Dat is echt te vroeg om te roepen, het is echt een goede aankoop (voor dat geld). Bij hem (maar ook bij Savio) zie je echt vernuft en techniek wat je punten en plezier gaat bezorgen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is nog 'wat vroeg' om 'm helemaal af te schrijven maar ik heb echt bijzonder weinig vertrouwen in El Ghazi.
We gaan hem missenquote:John de Jong is duidelijk: 'Gat met Ajax niet verkleinen, maar over ze heen'
Slap verhaal wel, geen goeie binnenkomer als AD.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:57 schreef bbuddybb het volgende:
Marcel komt nooit sterk en zelfverzekerd over. Bij AZ destijds ook niet.
Is er iemand overleden? Jezusquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:57 schreef bbuddybb het volgende:
inhoudelijk een prima verhaal, veel meer kun je niet melden. En gelukkig zit er een beetje gevoel in en is het geen robot.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:57 schreef bbuddybb het volgende:
Haha, El Ghazi icm vernuft en techniek. Ok man.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is echt te vroeg om te roepen, het is echt een goede aankoop (voor dat geld). Bij hem (maar ook bij Savio) zie je echt vernuft en techniek wat je punten en plezier gaat bezorgen.
Bij John de Jong speelt er meer mee, onder andere de manier van inlichten van de RvC, zijn houding en bijvoorbeeld zijn uitspraak 'Ajax voorbij'. Voor de bühne roepen ze nu wat over Gakpo, on hem naar buiten toe een beetje te sparen.
We mogen eigenlijk niet klagen met vd Sar als ik deze totaaldebiel zie.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:57 schreef bbuddybb het volgende:
Ok prima & kijk eens voetbalquote:Op zaterdag 17 september 2022 14:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, El Ghazi icm vernuft en techniek. Ok man.
Beter iemand die het handje boven het hoofd houdt van een smeerlap inderdaad, lang leve de Amsterdamse normen en waardenquote:Op zaterdag 17 september 2022 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We mogen eigenlijk niet klagen met vd Sar als ik deze totaaldebiel zie.
Lijkt wel een aflevering van de Sluipschuttersquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:57 schreef bbuddybb het volgende:
KAPPEN NOU!quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We mogen eigenlijk niet klagen met vd Sar als ik deze totaaldebiel zie.
Prima wedstrijd om het om te draaien hè.quote:
Ik begin een beetje een verzuurde lul te worden, heb nauwelijks zin om te kijken omdat ik er weinig vertrouwen in heb. Zie Ajax ook wel gewoon bij AZ winnen en weer een klote-zondag erbij.quote:Op zondag 18 september 2022 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima wedstrijd om het om te draaien hè.
Gaat niet gebeuren maar zou wel prima zijn.
In dit soort wedstrijden presteer je als team vaak wel wat beter dan verwacht. Het is ook niet alsof de spelers van PSV niveau Vitesse zijn he. Kwalitatief zijn de teams vandaag gewoon gewaagd aan elkaar.quote:Op zondag 18 september 2022 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima wedstrijd om het om te draaien hè.
Gaat niet gebeuren maar zou wel prima zijn.
Die winnen makkelijk met goaltjes van bergwijn. Wij verliezen met 1-2 als het niet erger wordt.quote:Op zondag 18 september 2022 11:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik begin een beetje een verzuurde lul te worden, heb nauwelijks zin om te kijken omdat ik er weinig vertrouwen in heb. Zie Ajax ook wel gewoon bij AZ winnen en weer een klote-zondag erbij.
Nee dat gaat op voor andere teams. Psv speelt NOOIT beter in dit soort wedstrijdenquote:Op zondag 18 september 2022 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden presteer je als team vaak wel wat beter dan verwacht. Het is ook niet alsof de spelers van PSV niveau Vitesse zijn he. Kwalitatief zijn de teams vandaag gewoon gewaagd aan elkaar.
JCS? Ik had toen niet verwacht dat PSV zou winnen eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2022 11:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee dat gaat op voor andere teams. Psv speelt NOOIT beter in dit soort wedstrijdenook standaard zwak en ongeconcentreerd beginnen dus zou als Feyenoord proberen binnen 3 minuten de voorsprong te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |